SUPERCARB 1kg -40%

Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
"Ruosteessa" palataan kehiin :)

Mä olen uusi-vanha punttimimmi ja palaamassa jälleen raudan ja ruokavalion pariin. Olen ollut vähän "poissa ruodusta" muutamia vuosia. Ja se näkyy ja tuntuu. Rasvanpoiston olen aloittanut ruokavalion putsaamisella ja aamulenkeillä tyhjällä vatsalla. Punttisalille en ole vielä mennyt, kun viime kerrasta on aikaa. Mutta ihan kohta mennään :rock:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Heipä hei! Olen tänne joskus toisella nimimerkillä kirjoitellut, mutta siitä on jo useampi vuosi. Aloitin elämäntapamuutoksen vuodenvaihteessa ja tavoitteena on pudottaa 55kg pois, eli aika paljon. Aloitin taas pitkästä aikaa salitreenin tuossa reilu viikko sitten ja harrastan myös lenkkeilyä. Että semmosta. Niin ja asun Pohjois-Irlannissa.

Heippa! 25-vuotias turkulainen punttimimmi ilmoittautuu joukkoon :) täällä on tullut pyörittyä vuosien varrella paljon hakemassa erinäisiin askarruttaviin asioihin vastausta joten oli kai jo aikakin rekisteröityä.. liikuntaa olen harrastanut junnusta asti (suunnistus, juoksu, kuntosali, ryhmäliikunnat jne), ihan harrastelijatasolla mut meikäläisellä tuppaa tuo innostus menemään yleensä siihen pisteeseen et homma viedään aika pitkälle :D tämä varustettuna äärimmäisellä itsekriittisyydellä niin hyvä tulee :hyvä: tällä hetkellä noista ykkösenä ehdottomasti salilla möhkiminen ja siihen kylkeen epäsäännöllisen säännöllinen juokseminen. Tavoitteena pysyä tikissä ja mahdollisesti hieman tasapainottaa kroppaa (jalat paljon vahvemmat kuin yläkroppa) sekä tietenkin se kaikkien lempparitermi, kiinteytyminen :hyper:

Moi! Olen 20-vuotias Uudeltamaalta kotoisin oleva naisenalku, joka on menettänyt sydämensä jalkapallolle ja salitreenille. Avomies on henkeen ja vereen salillakävijä ja urheilija, ja avokki on saanut minutkin innostumaan salillakäymisestä kovemmin kuin koskaan. Olen aina ollut urheilullinen, mutta ruokavalion takia se ei kropassa liiaksi näy vaikka paino ei mikään kamalan korkea olekaan. Läskit olisi tarkoitus saada pois ja samalla saada enemmän rautaa nousemaan salilla. Olen rekisteröitynyt pakkikseen jo viime vuoden alussa, mutta kirjoittelu ja käyminen on jäänyt todella vähäiseksi. Nyt jos sitä innostuisi!

Moro! oon 28-v ja turusta. Nyrkkeilyä olen harrastanut 6-vuotta, mutta nyt lopullisesti hurahtanut punttiksella käymiseen ja nyrkkeily on saanut jäädä melkein kokonaan :D

Moi

Olen 21v ja tulen kirjoittelee tänne Toijalasta. Itse olen perusliikuntaa harrastunut,mutta nyt tuohon mahanseudulle on tullut uimarengas niin se olisi tarkoitus saada pois ennen rodoksen reissua joka on heinäkuussa. Avopuolisoni on ollut aktiivisempi ja hän on salin orja,ja nyt minusta tulisi kanssa.

28 vee Forssanseudulta. Kolme lasta pitänyt viime vuodet kiireisenä ja pitää edelleen, mutta nyt aloitin 7xviikossa aktiiviliikkumisen, josta neljä on salitreenejä. Nuorimmaiseni on vasta 1 täyttänyt. Aloitin jokunen viikko sitten Fitfarmin Lite In Shapella. Painosta en koita eroon päästä, koska sitä on ihan sopivasti (157cm/50kg). Lihasta lisää ja muotoa kroppaan. Tosin kompromisseja joudun tekemään, koska juoksusta en halua nyt vielä ainakaan luopua :) . Kuitenkin yhä enemmän tulevaisuudessa koitan kallistua kohti fitness-elämäntapaa. Mutta se, että millainen se unelmien kroppa on, on vielä pohdinnan alla. Koitan täältä etsiä tietoa ja ammentaa tsemppiä harrastukseen. Tällä hetkellä eniten mietityttää pt:n hankinta syksyksi.

