Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nettilisää todellakin...
Itsellä menee penkki 62.5-67.5kg, mave 70kg kevyitä kutosia, kyykkyä ei polvet hyväksy, mutta prässissä vedetään kevyitä toistoja 150kg.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Täytän kohta 18 ja oon 175/62. Penkistä on tullu 2*65, prässissä oon tehny 10*120 sarjoja ja kyykyssä 10*60 sarjoja. Eli en mikään kehityshirmu ole :D

mun tuloksia:

penkki: maximi on noin 90kg

mave: en tiä koska en ole kokeillut...

jalkaprässiä:140kg kymmenisen kertaa...
:)

Laitetaas uusia tuloksia:
Penkki 1x110kg / myöhemmin 4x100kg
Kyykky 150kg / 10x100kg
Veto 190kg(helppo) / 3x170kg(hitailla negatiivisilla)
Leuanveto 6
Ranskalainen 6x45kg(pään takaa=vauhdilla)
Hauis tangolla 9x40kg

ikä 16v paino ~100kg rasvat ~20% treeniä 14-15kk

jaki_ sanoi:
..kyykkyä ei polvet hyväksy, mutta prässissä vedetään kevyitä toistoja 150kg.

Aika jännä juttu. Mikä kyykyssä on ongelmana? Vai tarkoitatko pakkaprässiä?

joopajoo.. itse olen 13vuotta ja käynyt n.8kk salilla, ja nyt nousee maksimit penkissä 75kg. olen n.175cm ja n.80kg. :rock:
teen penkkiä yleensä näin: 12x50kg, 10x50kg ja 8x50kg. sitten 4x60kg, 3x60kg ja 1x70kg. enkä vedä mitään lisäaineita.. mutta kokoakin on :kippis1:

15 vuotiaana:
mv/pp/jk 140/102.5/X
Painoa 108kg

Nyt vähän reilu vuosi myöhemmin
185/130/140
Painoa 98kg

Kyykky niin alas kuin mahdollista, joten ei ainakaan ole mikään runkkukyykky niinkuin monet tekevät 15cm liikeradalla.
Kyykyssä ja mavessa vyö, muuten ilman varusteita.
Penkissä nosto perse penkissä kiinni, ilman pompautusta, mutta myös ilman stoppia :(

mulla painoa 80 ja nostan penkistä 100 kg. pituutta 193cm. kyykkyä ei edes kannata tosissaan harjoitella (yleensä) ennen 17 vuoden ikää..kyykky raaka liike. olen käynyt aktiivisesti salilla vuoden. nostat stuntman hyvin ikäiseksesi! :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tsilban sanoi:
mulla painoa 80 ja nostan penkistä 100 kg. pituutta 193cm. kyykkyä ei edes kannata tosissaan harjoitella (yleensä) ennen 17 vuoden ikää..kyykky raaka liike. olen käynyt aktiivisesti salilla vuoden. nostat stuntman hyvin ikäiseksesi! :thumbs:

Kukaan ei sitten ota tätä vakavasti :)

tsilban sanoi:

:anssi: Kyllä sitä kyykkyä kannattaa ruveta treenaamaan heti kuin myös mavea, joka on IMO raaempi liike

Hei!
Elikkä... Aloittelen penkkipunnerrusta. Muutaman kerran olen nostellut, ja penkistä n.52kg max, leukoja menen puhtaita vastaotteella 15, myötäotteella kymmenkunta. Mahdollisuus on oikeastaan vain penkkipunnerrukseen sekä leuanvetoon. Polveni ovat paskana, joten ei mitään jaloilla(paitti pyöräily). Mittani ovat n.184/67. Mitä pitäis tehdä, että penkistä alkais nouseen ja lihas alkais näkyyn?

E: 1. viestini
E2: Eli ikää 15.3 v

no voe mahooton paekka :D
penkki 75kg reilu viikko sitten, nytten ehkä 77,5 tai vastaavasti..
kyykyssä 6x60kg maksimeita en kokeile, kun kyykyssä tekniikka huono :nolo:
mavessa en ole kokeillut maksimia, mutta teen aina jotain 4x80kg ja vastaavasti, koska ei ole tuossa mavessakaan tekniikkaa :wall:

juuh, mä nyt oon pari viikon päästä 17 mut:
penkki 90kg
prässissä 2x200kg(melko kevyesti)
mavea ja kyykkyä olen kokeillut muutamia kertoja mutta en oikein hallitse/tykkää niistä liikkeistä koska alaselkäni ja polvet ei oikeen kestä :(
mitat noin 178cm ja 75kg
reenannu tosissaan noin 4kk

Joo oon käyny puntilla pari kuukautta ja penkistä menee 80-85kg ja jalkaprässi 2*350kg ja mavee en oo kokeillu. Ottaa päähän vaa että jaloissa on hemmetisti enemmän voimaa verrattuna yläkroppaan johtuen lätkä taustasta. Juu ja itte oon 16v. 184cm 85kg.

Zone-sarja -42%
Perjantaina meni penkistä 97.5kg koulun kuntotestissä.
Mavea ja kyykky maksimia en ole kokeillut ku ei oo tekniikka vielä ihan hallussa.

Oma paino 67kg, pituus 174 ja ikä 15.8 :)

_Wilii_ sanoi:
Perjantaina meni penkistä 97.5kg koulun kuntotestissä.
Mavea ja kyykky maksimia en ole kokeillut ku ei oo tekniikka vielä ihan hallussa.

Oma paino 67kg, pituus 174 ja ikä 15.8 :)
testattiinko teillä kuntotestissä penkkiykkönenkin?? :eek:

Back
Ylös Bottom