SUPERCARB 1kg -40%

Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Hei! en ole uusi täällä :)

Olen 20-vuotias, nykyään Tampesterillä vaikuttava naisenalku alkuperältään Savonmualta. Pakkotoistoa olen selaillut varmaan 14-vuotiaasta asti (eli nopeasti laskettun 6 vuotta :D), mutta tänään sitten jopa ajattelin rekisteröityä.

Salilla oon käyny säännöllisen epäsäännöllisesti varmaan yhtä kauan kun pakkistakin oon selaillu, mutta rehellisesti voi sanoa, että tavoitteellisesti ja kunnolla salitreenaamisen aloitin vasta viime syksynä elokuussa, kun armeijavuosi päättyi ja reserviin heittivät. Nyt on treeniohjelmat ja ruokailu ollu kunnossa siitä lähtien ja elämäntapa pinttynyt selkäytimeen asti ;)

Salilla käyn 4-6 kertaa viikossa, teen toistaiseksi hyväksi todetulla 2jakoisella saliohjelmalla puntin 4kertaa ja aerobisen 2kertaa viikossa :) Salilla käynti on minulle elämäntapa ja mitään erikoisempia tavoitteita ei minulla (ainakaan toistaiseksi) ole,.. tosin ammatti ja tulevaisuus motivoi kehittämään itseäni paljon myös fyysisesti. Syksyllä kilpaileminen esim. body fitneksessä kävi mielessäni, mutta toistaiseksi olen jättänyt sen ajatuksen vielä muhimaan.

e.Jos täällä on muita punttimirkuloita samoilta kulmilta ja ei pelkää tutustua uusiin ihmisiin, joilla on samat intressit (=puntti!) niin minä lähden kyllä mielellään treenikaveriksi! :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Uusi täällä :)

Moi kaikille !

Oon uusi täällä, 17v tyttö joka treenaa 6xvk. Tavoitteena ihana fitnessvartalo. Eli mistä kaikesta te keskustelette täällä ? Mistä saa keskustella yms ? :)

Tällä hetkellä olen 173cm ja 64kg

Hei vaan kaikille!
Olen 21-vuotias ihminen Pohjois-Karjalasta. Tämän vuoden tavoitteet on päästä eroon (työstä johtuvasta) niskan virheasennosta, edes osasta ylipainoani ja päästä yliopistoon.

Olen vähän niin kuin uusi täällä. Näköjään jo 2009 rekisteröitynyt ja sillon harrastin salia ahkerasti. Erinäisten syiden myötä sali jäi muutamaksi vuodeksi kokonaan. Sitten kuvaan tuli mukaan kilpirauhasen vajaatoiminta ja ihan järkyttävä painonnousu. Painonnousu kyllä johtui ihan siitä että taudista sai hyvän tekosyyn olla tekemättä mitään kun väsyttää ja jotenkin sitä onnistui uskottelemaan itselleen ettei sipsinmussutus ja liikkumattomuus mitenkään liity läskistymiseen... :nolo: Mutta nyt vannon kautta kiven ja kannon etten keksi aina tekosyitä asioiden tekemättömyydelle ja etten luovuta. Kesäkuntoon 2050! :lol2:

Paluumuuttaja, salitreenin ja tälla kertaa toiminnallisemman sellaisen pariin löytänyt vajaa 30-vuotias nainen/tyttö/mitä näitä nyt on.. ilmoittautuu! :piis:

Liikkuminen koostunut jo pitkään melko lailla aerobisesta, mutta vuoden vaihteesta alkaen taas sopivasti aerobisesta sekä rehellisestä lihasrääkistä. Tavoitteena puolimaraton loppukesästä ja vatsan & peban seutu tikkiin kuntoon. Mitat nyt 153/44.

Mahtavaa olla taas täällä! :)

Täällä 24-vuotias neitonen, jonka kuntosali vei mukanaan reilu vuosi sitten. Toistaiseksi olen käynyt 4 kertaa viikossa treenailemassa 2-jakoisella ohjelmalla, mutta nyt on aikomus lisätä treenimäärää. Aiemmin olen harrastanut aktiivisesti mm. juoksua, joka sittemmin jäi vähemmälle, kun jalkoihin tuli kaikenlaista vaivaa. Salilla olen erityisesti kiinnittänyt huomiota puhtaisiin liikkeisiin ja siihen, etten hajota kroppaani lisää treenaamalla väärin. Nöyrästi siis olen joutunut pyytämään viisaampien neuvoja ja ohjausta.

Ravintojutut kiinnostaa myös ja täältä olen käynyt lueskelemassa kaikkea ruokaan liittyvää. Muutoinkin foorumia on tullut seurattua sivusta jo pitkään. :)

Tere tere! Täällä kirjoittaa 23-vuotias oululainen opiskelija. Jo pitempään pyörinyt mielessä voimakkaampi kroppa ja nyt hommaan lähdetään sitten tositoimin. Ekana tarkoituksena polttaa turhat läskit pois. Jospa täältä löytyisi vertaistukea ja mielenkiintoisia keskusteluja!

Heippaaa!
Täällä kirjottelee 25v. entinen liikunnan vihaaja Helsingistä, joka tässä raskauskiloja karistellessa tais nyt vähän hurahtaa tähän hommaan! Tarkotuksenahan siis oli vähän pudottaa painoa, mut nyt tässä kolmatta viikkoo taidetaan jo alotella salitreeniä, haaveena siis myös vähän lihaksikkaampi kuositus. Noita kick boxing alkeiskurssejakin olen tässä vähän vilkuillu... Mut katotaan nyt, kun tässä tollanen 4,5kk ikänen pikku-ukkeli pyörii mukana, et miten aika riittää kaikkeen. :) Vähän tällasta kokonaisvaltasta elämäntaparemonttia.
Joskus parikymppisenähän mulla tuli joku -20kg pudotettuu, mutta sit kun oli se ihannepaino saavutettu niin sinne jäi ne terveelliset elämäntavat!

Täältä haesken vähän niinkus vinkkejä ja tsemppiä hommaan, toki myös treenikaverit tervetulleita! Etenki tohon potkunyrkkeilyyn olis kiva saada joku kaveri messiin! :)

Morjesta pöytään!
Itse myös näitä jotka on pakkista pitkään selaillu ja nyt vasta uskaltanu ite rekisteröityä. Olen 21-vuotias opiskelija Turusta ja on-off-kuntosalitaustaa on useampi vuosi mut nyt vasta puolisen vuotta käyny aktiivisesti usean kerran viikossa (tällä hetkellä teen kaksjakosta 2x vko). Tavoitteena kerätä lisää voimaa kroppaan ja isot lihakset aina plussaa, ja myös ravitsemusasiat kiinnostavat erityisen paljon (ei tosin mitkään "näin laihdut"-naistenlehtihömpötykset vaan kokonaisvaltainen hyvinvointi).
Pakkikselta tavoitteena löytää motivaatiota, vinkkejä, ideoita ja keskusteluja punttihenkisten supernaisten kanssa, ja ei haittais vaikka treenikaverikin löytyis! :)

Morje !

Täällä kans yks 22 vuotias Helsingistä. Parisen kuukautta treenannut ja täällä pyörinyt, nyt vasta sain aikaseksi kirjotella tännekkin. :)

Hei!

Täällä kirjoittelee kohta 25-vuotias kroppaansa takaisin hamuava nainen Kymenlaaksosta.

Pakkista olen seurannut useamman vuoden ja nyt sain viimeinkin aikaiseksi rekisteröityä :)

Lapsia on siunaantunut kolme ja tästä seuranneesta häröilystä johtuen vaaka näytti 2011 alussa hävyttömiä lukemia.

Nyt -45 kg myöhemmin olen taas löytänyt intohimoni liikuntaa ja etenkin salilla käyntiä kohtaan.

Juoksemisen harrastaminen kiinnostaa kovasti ja uskoisin että pian kävelylenkeistä osa mennään jo juosten :)

Moikka!

Oon pyörinyt silloin tällöin täällä aloittaessani kuntosalilla käynnin puoli vuotta sitten. Nyt vasta ajattelin käydä täällä useammin :D

Olen 22-vuotias opiskelija Helsingistä ja tavoitteena painonpudotus/elämäntapamuutos/kehonmuokkaus lihaksikkaammaksi. Fläsää on lähtenyt 15 kiloa puolessa vuodessa, vielä olisi jäljellä noin 7-10 kiloa. Tämän puolen vuoden aikana olen oivaltanut paljon ja kuntosalista ja lenkkeilystä on tullut tärkeä osa mun elämää.

Heippa

Olen 39 v Turussa asusteleva nainen. Olen ollut aina pyöreä, mutta nyt olen aloittanut läskit lihaksi-kampanjan. Käyn salilla pari kertaa viikossa, lähinnä vasta opettelen tekniikkaa ja yritän saada siitä rutiinin, sen jälkeen katsotaan tavoitteet uudestaan. Syksyllä aloitin varovasti ruokaremontin, lähinnä olen perso makealle ja siitä pyrin eroon. Totaalikieltäytyminen ei sovi minulle, mutta vähentänyt olen paljon. Siinä samalla olen järkeistänyt syömistä muutenkin.
Liikkeessä minut pitää myös työ, lapset ja koira. Kesällä pyöräilen ja uin, talvella uin vaihtelevasti, onneksi lapset pakottavat välillä uimahallille :D

Täällä 26-vuotias nainen. Kotoisin olen Uudeltamaalta, mutta nyt asunut Tampereella 5 vuotta.
Saliharrastus ollut 6 vuoden ajan epäsäännöllisesti mukana elämässä, mutta nyt haluaisin siitä säännöllisempää.
Pitäisi siis jotenkin oppia sovittamaan se työhön ja opiskeluun.

