Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Hei hei hei!

Mä olen kauan seurannut tätä foorumia ja joku aikaa sitten liityinkin, mutta ei oo tullu näitä tunnuksia hirveesti käytettyä. Jos nyt sit tulis vaikka kirjoteltua tänne jotain. :)

Olen 25v ja ennen lapsen saamista mun liikunta on lähinnä ollut sohvalta-jääkaapille tyyppistä ja joskus satunnaisesti oon salille eksynyt, mutta en aikasemmin ole oikein tiennyt mitä niillä laitteilla kannattaa tehdä. Kiitos pakkiksen olen siihenkin saanut selvyyttä. ;) Havahduin kuitenki siihen, että nyt on pakko ruveta tekemään jotain tälle möhistyneelle olemukselle ja muutenkin olisi ihan kiva pysyä järjissään. :) Yh-mammana pääsen säännöllisen epäsäännöllisesti käymään salilla (lapsi kun ei oo vielä niin iso, että jaksais siellä salilla olla mukana) ja sen lisäksi lähinnä lenkkeilyä, joogaa ja mahollisuuksien mukaan bodycombattia. Lisäksi metsästän kadonnutta itsekuria, mutta vielä meinaa vähäsen hukassa olla.

Moikka vaan,

jälleen yksi uusi punttimimmi ilmoittaa olemassaolostaan! Olen jo usean vuoden enemmän tai vähemmän aktiivisesti lueskellut forumilla, mutta jospa sitä uskaltautuisi joskus itsekin ottamaan osaa keskusteluun :). Ensimmäiset salikokemukseni on n. 10 vuoden takaa, kun 14-vuotiaana tyttösenä aloitin voimaharjoittelun lentopallojoukkueeni kanssa. Sittemmin, lentopallouran päätyttyä on puntilla tullut käytyä säännöllisen epäsäännöllisesti, ilman sen kummempaa tavoitetta tai päämäärää.

Liikunta on ollut lähes aina osa elämääni, niin hyvässä kuin pahassa. Entisenä syömishäiriöisenä säännöllisen liikuntaharrastuksen aloittaminen on tuntunut kovin haasteelliselta, takaraivossa kun muistuttaa aina pieni ääni ajoista, jolloin liikkuminen oli kovin pakonomaista. Muutama viime vuosi on jo mennyt melko mukavasti liikunnan osalta, mutta syömispuolella harjoittelemista on vielä reilusti. Tasapainoa siihen ei meinaa löytyä sitten millään, ongelmana kuitenkin ennemmin yli- kuin alisyöminen. Tavoitteenani onkin aloittaa treenaaminen tavoitteellisesti, mutta kehoa kuunnellen. Tällä hetkellä treenan 1-jakoisella ohjelmalla 1-3krt/vko, minkä lisäksi vaihdellen lenkkeilen, käyn erilaisilla aerobisilla ryhmäliikuntatunneilla, ja kerran kahvakuulaa testanneena senkin välineen sisällyttäminen treeniohjelmaan on suunnitelmissa. Pidän keskimäärin 2 lepopäivää viikossa, enkä vähiten sen takia, että teen pelkästään yötyötä, ja pitkien työjaksojen aikana jo epäsäännöllinen nukkuminen hankaloittaa palautumista.

29-vuotias mimmi kirjautui tänään foorumille, parisen viikkoa olen taustaillut ja lueskellut postauksia.
Eläinten kanssa on tullut harrastettua kaikenlaista jokunen vuosi, ratsastusta ja koiraurheilua. Selkävaivojen (skolioosi) käytyä sietämättömäksi (pari kuukautta sitten) innostuin nostelemaan puntteja (miehen "lievän" tyrkyttämisen johdosta) ja siihen on jääty koukkuun. Ruokavalio on siistitty fiksummaksi ja punttireeniä muokataan rankempaan suuntaan pikku hiljaa, katsotaan mitä saadaan aikaiseksi.

Hip hei! :)

Täällä huhuilee 36v. naisimmeinen Tampereelta. Kaikenlaisia urheilulajeja ja liikuntamuotoja on tullut kokeiltua ja "höntsäiltyä" enemmän ja vähemmän, mm. sählyä, lentopalloa, sulkkista jne. Kuntosalikaan ei vieras paikka ole, mutta täytyy tunnustaa että tarvis vissiin olla joku joka potkis persiille tai repis hiuksista, niin sinne tulis lähettyäkin. :D Se varmasti yksi syy miksi tänne sekaan heittäydyin, jos vaikka se kärpänen purisi ja lujaa. :)
Onneksi on kuitenkin tuo koiruus (5v. sakemanni), joka huolehtii emännän päivittäisestä lenkittämisestä. :D
Mittaa on 172 ja painoa n.64 eli eipä tässä nyt onneksi vielä ihan katastrofin partaalla tuon suhteen olla.
Turvallisuusalalla häärään, eli Jv:n hommia säännöllisen epäsäännöllisesti ja viime kesä tuli vietettyä tiiviisti vartijan hommissa.
Että sellasta tällä kertaa. :) Törmäillään ja reeni-intoa kaikille! :)

Moi vaan! Olen 14-vuotias punttisalia harrastava tyttö. Joo, onhan tosta vähän harrastus tullu kun kolmesti tai neljästi siellä viikkoon treenaan :) Millään en jaksais sieltä pois pysyä, mutta kun lepopäiviäkin pitäs olla... Liikuntataustaa mulla on, salilla taas aloin käymään ihan vasta vähän aikaa sitten kovemmin. Eipä mulla muuta, hyviä treenejä muillekin :rock:

Uusi naama kehiin!

