Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarkoitin tuolla kyykkykommentillani sitä, että monet jättävät kyykkäämättä (todennäköinen syy liikkeen raskaus), ja perustelevat tätä syillä, jotka ovat oikeasti vain selittelyä. Monet ovat jo 15-vuotiaana pituuskasvunsa lähes kasvaneet, eikä varmasti ole kyykkyjen vaikutus pituuskasvuun päätä huimaava, jos tekniikka on kunnossa. Tuollainen 140 on ihan ok kyykky (ei tosin mitenkään erikoinen) 15-vuotiaalle, mutta jos penkki on lähes samoissa ja vetokin päälle 200, on syy omassa laiskuudessa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Totenkopf sanoi:
Tarkoitin tuolla kyykkykommentillani sitä, että monet jättävät kyykkäämättä (todennäköinen syy liikkeen raskaus), ja perustelevat tätä syillä, jotka ovat oikeasti vain selittelyä. Monet ovat jo 15-vuotiaana pituuskasvunsa lähes kasvaneet, eikä varmasti ole kyykkyjen vaikutus pituuskasvuun päätä huimaava, jos tekniikka on kunnossa. Tuollainen 140 on ihan ok kyykky (ei tosin mitenkään erikoinen) 15-vuotiaalle, mutta jos penkki on lähes samoissa ja vetokin päälle 200, on syy omassa laiskuudessa.
millainenkas kyykky/penkki/Mave suhde sitten on ns.täydellinen? penkki mavesta kaks kolmasosaa ja kyykky samoissa painoissa kun mave?? :rolleyes:

Vaikka tämä thread olikin tarkoitettu 15-vuotiaille jätkille, vastaan silti. Olen kohta 16-vuotias tyttö ja treenaan neljättä vuotta. Mulla nyt ei varsinaisesti treeneissä oo ollut mitään suurempia voimapuolen tavotteita, mutta laitetaan nyt tähän ihan vertailun vuoksi minun säälittäviä tuloksiani.. :nolo:

kyykky 50kg 11 toistoa (ja siis kunnon syväkyykkyjä ei mitään perseen hivutuksia) tästä tuloksesta on tosin aikaa, koska vyötärön levenemisen pelossa kavensin jalkojen asennon tosi kapeaksi ja siinä sitten tipahti hieman myös nuo treenipainotkin..)

penkki 50kg (ykkönen) tästäkin aikaa, koska en ole tehnyt ykkösiä
kovimpana saavutuksena penkissä pidän 40kg tekemääni kasia, koska silloin en tosiaan itsekkään painanut kovin paljon sen enempää...

prässi (hölmö vertailukohde, mutta kuitenkin..) Ei osaa antaa tarkkoja lukuja, mutta pystyn kyllä tekemään kunnon sarjoja jollain 100-120kg..

Mutta joka tapauksessa minun tavoitteet ovat hieman muualla kuin tuolla voimapuolella joten jatketaan treenaamista.. :whip:

Emppuli sanoi:
Vaikka tämä thread olikin tarkoitettu 15-vuotiaille jätkille, vastaan silti. Olen kohta 16-vuotias tyttö ja treenaan neljättä vuotta. Mulla nyt ei varsinaisesti treeneissä oo ollut mitään suurempia voimapuolen tavotteita, mutta laitetaan nyt tähän ihan vertailun vuoksi minun säälittäviä tuloksiani.. :nolo:

kyykky 50kg 11 toistoa (ja siis kunnon syväkyykkyjä ei mitään perseen hivutuksia) tästä tuloksesta on tosin aikaa, koska vyötärön levenemisen pelossa kavensin jalkojen asennon tosi kapeaksi ja siinä sitten tipahti hieman myös nuo treenipainotkin..)

penkki 50kg (ykkönen) tästäkin aikaa, koska en ole tehnyt ykkösiä
kovimpana saavutuksena penkissä pidän 40kg tekemääni kasia, koska silloin en tosiaan itsekkään painanut kovin paljon sen enempää...

prässi (hölmö vertailukohde, mutta kuitenkin..) Ei osaa antaa tarkkoja lukuja, mutta pystyn kyllä tekemään kunnon sarjoja jollain 100-120kg..

Mutta joka tapauksessa minun tavoitteet ovat hieman muualla kuin tuolla voimapuolella joten jatketaan treenaamista.. :whip:

Ei noita tuloksia tartte hävetä! Onkos tavoitteesti kehopuolella vai jossain muussa urheilulajissa? Muutama vuosi treeniä niin vedät jo omanikäisiäsi kuonoon snägäri jonossa :thumbs:

EDIT. Ikäisiäsi poikia siis ;)

Tavotteet on nyt ainakin näin alkuun body fitnessin puolella ehkä sitten myöhemmin (kun saan vapaaohjelmaan tarvittavia ominaisuuksia kuntoon) tavallista fitnesstä. Toisaalta ei nuo kehopuolen kisatkaan aivan täysin pois suljettu vaihtoehto joskus tulevaisuudessa ole.. Katsoo nyt miten tuota lihasmasssaa tarttuu.. :)

Mutta kannattaa parin vuoden päästä seurailla kuka voittaa nuorten body fitness kisat... :D

Vapaasielu sanoi:
millainenkas kyykky/penkki/Mave suhde sitten on ns.täydellinen? penkki mavesta kaks kolmasosaa ja kyykky samoissa painoissa kun mave?? :rolleyes:
Se älähtää johon kalikka kalahtaa :lol2: Tarkkoja suhteita ei voi tietenkään antaa, mutta tässä topicissa pistää silmään monien merkittävän huonot kyykkytulokset verrattuna vetoon ja penkkiin. Oletan kuitenkin, että suurin osa 15-vuotiaista treenaa kehonrakennus tyyliin, jolloin suhde on yleensä edes jotenkin kunnossa. Tiedän varmaksi, että monella 15-vuotiaalla jalkatreenit jäävät tekemättä tai ovat ainakin kohtuuttoman löysiä. Sanoivat he täällä, tai uskottelevat itselleen (usein tekosyillä) sitten mitä tahansa.

