SUPERCARB 1kg -40%

Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Hei, täällä on vielä hetken verran alaikäinen lukiolainen.
Takana on rankkoja syömishäiriö-vammailuja, joiden seurauksesta lihakseni ovat aika surkeassa kunnossa.
Ja nyt kun sairauden vääristyneet ihanteet alkavat kaikota, olen ihastunut treenaamiseen, kunnolliseen ruokavalioon ja lihaksiin.
Tukena on poikaystävä, joka pitää huolen, ettei mene pelleilyksi. Tavoitteena olisi saada vähän habaa ja yleispätevää kuntoa.
-Täysi amatööri siis olen, totaallinen ummikko, että heipä hei.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Uusi

Hei! Täällä uusi tapaus :) 42 vuotias vantaalta ja pohjana urhelu taustaa läpi elämän. 4 lasta. Varsinainen elämän muutos vuosi sitten. 15 kg on nyt tullut tiputettua ja nyt
on tavoitteet kasvanut :) Kisapäätöksen tein kolme viikkoa sitten. Eli salilla ahkerasti tulee käytyä.

Hei!
Olen uusi foorumilla. 37vee nainen Vantaalta. Vuosi sitten päätin laittaa itseni kuntoon, vaihtaa sohvaperunan olemuksen johonkin muuhun. Painuin salille, otin pt:n "pieksemään", ja tuloksia tuli. Treeni meni keväällä vähän överiksi, ja nyt hiljalleen opetellaan maltillisempaa tapaa treenata. Vuosi meni syömisen opetteluun. Vieläkin syön ihan selkeästi liian vähän, mutta parempaan suuntaan menossa. Pt on ollut suurena apuna, mutta koen tarvitsevani myös vertaistukea.

Tere kaikille!

Uusi foorumilla. Olen 43 v urheiluhullu nainen Itä-Suomesta. 10 vuotta aktiivista urheilua, spinning, pumppi :puntti:, juoksu ja viimeisin mihin höyrähdin kahvakuula. Urheilua viikossa 6-8 h + tunti syvävenystystä.

Uusi pakkislainen itä-suomesta. Ikää 29v ja keväällä sitten päätin, että ennen kuin 30 tulee täyteen, on olemuksen muututtava. Likunta ei ole koskaan ollut se minun juttu, liikkunut olen, säännölisen epäsäännöllisesti ja 1.4 aloitin siis elämäntapamuutoksen, jota nyt takana 4kk ja 11kg. Painoa ei huimaa määrää ollut edes pudotettvana ja oma tavoite täyttyi, mutta ruokahalu kasvoi ja nyt sitten ko,en kuukauden ajan treenaillaan PTn kanssa. Päämääränä lihaksikas timmimimmi. :) Salille kaipailen seuraa, joten jos joku rohkenee tunnustaa olevansa joensuusta, niin privaattia vaan kehiin :).

Teree! Kohtuu-uusi pakkislainen täällä - oon hengaillu lähinnä lukemassa vaikka tunnukset onkin olleet olemassa. Ikää mittarissa inasen alle täysi-ikäisyyden verran, lukio siis pahasti kesken ja treenaamiseen innostus lähti kevättalvella 2013. Voimistelu- ja ratsastustaustalla varustettu kasvissyöjä tavoittelee pikkasen lihaksikkaampaa ruhoa ja sporttisempaa olemusta. Treenan pääasiassa yksin ja joskus harvoin poikaystävän kanssa. Aluksi tavoitteena siis nostaa lihasmassaa ja sen jälkeen vasta leikata läskiä veke.

Moro!
Puolisen vuotta olen lukenut pakkista, mutta viimein sain tunnukset hankittua. Olen 33 v. salolainen, entinen uimari, nykyinen punttisaliaddikti. Vajaa puolisen vuotta olen salilla käynyt, 3-4 kertaa viikossa kolmijakoisella ja massaa olisi tarkoitus hankkia ohuen rankani ympärille, 175cm/58kg. Tulosta on jo tullut, mutta enemmänkin voisi kertyä jos vain ymmärtäisin syödä tarpeeksi :puntti:

Heips! Olen uusi :) (tai nikki oli hommattu jo yli vuos sitten, nyt vasta tääll kirjoittelen)
elikkäs 27v pienen tytön äiti Itä Vantaalta. Mitat 158/52 ahkera salilla käymistä takana noin 2v. Tavoitteena kiinteytys ja lisää lihasta yläkroppaan ja selkään

Morjesta. Pakkista lukenut tässä pari viikkoa mielenkiinnolla, nyt ajattelin ihan liittyä keskusteluunkin. Enemmän tai vähemmän kuntosalilla tullut käytyä pari vuotta, tänä vuonna sitten iski kunnon treenimotivaatio ja pari kuukautta nyt treenattu ihan eri otteella. 24-vuotias helsinkiläinen olen, tarkoitus olisi kuntosalin lisäksi saada joku taistelulajiharrastus rinnalle myöskin. 170/71, painoa olisi tarkoitus tiputtaa ja lihasta saada tilalle, aikamoista tasapainottelua kyllä on joten kaikki apu on tarpeen mitä löytyy. :)

Heippa! Täällä kolmekymppinen kahden pienen lapsen äiti esittäytyy. Pidemmän aikaa olen ollut vain sivustaseuraajana.. Kouvolassa asustelen ja nyt taas saanut intoa salitreeniin. lähinnä olen aiemmin käynyt vain spinnissä, pumpissa ja kävelylenkeillä.. Nyt olis tarkotus saada kroppaa taas timmimpään kuntoon, ylipainoa ei ole (160/54), mutta kiristeltävää riittää ja lihaksia olis tarkotus saada vähän näkyviin.. :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Moikka!
Täällä ilmoittautuu myös uusi punttailusta innostunut. Ikää 31-vuotta, 158/47 ja salilla oon kulkenut aktiivisemmin reilun puoli vuotta. Ryhmäliikuntaa koitin useampaakin otteeseen, mutta ei ollu mun juttu. Tavoitteena tällaisella pienellä normipainoisella ihmisellä kiinteytyä ja saada lihasta koko kroppaan. (Pelottaa että perä alkaa roikkua enneku 40 on lasissa :eek:) Ihan kivasti on punttailut alkanu, lihastakin tarttunut jo hieman, mutta ohjelma puuttuu. Haaveissa onkin kunnon ohjelma ruokavalioineen ja lisäravinteineen, ei puutu muuta kuin rahaa...

Ongelmana tässä kropassa on kramppiherkät jalkapöydät, jotka vaivaa mua paljon. Ja niihin kramppeihin mun treenit useimmiten tyssääkin :itku: (ei mitään pikkuspasmeja!) magnesium ei mua auta, eikä vissiin mikään muukaan. Lääkärikin totesi että "jotkin ihmiset vaan kärsii krampeista"...?! Että kiitti v*tusti avusta ja silleen.
Mutta kramppia uhmaten painetaan menemään, into ei ihan heti oo loppumassa :fuckyeah:

Heippa! Täällä uusi pakkislainen ilmoittelee itsestään :) Ikää 18 vuotta, päälajina karate mutta innostus punttipuoleen tullut voimaharjoittelun kautta. Onpa tässä kahvakuuliakin tullut heiluteltua. Mitat tällä hetkellä 168/73, tavoitteena noin 68kg kisapaino karateen ja optimaaliset mahdollisuudet kehittyä urheilijana.

Hei! Täällä myös yksi uusi mimmi ikää 26vee, hikeä ja kipuaa vastaan uhmaten saleillaan:puntti: kesäisin rullistelua, lenkkeilyä, talvisin hiihtoa.
Puntti on kuitenkin se numero uno. Oon 177/64, tällähetkellä tarkoitus saada 2kg lisää painoa, sitten keväällä tiristellään rasvat ladulle ja katellaan onko saatu lihasta rasvan alle:)
Olen muuten itä-suomen tyttöjä, tarkemmin Joensuusta.

Nainen täälläkin kirjoittelee. Tai pikemmin naisen alku, 17- vuotias lukiolainen. Salilla käyn säännöllisesti 3-5 kertaa viikossa treenaten monipuolisesti eri lihasryhmiä:)!

Hei!
Olen 26-vuotias, varsin aloitteleva saliharrastaja. Olen harrastanut aiemmin juoksua, joka edelleen kulkee tässä rinnalla. Lähinnä pitkää matkaa tullut juostua, ja kroppahan on sen näköinen :P Haluaisin keskittyä tänä talvena myös saamaan hieman lihasta tähän varren ympärille, pituutta on 168cm ja painoa 55. Kokemusta on vain yksittäisiä salikäyntejä, kotona käsipainoilla nyt 3 viikkoa treenailtu, eli hyvin alussa ollaan! Aloitin opiskelun tänä syksynä, koulun kuntosalia olisi tarkoitus opetella käyttämään

Moi! Esittäydyin jo tuolla yleisellä puolella, mutta hei kaikille täälläkin!