28 vee Pirkanmaalta. Teininä tuli käytyä salilla, mutta sitten jäi punttailu työkiireiden keskelle. 3- ja 4-vuotiaat muksut ja pariutuminen kerrytti 20 kg ylimäärästä tähän 181 cm varteen ja helmikuus hermostuin ja aloin vääntää rautaa. Oli mun juttu jo sillon teininä, mut nyt vielä enemmän, pakko päästä 3 kertaa viikos tai meinaa nuppi hajota.

Taas uudestaan totisesta reenaamisesta innostunut tamperelainen naishenkilö ilmottautuu :) Reenaaminen jäi viime vuonna oman hevosen myötä, mutta nyt hevosharrastus on jäissä ja aikaa/rahaa salillekin löytyy. Unelmavartaloni on sporttinen ja sopivan lihaksikas, mutta kuitenkin naisellinen, joten sitä kohti mennään!

Ciao kaikille! Itse olen 21-vuotias leidi Helsingistä, jolla ei ole kovin upeaa aiempaa urheilutaustaa, paitsi se mitä 6 vuotta tuli joskus teinimpänä ratsasteltua hevostalleilla :rolleyes: Olen alkanut nyt käymään enempi parempi tosissani salilla ja ajatuksena olisi pudottaa painoa jonkin verran... Aiemmat yritykset on kaatunut aina siihen tahdonvoimaan ja siihen, kun vastoinkäymisten takia olen sortunut mussuttamaan milloin mitäkin :evil:

Salilla olen tosiaan visiteerannut aina "silloin tällöin" osaamatta sen kummemmin siellä mitään harjoittaa, olen enemmänkin tehnyt läheistä tuttavuutta crossarilla, juoksumatolla ja sekä muutamilla laitteilla (ja ei, ei sentään reiden lähentäjää tai loitontajaa :hyper: )

Pakkista olen lukenut reilun vuoden rekisteröimättä, mutta pari päivää sitten tähän tuli muutos ja tääl mie oon ny!

Heippa! Rekisteröitymättä lueskellut foorumia koko vuoden. Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja rekisteröidyin. Nainen 39vee Keski-Suomesta :) Salilla treenailen 4 x viikossa

Heei, mie oon uus täällä :)
Espoosta, ikää 27v, punttitreeni alkoi olosuhteiden pakosta kolmisen viikkoa sitten, tosin mietinnässä ollut pitkään. Joskus teininä tuli käytyä, vailla mitään järkeä. Liikkunut oon koko ikäni, lajeina kaikki yleisurheilusta taekwondoon ja sieltä kaikkien mahdollisten ja mahdottomien ryhmäliikuntatuntien kautta lenkkiin ja ratsastukseen, ja tällä haavaa siis myös punttiin.
Koko on luokkaa 167cm 57kg, lihasta olis tarkoitus lisätä ja rasvaa (reisistä ja pakaroista) tiristellä vielä hitusen pois. Huikeita ootte mimmit jotka pitkään treenanneet ja joiden kuvia välillä vilahtaa :hyvä: kateellisena katson!
Vinkkejä saa ehdottomasti heitellä, ja sinkkukin oon (tosin se ei varmaan täällä mimmien palstalla paljoo auta, kun noista miehistä kuitenkin kiinnostunut).

Moi! Keski-Pohjanmaalta ilmoittautuu 34-vuotias salilla kävijä. Satunnaisesti olen lueskellut foorumia, mutta nyt vihdoin ja viimein rekisteröityneenä :)
Viime vuosi meni painoa pudotellessa GFG:llä ja nyt tavoitteena saada lihasmassaa tilalle. Suunta on hyvä inbodymittausten perusteella ja motivaatiota löytyy! Salilla tulee käytyä 3-4 kertaa viikossa <3 Mitat 173 cm, lähtöpaino viime vuonna 83 ja nyt 67 kg. Aiempaa liikuntataustaa ei juurikaan ole.

Moikkamoi! Olen Espoossa pesää pitävä elämäniloinen teekkaritypykkä, ikää ihan kohta 22 vuotta.

Urheilua olen harrastanut koko ikäni, vielä teinivuosina kilpailin muodostelmaluistelussa. Kilpailukaudet olivat kovia niin keholle kuin mielelle, ja lukion alkaessa siirryin harrastelu- ja valmennuspuolelle. Myöhemmin mukaan on tullut ratsastus sekä erilaiset lajikokeilut lenkkeilystä seinäkiipeilyyn ja erilaisiin trendijummppiin.

Saliharrastuksen aloitin noin puolitoista vuotta sitten ihastuessani body fitness -kisaajien kroppiin! Laihaläski kehoni kaipasi kipeästi lihasta nahan alle, ja tuloksia syntyi nopeasti. Viime talvi kuitenkin tuhosi aktiivisen opiskelijaelämän jyrätessä säännölliset ja terveelliset elämäntavat, jättäen jälkeensä +10kg läskiä ja niistä häkeltyneen rapakuntoisen nuoren naisen. Olen aina ollut sitä mieltä, että kehoni vain heijastelee elämäntapojani, mutta olihan se niiiin paljon helpompi hyväksyä, kun painoi sen 55 kiloa ja selästä näkyi ihanat pikkulihakset! Nyt olisi tarkoitus etsiä elämään jokin tasapaino liikunnan, ruokavalion sekä juhlimisen välille.

Kisalavoille haaveilen salaa, mutta ne mielessä en tällä hetkellä treenaa. Tässä suhteessa minulla ei ole kiire, nyt nautin enemmän opiskeluajoista kuin tiukasta fitness-elämäntavasta. Lisäksi koen olevani vielä niin hirmuisen nuori, myöhemminkin on varmasti aikaa ja mahdollisuuksia lähteä skabaamaan!

Pakkista olen seurannut säännöllisen epäsäännöllisesti joitakin vuosia, ja täältä olenkin saanut hyvän pohjan treenaamiseen. Olen kovin kiinnostunut treenaamisen lisäksi ravintoasioista, ja täältä olen yleensä ensimmäisenä lähtenyt etsimään, jos jokin asia askarruttaa. Kiitos te! :)

Olen 25-vuotias Jyväskyläinen. Liikuntaa olen harrastanut aivan pienestä pitäen ja salilla aloitin 13 vuotiaana, oman lajin ohella. Treenasin pesäpalloa ammattimaisesti 14 vuotiaasta alkaen ja tuossa viisi vuotta sitten siirryin harrastelija puolelle. Pari vuotta sitten oikea olkapääni hajosi, sain tästä oivan tekosyyn olla tekemättä sitä vähääkään. Kaiken tämän tuloksena kerrytin jalkojeni päälle 25 lisäkiloa. Viime syksynä sain norsu olosta tarpeekseni ja pikkuhiljaa aloin korjaamaan asioita, aloitin siinä samalla pesäpallonkin uudestaan loukkaantumisen jälkeen, luulin jo tulleeni tieni päähän. Nyt 20 kiloa kevyempänä, jopa hivenen tyytyväisenä, tulin etsimään täältä lisää vinkkejä harjoitteluun. Innolla jo odotan syksyä, kun pelit loppuvat ja pääsen kunnolla aloittamaan salitreenin. Salilla käymiseen on kyllä syttynyt sellainen kipinä, että saattaa pesäpallo siirtyä sen tieltä.

Uusi tämäkin, 21-vuotias opiskelija Lappeenrannasta täällä, ja aloittelevasti kiinnostunut saliharrastuksesta. :>
En ole ikinä elämässäni ollut kovinkaan urheilullinen enkä koulussa koskaan pitänyt liikunnasta, vaan nyt vasta hiljattain aikuisemmalla iällä olen alkanut tajuta jotain itsensä kunnossa pitämisestä ja sen tärkeydestä. Oli minulla lukioikäisenä muutaman vuoden ajan yksi liikuntaharrastus, mutta sekin sitten jäi täysi-ikäiseksi tultuani. Nyt olen aloittanut salilla käymisen ja yritän pitää tsemppiä ja mielenkiintoa yllä enemmän kuin sen tavallisen pari hassua kuukautta, kheh. Olen normaalipainoinen mutta ilmeisesti ns. laihaläski ja suunnitelmissa on mennä mittauttamaan mikä se rasvaprosentti tarkalleen on. Selkeitä tavoitteita treenille en ole vielä muodostanut, mutta osittain siitäkin syystä rekkasin tälle foorumille etsimään tietoa ja lukemaan muiden salikokemuksia. Öö, olikos siinä tärkeimmät mitä nyt halusin sanoa? :)

Hola! 31v. nainen Helsingistä ilmoittautuu. Kirjoittelen vähän, luen paljon ;) Kilpahiihto vaihtui sohvaperunavaiheen jälkeen salitreenaamiseen, I'm an addict.

Minä täällä! 23v, noin vuoden säännöllisesti liikkunut. Monenlainen liikunta kiinnostaa lihaksiston kehittämisestä juoksuun ja ihan yleisesti oman kunnon kehittämiseen. Kaikenmaailman lajit kiinnostaa ja jumpat on kivoja, varsinkin bodycombat :) Hurjasti halua, vielä liian vähän kuntoa & lihasta (tai ainakin lihaskestävyyttä, voimaakin kyllä tahdon). Pakkista olen lukenut melko paljon mutta joskus voi myös osallistua kai. Helsinkiläinen opiskelija kai ja keikkatyöläinen kai. Elämäntilanne ihanan epämääräinen, mutta rakkaus liikuntaan on ja pysyy. Tavoitteita on. Rakastan myös ruokaa, eli leukalihakset tekee mussutuksen muodossa ikään kuin osan treenistä...

Ciao! Tää on 33 v. Salilla käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti jonkin aikaa, mutta kuitenkin käynyt :D Katotaan miten homma etenee. ;)

Uusi täällä, nelikymppinen mama Uudeltamaalta, vain lukijana aiemmin. Rakastan treenaamista, aina tykännyt siitä, tuli vaan pidettyä pieni treenikatkos -ja tehtyä 4 lasta, heh. No, kävin sentään joskus salilla, lenkeillä ja spinningeissäkin välillä, ainakin mammakilot hoidin aina äkkiä pois. Vuosi sitten palasin oikeasti ruotuun. Lokakuussa ostin jopa 10 h pt:tä, kun kroppa alkoi reistailemaan. Valitsin siis treenin lääkärin ja fysioterapian sijaan! ;) Valitettavasti se ihana rääkki loppui joulun alla, mutta hyvin tuloksin, eli kannatti valita aktiivinen toipuminen. Alkukevään olin sitten eksyksissä ilman pt:tä, lenkkeilin ja pompin hulluna jumpasta toiseen, kunnes huomasin että takapuoli katosi jonnekin. Siirryin salin puolelle. No nyt olen muutaman kuukauden sitten kyykännyt ja vääntänyt rautaa, eihän siitä voi olla tykkäämättä! :D Paino on sama kun ennen lapsia, silloin kun treenasin aktiivisesti mm. nyrkkeilyä, eli kropan luulisi olevan ihan ookoo, mutta aina on parantamisen varaa. Massaan ja ryhtiin ajattelin panostaa.
Kummasti se suurperheen arki, ja elämän aikana hankitut olka- ja polvivammat yrittää jarruttaa välillä treenaamista, mutta näillä mennään! ;) Pikkuisen addiktion puolelle tuo treenaaminen on taas mennyt...

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom