SUPERCARB 1kg -40%

Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Heissan! Olen ollut "pakkislainen" tämän viikon alusta alkaen ja kun en ole vielä saanut aikaiseksi kommentoida mihinkään, niin ajattelin aloittaa kirjoittelun täältä. :) Liityin joukkoon (myös pakkislaisen) kaverini pienen houkuttelun seurauksena :D Tätä foorumia olen seuraillut aiemmin satunnaisesti, mutta viime aikoina vähän enemmänkin ja sen seurauksena olen siis täällä.
Minusta sen verran, että olen jo toistakymmentä vuotta viettänyt aikaani enemmän ja vähemmän punttisaleilla ja elämä on pyörinyt reenauksen ympärillä hyvinkin tiiviisti. Liikunta on iso osa elämääni.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Moikka! Täällä myös uusi pakkislainen esittäytyy. Olen 46-vuotias maatalousyrittäjä Päijät-Hämeestä. Oma urheiluharrastus on painottunut aikaisemmin futikseen ja sitä ennen yleisurheiluun ja hiihtoon. Nykyään tulee futiksessa toimittua lähinnä taustoissa eli vedän treenejä yhdelle porukalle ja toisessa joukkueessa olen huoltajana. Oma pelaaminen jää nykyään pariin turnaukseen vuodessa koska paikat eivät enää meinaa kestää. Treenaaminen keskittyy nykyään punttiin ja lenkkeilyyn.

Hola,
on pakkista tullu seurattua ilman nikkiä jo pari vuotta, mutta nyt pääsee kirjoittelu mukaan kuviohin. Urheilutaustaa on 3v taistelulajeja, 2v kuntonyrkkeilyä, 1v juoksua treenaten puolimaratoniin, kunnes penikkatauti tuli ja lopetti sen puuhan. Onni onnettomuudessa, penikkatauti siirti minut painojen pariin ja niiden kanssa onkin painittu jo reilu vuosi. Nyt vasta alkaa omat tavoitteetkin olla selkeänä ja pikkuhiljaa tietoa keräten siirrytään niitä kohti!

Moikka,

uusi pakkislainen täälläkin. Vuoden verran on-off seuraillut ilman nickiä, ja lopulta päätin rekisteröityä. 28v pk-seutulainen, joka 1,5v sitten löysi ensimmäistä kertaa salitreenaamisen laihdutuksen tueksi. Vuodessa -15 kg ja vielä on matkaa. Juoksu kulkee salin rinnalla vähän on-off, kaverit houkutteli ensi keväälle puoli maratoniin, joten katsellaan mitä tuleva vuosi tuo tullessaan :)

Eilen luin ekaa kertaa. Aamulla sanoin isännälle et mennään painojen kimppuun. Tänään rekisteröidyin. Ja eka viesti nyt jo :jahas: vaikea sanoa kuin usein tulee käytyy.Saa nähä koska isäntä saa hepulin mun ruudun tuijotukseen.

Täällä uusi foorumilainen, 40+ nainen Hesasta. Satunnaisesti olen käynyt täällä lueskelemassa ennenkin, mutta kun nyt pari kuukautta sitten sain vuosien vetkuttelun jälkeen vihdoinkin aloitettua treenaamisen, niin päätin vihdoinkin rekata tänne.

Taustaltani löytyy kamppailu- ja palloilulajeja sekä satunnaisia kuntosalijaksoja. Salille minut ajoi - toivottavasti loppuiäksi - kaksi asiaa: ensinnäkin olen aloittamassa omaa yritystä, ja haluan firman aloittaessa olla hyvässä kunnossa että jaksan puskea duunia. Toisekseen havahduin siihen, että etsiessäni kirjastossa yhtä kirjaa menin hyllyn edessä kyykkyyn enkä päässyt sieltä enää ylös auttamatta käsillä. Lievän ylipainon lisäksi oli siis myös heikot lihakset ja helevetin huono kunto. Karseaa! No parempaan suuntaan ollaan kovaa vauhtia menossa. Vyötärö alkaa jo erottua, kyykystä ylös nouseminen ei tee tiukkaakaan ja tuossa yhtenä päivänä avokki jäi ihan pällistelemään kun otin sukan jalasta yhdellä jalalla seisten ja taivuttaen toisen jalan vyötärön korkeudelle. "Mä en oo ikinä nähny sun tekevän noin!" :)

Hei! Olen 23-vuotias pk-seudulla asuva opiskelija, jolla on 162-senttisessä varressa melkein 40 kiloa liikaa. :face: Painon kertymistä vuosien aikana ovat edesauttaneet masennus ja ahmimishäiriö, joista kummastakin on onneksi näillä näkymin päästy eroon. Tällä hetkellä kapuloita rattaisiin heittää kilpirauhasen vajaatoiminta, joka diagnosoitiin vasta muutama kuukausi sitten eikä ole vielä hoitotasapainossa.

