Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä mä oon kolmea erilaista prässiä kokeillut kolmella eri salilla, niin tällä hetkellä sanoisin että prässiin voi laittaa kyllä yleensä sen 100 kg ainakin lisää, kun siis millasilla painoilla kyykkyä tekee. :)

Suhde on kyllä varsin ihmeellinen, enkä kyllä kehottais ketään lähtee tota määrää jotain prässiä ensimmäistä kertaa kokeillessaan laittamaan kyytiin, voi olla että jossain voi tippua päälle tuo +100 kg aika nopsaan. :down:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kovia tuloksia monella, :worship:

Kykky: max en ole koskaan kokeillu sarjat teeen 3x10 85-95kg
Mave: ei oo tietookaan, en ole koskaan tehnyt :nolo:
Penkki: max n.85kg, tässäkään en ole 1 kokeillu, muuta 80kg olen tehny 3toistoo, joten tuo 85 vois olla max.
pitutta mulla on n. 177cm ja painoo tarkka: 78kg

Kovat on tulokset pojilla. Jatkakaa samaan malliin. :thumbs:

Vois nyt pistää näitä omiakin sekaan. :nolo:
Penkki: 95 kg
kyykky: 3 x 130 kg (ihan s**tanan tiukka) :curs:
Mave: 150kg

180 cm ja 77kg

Mä oon ite 18v joten en sinällään kuulu tähän kyseiseen ikä-luokkaan, mutta otin ite penkistä viidentoista vanhana noin 100kg. Mutta mun pikkuveli on harrastanu penkkipunnerrusta 12 vuotiaasta asti ja sai kolmetoista täytettyään 90kg penkistä. Kolme kuukautta myöhemmin nousi penkiltä 102kg. tosin kokoa ja elopainoa löytyy 183cm ja painoa 81kg.

Jääkuningas sanoi:
Mutta mun pikkuveli on harrastanu penkkipunnerrusta 12 vuotiaasta asti ja sai kolmetoista täytettyään 90kg penkistä. Kolme kuukautta myöhemmin nousi penkiltä 102kg. tosin kokoa ja elopainoa löytyy 183cm ja painoa 81kg.

aika sälli, :worship: paljos sillä nyt irtoaa ?
ite oon nyt 16 ja aika lähellä se 100 on. parin viikon voima homma ja voila.

Ikää on 13 ja 1/2 ja tulos sama penkissä. on keskittyny enemmän kehoiluun. Maasta menee juurikaan harjoittelematta 132kg. ei silti mua voita:)

Jääkuningas sanoi:
Ikää on 13 ja 1/2 ja tulos sama penkissä. on keskittyny enemmän kehoiluun. Maasta menee juurikaan harjoittelematta 132kg. ei silti mua voita:)

Entä sitte nuo sun tulokset, pistähän esille :) vaikket ookkaan 15

Kyykky noin sata nelkytä. ( ei hääpöinen), maasta maasta 160 ( tyytyväinen) penkistä 105.

taas päivitän: ikä edelleen 16v, paino 103kg
penkki 6x100kg ja jäi vielä varaa...
kyykky 2x145kg
mave 3x180kg(tää on wanha mutta tuskin on kehittynyt)
työntö 90kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jääkuningas sanoi:
Kyykky noin sata nelkytä. ( ei hääpöinen), maasta maasta 160 ( tyytyväinen) penkistä 105.

Millä perusteella tuo kyykky ei olisi hääppöinen verrattuna 160 maveen?

Tämä tredi voi antaa hieman väärän kuvan mave/kyykky-suhteesta. Kyllä tuo 140 kyykky on aivan samaa tasoa kuin 160 mave. Älä seuraa valtavirtaa (teineissä) aloittamalla tekemään 10 cm pyllistyksiä :)

Joo tässä nyt jotain, tosin en ole ikinä edes jalkoja kauheasti treenannut, muutamia kertoja koittanut kyykkyä ja mavea, prässiä myös :nolo:
Eli mitat on 176cm ja 63kg tällä hetkellä.
Penkki: 87kg
Kyykkyä koitin varmaan ensimmäisiä kertoja :david: eilen salilla, 100kg oli kevyttä ja olisi voinut melkein niin monta tehdä kun haluaa.
Mavea olen koittanut vain kerran koulussa, 120kg tein vain kerran, joku 10 kertaa olisi varmasti mennyt.
Jalkaprässistä maksimi on sellaiset 200+ kiloa suurinpiirtein.

Samoilla linjoilla ZeiZein kanssa... toi 140kg kyykky on mun mielestä jopa kova verrattuna 160kg maveen siis jos syvä... johtuu varmaan siitä et ite kyykkäsin 110kg sama aikaa kun vedin jotain 160-170kg

Zone-sarja -42%
Kun kattelee tätä trediä, niin alkaa ihmetyttämään ihmisten kovat penkit suhteessa kyykkyyn ja maveen. Tosin tämä selittyy nuorten osalta sillä, että kyykkyä ja mavea ei ole reenattu vielä kovin paljon juuri näiden "pituuskasvujuttujen" takia.

veijari sanoi:
Selittyy lähinnä tekniikalla, RHP-metodilla sekä viitsimättömyydellä jos se penkki on kova verrattuna kyykkyn ja vetoon ;)

Viittasinkin juuri tällä "pituuskasvujutulla" tohon RHP-meininkiin. :hyper:

Jääkuningas sanoi:
Kyykystä useimmat saavat yleensä eniten.

hoho...

Eivät todellakaan saa, kun puhutaan yleisesti raw-tuloksista. Okei kun puhutaan teinien (ja miksei vähän vanhempienkin) egoilusta, niin sillon voikin saada :david:

No vetoan siihen että kolmesta voimannosto-lajista kyykyssä on suurin maailmanennätys. Olinpas fiksumpi kuin mode:)

Jääkuningas sanoi:
No vetoan siihen että kolmesta voimannosto-lajista kyykyssä on suurin maailmanennätys. Olinpas fiksumpi kuin mode:)

joo tota, voisitko näyttää tän raw-maailmanennätyksen?

Onko sulla mitään ideaa paljonko trikoot + rätit tuo kyykkyyn lisää (vinkki: aivan saatanasti, varsinkin maailmantasolla) ja arvaappa paljonko vetoon (vinkki: aivan tajuttoman vähän).

Kokoajan puhun raw-tuloksista, varusteillahan kyykky tuntuu menevän ohi niin että hujahtaa :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom