Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Heips!

Olen 28-vuotias porilainen nainen. Löysin saliharrastuksen uudelleen aika lailla tarkalleen vuosi sitten, sitä ennen olikin noin neljän vuoden tauko salilla käymisestä. Ryhmäliikuntatunneilla kävin aktiivisesti tuona aikana. Ohjaan muutamaa ryhmäliikuntatuntia ja lisäksi käyn salilla neljä kertaa viikossa. On ollut motivoivaa huomata pientä kehitystä kropassa saliharrastuksen seurauksena. Innostus salilla käyntiä kohtaan onkin todella suuri, yritän muistaa/malttaa pitää yhden lepopäivän viikossa... Arkiliikuntaa tulee myös harrastettúa, työmatkat (ja muutkin matkat) kuljen pääsääntöisesti kävellen/pyörällä. Pienen kaupungin ja asunnon hyvän sijainnin etu, että matkat ovat helposti kuljettavissa näin :)

Sivustoa olen seuraillut jo jonkun aikaa ja vihdoin päätin rekisteröityä...

Hei kaikille punttimimmeille!

Täällä pohjoista voimaa edustava nuori nainen. Liikuntaa olen harrastanut koko elämäni ja se onkin minulle enemmän elämäntapa kuin harrastus. Valikoimaan kuuluu tällä hetkellä voima- ja kamppailulajeja. Kilpailutoimintaa takana viitisen vuotta.

Punttisali on minun pyhäkköni ja maastaveto ensirakkauteni ;) Treenaan aerobista 2-3 tuntia päivässä ja lisäksi punttisalilla kaivan napaani 6-8 tuntia viikossa. Lisäksi kotona pikkujumppailut ja lihashuollot. Vaikka treenaan tosissaan, en koskaan ota touhua liian vakavasti: tärkeintä on pitää hauskaa ja nauttia tekemistä :)

Hellurei, ilmoittaudutaan nyt kanssa. Olen 24-vuotias opiskelija ja vaikutan Varsinais-Suomessa. Taustalla on muutama enemmän tai vähemmän tyhjästä maksettua salijäsenyyttä muutaman vuoden takaa, nyt on otettu kunnon niskaote itsestä ja aloitettu touhu taas uudelleen, puhtaalta pöydältä. Minut löytää täältä varmasti enemmän kysymässä neuvoja kuin jakelemassa niitä, mutta aikansa kaikelle ;)

Niin ja tavoitteista lähinnä terve kroppa ja mieli, siinä sivussa ei haittaa vaikka ulkomuotokin paranisi. :)

Heippa mimmit! Oon seurannu palstaa siitä asti kun salille ekakerran eksyin, eli melko tarkkaan kuus vuotta sitten. Eli sen verran myös aktiivista saliharrastusta takana. sitä ennen ei oikeastaan minkäänlaista liikuntataustaa. Mulla on parivuotias tyttö, bodaava mies ja asun pk-seudun kupeessa. Niin ja ikää 26 vuotta.

Tässä viime syksystä asti treeneissä ja syömisissä on ollu enemmän järkeä ja tavoitteellisuutta kuin koskaan aiemmin, vaikka oon luullu treenaavani "kovaa" aiemminkin :) Nyt juuri harkitsen valmentajan palkkaamista, että sais tuloksia vielä nopeammin. Lihasta ei voi koskaan olla liikaa (henk.koht. mielipiteeni :D)

Hei munkin puolesta! Mä oon näköjään rekisteröitynyt tänne jo 2005. Silloin opiskelin ja olin ihan hullun innostunut salihommista. Ja näin jälkikäteen ajateltuna, olin tuolloin ihan pirun timmissä kunnossakin. Nooh, se on enää muisto vain. Valmistumisen jälkeen työelämä vei sen verran voimia, että salihommat harveni hiljalleen ja viimeinen niitti oli kaksi lasta 1,5 vuoden sisällä. Aina välillä on ollut vähän yritystä tuonne salin suuntaan eli kortti on käyty uusimassa ja pari kertaa käytykin ja sitten pidetty taas kevyt vuoden tauko. :jahas: Mutta nyt taas uudella innolla (ne kuuluisat uuden vuoden lupaukset... :D ). Lapset on sen verran kasvaneet, ettei ole enää tississä kiinni 24/7, mutta en toisaalta ole vielä töissäkään, joten elämäntilanteen pitäisi nyt antaa paremmin periksi.

Hei toivottelen minäkin!

Olen 30+ (okei, myönnettävä se on: lähempänä 40) ja saleiluun pahasti hurahtanut. Aloitin systemaattisemman treenailun viime vuoden loppupuolella, takana oli vuosi pakollista taukoa rankemmasta liikunnasta. Käyn kuntosalilla 4 krt vkossa + aerobista päälle. Tavoitteena lisää voimaa, lihasta ja vähemmän laardia! Tämä alun kehitys on ollut kyllä palkitsevaa, ja nautin treenaamisesta ja terveydestä.

Hyvää fiilistä ja iloa treeneihin teille myös! :D

Hei vaan hei. Olen 25-vee mimmi ja taustaillut täällä jo varmaan parisen vuotta. Nyt uskaltauduin luomaan profiilinkin. Puntilla kävin ensimmäisen kerran vuosi lapseni syntymän jälkeen eli joskus 1,5 vuotta sitten ja pimahdinkin siihen touhuun sitten aika railakkaasti. Selkävaivat ovat hidastaneet tahtia aina välillä, mutta hitaasti ja varmasti tässä on ensin pudotettu 25 kiloa läskiä sen jälkeen lihasta kasvateltu. Tavoitteena olla elämänsä kunnossa tänä vuonna ja eiköhän se tavoite täyty tässä kevään aikana ellei kroppa prakaa pahemmin.

Auringonpaistetta ja ihanaa kevättä kaikille ja tsempit treeneihin!

Moro!
24-vuotias naikkonen Rovaniemeltä täällä :D Nähtävästi oon rekkautunut tänne jo 2007, mutten ole kyllä tainnut kuin pari viestiä kirjoitella silloin aikanaan. Kuitenkin olen lähinnä harrastelija, niin varmaan jatkossakin suurin osa ajasta kuluu viisaimpien neuvoja lukiessa :D Viime vuosi meni aika harakoille treenin ja ruuan suhteen, stressikäyrä oli huipussaan, sairastelin jatkuvasti, käsi leikattiin ja yöunet todella vajaita. Päätin sitten jossain vaiheessa, että "aivan sama" ja lakkasin stressaamasta salista ja ruuasta ja makasin sohvalla ja söin mitä halusin. Paino nousi reilut viisi kiloa, mutta pää keveni kummasti ja nyt onkin sitten marraskuusta asti reenailtu enemmän ja vähemmän tavoitteellisesti ja tammikuussa pistin 2 000 000 muun suomalaisen tavon ruokavalion kuntoon.
Sen kummempia tavoitteita ei ole (Paitsi Anna Virmajoen kroppa :D) kuin että kesällä voin seisoskella ylpeänä bikineissä ja että kroppa näyttää siltä, että salilla tehdään muutakin kuin luetaan lehtiä. Tietenkään sitä ihmeitä ei reilussa puolessa vuodessa saa aikaiseksi, mutta jotain kuitenkin ;)

Moi! Oon 27-vuotias keskisuomalainen liikuntaintoilija, ja lukenut pakkista ilman tunnuksia vuosien varrella satunnaisesti. Nyt tuli tarve tulla kyselemään neuvoja tavoitteellisemmaksi muuttuneeseen treenaamiseen/ruokavalioremonttiin itseäni kokeneemmilta...Saliharrastuksen aloitin kymmenisen vuotta sitten läheiseni omistamalla kuntosalilla, ja siitä saakka se on ollut välillä enemmän, välillä vähemmän aktiivinen harrastus muun liikunnan ohella. Tuo muu liikunta on vuosien varrella ollut vaihtelevasti tanssia, lenkkeilyä, ryhmäliikuntaa, lumilautailua, thainyrkkeilyä...Innostun helposti uusista lajeista jonka vuoksi salitreeni on saattanut jäädä paitsioon aina välillä. :) Tällä hetkellä saleilu on kuitenkin se, jonka ympärille muu liikunta rakentuu. Tavoitteena ei enempää eikä vähempää kuin olla kolmekymppisenä elämäni kunnossa! Selitykset sikseen ja treenaamaan! :)

Moikka! 23v. tyttö pääkaupunkiseudulta päätti nyt viimein liittyä tänne vuoden lukemisen ja kaverin painostuksen jälkeen. Saliharrastuksen aloitin parikymppisenä ja muihin harrastuksiin kuuluu tanssi (street).

Helou! Pidemmän aikaa olen jo foorumia seuraillut, kuitenkaan liittymättä.. Nyt sitten ennen salille lähtöä tylsyyksissäni päätin repäistä :D

Helsinkiläistynyt 21 - vuotias täällä hei. Liikkunut olen jonkin verran aina, mutta tammikuussa peilikuvaa katsoessa totesin että nyt läskit liikkeelle. Nykyään menee enemmän aikaa peilin edessä kuin ennen, tuijottelemassa että näkyykö siellä nyt jotain muotoa vai kuvittelenko vain omiani... :)

Moikka kaikille! Täällä kirjoittelee 25-vuotias nainen, joka on lueskellut foorumia jo jonkun aikaa ja nyt sitten sai aikaiseksi perustaa tunnukset. Salilla olen nyt aktiivisesti käynyt reilu puolisen vuotta eli aika noviisi olen sillä saralla, vaikka urheilua ja liikuntaa olen harrastanut koko ikäni. Innostusta ja motivaatiota löytyy, joten tästä on hyvä jatkaa :)

Heips! Aloittelija ilmoittautuu. Salilla olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti 5vuotta- haettiin sitä prkl:n kiint... Jota ei nyt sitten ole olemassa :)
Anyway - nyt olen tilannut ruokavalio kokeneemmalta (jonka laitoin arvosteltavaksi tuonne "laihduttaminen for beginners" poteroon, sinne vaan arvostelemaan. Puntti ohjelma on nyt laitettu myös uuteen uskoon :) nyt jos ei tuu tuloksia niin on ihme :)
Ikää on 28 ja pk- seudulla ollaan ! Eipä muuta ;)
Ja tällä hetkellä päivittäin !

Moikka kaikille! Täällä kanssa uus likka, Pakkotoiston- mutten kuntosalin uutena jäsenenä :)

Parisen vuotta aika aktiivistakin salitreeniä ja juoksua takana ja mutta nyt pitkän aineenvaihdunta-kriisin jälkeen olen hankkinut personal trainerin, joka räätälöi mulle hyvältä vaikuttavat ruoka- ja saliohjelmat. Oon tosi innoissani! :) Rakastan kovaa reeniä, mutta yksin reenatessa kehitys on ollut liian hidasta, joten nyt mulla on 6 kk aikaa saada 10-15 kg rasvaa veks ja lihaksia tilalle.

Vastapainoks tälle 7 treenikerralle / vko, luen Yliopiston Ravitsemustieteellisen pääsykokeisiin. Kaks haavetta yhdellä iskulla :)

Helsingissä asun nykyisin, kuten moni muukin :)

Ai niin, ja mää oon 20v :)

Heippa! Vuosia sitten selailin Pakkista melko ahkerastikin, mutta sitten tuli pitkä tauko, myös salitreeniin. Olen 28-vuotias naimisissa oleva kahden lapinkoiran omistaja. Salin lisäksi pidän metsälenkeistä, lukemisesta, musiikista, tatuoinneista ja koirien kanssa harrastamisesta nyt ainakin.

Vuosia olen harrastanut jotain liikuntaa ja nyt tosiaan on salitreenikin taas tullut mukaan kuvioihin. Ilahduttavan nopeasti on treenipainot nousseet osittain jo melkein entiselle tasolle, ja muutenkin on sellainen olo kuin olisi kotiin tullut! Tavoitteita ei sen kummemmin ole kuin hyvä olo (ja treenipainojen kehitys siinä sivussa :) ), eli rennolla fiiliksellä mennään.

Heippa,
Onhan täällä tullut pyörittyä varmaankin vuoden verran säännöllisen epäsäännöllisesti, nyt sain kuitenkin vasta aikaiseksi rekisteröityä. Salilla on tullut myös käytyä säännöllisen epäsäännöllisesti viimeinen vuosi, josta nyt kuluneet n.6kk nelisen kertaa viikossa erilaisella asenteella ja tavoitteellisemmin. Parikymppinen neitokainen espoosta :)

Hei vain!

Täällä huutelee länsirannikolta Savoon eksynyt 22-vuotias neitokainen, joka on lähinnä lenkkipolkuja kuluttanut. Nyt kuitenkin säännöllisen epäsäännöllistä salitreeniä ois tarkoitus muuttaa säännöllisen säännölliseksi. Foorumia on luettu/selailtu useisiin otteisiin ja monesti on täältä löytynyt hakiessa vinkkejä, kun on huuli pyöreenä ollunna. Nyt sitten tunnusten kanssa, että voi sitten itsekin kokemuksiaan kertoa. (:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom