Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mathias: Saitko hommattua sen Prisman 40 kg kuulan?
Tämmöinen löytyi apuna Enter the Kettlebell-kirjalle:
http://api.ning.com/files/9E77BIOxhe0LOPyifqT8t6KyCJx4Y5D6r2hkNuRJofOgXYWXE0QQp6rC6EhMXhYSq35peEalDr3NLMEXZMI9dqnOIjWKZe4l/AOSEnterTheKettlebellWorkbook.pdf
Eli valmis ohjelma kirjaa seuraten. Tän kanssa mennään nyt.
- - - Updated - - -
Jeps, sain. Oli kiva homma kantaa kaupasta parkkihalliin. Viikonloppuna varmaan vähän kokeilen heilautuksia.
Ihan aattelin siirtää kesän tullen osan treenejä ulkosalle ja kaapista löytyis kahvakuula. Oon käynyt ohjatuilla tunneilla että iso osa liikkeistä on tuttuja, tosin tosta turkkilaisesta en oo ihan varma.
Tavoitteena yleinen kunnonkohotus ja lihasmassan sekä voiman hankinta.
- - - Updated - - -
Ps. Googlasin, näyttää aika hurjalta. :D
Mathias, kiitos neuvoista. :D Lähinnä siis mun alkuperäisen kysymyksen pointti oli, että mitä liikkeitä tarvitaan jotta saa koko kropan olennaiset lihakset käytyä läpi. Oon käynyt ihan oman kuntosalin kahvakuulatunneilla, siellä on pari ohjaajaa jotka vetää niitä ja on ymmärtääkseni ihan päteviä hommaan.
Kahvakuulatreeni.com vaimo löysi tällaisen ja on kuulemma ihan hyviä valmiita jumppia. En oo ite ehtiny tarkistamaan minkälaisia tekniikoita tuolla näytetään.
Mathias, kiitos neuvoista. :D Lähinnä siis mun alkuperäisen kysymyksen pointti oli, että mitä liikkeitä tarvitaan jotta saa koko kropan olennaiset lihakset käytyä läpi. Oon käynyt ihan oman kuntosalin kahvakuulatunneilla, siellä on pari ohjaajaa jotka vetää niitä ja on ymmärtääkseni ihan päteviä hommaan.
Mitä helvettiä? Jos on vielä niin ajan 230 kilsan päästä ostamaan kaikkia kokoja.
Eilen oli Joensuun Prismassa Steam neopreeni kuulia todella halvalla. 24 ja 28 kg 10e, 32kg 15e ja 40kg 20e :wtf:
Tänään ei ollut jäljellä kuin 40 kilon. Ostin kaksi :D
Heh, sit ei muuta ku pitkä sykkeli kahdella kuulalla. Noilla voi tulla jo hiki. Kannoitko molemmat yhtaikaa urheiluosastolta kassalle ja siitä kotii?
Onneksi oli kärrit, Joensuun Prismassa etäisyydet on sellaiset että voimat olisi loppuneet ennen kassoja Kotona kannoin autosta sisälle, portaiden yläpäässä alkoi kylmiltään painamaan jonkun verran. Toinen murkula menee eteenpäin, yhdellä ajattelin tehdä kyykkyjä ja ehkä joskus ulkona heilautusta ja tempausta. Harmi kun ei ollut niitä pienempiä, hinnat oli todellakin kohdillaan.
Kartoitetaas vielä, että missä Prismoissa noita on vielä jäljellä 20 euroon? Täytyyköhän tässä vkoloppua kohden lähtee mettästää kuulaa? Tahtoo tollasen prkl!
Oulun limingantullissa oli ihan normaalihintasia...
Kartoitetaas vielä, että missä Prismoissa noita on vielä jäljellä 20 euroon? Täytyyköhän tässä vkoloppua kohden lähtee mettästää kuulaa? Tahtoo tollasen prkl!
Ok. Kiitti tiedosta.
Kävin tuossa illalla vielä uudestaan em. Prismassa (en kahvakuula-asialla), kaikki 20 euron hintaiset oli menneet. Sitten kassajonossa edessä olleella herralla oli musta 28 kilon metallikuula jossa -70% tarra.
Oon kans vähän kyttäilly noita prisman kuulia.