Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Iltaa:)

35 vuotias rasittavan isoksi itsensä päästänyt naikkonen ilmottautuu mukaan. Oon tämmönen uusherännyt, takavuosina punttailin säännöllisesti, jostain syystä (?) jäi. Ikävä kyllä.
Nyt tavoite on ottaa löysiä pois ja hankkiä lihaksia. Tykkään treenata kovaa, etenkin jalkatreeni on mieleen :D. Mulla ei oo väliä mitä painan, kunhan nyt ensin loppuis toi hytinä ja tytinä kävellessä.. Hohhoijaa.

Ruokapuolella tulee remonttia rajusti, ruoka maistuu kyllä, mut se syöty soossi on ollu tyyliin pekonia, juustoja jne. Millekään kitukuurille en ala, tarvii sommitella jotain, täällä onkin hirveesti ollu hyvää luettavaa. Opiskelijabudjetti rajottaa ja kanaa en syö, mutta eipä se kai ookkaan mikään autuaaksi tekevä, vaikka halpaa kamaa onkin. Jatkan siis opiskelua tällä palstalla.

Nyt oon ollu pitkään kovassa flunssassa, joten tarvii malttaa et pääsee alottaa ton puntilla käymisen taas, tän foorumin kahlaaminen on kieltämättä hyvää vaihtoehtoviihdettä :rock:

24-vuotias mimmi Helsingistä täällä hei. Olen 161 cm kieppeillä ja painoni jojoilee turhan usein, oliskohan siinä 60 kilon yläpuolella kuitenkin nyt. Tavoitteeni on alle 55 kiloa ja alakropan lihakset, koska pohkeeni ja reiteni eivät suostu kaventumaan, niinpä haluan ne sitten lihaksikkaammiksi (olen osittain jo onnistunut). Olen syömishäiriöön taipuvainen ja elämääni hukkaantunut, koska vertaan itseäni laihoihin kavereihini, niinpä aloitin joskus salillakin käymisen ja remppasin elintapojani näistä vääristä syistä: halusin ja haluan olla yhtä kaunis ja hoikka kuten ystäväni. Ikuinen laihduttaja.

Syöminen ja välipäivät ovat ongelmani. Pitäisi treenata rankemmin ja oppia pitämään siten ehkä välipäivä. Luen päivittäin laihdutusblogeja ja turhaannun, kun en ehdi päivittäin treenata tarpeeksi ja hyvin. Tulee heti huono fiilis "lihon kun söin yhden konvehdin/join pari lasia viiniä/pidin välipäivän"

Rekisteröidyin tänne, koska olen tässä tämän vuoden puolella treenannut itseäni ja haluaisin alkaa treenaamaan kovemmin ja rankemmin, oppia oikeista palautujuomista- ja ravinteista sekä ruuasta treenien yhteydessä. Tärkein on tuo viimeisin.

Moikka!

Olen lukenut pakkista jo monen vuoden ajan ja nyt sain vihdoin rekisteröityä itseni tänne, vaikka se on pitänyt tehdä jo monet kerrat aikaisemmin. Olen 26-vuotias mimmi, joka aloitti salilla käymisen 10 vuotta sitten silloisen ja vähän vielä nykyisenkin urheilulajin oheistreeninä. Pikkuhiljaa siirryttyäni lajissani "jäähdyttelijä" -osastoon on punttihommat ja sali alkaneet kiinnostaa yhä enemmän. Tällä hetkellä käyn salilla noin 3-4krt/vkossa ja siihen päälle vielä pari aerobista lajitreeniä. Tavoitteena on saada lihaksikas ja timmi kroppa, eikä sitä tiedä jos vaikka joskus johonkin fitness-kisaan osallistuisi. Tällä hetkellä ei kuitenkaan rahkeet vielä riitä niin täyspainoiseen treenaamiseen mitä kisoihin osallistuminen vaatisi, mutta ehkä joskus :)

Josko minäkin uskaltautuisin ilmoittautumaan joukkoon sakeaan :) Täällä kirjoittelee 26-vuotias, 170/69 mitoissa oleva mimmi Vantaalta. Pakkiksen löysin jo muutama vuosi sitten, kun hain tietoa poliisikouluun hakemisesta ja etsiskelin treenivinkkejä. Poliisikoulu sitten jäi tosiaan haaveen tasolle, kun sain tietää tulevani äidiksi, nyt jaloissa pyörii 8 kk vanha poikani :) Päätin nyt rekisteröityä, jotta pääsen Pakkiksen maailmaan sisälle kunnolla.