Meikä on 19-vuotias nuori nainen Järvenpäästä, ja olen vuosien aikana harrastanut milloin mitäkin eri liikuntalajeja voimistelusta uintiin ja nyt tällä hetkellä olen rakastunut lenkkeilyyn. Tavoitteena on saada lisää kestävyyttä ja vähän voimaakin tähän kroppaan.

Kirjauduin pakkikselle tammikuussa, mutta nyt vasta olen käynyt vähän ahkerammin tiirailemassa keskusteluita. En ole kuitenkaan vielä uskaltanut kommentoida. :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Moi vaan kaikille!

Olen 22-vuotias nainen Turusta. Olen koko ikäni harrastanut kaikenlaista liikuntaa. Viime vuosina harrastukset ovat jääneet ja samalla se liikuntakin. Vuoden vaihteessa tein päätöksen, että enää en jaksa potea huonoa fyysistä oloa. Aloitin vuoden 2013 detox-kuurilla ja siitä sitten elämäntapamuutokseen! Tavoitteena on rakastaa itseään sellaisena kuin on (tällä hetkellä haluan vielä muutamaa asiaa muovata kehossani, eli lihakset näkyviin mars!) ja tuntea olonsa hyvinvoivaksi. Kehonkoostumusmittaukseen ajattelin mennä, jotta vähän saisin osviittaa kaikesta mitä sielä kropassa on ja minkäkin verran. :)

Salilla käynti ei ole koskaan ollut minun juttuni. Ajattelin kuitenkin rykäistä viimeistään syksyllä kun kelit huononevat. Haluan mennä edes kuukaudeksi kokeilemaan, voisinko sittenkin löytää sisäisen salityttöni. Vaikeampaa koko jutusta tekee sen, ettei kukaan ole lähdössä kanssa treenailemaan salille, joten ihan noobina ja yksin pitäisi jossain vaiheessa uskaltaa mennä. :'D

Täällä 18-vuotias tyttönen uudeltamaalta kirjottelee :)

Pari kuukautta sitten tajusin että kunto on romahtanut entisestä enkä meinaa tunnistaa itseäni peilistä. Entisestä ryhmäliikuntapimusta kehkeytyikin kunnollinen salipirkko ja nyt tuntuu että on vihdoinkin se oma juttu löytynyt! Kahden kuukauden salitreenien, terveellisempien elämäntapojen ja aerobisten jälkeen itse huomaan kehitystä mutta matka tyytyväisyyteen on vielä pitkä. Eipä siinä mitään, matka jatkuu ja vielä toistaiseksi motivaatiotakin riittää!

Ensimmäinen kirjoitus on nyt heitetty, jospa nyt uskaltaisi alkaa enempikin kirjoittelemaan :D

Hei kaikille!

Oulusta ilmoittautuu pian 26-vuotias saliharrastaja. Liikuttua on tullut jo useampia vuosia suhteellisen aktiivisesti erityisesti ryhmäliikuntatuntien voimalla. Mukaan on mahtunut myös esim. kamppailulajeja. Aika säännöllistä salitreeniä on takana hieman vajaa vuosi.:)

Jos sitä lyhkäsesti esittäytyis.
Nuori likka pohjosesta, kylläkin reilu viikko ja asuinpaikkana sitten Tampere.
Uinti on ollu penikasta lähtien iso osa ja vaikka omalta osaltani lopetin aktiivisen harrastamisen, niin ei sieltä altailta ole mihinkään päässy vaan siirryin valmennuspuolelle. Kamppailulajeja on tullut kokeiltua ja on osottautunu minu puuhaksi. Samoin kun salilla käyminen, jota olen tähän mennessä harrastellut hyvin epäsäännöllisesti. Omat tavoitteet kun ei vielä ole ihan auenneet urheilu puolelta niin päätin kesän tavoitteeksi puottaa painoa 10 kiloa, ku on päässy niin ruokottomaan kuntoon.

Liikunnan lisäksi itestä pilkahtaa välillä esiin pieni taiteilijahörhö. Tykkään siis soitella ja piirrellä, järin hyvä en ole kummassakaan, mutta omaksi ilokseni niitä teenkin :) Syntikka on eniten epätoivosten yritysteni kohteena, mutta kitaraa, haitaria, huuliharppua, yms on tullut kokeiltua vielä huonommalla menestyksellä. Jopa yhteen kokoonpanoonkin olen eksyny soitteleen viime vuonna.

Suositut

Back
Ylös Bottom