Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl M-Nutrition EAA+ -25%
Tervehdys! Palstaa olen lukenut sen syntyhetkistä lähtien, tosin omat tunnarit tuli hakittua vasta vähän aikaa sitten. Eli taas on avomiestä käytetty hyväksi. ;) Lähes päivittäinhän täällä tulee käytyä katsomassa loistojuttuja, joten on varmaan paikallaan kiitos kaikille palstalaisille!!! :D

Juu täälläkin eräs joka seuraa palstaa päivittäin ja päivässä useita kertoja;) Jotain hyötyä siis siitä että duunissa parhaillaan rauhallista...

Rekisteröidyin keväällä, mutta jo reilu vuosi on tullut lueskeltua juttuja, aivan loistavat sivut! Diggaan kun ihmiset on samanhenkisiä, eikä mitään "lähentäjiä-loitontajia-treenaavia-samalla juorulehtiä lukevia", he hee. Sorry kaikille jotka tunnisti itsensä, ei henk.koht!

Itsellä salia takana kohta pari vuotta, eli aloittelija edelleen. Vinkkejä täältä saa onneks koko ajan ja roppakaupalla, kiitos siitä :worship:

Juuri alan tutustumaan vanhaan threadiin: "mimmien treeniohjelmat" kun ajattelin vääntää nykyisen 3-jakoisen ohjelman 4:lle päivälle :thumbs:

Jatkakaa samaan malliin, ehkä joskus vielä uskaltaudun itsekin kommentoimaan johonkin keskusteluun!

Koko ajan on töissä tietokone auki, ohjelmoin työpaikalle kotisivuja, joten lähes päivittäin tulee jatkuvasti täällä oltua. Rekkauduin vasta jokin aika sitten mutta aika ahkeraan olen uskaltanut itsekkin kirjoitella.
Plussaa palstalle erityisesti siitä että vaikka kysyisikin hieman "typeriä" kysymyksiä niin aina saa asiallisen vastauksen eikä mitään vittuilua. :thumbs:

Juup. Olen [ZannaZ] ja nickistäkin päätellen naispuolinen ja käyn saitilla kun kiireiltäni kerkeän...

no hei pakkiksen tytöt :worship: mä oon nyt teille vaikka timantti:thumbs: olen roikkunut näillä sivuilla jo pitemmän aikaa ja lueskellut treeni ym muita juttuja .. oisin varmaan rekisteröitynyt jo aikaa sitte jos hallitsisin tän koneen hiukka paremmin:kuola:

------------------------------------------

HARJOTUS TEKEE MESTARIN :piis:

...Uutukainen...

Aloitin ihan muutama kuukausi sitten käymään salilla. Nyt on kiinnostus kovasti herännyt...saittikin löytyi vasta muutama päivä sitten. Nyt tulee käytyä aika usein!;)

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-25%
Re: Aivan fani!

:offtopic:

Originally posted by Niina
...veljeni suositteli (suuri veljeni Mike):)

Vai oot sä Miken sisko . Ei muuta ku tervetuloa värikkääseen kaariimme... Ja näin muuten btw Mike on :worship: :haart: jos oot yhtään samanlainen niin luultavasti säkin oot sillo :worship:

P.S. Ihana avatar sulla

Re: Re: Aivan fani!

Originally posted by [ZannaZ]
:offtopic:

Vai oot sä Miken sisko . Ei muuta ku tervetuloa värikkääseen kaariimme... Ja näin muuten btw Mike on :worship: :haart: jos oot yhtään samanlainen niin luultavasti säkin oot sillo :worship:

P.S. Ihana avatar sulla

Joo kiitoksia vaan! Oonkin nyt sit päivittäin käynyt pakkiksessa ja oon ihan koukus! :D Kiva että meille mimmeillekin on omat sivut.:thumbs:

P.S Nois pingviineis vaan on sitä jotain!

Re: Re: Re: Aivan fani!

Originally posted by Niina
Joo kiitoksia vaan! Oonkin nyt sit päivittäin käynyt pakkiksessa ja oon ihan koukus! :D Kiva että meille mimmeillekin on omat sivut.:thumbs:

P.S Nois pingviineis vaan on sitä jotain!

Tää on ihan :offtopic: mutta... näinhän kaikiklle tuppaa käymään. Munki pitäis tehä töitä täällä ja mä vaan surffailen pakkiksella :D . Siispä koukossa minäkin. *addiktio*...

Mäki tykkään pinguista iha sikana. Ne on niin :haart: . Se Valion pingu on aivan iiiiihana..

Moi vaan kaikille! :haart:
Oon muutaman vuoden punttia vääntänyt naikkonen, löysin nää sivut vasta pari viikkoa sitten. Siitä pitäen onkin täytynyt päivittäin käydä pistäytymässä täällä. :) Tosi mielenkiintosta läppää ootte heittäneet täällä ja yleisen puolen salihuumoria lukiessa on kyl meinannu penkiltä pudota muutamankin kerran :lol2:
Ai nii, sit kysyisin sellasta, että miten tuon kuvan saa liitettyä tuohon käyttäjänimen alle, olisko se pitäny rekkautuessa laittaa? Oon kattokaas vähän simppeli näis tietokonejutuis...:nolo:

Moips!

Oon pyörinyt täällä jo jonkun aikaa, melkein päivittäin. Joskus useemmin, joskus harvemmin. Mutta joka viikko ainakin! :kippis1:

Oon saanut monet hyvär naurut noista äijien (anteeksi vaan jos sana loukkaa jotakuta) jutuista! :haart: Ja tottakai ihan oikeeta hyvää tietoakin löytyy. Kiitos siitä! :worship:

Muaki kiinnostas tietää miten ton kuvan saa lisättyä nimen alle...Kiitos tiedoista! :thumbs:

Heippa!
Tuleehan näillä sivuilla käytyä lähes päivittäin. Oon vaan hieman ujompi osallistumaan itse keskusteluihin. Hyviä vinkkejä olen kyllä omaan treenaamiseen saanut!

Jep, kayn niin usein kuin voin, eli ainakin muutamana paivana viikossa, toisinaan joka paiva

Päätin liittyä vierailijoiden joukosta aktiivisemmaksi...

Sivuilla olen käynyt jo pitkään ( kesästä asti ), mutta vain lukemassa hyviä vinkkejä.

:joulu3: Joulun odotusta.... ja treeni intoa!

Liityin aika vasta joukkoon ja tämä onkin ensimmäinen viestini, jihuu :)
Tähän saakka olen vain lueskellut vinkkejä lähes päivittäin, joita täältä löytyykin paljon ja hyviä sellaisia.

Joulumieltä kaikille!

Latest posts

Back
Ylös Bottom