Treenannut olen aina säännöllisen epäsäännöllisesti, yleensä kesäisin ja keväisin olen aktiivisimmillani ja talven pimeydessä "unohdan" kropan huoltamisen. Sitten keväällä aina kiroan lenkkipolulla, miksi piti laiskotella. Nyt olen kuitenkin lapsen saannin myötä saanut motivaatiota treenata lujaa ja halu on kova saada itselleen kerrankin omaa silmää miellyttävä kroppa. Raskaus oli mun kropalle armollinen (thank god), joten lähinnä läskin pudotus on mulla haasteena / itsekurin löytäminen syömisten suhteen. Ruokavalioni on terveellinen, noudatan vhh-dieettiä ihan siksi, ettei maha kestä vaaleita viljoja. Pitäisi vaan oppia jättämään ne turhatkin herkut pois, välillä oikein vituttaa kun jotain makeaa tekee joka päivä mieli. Olen pudotellut viimeiset 6 kk maltillisesti painoa ja tiputtanutkin 5 kiloa. Toinen mokoma olisi vielä tavoitteena jollain aikavälillä. Nyt käyn salilla 3-4 krt viikossa, tähän päälle vaunulenkit lapsukaisen kanssa. Tavoitteenani seuraavalle vuodelle on saada lihasta tarttumaan ja myös sitä kuuluisaa lihaserottuvuutta. Ongelmani on keskivartalo, johon tuppaa kertymään kaikki fläsä. Täältä olen saanut paljon motivaatiota ja on ollut todella antoisaa lueskella ihmisten kokemuksia omista treeneistä ja syömisistä :)

Viimeksi muokattu:
Joskos minäkin sitten aikani lueskeltua uskaltaudun kirjoittamaankin.

Olen 24-vuotias oululainen. Entinen kilpaurheilija, sen uran käännyttyä ehtoopuolelle laiskistuin ja lihavoiduin ja nyt tässä palloillessa (kirjaimellisesti, lajini on palloilua ja sitä tulee pelattua harrastuksen vuoksi ja siksi, että se on kivaa ja ei osaa lopettaakaan) olen taas löytänyt punttiksen ihanuuden. Aikanaan vihasin salilla käyntiä yli kaiken, mutta tunnollisesti tein, kun se reeniohjelmaan kuului. Nyt vuoden alusta poikaystävä houkutteli mukaan ja sille tielle jäin. Välissä tuli muutama reilun kuukauden tauko, mutta nyt syksyn tullen olen saanut taas hommasta kiinni.
Olen tykästynyt voimanostoon ja ohjelmani onkin kisaamiseen tähtäävä. En tosin siitä ole ollenkaan varma, sillä olen hirveä jännittäjä ja paniikkihäiriö tuppaa aika hyvin estämään uusien asioiden tekemisen ja kokeilun. No, katsotaan sitä sitten, kunhan saan ensin tätä painoa puotettua sopivaan painoluokkaan. Pituutta on vähän, läskiä paljon, mutta olen nykyään kuitenkin 17 kiloa laihempi kuin lihavimmillani. Vielä olisi matkaa, mutta aika tyytyväinen olen, kun olen saanut alkuvuodesta tiputetut 10 kiloa pysymäänkin poissa, jopa reenitaukojen aikana. Jotain on siis muuttunut elämäntavoissa, mutta selkeesti paljon on vielä hommaa.

Paljon olen tosin tehnytkin. Opettelin uimaan keväällä (ennen pysyin just ja just pinnalla) ja nyt uiminen on viikottainen toimi, jota teen jopa ihan mielelläni. Ja juoksemassakin olen käynyt. Ja siis mähän en oikeasti juokse. Mutta näköjään sitten sitäkin.
Salilla käyn 4 kertaa viikossa ja yritän etsiä aikaa lenkitellä koiraa enemmän. Hävettää miten vähälle juoksulle se on viime aikoina jäänyt, mutta nyt aion ryhdistäytyä.
Mua treenaa poikaystävä (terkkuja vaan, jos satut lukemaan, mä tiiän, että käyt täälläkin puolella), joka ei omien sanojensa mukaan osaa mitään tai tiedä mistään mitään. Mä olen kovasti eri mieltä, mutta emme keskustele aiheesta.

Lyhyesti siis: Vähemmän läskiä ja enemmän lihasta (ja 1 leuka ja puolimaraton). Olenhan kovin vaatimaton ihminen.

No kai minäkin sitten kun muutkin :)

Eli moikka, olen 22-vuotias opiskelija Kajaanista. Olen kans tätä palstaa lukenut monet kerrat, ja nyt joku aika sitten innostuin ihan rekisteröitymään :D. Mittojani en kehtaa edes kertoa täällä, sanotaan vaan niin että itku pääsi tällä viikolla kun kävin elämäni ensimmäisen kerran tommosessa InBody kehonkoostumusmittauksessa. Painoa ja rasvaa oli liian paljon, ja jotain täytyy tehdä ennenkun homma lähtee kokonaan käsistä. Oli siinä myös sitten lihasmassaa normaalin yläpuolella, että se on kai ihan hyvä juttu. Tässä sitä nyt yritetään sitten keksiä, että millä keinoin heivaan 10 kiloa rasvaa pois kehostani samalla säilyttäen lihakset! :) On tässä nyt jo vuoden päivät käyty salilla ja juoksua harrastan myös. Ennen kävin lähinnä jumpissa, mutta nykyään viihdyn paremmin salilla ja lenkkipolulla. Sainkin painon välillä alas, mutta kun työt loppu ja opiskelu alko niin TADAA, paino on noussut 7 KILOA! vajaassa kahdessa kuukaudessa! Apua!

Minä, 25-vuotias helsinkiläinen nuorinainen ilmoittautuu mukaan! Viimeisen vuoden aikana olen tiputellut pikkuhiljaa 13 kiloa painoa (87kg -> 74kg), ja nyt ihan vasta lähiaikoina olen suorastaan hurahtanut salilla käymiseen.
Kiinnostaisi joskus, luultavimmin vasta vuosien päästä lähteä kisaamaan fitness-lavoille. Muutaman päivän päästä ensimmäiset treenit oman ammattitaitoisen PT:n kanssa, sillä ajattelin että parempi aloittaa harjoittelu heti oikein, kuin roiskia itsekseen menemään vähän sinne päin. :)

Täällä olen jo jonkin aikaa käynyt lueskelemassa tätä punttimimmien osiota ja saanut hyviä vinkkejä, ja luultavasti täällä nyt tulen roikkumaan enemmänkin!

Nitro on 30-vuotias naikkonen Pk-seudulta. Treenannut enemmän ja vähemmän koko elämänsä, harrastanut telinevoimistelua ja ratsastusta nuorempana. Nykyään aika kuluu punttisalilla noin 6 iltana viikossa, lisäksi harrastuksiin kuuluu Krav Maga, maastopyöräily ja juokseminen. Punttia treenannut muutaman vuoden enemmän tai vähemmän kunnianhimoisesti. Väliin mahtui vuoden tauko treeneistä, nyt taas pikkuhiljaa alkaa kulkea treeni ihan kivasti.
Jaan kämppäni kolmen mastiffin ja parin kissan kanssa, eli vapaa-ajan ongelmia ei siis todellakaan ole. :D

Tähän asti lähinnä vain lueskellut foorumia silloin tällöin.

Heips kaikki leidit! Saliharrastuksen uudelleen alottaessa pari kuukautta sitten ja tällä kerralla vähän vakavammin, oon jo pitkään eksyilly tällä foorumilla ottamassa slevää milloin ravinnosta, milloin ohjelmajaosta. Ja nyt päätin vihdoin ite rekisteröityy teidän joukkoonne. Oon 24 wee opiskelija ja oon koko ikäni rakastanut tanssia. En nyt ihan ammatikseni tanssi, laji vaihdellu laidasta laitaan ja täl hetkel reenei vaan pari kertaa viikos. Huomaa kummasti, et reisien ja selän vahvistumisest on tosi paljon hyötyy. Kun muut muijat ähkyy ja puhkuu alasmenoja tehdessä lantio pyörien, ni mä jaksan vetää vaikka tuplasti koko homman :D.

Saliin uudelleen rakastunut <3!

täällä 24v turusta :) yritän kovasti tapella kilpirauhasen tuomia liikakiloja pois (ei onneksi ole paljon) ja siinä samalla sitten reenailla. salilla 2 kertaa viikossa ja tankotanssia 1-3 kertaa viikossa. lisäksi tulee käveltyä töihin lähes joka päivä. tankotanssia harrastanut nyt parisen vuotta :) kilpirauhasen vajaatoiminta todettiin vähän vajaa vuosi sitten ja edelleen haetaan lääkitystä kohdilleen. vaikeaa on, mutta pakko on yrittää. ruokavalio on sellanen vhh (en lotraa voilla ja kermalla :D) pituutta löytyy 167 cm ja paino tällä hetkellä 74 kg, yhdessä vaiheessa päästiin jo alle 72 kilon mutta sitten alkoi taas kilppari syksyn tulon myötä reistailemaan ja vajaa pari kiloa tulla tupsahti takaisin. oon tosi huono tällasessa esittelyssä joten eiköhän lopeta turha lätinä tähän ;)

22-vuotias nuori nainen Oulusta täällä hei! :) Pitkään olen Pakkista lukenut mutta nyt sitten tuli aivorupsu ja päätin rekisteröityä viimeinkin.
Ikinä en oo kauhean liikunnallinen ollut mutta pari vuotta sitten pääsin paisumaan ihan kunnolla ja muitten ottamia kuvia kattellessa tuli semmone fiilis että nyt on pakko tehä jotain tälle ylimääräiselle. Liki vuoden salikäynnit takana ja kymmenen kiloa kevyempänä, mutta vielä riittää työsarkaa(lue: hyllyvää ja tutisevaa tavaraa). Tavoitteena on siis saada hieman enemmän lihaksia, varsinkin yläkroppaan kun oon tämmönen päärynän muotonen, ja tietty kiinteytyä!

Moikka!

Itekkin nyt esittäydyn tänne! Elikkä juuri 24 vuotta täyttäny "aloittelija" jolla intoa riittää! Oon ite harrastanu salia jonki verran jostain 16-vuotiaasta lähtien mutta pakko myöntää et aikalailla sellasta heiluttelua se on ollut. Eli laitteet suht tuttuja ja en ihan keltanokka ole mutta paaaljon on opittavaa. Ja nyt oon innostunu ihan lihasten kasvattamisestakin mutta ensin haluan tätä fläsää poies, yllättävää eikö :D Asun vielä lämpimässä Etelä-Euroopan maassa jossa melkein koko vuoden lämmintä niin ei voi peitellä makkaroita aina vaatevuoren alle :D Onneks sali tossa lähellä niin no excuses! Ens kesäksi haluaisin kiinteemmän kropan jossa hyvä olla mutta liikaa en rupea vaakaa jne tuijottamaan, tän ois tarkotus olla ihan elämänmuutos eikä mikään dieetti. Nyt flunssassa mutta taas heti ku toivun niin rautaa nostelemaan! :puntti:

Moi!
Nyt rohkaisen itseni ja kirjoitan tänne ekan viestin. Elikkäs kolmekymppinen rouva jyväskylästä. Salilla rupesin käymään vajaa vuosi sitten, kun onnistuin pudottamaan painoa (63kg->48kg, pituutta huimat 155cm) ja vaihdoin vatsamakkarat pyykkilautaan. Täällä olen pyörinyt vuoden ajan useasti viikossa, ja kyllä se omien lihasten esilletulon ansio on pitkälle punttimimmien ansiota. Ohjelman ja ruokavalion olen täältä pitkälti ottanut ja hyväksi todennut. Niin ja salilla käyn mahdollisuuksien mukaan, n. 4krt/viikossa.:D

Moroooo! :)

Oon täällä joskus pyörinyt mutta ilman käyttäjätunnusta.
Nyt siis tunnusten kera mukaan keskustelemaan treenaamisesta sun muusta ;)
Ikää mulla on ööö... 31 ja saliharrastuksen löysin vasta vuosi sitten, sitä ennen tosin spinnannut ja kahvakuulaillut. Henk koht tärkeää mulle on se että pysyn kondiksessa, että voin hautaan saakka luottaa omaan kuntooni ja omaan kroppaani. No ehkä 70 ja risat on aika jolloin voin kaikessa rauhassa ja hyvällä omallatunnolla istua kiikkustuolissa ja olla treenaamatta... ehkä... ken tietää. :D

Vihdoin minäki uskaltauduin mukaan tänne puliseen :) Eihän tässä nyt ole tullu foorumia seurailtua ku muutama vuosi :D
Ikää on 20v, kohta tulee täyteen 21v, ja takana jotain 3-4 vuotta lenkkiä, fillarointia, vähän kiipeilyjä, pallopelailuja ja epäsäännöllisen säännöllisiä kotitreenejä sekä jotain saleilua. Kovasti on aina saliharrastus kiinnostanut ja olis ihan mahtavaa päästä treenaamaan kunnolla ja ennen kaikkea aktiivisesti. Katsotaan miten raha- ja elämäntilanne tästä lähtee lutviutumaan ja sen mukaan sit piiskaa :puntti:

Mä olen jo tämmöinen ikänaissarjaan kuuluva nainen, joka onharrastanut punttia jo useita vuosia harrastuspohjalta. Harrastan myös lenkkeilyä sekä muuta liikuntaafiiliksen mukaan. Olen käynyt lukemassa näitä juttuja jo pidempään.

Hello. Uskalsinpas viimeinkin rekisteröityä tälle sivulle. Kauemmin olen jo seuraillut näitä keskusteluja kylläkin. Nyt tarvihtis vähäsen jotain taustatukea ihmisiltä joita salitreeni innostaa. Omasta kaveripiiristä ei löydy ketään joka innostuisi salilla hyppimisestä joten välillä tulee vähän orpo olo kun ei voi oikein kenenkään kanssa puhua salijutuista.
Oon 20-vuotias nainen keski-pohjanmaalta. Tällanen pitemmän puoleinen ruipelo johon ei tartu lihas sitte millään.
oon alottannu säännöllisen salireenin noin puol vuotta sitte. Nyt koitan käydä salilla 3-4krt/vko. Sen lisäksi tulee lenkkeiltyä ja ratsastettua muutamia kertoja viikossa:)

Moikka, olen 22-vuotias bikini fitness kisoihin 2014 valmistautuva tyyppi helsingistä. Olen täällä pakkiksella pyörinyt jo jonkin aikaa mutta nyt vasta hiffasin tulla esittäytymään, ja aika lyhyeksi jäi tämäkin esittely :D olen enemmänkin sellainen sivusta seuraava mutta ehkä mä joskus rohaistun jotain kirjoittamaankin :)

Terve!
19-vuotias mimmi ilmoittautuu! Tavoitteena on saada turhat rasvalöllöt pois kropasta (maha ja reidet, ah ne ikuiset ongelmakohdat!), lisätä lihasmassaa ja treenata kuntoa yhä ylöspäin. Urheilen kuudesti viikossa, pari-kolme kertaa salilla koko kroppa läpi ja muina päivinä aerobista. Juoksu, BodyAttack, BodyStep ja BodyBalance on lemppareitani ryhmäliikuntatunneista. Ihan rehellisesti sanoen en usko koskaan havittelevani mitään fitness-kroppaa, mutta keskivertoa treenatumpi olisi ihana olla. Joten ei kun sitä tavoitetta kohti!
Tsemiä kaikille!

Heippa typyt! Ja muut!

Oon Ksiina ja oon punttiholisti. Joskus hairahdun kokeilemaan muitakin lajeja, kuten esimerkiksi juoksua, joskus jotain ryhmäliikuntatuntia (ne on saatanasta), silloin tällöin käyn tanssimassa lattareita rautakanki perseessä ja joskus jopa kulutan pyörän vanteita. Joskus oon täällä käynytkin haistelemassa ilmaa, mutta mukavuusalueelta on niin kovin vaikea poistua. Toivon silti, että täältä saa tsemppiä ja uusia ideoita ja ihan kiva jos joku uusi ajatuskin päähän putkahtais.

Suositut

Back
Ylös Bottom