Omasta taustastani sen verran, että salilla on tullut käytyä tavallaan jo kauan, eli ensimmäisen kerran melkein 20 vuotta sitten. Käytännössä homma on vain mennyt niin, että intoa riittää kerrallaan n. kolme kuukautta ja sitten seurannut lopahdus ja tauko, joka on ollut mitä tahansa välillä viikkoja-vuosia. Nyt tällä kertaa, kun sama oli taas uhkana, päätin kokeilla siirtyä tavoitteellisempaan treeniin, ja joka itselle tarkoittaa sitä, että ruokavalio tukee treeniä paremmin homman ollessa muutenkin suunnitelmallisempaa, vaikka ennenkin olen ohjelmalla tehnyt. Ilmeisesti ratkaisu oli oikea, koska kadonnut motivaatio löytyi taas ja on ehkä parempi kuin koskaan!

Kisoihin en ole tähtäämässä, tavoitteet lähinnä visuaaliset. Urheilullinen, lihaksikas kroppa on omaan silmään äärettömän kaunista, joten ei haittaisi, jos sellaista voisi omastakin pelistä tuijotella. Ja sikäli kun olen nyt jo parissa postauksessani lihaserottuvuudesta höpöttänyt niin joo, sitä haluan lisää kyllä, mutten ilmeisesti tiedä yhtään mistä puhun, jos kun esim. Bikini Fitness -kilpailijoilla lihaserottuvuus ei ole hyvästä ja mun silmään ne mimmit näyttävät aivan mielettömän kauniilta, ja nimenomaan siltä, että erottuvia lihaksia on :)

Uusi olen määkin, hei vaan kaikille!

Lueskelin aikani tätä foorumia ja päätin sitten rekisteröityä, josko sais joihinki asioihin vinkkejä täältä. Olen 26-vuotias opiskelija ja osa-aikatyöläinen, vuoden kuluttua toivottavasti enää työläinen. Hankin uudestaan salikortin muutama kuukausi sitten, tavoitteena päästä vihdoin näistä ylikiloista eroon. Taustalla kyllä aktiivista liikkumista ja aikaisempiakin salikortteja vuosikaudet, mutta vääränlaisen ruokavalion takia koko elämä mennyt vähän niin ja näin. Uusi ehompi ruokavalio ollut "käytössä" viime vapusta, ja sen jälkeen onkin muutosta tapahtunut noin 10 kilon verran kuin itsestään. Treenaamiseen ja muuhun liikkumiseen on nyt ihan uudenlaista hinkua. Hyvä niin!

Ei minusta sen enempää. Että terve vaan :)

moikkamoi vaan kaikille! :> tänään forumille virallisesti rekisteröitynyt (tosin jo pitkän aikaa pakkotoistoa "anonyyminä" seuraillut :D) 22v nuori nainen jyväskylästä! :) taustalla noin pari vuotta jonkinlaista punttisalitreenailua, mutta oikeestaan vasta tämän vuoden puolella oon ruennut tosissani panostamaan ja perehtymään kuntoiluun ja oman kropan kehittämiseen + kunnon parantamiseen. kuvioihin on tullut tänä vuonna vahvasti myös juoksu, jota vielä ennen viimekesää vihasi koko sydämeni kyllyydestä, mutta loppukesästä jonkun ihmeellisen päähänpistoksen ansiosta löysin itseni hölkkäilemästä lenkkipoluilta :D juoksu kulki yllättävän hyvin ja fiilikset oli lenkkien jälkeen muutenkin hyvät, joten sen innoittamana ilmottauduin elokuussa myös finlandia marathonin 10km matkalle ja se juostiin ajassa 01:06:18 :) ensivuonna tavoitteena joko puolimarathon tai sama 10km matka, mutta silloin aikatavoitteena 45minuuttia ^^ erilaiset aerobiset jumpat, pumpit, spinningit ja tanssit on todella lähellä sydäntä myös :>

Heippa! Kaippa tää kirjottelu jostain tarvii alottaa. :D Sivusta kans seurannu sivuja ja nyt päätin itsekin rekisteröityä. Erosin alkuvuodesta ja tässä koittanut päästä "seurustelukiloista" eroon, joten tulin täältä etsimään neuvoja, vinkkejä sekä tietoa oman kropan muokkaamisesta mukavammaksi. :) Sali ja lenkkeily toistaiseksi ohjelmassa, mutta ties mihin sitä vielä innostuukaan.

Moikka! Pakkista pitkään seuranneena, nyt päätin rekisteröityä, jotta pääsisi kirjoittelemaan :) Olen 23v. tällä hetkellä Järvenpäässä majaani pitävä tyttönen. Salilla olen heilunut teini-iästä asti, suhteemme on ollut vähän on-off. Nyt aktiivisesti treenattu 2 vuotta. Tavoitteenani alusta asti on ollut lihasten löytäminen ja nyt peilistä rupee näkymään omaa silmääkin miellyttävää. Lisähaastetta elämäntapaan tuo vuorotyö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom