Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Muskelitäti

Muskelitäti on ehdottomasti naispuolinen ja käy palstaa lukemassa päivittäin. Olen jonkin sortin nettiriippuvainen kai, mutta kaipaisin samanikäistä (50+) samoista asioista kiinnostunutta seuraa!

Yade on myös niitä naisia :p , ja yrittää käydä päivittäin, tosin lukuisten reissujen katkomana, mutta yritys hyvä kymmenen ainakin..

Naispuolinen minäkin kuten nimestä voi päätellä ja kävisin täällä varmaan päivittäin, mutta kun tuo miehenkörilääni on yleensä loggautuneena tänne omalla nimellään (lähes koko ajan:) ). Luen siis yleensä palstan siinä samalla, enkä omalla nimellä loggaudu... Ehkäpä kesällä pääsen tänne sitten enemmän, kun saan koneen vähäksi aikaa ihan omaan käyttöön...

Useamman kerran päivässä tulee täällä vierailtua. Oon ollu alusta asti mukana (roina.da.ru ja punttimimmit) Eipä ole tullut aiemmin kirjoitettua ja sitten kun halusin rekisteröityä niin eipä e-postia ikinä tullutkaan! No nyt kuitenkin pelittää ihan o.k.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Vau, asiaa....

:)

Vastikään löysin tämän palstan. Hmmmm - vaikuttaa oikein hyvältä ja asialliselta.

Terv. Aliisa, parantumaton punttiholistinainen (jo 15-vuotta).

Päivittäin (lue: useamman kerran päivässä :D ), paitsi viikonloppuisin kun en kotinettiä omista.

Punttifani olen minäkin... kiva, että meillekin on nykyään oma palsta! :)

Kun on aikaa ja perslihakset alkaa puutumaan koneen ääressä istuessa. Siitä on aikaa,kun viimeksi jotain viestittelin, hiljainen sivusta seuraaja siis.

Aina kun mahdollista

Moi! Kun tälle palstalle tieni löysin, niin olen siitä asti käynyt joka arkipävä palstaa lueksimassa janoten uusia treenivinkkejä ja tietoa! Olen siis naispuolinen, ja kyllä meitä naisia näyttää ihan mukavasti täällä olevan. Tänään viimein rekisteröidyn että voin avata sanaisen arkkuni. :eek:

Tsemppiä kaikille reeniin!

Myöskin naispuolinen olen ja olen seurannut palstaa jo jonkin aikaa, mielenkiintoisia keskusteluja. Käyn täällä muutaman kerran viikossa, miten töiden lomassa ehtii.

juu minä myös...nyt kesäaikana vähän vähemmän (töitä ja kiirettä pukkaa)mutta silti monta kertaa viikossa:D muuten eli ns.opiskelukautena joka päivä ja monta kertaa päivässä:lol2:

Latest posts

Back
Ylös Bottom