Aloitin kolme kuukautta sitten Optimal Performancen ryhmävalmennuksessa, mutta jatkuvan sairastelun vuoksi salitreeni on saanut jäädä ja liikunta on ollut lähinnä joogaa ja vastaavaa. Nyt keuhkot ovat kuitenkin taas kondiksessa, joten tarkoitus olisi lähteä tekemään ja ihan tosissaan :) Tähtäimessä on tietenkin painonpudotus, mutta myös energisempi fiilis ja toiminnallisempi keho liikunnan myötä houkuttavat. Sitten joskus, kun paino on terveemmissä lukemissa, haaveilen myös erilaisten kamppailulajien testaamisesta.

Olen aina ollut nörtti ja sohvaperuna, joten tämä aktivoituminen tekee kyllä vähän tiukkaa! Yritän kuitenkin pitää mielessä, että teen tätä omaksi parhaakseni, enkä ole yksin. :)

Aloittelija foorumilla

Uutta verta pukkaa foorumille! Olen siis vielä hetken ulkomailla opiskeleva 22v. reenaajan alku. 170 cm pituutta ja viimeisimmän kerran vaa'alla käydessä mittari värähti 72 kg asti. Huhhuh. :S Taisi olla joskus heinäkuussa. Ei ole ollut nyt näköpiirissä melkein puoleen vuoteen vaakaa, niin saa nähdä mitä näyttää kun takaisin Suomeen pääsee. Toive olisi kuitenkin tiputtaa semmonen 7 kg, läskin tilalle lihasta ja päästä sokerikoukusta eroon. Nykyisessä pikkukaupungissa ei ole koululla kunnollista salia: Ilmastointi ei toimi, laitteet rikki aina silloin tällöin, paljon porukkaa iltapäivisin ja todella huonot aukioloajat! Mutta salilla yritän käydä 2 krt viikossa. Miltäs tämä saliohjelma näyttää:

1. päivä:
Takakyykky
Etureisi laitteella
Mave
Selänojennus
Vatsat (3 erilaista liikettä)
Kylkitaivutus
(kaikkia 3 x 12)

2. päivä:
Penkkipunnerrus laitteella
Pystypunnerrus
Ojentajatalja
Ylätalja (leveä)
Kulmasoutu käsipainoilla
Hauikset käsipainoilla

Lenkillä sitten 2-4 kertaa viikossa mahisten mukaan. Ensi vuoden puolella kun pääsee asettumaan takaisin Suomeen ja on paremmat mahollisuudet saleiluun niin lähen rääkkäämään kroppaa useammin.

Vinkkejä tohon ohjelmaan otetaan vastaan! Mahollisuus käydä siis vain 2 krt viikossa salilla.

Sivustaseuraaja ilmoittautuu nimimerkin taakse! 17-vuotias tyttö, jolla aktiivista salikokemusta nyt neljän kuukauden ajalta ja 172-senttisestä varresta löytyy 31 kiloa lihasta. Tavoitteena kadehdittavan rantakropan :rolleyes: lisäksi vielä ylimääräisen n.4 rasva% pudottaminen ja treenivinkkien imeminen foorumilta ja ylipäätään oman tekemisen parantaminen.

Ja tietenkin murskata omat tähänastiset ennätykset/maksimit kesään mennessä..

