Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Tämä nainen on addikti pahimmasta päästä... Pakkotoisto-addikti siis! Kotona kun on kone ja netti, ni mähän käyn jatkuvasti vilkuilemassa, josko joku ois laittanu jonkun uuden viestin... Vähän pakkomielteen meininkiä jo... :D Mut ei se mitään! Tääl ku on niin kivaa porukkaa! :)

joo moi vaan kaikille!=)
eli mä oon lukenut palstaa jo pidemmän aikaa mut nyt vasta rekisteröidyin..eli käyn tääl päivittäin lukemas ku on netti kotona...ja salil tulee reenailtua kovaa eli yks punttihullu lisää porukkaan=)

Eilen löysin tän saitin ja tänään rekisteröidyin, joten tästä lähtien KYLLÄ käyn!!:p

Joka päivä, tosin kirjoitellut en ole, vaan sivusta seuraillut...

nyt on kyllä ollut ihan mukava käydä kun tälläsen palstan löysin.ihmettelen vain missä ihmeessä kaikki treenailee kun omalla reenisalilla ei tunnu kovin treenarinaisia käydä..

kyllähän tuosta kropan mallista ja tästä treenimuodosta saa kuulla koko ajan.mutta en minä sen takia treenaakaan että muita miellyttäisin.jotenkin olen aina ajatellut että lihaksikasta naista vähäsen aliarvostetaan.teen tätä itselleni ja juuri niin paljon kun haluan.=)
silloin kun vielä purnukoita kantelin mukanani vähän lajia ihmeteltiin..nyt kun on hippasen rutinoitunut tuo ravintopuoli niin ei sitä enää niin paljon kiinnitä huomiota.
olen saanut lähinnä kuulla vain erittäin positiivista palautetta.ihan hienoa,tottakai sitä arvostaa,mutta teen edelleen tätä lajia vain itseni vuoksi.=)

olisi kyllä tosi mukava tavata teitä muita!

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Aika usein käyn, jos ei ihan päivittäin, niin ainakin monta kertaa viikossa! Olen seuraillut taka-alalta pitemmän aikaa, mutta nyt lopulta sitten rekisteröidyin!

Päivittäin olen käynyt viimeisimmän kolmen kuukauden ajan... Paitsi jos joutuu jonnekin missä ei ole nettiyhteyttä :eek: Tänään rekisteröidyin ja sain vihdoin tähänkin vastattua.

päivittäin tulee käytyä vakoilemassa vinkkejä omaan kehonrakennussarjaan. ja kyllä, vastaaja on nainen :)

btw, hieno juttu kaiken kaikkiaan, että tälläinen paikka naisillekin on. tietää ettei ole yksin :rolleyes:

Joo, olen nainen.

Ja käyn täällä nyt rekisteröityäni lähes aina, kun tietsikkani avaan ja lähden nettiin. Eli vähintään joka toinen päivä. Viikonloppuisin joka päivä.

Mahtava keksintö! Täällä tutustuu muihin samanmielisiin mimmeihin ja voi pakista yhdestä lempparistani: TREENAAMISESTA. Pidetään lippua korkealla. :D

Melkein joka päivä tulee käytyä,ja tietysti mitä muutakaan sitä yö vuorossa tekisi,kun hilluisi täällä:D .Kiitos tosi hyvästä palstasta,niin ylläpidolle,kuin kaikille punttimimmeillekkin,se sitten lämmittää noviisin sydäntä kun saa teiltä virikkeitä ja neuvoja :) .Kutrille erikoiskiitos loistavista sivuista,ovat ahkerassa käytössä,kun tuo punttaava ukko sälyttää sapuskat mun harteille:) :)

Juu.. viikottain..

-Tan

Latest posts

Back
Ylös Bottom