Ps. Anteeksi avautuminen.

Totenkopf sanoi:
Se älähtää johon kalikka kalahtaa :lol2:
[mod]Quotet :Timba79[/mod]
nojoo..joku puhu siitä täällä nii rupesin miettii et millanenkahan tuo miulla on..ja aika paska se on myönnän.. :( miulla tuo jalka treenien löysyys johtuu myös siitä et ei salilla noita laitteita turhan paljon ole..mutta myös siitä et en oo jaksanu ruveta opetteleen mitään erikoisempia jalkaliikkeitä (laiska) yleensä kyllä jalkatreenit mitä vedän on sellasii et kotiin on vaikee kävellä.. :hyper: pitäs varmaan ruveta panostaa jalkoihin silti astetta enemmän..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin, tosin laitteet eivät välttämättä ole jalkatreenin perusta. Kyykkää, kyykkää ja vielä kerran kyykkää. Kyllä varmasti joku osaa sinulle tekniikan neuvoa. Siihen vielä takareidet ja pohkeet päälle, niin kehitystä tapahtuu. Näin karkeasti yleistäen.

Vajaa pari kuukautta treeniä takana, penkistä 60kg*9 ja 70*3, kyykyn ja maven aloitan kohta. Lisäravinteita en vedä ainakaan viel. Just tein oman ohjelman niin katotaan tos parin kuukauden pääst miten tulokset nousee, jos nousee.
180/65 on mitat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Totenkopf sanoi:
Se älähtää johon kalikka kalahtaa :lol2: Tarkkoja suhteita ei voi tietenkään antaa, mutta tässä topicissa pistää silmään monien merkittävän huonot kyykkytulokset verrattuna vetoon ja penkkiin. Oletan kuitenkin, että suurin osa 15-vuotiaista treenaa kehonrakennus tyyliin, jolloin suhde on yleensä edes jotenkin kunnossa. Tiedän varmaksi, että monella 15-vuotiaalla jalkatreenit jäävät tekemättä tai ovat ainakin kohtuuttoman löysiä. Sanoivat he täällä, tai uskottelevat itselleen (usein tekosyillä) sitten mitä tahansa.

Ps. Anteeksi avautuminen.

Miten niin täällä ois huonoja kyykkytuloksia? Monet junnut täällä vetää ja penkkaa about saman verran ku mä mut kyykkää pyöreet 100kg enemmän...

Ok, listataanpa omatkin tänne:

Penkki: Miken 2*6 tyylillä 45kg, viikon päästä siirryn 47,5kg.
Jalkaprässi(kyykyn vaihdoin tämän tilalle juuri äskettäin, että tuloksia on vaikea sanoa): 140kg+kelkka*n.10
Maastavetoa en ole tehnyt, huomenna olisi tarkoitus ottaa mukaan.

Täytin juuri 15, vähän kengissäänhän tämä vielä on. Periaatteessa vähän säälittävää että penkki laahaa noin paljon perässä, painoa kuitenkin raamatulliset 79,5kg.

Zone-sarja -42%
-Glacier- sanoi:
Täytin täs pari päivää sit 15 ja olis kiinnostust tietää mitä
täällä muut 15v. jätkät vetelee penkistä, maasta tai vaikka takakyykkyä?
Itse mä harrastan kiekkoo (todella) aktiivisesti, joten ei aika kauheen paljo riitä punttiksellä käymiseen, paitsi mitä kotona sit niinä harvoina vapaapäivinä ehtii vähä treenaa. Miten on mitä muut tykkää just täyttäny 15v ja mitat on 171/62(Pelkkää lihasta)
penkistä nousee 3*65kg ja maksimit on n.70kg,takakyykkyä enkä, maastavetoa enkä muiden vastaavien maksimeita ole uskaltanut yrittää, vaikka kylläkin luulen et olis aika hyvät edellytykset siihen koska 3 kertaa viikos lätkän kans niit treenataan. Joten millasia rautoja muut tän kokoset jätkät vetelee? Entäs syökös pojat jotain lisäravinteita? Itse vedän joka päivä annoksen Proteiini juomaa.
ilman mitään lisäravinteit tais penkki olla se 97,5kg ja kasvun takia en raskaat tee noit muita liikkeit...

Juu 15 vuotiaana penkistä nous huimat 60kg 1x..
nyt olen 16 ja penkiltä lähtee se 65kg 8x ja maksimi on 80kg..
Mavesta en oo kokeillut maksimia mutta kyllä 100kg muutaman kerran nousee..
Mitat on 173/70
Ja lisäravinteista käytän maltoa ja hera proteiinia..

Oletteko kuulleet tälläisestä henkilöstä joka 15vuotiaana penkkas 200 ja kyykki 300 veto jossain yli 250 kieppeil. Googlest voi kattoo

Oon 15v ja mitat on 167/62.Penkistä vähä aikaa sitten 95kg. Prässissä 15 sarja 170kg.
Käytän palautusjuomaa,siinä kreaa ja glutaa. Plus napsin jotain vitamiineja. :worship: :thumbs: ps.Kehonrakennus-tyylistä treenii..

Back
Ylös Bottom