Kaksvitonen ämmä Oulusesta. Etin vasta inspistä aloittaa reenausta, vasta ruokapuolta olen ruvennu rakentamaan uusiksi. Koira huolehtii tällä hetkellä että pääsen edes ylös, ulos ja lenkille.
Jospa se reenikärpänen vielä purasis kunnolla. ; )

Kunhan se kärpänen purasee, niin paras motivaattori on kyl treenikamu, joka soittaa, että perse ylös penkistä ja salille! :D Ittekki Ouluun muuttamassa ens vuoden puolella, joten jos treenikaveria joku kaipailee Urheilutalolle niin vois miitata :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Heippa vaan kaikille!
Olen 29-vuotias jumppailija Vantaalta. Salilla olen käynyt noin viiden vuoden ajan säännöllisesti pois lukien pari pidempää reissua. Pakkotoistoa olen lueskellut luultavasti yhtä kauan, mutta olen sen verran hitaasti lämpiävä, että kirjoitan vasta nyt ensimmäistä kertaa...
Tavoitteenani on pysytellä terveenä ja hyvässä kunnossa, mutta en pistäisi pahakseni voimatasojen nousuakaan.
Vuorotyö ja pääosin vegaaninen ruokavalio aiheuttavat välillä päänvaivaa, mutta täältä on useimpiin ongelmiin löytynyt apua.

Heippa vaan kaikille! Täällä 30v. treenaajan alku, Pakkista on tullut kyllä luettua, mutta nyt vasta uskaltauduin rekkaantumaan. Saliharrastusta takana vaivaiset puoli vuotta ja nyt pt:n johdolla tavoitteena lihasmassan kasvatus ja "kiristely" Tältä palstalta saa varmasti hyviä vinkkejä ja motivaatiota treenailuun! Arkiliikunnasta pitää huolen kaksi ihanaa koiraani

Hellou!
Täälä rustailee 20-vuotias naikkonen Tampereen kupeesta. Satunnaista salilla käyntiä takana semmonen parisen vuotta (ja se on kans ollut TODELLA satunnaista) mutta nyt itseäni otin niskasta kiinni ja kesään mennessä se rantakroppa on oltava. Samalla lopetin tupakoinnin ja aloitin tipattoman ja muutenkin terveet elämäntavat (kivasti kaikki kerralla), koska haluan nähdä mihin mä pystyn. 165cm löytyy pituutta tästä varresta ja painoa oon onnistunut tiputtaan 69kg:sta 62kg:aan, joka tosin joulun aikaan nousi 65:een. Tavoitteeni on alle 60 tai ainakin tyydyttävä tulos peiliin katsoessa. Enkä lihasta pelkää!

Örr! Olen 21-v. thainyrkkeilijä Helsingistä, ja salilla käyn lähinnä lisätreeninä eviäni heiluttelemassa. Pakkiksesta tykkään treenimotivaattorina ja loputtomana informaation lähteenä. Treenejäni sotkee kolmivuorotyö ja jatkuva unen puute, ja yritänkin kompensoida tätä syömällä vähän järkevämmin. Haastan itseäni jatkuvasti erilaisiin treeniohjelmiin, nyt menossa leuanveto- ja punnerrusohjelmat ja HIIT tarkoituksena aloittaa vielä tänään.

Ramdomfaktoja: En syö juuri mitään eläinperäistä, intti takana jo pari vuotta sitten, tykkään pupuista ja elämäntavoitteena tulla joskus poliisiksi.

Kohta 37-vuotias (tulossa varmaan kauhea ikäkriisi...) nainen Pohjanmaalta. Olen tänne kirjautunut jo vuosia (?) sitten, mutta nyt vasta uskaltauduin oikein esittäytymään.
Harrastellut karatea ja viimeksi thai-nyrkkeilyä kuutisen (?) vuotta ja punttia säännöllisen epäsäännöllisesti pian nelisen vuotta (tosin tässä ollut myös pitkiä taukoja), tosin nyt vuoden ollut kamppailematta vuoden.
Mulla on 10 kg ylimääräistä rasvaa kropassa, jotka onneksi on pitkälti oikeissa paikoissa naiselle. Mutta nyt on menossa projekti -10 kg ennen ensi joulua :)

Sain diagnoosin äärimmäisen yliliikkuvat nivelet, jonka takia jouduin jättämään kamppailun. Sain ukaasin olla tekemättä mitään mikä rasittaa mun niveliä. Eli kamppailu pois, juokseminen pois, jopa kävely kipeyttää nilkat... mutta sitä en jättänyt pois vielä kun teippaamalla nilkat pystyn kävelemään. Uinti on vähän siinä ja siinä.
Joten sen takia aloittelin punttitreeniä taas että lihakset vahvistuisi ja tukisi niveliä. Ja se on auttanut :)

