Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Re: Käytkö täällä usein??

Moi kaikille punttimimmeille! Olen ihka-uusi mimmi, vaikkakin olen seuraillut palstaa sivusta jo vuoden päivät. Treenannut olen salin puolella noin kolme ja puoli vuotta, josta pari vuotta enempi tosissaan (eli nyt on selkeät tavoitteet...).
Niin ja kysymykseen se vastaus: Täällä surffailen (lähes) joka päivä! ;)

Täytyyhän se nyt tännekin sitten ilmottautua kun alkaa pikkuhiljaa lueskelun lisäksi vallan innostua ottamaan osaa keskusteluihin :D Valitettavasti vain töissä pääsen palstoille mutta sillon sitten oikein urakalla, 12h putkeen tulee ihmeteltyä menoa ja meininkiä...

jatkan uusien rekisteröityneiden listaa. ja vastaan jep. joka päivä, ainaskii melkein joka.. eli arkirutiineihin kuuluu.

kyllä!

Nyt kun olen löytänyt nää sivut niin kyllä käyn, mahdollisimman usein. Olen punttiholisti, ihanaa että meitä on täällä monta ettei tarvitse yksin vääntää :) Olen tainnut löytää toisen kodin itselleni?

täällähän mäkin

Oon kyllä ihan aloittelija näissä punttihommissa mutta käyn täällä vähintään kerran pari viikossa lueskelemassa ja saamassa hyviä ideoita. Tahtoo isot lihakset!

Täällä myös roikutaan joka ikinen arkipäivä,ja useasti.Mukavaa lukea treenauksesta,sekä siinä sivussa vähän huumoria.Olisi tämäkin duunipäivä melko "kuiva" jos ei välillä kävisi sivuillanne.

Kiitokset ylläpitäjille,olette saaneet luotua todella mukavat ja kannustavat sivut.

Heippa!Vihdoin uskallan ilmoittautua mukaan, vaikka sivusta oon seurannu palstaa jo pitkään..Käyn täällä lähes päivittäin ja on tosi mukavaa lukea juttuja, jotka on itselle tärkeitä, mutta joita lähipiirissä ei kukaan tunnu ymmärtävän...Olen siis naisihminen ja koukussa salilla käyntiin, muuten en ole erityisen liikunnallinen. Tosin rasvanpolttolenkkejä tulee muutama viikossa. Olen huomannut, että motivaatio ainakin mulla on lisääntynyt entisestään kun oon lueskellu sivuja, varsinkin punttimimmien osastoa...Hauskaa syksyä kaikille!!!

Mäkin löysin nämä sivut vasta pari päivää sitten ja olen jo ihan addiktoitunut. Salilla olen treenaillut aika ahkerasti 9kk, sitä ennen tuli pompittua kaikenmaailman jumpissa. Liikunnan ilon olen löytänyt vasta aikuisiällä, koululiikunta oli yhtä tuskaa, varsinkin, kun silloin olin vähän pullero. No joo, pullero olen vieläkin, mutta hyväkuntoinen sellainen :p
Nämä sivut kyllä lisäävät motivaatiota ja kiva kuulla vinkkejä muilta harrastajilta!

kukkuu

Juuri vähän aikaa sitten kävin ekankerran ja sen jälkeen on tullut kurkittua lähes joka päivä,kun vaan töiltä kerkee. Tosi jees sivut, On tosi kiva saada vinkkejä saman mielisiltä, duunikaverit kun muutenkin jo pitää pimpona.
Yleisimmät kysymykset meillä töissä on : Oletko hullu eihän naisella saa olla lihaksia
Ja toinen tosi vakio miesten suustaon Pal sä nostat penkistä.
Olen joutunut jo yhdestä työpaikasta lähtemään kateellisen panettelun vuoksi,joten olen oppinut olemaan puntti harrastuksestani hissukseen, vastaan vaan jos kysytään,mutta en muuten mainosta addiktiotani.
Olen saanut jo yhden ikävän lisänimen: Fitness-Bimbo.
Kysyisinkin samalla onko teillä muilla vastaavia kokemuksia, vai olenko yksin näine ongelmineni.
Varsinkin dietti aikoina saan jatkuvasti selitellä miksi syöt noin ja etkö jo muutenkin ole tarpeeksi laiha. AI ETTÄ JOSKUS OTTAA AIVOON !!!

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Re: Käytkö täällä usein??

just rekisteröidyin ja taidan katella tätä saittia ainaki kerran päivässä...

Käyn aina näin työpäivän lomassa lukemassa uusimmat jutut pakkotoisto.comista. Rekisteröidyin viime viikolla, mut sitä ennen olen kyllä käynyt lukemassa palstaa. Isonian; tuttu tunne. Työkaverit, kaverit ja uudet tuttavuudetkin kauhistelee näitä fitness-juttuja. On se niin rankkaa... No, joo... Mutta moni kyllä osaa arvostaakkin! Se on kiva juttu se :)

Päivittäin käyn. Vasta tänään hankin tunnukset eli aiemmin olen vain lueskellut palstaa taustalla. Varmaan tästä lähtien myös osallistun keskusteluun.

En tunne ketään naispuolista joka kävis salilla tosissaan, kiva että täällä näkee ettei ole ainoa lajissaan :) Salilla usein tuntuu siltä että muita tosissaan treenaavia naisia jotka ei kuitenkaan kilpailisi, ei ainakaan tässä kaupungissa olis. Mut näyttää meitä kuitenkin olevan... Vai ootteko kaikki kilpailijamimmejä?

Hei kaikille! Olen Kutri, olen nettiaddikti ja terveyshullu.

Elämäntilanteen takia (oon ollut ja tulen olemaan kuluvan puolen vuoden aikana enemmän ulkomailla kuin kotimaassa) kunnon treenaaminen on ns. vaiheessa, joten käyn täällä pällistelemässä noin kerran viikossa-kahdessa ilman mitään järkevää sanottavaa. Mutta venatkaa vaan kun joulukuu (ja ennen kaikkea tammikuu 2003) alkaa! ;) Tavoitteena olla huippuhyvässä kunnossa kesällä 2003 ja törkeän hyvässä kunnossa jouluna 2003! :cool:

rakkaudella
Kutri

http://homepage.mac.com/kutri

Löysin tän pari päivää sitten ja nyt istun nenä ruudussa kiinni joka välissä :)

Olen harrastanut viime vuodet paljon aerobista liikuntaa ja sali vei sydämen puolisen vuotta sitten ja tämän ajan olen treenannut aivan tosissani.

Latest posts

Back
Ylös Bottom