Moikkamoi! Olen Espoossa pesää pitävä elämäniloinen teekkaritypykkä, ikää ihan kohta 22 vuotta.
Urheilua olen harrastanut koko ikäni, vielä teinivuosina kilpailin muodostelmaluistelussa. Kilpailukaudet olivat kovia niin keholle kuin mielelle, ja lukion alkaessa siirryin harrastelu- ja valmennuspuolelle. Myöhemmin mukaan on tullut ratsastus sekä erilaiset lajikokeilut lenkkeilystä seinäkiipeilyyn ja erilaisiin trendijummppiin.
Saliharrastuksen aloitin noin puolitoista vuotta sitten ihastuessani body fitness -kisaajien kroppiin! Laihaläski kehoni kaipasi kipeästi lihasta nahan alle, ja tuloksia syntyi nopeasti. Viime talvi kuitenkin tuhosi aktiivisen opiskelijaelämän jyrätessä säännölliset ja terveelliset elämäntavat, jättäen jälkeensä +10kg läskiä ja niistä häkeltyneen rapakuntoisen nuoren naisen. Olen aina ollut sitä mieltä, että kehoni vain heijastelee elämäntapojani, mutta olihan se niiiin paljon helpompi hyväksyä, kun painoi sen 55 kiloa ja selästä näkyi ihanat pikkulihakset! Nyt olisi tarkoitus etsiä elämään jokin tasapaino liikunnan, ruokavalion sekä juhlimisen välille.
Kisalavoille haaveilen salaa, mutta ne mielessä en tällä hetkellä treenaa. Tässä suhteessa minulla ei ole kiire, nyt nautin enemmän opiskeluajoista kuin tiukasta fitness-elämäntavasta. Lisäksi koen olevani vielä niin hirmuisen nuori, myöhemminkin on varmasti aikaa ja mahdollisuuksia lähteä skabaamaan!
Pakkista olen seurannut säännöllisen epäsäännöllisesti joitakin vuosia, ja täältä olenkin saanut hyvän pohjan treenaamiseen. Olen kovin kiinnostunut treenaamisen lisäksi ravintoasioista, ja täältä olen yleensä ensimmäisenä lähtenyt etsimään, jos jokin asia askarruttaa. Kiitos te!