Kun aloittelin tuossa elokuussa taas uudestaan salia, niin olin siinä kunnossa että en pystynyt kyykkyyn menemään ilman että tuntui että polvi kohta poksahtaa. Samoin pohkeita en uskaltanut treenata kun nilkka (akillesjänteen alla oleva pehmytkudos) oli ylirasittunut ja todella kipeä. Mutta nykyään olen kyykännyt jo tanko niskassa ja kerran kokeilin jopa laittaa 5 kg painoa tankoon. Tämä tuntuu jo ihan huimalta saavutukselta, kun aluksi ei kestänyt edes kropan painoa.

Eli tämä puolisen vuotta on mennyt vähän niinkuin kuntoutuksena, ja vieläkin kuuntelen kovasti kroppaa ja puntteilen sen mukaan. Ongelmakohdat mulla on polvet, nilkat ja alaselkä, ja niitä täytyy kuunnella. Ennen joulua latasin turhan nopeasti ehkä liian paljon painoa suorin jaloin maastavetoon ja alaselkä oli viikon verran todella ärtynyt, antoi sähköiskuja vähän väliä. Ongelmana vaan on että pää tahtois enempi ja nopeammin edetä, mutta kroppa ei pysy perässä :D

Mutta salitreeni on ehdottomasti ollu parasta mitä mun kipeälle alaselälle on koskaan tapahtunut. Mulla on suuri lordoosi (notko) joka taas tehnyt ilmeisesti vähän tuhoja jo kahteen nikamaväliin, joten sen takia on pakko vähän kuunnella tuota selkää näissä treeneissä, en kuitenkaan halua että välilevy repeää.

Harmi kun ikää on jo tän verran ja kroppa tässä kunnossa, muuten innostuisin kyllä täysin jopa kilpailemisesta.

Moi,

olen 25-vuotias tamperelainen neito, joka löysi kuntosalin viime syksynä ja foorumin pari viikkoa sitten. Alkuperäinen tavoitteeni oli saada selkä parempaan kuntoon ja saada liikunnasta lisää virtaa arkeen.. mutta toki myös tulosten nouseminen on motivoivaa, eikä peilikuvan muuttuminenkaan haittaa yhtään.

Pohjois-Pohjanmaalta löytyy kohta kolmen lapsen äiti, joka on uusi näky sekä foorumilla että kuntosalilla, mutta tavoitteena olisi olla myös pysyvä sellainen ;) Salilla tosin on tullut käytyä enempi ja vähempi vuosien saatossa, ja nyt innostuin uuden raskauden myötä ravaamaan taas, toiveissa parempi selkä joka kestäisi tulevaa isoa mahaa ja tietty parempi kroppa sitten tulevaisuudessa kun sitä kunnolla pääsee rakentamaan vaavin putkahdettua ulos! Motivoijana, neuvojana ja p*rseelle potkijana toimii avomies joka on käynyt salilla säännöllisesti useamman vuoden. Tästä se lähtee! :D

Heippa, täällä vähän yli nelikymppinen eteläsuomalainen nainen. Salilla käymisen aloitin syyskuussa muun urheilullisen tavoitteen tueksi, mutta hyvin pian huomasin tykkääväni salilla käynnistä :) Vähän olis tarkoituksena myös taistella ikääntymistä vastaan, vaikka se ei ole toistaiseksi vaivannut, jostainhan se pitää aloittaa. Kuntosalin lisäksi muita lajejani ovat ratsastus, jooga, hiihto, pyöräily ja vaellus.

Moikka!

Olen tällä hetkellä Suomen ulkopuolella asusteleva parinkympin kieppeillä oleva naisenalku. Punttailua tullut säännöllisesti harrastettua päälle vuosi, muita kiinnostuksen kohteita on mm kilpacheerleading ja viulunsoitto. Kaikenlainen liikunta kiinnostaa ja monenmoista tullut nähtyäkin kun liikuntapainotteisesti olen koulujani käynyt. Saliharrastus puhtaasta ilosta ja innosta, haluna kasvattaa vähän lihasta (omaan erityisesti peppufetissin) ja tietysti ohessa vähän kiinteytyä ja saada lihasta paremmin näkyviin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom