Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Newbie

Heips! Uutta salitouhuun koukuttunutta täältäkin tulee taas. Tarkkaa treeniohjelmaa ei ole, mennään sillä mikä minäkin päivänä kiinnostaa, mutta pointti on että mennään kuitenkin ja lihasta tehdään lisää!

Heippa vaan, uusi olen minäkin täällä! Tarkoituksena etsiä täältä hyvä vinkkejä ja motivaatiota alkavaan punttiharrastukseen. Aikanaan tuli harrastettua aerobikkia, sitten syntyi kolme lasta ja nyt koitetaan palauttaa taas itsestä huolehtiminenkin päiväjärjestykseen. Syksy meni fitnespilateksen ja lenkkeilyn parissa, mutta nyt aloitan ohjatun kahvakuulatreenin ja punttitreenauksen kotona/salilla.

Lisää uutta verta palstalle! Pakkista on tullut luettua jo pieni tovi ja vihdoin päätin itsenikin tänne rekata. :)

Salia tuli harrastettua nuorempana säännöllisesti, mutta opiskelujen päätyttyä ja oman hevosen oston myötä se jäi moneksi vuodeksi. Onnistuin myös rikkomaan ranteeni ihan totaalisesti ja uskoin salitreenin olevan täysin poissuljettu vaihtoehto. Kuitenkin kuukausi sitten tähän raajarikkoisuuteen täysin kypsähtäneenä raahasin luuni salille ja päätin, että ainakin kokeilen ja teen sen mitä pystyn! Yllättävän hyvin on ranne kestänyt ja vanha harrastus nousi takaisin elämääni. :) Treenipainot ovat nousseet jo kuukauden aikana ihan kivasti ja nälkä kasvaa syödessä! :D Ruokavalio meni täysin remonttiin ja ennen vannoutunut antilenkkeilijä on löytänyt myös lenkkipolut. Nyt polttelisi kovasti palata myös nyrkkeilyn/jujutsun pariin, mutta ehkä annan järjen voittaa tässä, enkä lähde tuota rikkonaista raajaa sinne enempää rikkomaan.. Ehkä. :D

Loistavaa alkanutta vuotta kaikille punttimimmeille! Tästä tulee hyvä vuosi!

Täällä myös uusi näillä sivuilla! :) En oo täällä pahemmin koskaan käynyt, mut nyt kun alotin taas salilla käynnin ajattelin että täältä saisi kivoja vinkkejä. :rolleyes:
Tarkotus olis karistaa raskauskilot ja olla hääkunnossa heinäkuussa 2012 :)

Täällä uusi palstailija. Tein paluun kuntosalille puolitoista vuotta sitten, ja nyt sitten palasin tälle palstalle. Myös juoksu kiinnostaa. Ikää 37 vuotta. Kunnon punttitreeni pitää pään kasassa :D ja nyt tavoitteena saada ylimääräiset laardit eli semmoset 7kg pois.:whip:

Hellurei, täällä päin olisi liikuntaan addiktoinut urheiluhieroja ja restonomiopiskelija. Pakkista olen jo tovin lueskellut, mutta nyt sitten ajattelin, että voisihan sitä itsekin alkaa kirjoittelemaan. Urheilu on itselle elämäntapa ja eri urheilulajeja on tullut harrastettua vuosien saatossa, viimeisimpänä jääkiekko ja salibandy, joista molemmat jouduin kuitenkin lopettamaan paikkojen prakaamisen takia (selkä+polvet).
Aikaisemmin salilla ei tullut vietettyä niin paljon aikaa, mutta nyt viime vuonna saatuani selän taas treenikuntoon aloin käymään salilla 3-4 kertaa viikossa. Oma kiinnostukseni fitness-tyyppistä treenaamista kohtaa on myös viimeisen 4 kuukauden aikana lähtenyt nousemaan kohisten. Aloitin syksyllä myös tälläiselle rammalle sopivan lajin nimittäin vesipallon - katsellaan nyt hajoaako seuraavaksi olkapää :P

Treenivinkkejä on täältä tullu katseltua jo jonkun aikaa niin päätin sitten lopulta rekisteröityä itsekin. Abikevättä olen tällä hetkellä läpi porskuttamassa, katsellaanpa sitten että mihin tie vie ens vuonna! Urheilutaustaa löytyy kaikenlaisista tanssilajeista ja tankotanssista ratsastukseen saakka, salilla on tullut lihaksia rääkkäiltyä aktiivisesti suunnilleen 2 vuotta 2-3 kertaa viikossa. Tavoitteet on lähinnä itseä varten ja omaa kroppaihannetta kohti suuntaavia, ei siis ole aikomuksia esimerkiksi fitness-kisoihin lähteä. Pituutta löytyy kiitettävät 175 cm ja siihen päälle vielä hoikka kroppa, lihasten kokoa on siis tullut treenaamisella haettua:)

Tervehdys vaan! Ilmottaudun ihan uutena tyyppinä tänne! Tässä on tullut väännettyä yksi lapsonen, ja sen ohella tulleet kilot, sekä hävinneet treenit olis nyt tarkoitus pistää ruotuun. Imetys loppuu tänään, ketoosirääkkäys alkaa huomenna, ja motivaatiota ihan ajatellen, päätin sitten kirjautua tänne, josko tulisi löydettyä kohtalotovereita tahi hyviä treenivinkkejä. Motivaatiolla ehkä se pääpaino.

Moikka vaan! Täältäkin tulee uutta salilla käyntiin hurahtanutta punttimimmiä! Vuoden verran käyny salilla säännöllisesti. Täältä lukenu hyviä vinkkejä saliohjelmiin jo aiemmin, ruokavalion vielä kun sais kunnolla ruotuun... :)

Uusi ilmoittauttuu!
27-vuotias rouva on löytänyt liikunnan ilot ja yrittää muuttaa läskiä lihakseksi.
Foorumilla oon pyörinyt lueskelemassa jo jonkin aikaa ja vihdoin päätin liittyä mukaan.

:dance:Heippa vaan! Uusia ollaan täälläkin :) Muutama vuosi salireeniä takana välillä hyvällä ja toisinaan huonolla menetyksellä. Pakkista lukenu miehen tunnuksilla ;) ja nyt uskalsin tehdä omat. Hyvää reeni vuotta mimmit !

Olen ihan uusi käyttäjä ja pakko oli liittyä kun on NIIN hyvin asioita käsitelty täällä :) Vihdoinkin paikka josta löytää helposti kysymyksiin vastauksia!

Moikka!

27-vuotias kahden pienen lapsen äiti. Oon viimeisen vuoden aika tiputtanut painoa reilut 30 kg ja sen myötä on puraissut liikuntakärpänen. Kaikenlaista ryhmäliikuntaa (tanssia, pumppia, pilatesta..) tulee harrastettua arkiviikkoina ja keväällä on tähtäimessä puolimaraton. Saliharjoittelua haluaisin lisätä, mutta oon aina pikkusen hukassa siellä, et miten ja paljonko, millä tekniikalla asiat tulis tehdä.

Mutta jokatapauksessa nyt on aika hyvä motivaatio ja urheilu on kivaa!!:rock:

Pidemmän aikaa täällä jo keskusteluja lueskellut ja viimein rekisteröidyin sitten itsekin. Ihan loistavaa löytää keskustelupalsta mistä oikeasti löytää asiallista tietoa treenistä ja ravinnosta jne. 22-vuotias olen ja aiiiivan totaalisen koukussa salilla treenaamiseen.

Uusi ihminen täälläkin! Etelä-Savosta, 20-vuotias opiskelijanainen, joka on kiinnostunut kehon muokkaamisesta. Entinen karkkisyöppö, sohvaperuna ja normaalipainoinen plösö. Vuosi sitten muokattiin elämäntavat, ruokavalio uusiksi ja liikunta tuli suureksi osaksi elämää. Vajaa kymmenen kiloa hoikempana, vaikka kesän aikana tuli vähän takaisin. Nyt vuoden takaisesta viisaampana aika menee treenatessa kohti kesää, suuntana timmi rantakunto ja rantalentiksen peluu :)

Muutamia kuukaisia olen pakkotoistoa selaillut ja noin viikko sitten (?) kirjauduin oman nimimerkin taakse :) Treeni- ja ruokavalio vinkkejä haeskellut ja uutta tietoa kuntosalitreenaamisesta, aiheesta kuin aiheesta. Kyllä täällä aikansa saa kulumaan kaikenlaisia threadeja lueskellessa! :) ja tietoa löytyy!

22-vuotias (ihan just 23v.) salia ja ryhmäliikuntatunteja harrastava opiskelijatyttö ilmoittautuu. Pakkista selaillu vuodesta toiseen, mutta nyt vasta sain itseni tänne rekisteröityä :D

Imottaudutaanpas myös! Elikkä olen 25-vuotias, treenaan kamppailulajeja ja kahvakuulailen ja juoksen siinä sivussa. Pakkikselle oon eksynyt säännöllisesti, mutta keksin vasta nyt rekisteröityä. Tarkotuksena mulla olis saada jotain ideaa tähän salitreenaamiseen, koska nyt se vähän semmoista rääpimistä. Aikaa salilla käyntiin on valitettavan vähän muiden treenien takia, ja siks ois kiva osata treenata mahd järkevästi ja tehokkaasti. Eiköhän täältä löydy vinkkejä!

Suositut

Back
Ylös Bottom