Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Törmäsin tähän sivustoon ensi kertaa reilu viikko sitten.

Jäin heti "koukkuun" kun täältä löytyikin samanmielisiä - aiemmin kävin Jippiin Voimailufoorumilla, mutta se oli täynnä hörhöjä.

Eli oikea vastaus on: Päivittäin!

Moi vaan! tutustuin näihin sivuihin vasta äskettäin ja olen aivan innoissani. En pahemmin ole vielä kirjoitellut tänne mut lukenut olen sivuja ahkeraan. Hyvältä näyttää ja apua löytyy kaikkeen!

Minäkin löysin palstan pari viikkoa sitten ja siitä lähtien poikkean täällä harva se päivä. Olen saanut tosi paljon hyödyllistä tietoa, sillä olen vasta-alkaja. Luulen että seuraan palstaa jatkossakin.:) :)

jep, tunnustan addiktioni. Joka päivä useamman kerran tulee käytyä. Loisto sivut ...saa tälläinen aloittelija tsemppiä ja vinkkejä omaan harjoitteluun. :D

Löysin sivut "vahingossa" ja olen jäänyt totaalisesti koukkuun..useampi tunti päivästä vierähtää kuin siivillä koneen äärellä. Kotona kun on netti, niin käyn vilkuilemassa vähän väliä onko tullu mitään uutta :D

Jep, olen Maiju, ja Pakkisholisti minäkin :) Joka päivä tulee käytyä!

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Rekisteröidyin jo kauan sitten, mutta tullut käytyä vain harvakseltaan! Nyt kuitenkin viikko sitten innostuin tosissani ja nyt onkin tullut käytyä päivittäin (vähän väliä...)! Hyödyllistä asiaa tylsän työpäivän ratoksi!! ;) Ja tuttujakin heti löytyi, niin mikäs sen mukavampaa!! :)

Olen Äiskä ja ainakin toistaiseksi nainen, sillä yhdellekään lapselle en vielä ole isäksi ruvennut.

Minäkin olen jo useita viikkoja ollut ihan koukussa palstaan, saliurheiluun jo kymmenisen vuotta. Täältä löytää paljon uusia ideoita ja tuulia omaan, vuositolkulla ehkä fakkiintuneeseenkin treenaamiseen.

Eli on päivittäin käytävä katsomassa, löytyykö mitään uutta ja jännittävää.

Ja yksi asia palstalla on myös kiva: huomaa, että muillakin naisilla on samoja ongelmia kuin itselläänkin, etteivät kaikki olekaan ihan Cindy Crawfordeja syntyessään.

Emme siis olekaan ihan täydellisiä :lol2:

Rekisteröidyin muutama kuukausi sitten, kivaahan näitä juttuja on lueskella...

Päivittäin!

Rekisteröidyin tänään, mutta sitä ennenkin oon täällä käynyt. Jutut on sen verran mieleniintoisia, että lukemista riittää joka päiväksi!

Esittäytyminen jäi...

Hei vaan vielä, tuli tehtyä vähän moukkamainen sisääntulo tänne kun edes itseäni esitellyt, heti vaan galluppia peliin...:rolleyes:

Olen sporttinen pääkaupunkilaisneiti, olen harrastanut jonkin sortin urheilua koko ikäni ja 3,5 vuotta sitten uskaltauduin salille ensi kertaa ja siitä lähtien olen treenannut enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Fitnessistä kiinnostuin pian bodaus-lehtiä selailtuani, ja olin jopa mennossa yhdelle leirille, mutta en sitten kuitenkaan. Kisoja olen ollut katsomassa pari kertaa, mutta tuskin löytyy itsekuria ja paukkuja osallistua itse.

Tästä urheilulajista kiinnostuneet taitavat loppujen lopuksi muodostaa aika pienen alakulttuurin, itse en ainakaan ole koskaan jutellut kenenkään hengenheimolaisen kanssa silmästä silmään ja siksi tänne palstalle eksyminen oli loistojuttu! Salilla, jossa treenaan, käy pääosin miehiä joten sieltäkään ei ole juttuseuraa löytynyt.

T. Punttimimmi henkeen ja vereen

Latest posts

Back
Ylös Bottom