Kahjoimmat ravintouskomukset??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
No mua ottaa eniten aivoon ku porukat koko ajan sanoo et mitä sä vedät noita "mömmöjä" esim kreaa tai protkua vaa... Ja vaikka kuinka monta kertaa oon selittäny että proteiini ei ole mitää "mömmöä" nii ei ne usko :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hercules sanoi:
Ei sillä ettei ittekkin ois uskonu kaiken potaskaa. mm. 15 vuotiaana vedin puoltatuntii ennen reeniä banaani, 1/2 litraa maitoa ja 3 raakaa kananmunaa ja tehosekottimeen ja naamaan. Voimajuoma :eek:

Nyt ei taas ymmärrä. Mikä tässä on :eek: ??

Onhan näitä. Esimerkiksi kun mä aloitin puntilla käymisen, niin kävin puoli tuntia ennen salille menoa hesessä syömässä kerrosaterian. Pitihän sitä energiaa saada ennen kovaa treeniä. Treenin jälkeisellä syömisellä taas ei ollut mitään väliä :david:

Ahh, mikä thread... Mulla näitä löytyy.. Yläasteella luulin että liha lihottaa, kun taas kasvikunnan tuotteita voi vetää ihan niin paljon kuin tykkää. Leipää pitää syödä paljon! Rasva oli paholaisen keino muuttaa ihmiset silmän räpäyksessä hirveiksi läskeiksi... Ja koska olin riittävän typerä pyörimään vegaaniporukoissa jonkin aikaa kakarana, tiesin että proteiini vahingoittaa munuaisia, eikä sitä saa syödä enempää kuin 0,5 grammaa vuorokaudessa. Joo. Näinhän se on... :rolleyes:
Niin siis proteiinia ei saanut syödä enempää kuin 0,5 kg per painokilo / vrk tai kuolo korjaisi... Yeah right!

Tove sanoi:
Niin siis proteiinia ei saanut syödä enempää kuin 0,5 kg per painokilo / vrk tai kuolo korjaisi... Yeah right!

Kyllä siinä kuolema tulisi meikäläiselle jos pitäisi syödä 40kg proteiinia päivässä.

Joskus pari vuotta sitten analysoin, että uunissa valmistettuja ranskalaisia voi vetää dietillä vaikka kuinka, koska niissä on vain 4g rasvaa /100g. Meniköhän se nyt ihan oikein...

metalman sanoi:
millainen murto-osa siitä oli proteiinia eli lihasten rakennusainetta. Kun ravinto koostui järkyttävistä määristä peruskotiruokaa eli makaronilaatikkoa, perunaa maitoa leipää jne jne.

Mitäs vikaa tuossa, ihan perusruokia ja sisältävät huomattavan osan proteiinia tuollaisetkin ateriat, makaronilaatikossa liha, maidossa runsaasti proteiinia... Mielummin kotiruokaa kun macciruokaa. :)

Kun 15-16 vuotiaana aloittelin treeniä 186,5cm / 57kg kokoisena kaappina, tarvitsin äkkiä massaa ja kun ne Wrangen MEGA MASS gainerit ja muut hurjat ei toimineet (ei kukaan sanonut että ne syödään ruuan LISÄKSI eikä SIJASTA...) niin jonkun vanhan voimamiehen vinkistä sitten sekoittelin:

KAUPAN VISPIKERMAA + REILUSTI SOKERIA ja söin tällaista hienoa bodarin komboa ahkerasti hetken aikaa, kunnes pysähdyin miettimään että ei jumalauta kun on pahaa ja tulee huono olo...tämä ei voi olla hyvästä...

Saanko viis davidia, saanko? :)

turre101 sanoi:
Kun 15-16 vuotiaana aloittelin treeniä 186,5cm / 57kg kokoisena kaappina, tarvitsin äkkiä massaa ja kun ne Wrangen MEGA MASS gainerit ja muut hurjat ei toimineet (ei kukaan sanonut että ne syödään ruuan LISÄKSI eikä SIJASTA...) niin jonkun vanhan voimamiehen vinkistä sitten sekoittelin:

KAUPAN VISPIKERMAA + REILUSTI SOKERIA ja söin tällaista hienoa bodarin komboa ahkerasti hetken aikaa, kunnes pysähdyin miettimään että ei jumalauta kun on pahaa ja tulee huono olo...tämä ei voi olla hyvästä...

Saanko viis davidia, saanko? :)
:david:

Mites muuten tämä, mulla on vieläkin vähän pesiytyneenä tämä että malto on hidasta hiilaria? Käsitys on tullut Nutri Plussan DE-luku (mikä ihmeen DE-luku?) sepustuksista.

no minä luulin vielä 3v sitten että massakauella pyritään lisäämään mahdollisimman paljon läskiä. Liitin sen massan jotenkin rasvaan.

Luulin joskun että treenin aikana on lähes pakko ryystää mehua, muuten lihakset lähtee :lol2:

Noista banaaneista ja niiden suurista proteiini määristä oli joskus 5-7 vuotta sitten aukeaman juttu bodaus-lehdessä.
Tästäkin johtuen söin niitä aika paljon, vaikka eipä niistä haittaa kyllä ole ollut.

No yks hyvä tulee mieleen. Oli liikunnan tunti ja kaverit puhu kun ostaa jotain muscle+ massankasvattajaa. Noh maikka kuulee ja alkaa pätemään, vain kotiruokaa ja paljon, tuollaiset massankasvattajat ei auta kun ammattilaisilla !
Siinä oli kyllä hymy herkässä. :)

stabi sanoi:
No yks hyvä tulee mieleen. Oli liikunnan tunti ja kaverit puhu kun ostaa jotain muscle+ massankasvattajaa. Noh maikka kuulee ja alkaa pätemään, vain kotiruokaa ja paljon, tuollaiset massankasvattajat ei auta kun ammattilaisilla !
Siinä oli kyllä hymy herkässä. :)

Itseasiassa ihan hyvä neuvo 14-15-vuotiaille, jotka ei kuitenkaan syö kunnolla kotiruokaa ja luultavasti korvaisivat ne vähätkin kotisyömiset Muscle+ drinkeillä.

Kun tätä threadiä lukee, huomaa että puolet purokuiden jutuista onkin ihan järkeviä vaikka he toisin luulevatkin...

Noh kyllähän ne käsitykset muuttuukin... kun alotin saliharrastuksen, luulin että koko kroppa pitää vetästä läpi joka treenikerta. Sitten ymmärsin että lihakset eivät ehdi palautua joten siirryin 4 jakoseen ohjelmaan. Nyt puoli vuotta myöhemmin treenaankin jälleen koko kropan kolme kertaa viikossa HST tyylillä.
Summa sumarum: Mikä ensin vaikuttaakin aivan hölmöltä voi hyvinkin olla järkevä asia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom