Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jaki_ sanoi:..kyykkyä ei polvet hyväksy, mutta prässissä vedetään kevyitä toistoja 150kg.
tsilban sanoi:kyykkyä ei edes kannata tosissaan harjoitella (yleensä) ennen 17 vuoden ikää..kyykky raaka liike.
tsilban sanoi:mulla painoa 80 ja nostan penkistä 100 kg. pituutta 193cm. kyykkyä ei edes kannata tosissaan harjoitella (yleensä) ennen 17 vuoden ikää..kyykky raaka liike. olen käynyt aktiivisesti salilla vuoden. nostat stuntman hyvin ikäiseksesi! :thumbs:
tsilban sanoi:mulla painoa 80 ja nostan penkistä 100 kg. pituutta 193cm. kyykkyä ei edes kannata tosissaan harjoitella (yleensä) ennen 17 vuoden ikää..kyykky raaka liike. olen käynyt aktiivisesti salilla vuoden. nostat stuntman hyvin ikäiseksesi! :thumbs:
Osgood-schatterylikuntoilija sanoi:Aika jännä juttu. Mikä kyykyssä on ongelmana? Vai tarkoitatko pakkaprässiä?
testattiinko teillä kuntotestissä penkkiykkönenkin??_Wilii_ sanoi:Perjantaina meni penkistä 97.5kg koulun kuntotestissä.
Mavea ja kyykky maksimia en ole kokeillut ku ei oo tekniikka vielä ihan hallussa.
Oma paino 67kg, pituus 174 ja ikä 15.8