Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sekaudumpa nyt tähän keskusteluun. Laittakaas mittojanne kans. Haukkari, rinnanympärys, reidenympärys ja vaikka forkkujen ympärys tai mitä nyt sitten ikinä haluaisittekin laittaa? Ois kiva nähä millä mitoilla on liikkeellä nää melkein 200kg kyykkääjät sunmuut. :jahas: Vaikuttaa ihan käsittämättömiltä tuloksilta varsinkin kun vielä sitten jotkut kertoovat että treeniä vasta vuosi tai ehkä kaksi takana.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
käden ympärys huimat 36 cm :D (kylmänä, jännitettynä, ei oo sormia käden ja mittanauhan välissä :D)
forkku paksuimmasta kohdasta 30 cm :D
reiden ympärys 60 cm paksuimmasta kohdasta

Niin tietysti itsekkin voisin lisätä pari mittaa vaikka en 15 ookkaan. Muuta ei oo tullu mitattua mutta hauis ois 38½cm ja reisi 65cm.

Zone-sarja -42%
Penkki: 100-110
Kyykky: 120-140
Mave: 190
Ja ikää on 16v.Treenailtu on noin ½vuotta. But im a fat ass :david:

Asseri sanoi:

Ui vitsi oot kova! :worship: Itse täytin 17 tänään, mutta laitetaan nyt kuitenkin tähän.

Pena 80 pari viikkoa sitten melkein tein 2 toistoa, mutta sitten ylikunto ja flunssa yllätti ja maximi tipahti 5 kg, nyt otin opikseni ja rauhotun.

Kyykkyä oon koittanut 70 kg:llä 2 menee.. Sitä oon tehnyt ruhtinaallisen kuukauden sekä satunnaisesti mökillä viime kesänä 30-40 kg:llä.

Mavea en oo koittanut koskaan.

Maaliskuusta 2003 alotin käydä puntilla. Kesä oli sitten aika treenivapaata puntista, golfia mätkin. Sitten koulun alusta alkaen taas päässyt pumppaamaan. Ei oo massaa tullut, päinvastoin ylimäärästä lähtenyt lätkimään. 6 kiloa putos paino vuodessa.

Ainiin ja hanska on 33/34cm.. tosin on siinä vähän fätiäkin
:curs:

Asseri sanoi:

Ainiinjoo, ja hanskan koko on 41cm, mutta siitä on pari senttiä fläsää
:wall:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
juu mul o penkki vaajoku 80-90 kg maastavedost en oo koittanu maksimii mut se o 110-130 kg ja jalkakyykky 90kg tai yli ei kauhee hyvi :wall:

Salomaa sanoi:
Ihmettelen sitä, että 15 vuotiaat jannut ottavat täällä hurjia tuloksia ja potenttiaalia olisi voittaa ihan oikeita kilpailuja. Miksi ette osallistu niihin, jopa suomenmestaruuksiin on täällä 15 vuotiailla mahdollisuuksia. Mukamas.
Vai onko nettiin pistettyyn tulokseen tullut kymmeniä kiloja lisää mitä luulen.
missä niitä kisoja pidetään? millo? sarjat? itellä ei oo mtn hajuu asiasta.. :nolo: tuskin oon osallistumassa ehkä sit joskus.. :) jos kertositte noista kisoista.. :worship:

no pistän mieki näitä tuloksia..kun just tuli se 15 täytettyyn.. :kippis1:
oon 178/70
Penkki 95-97.5 (uudenvuoden tavote 100)
Kyykky 105 :down:
MaVe ~150

treeniä noin vuos takana (aktiivista n.9kk) alottaessa painoo jotain 60
penkkii meni 50 ja MaVe 3kk sitten surkeella tekniikalla 130
kyykky tulos on aika huono omasta mielestä eikä selkä oikein kestä sitä liikettä..

On kyllä 15v kavereilla tosi kovia tuloksia :eek:
Pistetään nyt omat kanssa..
Penkki 87.5kg
Mave ~120
Kyykky 90

Noi on siis nykyiset tulokset en muista mitkä oli maksimit vuosi sitten, mutta selvästi vähemmän.

Totenkopf sanoi:
Ei mitenkään pistä silmään nuo onnettomat kyykkytulokset. Johtunee siitä, että harva nuori jaksaa kyykkäillä...

Kuuleppas ehkä nuo tulokset eivät ole päätä huimaavia, mutta monella täällä on helvetin kovat lähtökohdat jannut vasta 15 vuotiaita ja kyykkäilee 100-140 kg .... eli siihen mennessä kun täyttää 18-vuotta on aika kovia tekijöitä kun vaan jaksaa reenailla :rock:

Itselle näyttää tulokset varsin mallikkailta kun itse 15-vuotiaana nousi :
Penkistä:25 kg
Kyykystä: 40 kg
Mavesta:50-60 kg
Painoa:115 kg

Mutta no okei minä kyllä löhösin sohvalla ja söin sipsejä elämäni ensimmäiset 15 vuotta :D

PS: kovia tuloksia jannut jatkakaa samaan malliin ja älkää unohtako reenata niitä jalkoja niin hyvä tulee :thumbs:

28. päivä ikää 16 v

Penkki 85-90 :down:
Mave 160 kg , uutenavuotena tavote 170 kg
Kyykyssä maksimia ennoo koittanu mutta paras sarja 3x6 135 kg joskus kesältä.

Tavoite ois vetää 200 kg kesällä ja ottaa penkistä vähintään 100 kg. Kyykky on nyt jäissä kiekkoilun takia.

Moon 15 ja 191cm pitkä paino joku 77-79kg Penkistä nousi kuukausi sitte 75kg maastaveros nousi noin vuosi sitte 105kg Tuskin on siitä paljo noussu,mutta varmaan nousee täs talven aikana ku tuloo käytyä mettähommis.Jalkoja on tullu reenattua päin vittua ja se vituttaa. Salilla oon käyny 2vuotta.

mul on ikää nyt 16w ja painoa reilut 70kg rinnalleveto 85kg(kohta 90) mave muistaakseni 140kg sitä en oo tehny. prässsi joku 230kg (mutta eihän prässi tuloksia oikeen voi vertailla)

Back
Ylös Bottom