Hei comfox.
Itsellä kans toi ETK kirja, jonka mukaan teen sitä New Program Minimumia. Tiedän S&S protokollan pääperiaatteiltaan ja olen sitä kokeillut. Itse asiassa kokeilin myös ennen S&S kirjan ilmestymistä sitä Program Minimumista väännettyä viidesti viikossa versiota. Siinä tehtiin turkkilainen ja heiluri samana päivänä, mutta turkkilainen ennen heilureita.
Itselle se Enter The Kettlebell kirjan versio toimii parhaiten sellaisenaan. Mulla vuorotyö ja ikääkin jo alkaa olemaan, niin ei enää hanki palautua. S&S tyyppisessä ratkaisussa mun mielestä seinä tulee nopeemmin vastaan, kun molemmat liikkeet samana päivänä. Sen lisäksi mun mielestä toi minimalistinen treeniajattelu on kärsinyt, kun treenien pituus on venynyt ja lämmittelystä on jo tehty tavallaan osa treeniä (esim. paljon maljakyykkyjä). Tämä on varmaan osaltaan Dan Johnin tuputtamaa. En halua dissata herraa, hänellä on kuitenkin ihan hyviä juttuja.
Mutta lyhyestä virsi kaunis. Mun mielestä voit huoletta jatkaa sillä PM:lla, jos se kerran toimii. Ei kannata korjata mitään sellaista mikä ei ole rikki. Tietysti voit kokeilla sitä S&S:iä ja todeta itse kumpi sulla toimii paremmin. En ole jaksanut vielä vaivautua asiaan sen tarkemmin kun Program Minimum rulettaa itsellä.