Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Crypton sanoi:onkos hyvin että penkki tulos kasvoi vuodessa reilut 40 kiloa ? hauis semmoset 20-30 kiloa???
KSENA sanoi:mitä ihme jannuja täällä on, kun ite sain 15 niin nostettua sarjapainot 20kg-40kg. nyt täällä kaikki vetelee jotain 100kg ja tätä rataa... ihmetyttää ja kummastuttaa
tässä on mielestäni yksi hyvä esimerkki tohon SS-Adler viestiin.Mikä on valitettavaa.Itse olen se 15 vuotias, mutta en onneks aivan ihan tolla tasollaCrypton sanoi:niin että hauiskäännössä teen sarjoja noin 20 kilolla enemmän kuin vuosi sitten että onko se hyvin???
KSENA sanoi:mitä ihme jannuja täällä on, kun ite sain 15 niin nostettua sarjapainot 20kg-40kg. nyt täällä kaikki vetelee jotain 100kg ja tätä rataa... ihmetyttää ja kummastuttaa
Keiko- sanoi:Mikä mahottomuus se 100 kiloa penkissä 15-vuotiaalle? Jos murrosikä on keskivertovaiheessa ja reenaa hyvin ja säännöllisesti vuoden niin 100 ei pitäisi olla ongelma. Tottakai iteki uskon, että tältä foorumilta ei löydy ihan noin montaa 100 kilon penkkaajaa kuin väitetään, mutta ei tuo todellakaan mikään mahdottomuus ole.
Murrosiän vaihe ja synnynnäinen voima(?) merkkaavat ihan helvetisti, jotkut saa ekalla yrittämällä yli 60 kiloa, toiset 20.
Joonaz sanoi:Tottahan toki Geenit vaikuttaa pirusti näissä asioissa. Ja ei tuo mahdotonta ole, mutta kun tuntuu minunkin mielestäni olevan suurimmalla osalla 15vuotiailla täällä sellaiset penkkilisäys kertoimet että pois alta.
Eikäse pelkkä treeni Keiko- vaan treenin, ravinnon ja levon yhdistäminen.
Ja bonuksena annan lisäpisteitä Hölkkääjälle ;).
Keiko- sanoi:Ei mulle kenenkän kertomat salituloset meinaa mitään, kisoissa ne tulokset tehään
[Max] sanoi:no, mää oon jo 16, mutta syntymävuosi on -90..Penkki 150kg, vedos en tiiä nyt maksimii mut 160-180kg välis se pyörii, polvet ei meinaa kyykkyä kestää..siitä 130kg. Nyt on ollu vähä offseason..ej oo jaksanu käyä paljo ollenkaan reenaas. Nii ja reeniä takana pikkusen reipas vuosi.
EDIT: Mitä täällä epäillään 15 vuotiaita? Jotku osaa, jotku ei. Jotku jaksaa reenaa, jotku ei. Jotku jaksaa väitellä, jotku ei..Niin, ja jos mua joku epäilee niin Äänekoskella kävin nostaas +90kilosis