Heissan pakkiksen tytöt! Eipäs ole tullut aiemmin ajateltua, että voisi enemmän lukea näitä Punttimimmit-osion juttuja. Nyt tulin ajatelleeksi ja pitäähän täällä käydä esittäytymässä.

Oon 23-vuotias ja opiskelut on tuoneet Itä-Suomen tytön tänne pääkaupunkiin. Liikunta on ollu aina iso osa miun elämää, useassa eri muodossa. Pisimpään mukana on roikkunut lentopallo (hauska huomata muuten, että täällä on ilmeisen paljon lentopalloilijoita. Huomasin kun luin noita aiempia postauksia), jota on tullut harrastettua jo, hmm, 12 vuotta! Siinä ohessa oon sitten tehny voimaharjoittelua salilla ja nyt kun lentopallosta on menossa rauhallinen jakso alemmalla sarjatasolla, niin iski kipinä panostaa punttitreeniin. Tarkotuksena muokata kroppaa lihaksikkaammaksi, saada lisää voimaa ja yksinkertaisesti näyttää paremmalta :D

Jouluun asti on tarkoitus vielä vähän himmailla, kun on kiirettä koulun ja töiden kanssa (ja on kiva vähän dieetata jouluherkkuja varten..), mutta vuodenvaihteen jälkeen alan sitten tosissaan panostaa punttiin ja heivata miinuskalorit kuuseen! Siitä on sitten kiva lähtee kehittää itteään kesäkuntoon ;)

Pakkikselta oon saanu paljon vinkkejä treeniin ja ravintoon, sekä monet hyvät naurut näiden kreisien palstalaisten postauksista :hyvä: Täällä olis kiva tutustuu myös uusiin, samanhenkisiin ihmisiin. Ties vaikka löytyy samalla salilla kävijöitä ja voidaan sit ottaa sali haltuun porukalla! :thumbs:

Täällä yksi täysin urheiluun hurahtanut 23-vuotias naikkonen ilmoittautuu mukaan joukkoonne. Taustaillut olen jo jonkun aikaa, mutta jos sitä nyt uskaltautuisi kirjoittelemaankin. En ole koskaan aiemmin ollut liikkuvaista sorttia, mutta raskauden ja synnytyksen jälkeen menivät kuviot uusiksi. Olen laihtunut hurjasti ihan vain lenkkeilemällä ja himassa treenaamalla, mutta nyt fitness-jutut ja salilla käynti ovat alkaneet kiinnostaa toden teolla ja olen lähiaikoina perehtynyt asioihin ja alkanut funtsia itselleni aika tiukkoja tavoitteita. Vuoden alusta palaan työelämään ja poikani menee hoitoon ja nyt täytyisi vaan sovittaa hommat niin, että ehtisin myös treenata reilusti. Se ei ihan helppoa ole 1-vuotiaan yksinhuoltajana, mutta eiköhän asiat sutviinnu. Kunnianhimosta ja innostuksesta ei ainakaan oo puutetta! Täältä ja Fitfarmin sivuilta olen jo saanut tosi paljon infoa ja vinkkejä ja alkuvuodesta aion myös ostaa muutamat personal trainer -tunnit, että saan homman varmasti hyvälle alulle. Kiva että tällainen palsta on olemassa, täältä saa taatusti jatkossakin avun moneen ongelmaan.

Heip, minäkin aikaisemmin vain lueskellut teidän muiden juttuja mutta nyt päätin osallistua ja rekisteröityä pakkiksen joukkoon urheilulliseen. Ikää mulla on 28 vuotta, pääkaupunkiseudulla asustelen, ja koko "pienen" ikäni olen jotakin liikunnallista harrastanut. Viime vuosina urheilut on koostuneet pääasiassa pumpista, spinningistä, juoksemisesta, ja väliin combatistakin, mutta kesään mennessä tavoitteena saada enemmän lihasta näkyviin, eli salitreeni on nosteessa! Mistäpäs niitä parempia vinkkejä kuin täältä :)

Moi!
kaippa minäkin uskaltaudun esittäytymään. Olen (jo) 38 vuotias pari vuotta säännöllisesti salilla treenaillut 3 lapsen äippä. nyt täysin lajiin hurahtaneena treenaan 5-jakoista ohjelmaa, tavoitteena tietenkin kasvattaa lihaksia ja näyttää hyvältä:puntti:.
Sain uuden loistavan ohjelman ruokavalioineen ja treenaan sillä kevääseen asti, sitten jos tarpeen, vähän diettiä ja kesäkuntoon. Ohjailen keski-iän ohittaneiden ihmisten jumppia kerran viikossa 2 ryhmää ja joskus lenkkeilen.
Täältä saa hyviä vinkkejä jatkoon...

Moikka!
Forumia olen lueskellut jo lähemmäs 8 vuotta, enkä ole kuitenkaan itse kirjoitellut oikeastaan mitään. Olen 29-vuotias Vantaalainen, yhden lapsen äiti. Huippu-urheilutausta löytyy luistelun puolelta, ja siinä sivussa kiinnostuin saleilusta, mutta ajanpuutteen vuoksi en silloin pystynyt tosissani käymään salilla. Luistelun lopettamisen jälkeen sain lapsen ja sen jälkeen innostuin kaikesta mahdollisesta liikunnasta ja treenaamisesta enemmän kuin ikinä. Pari vuotta olen käynyt salilla silloin tällöin, hyötyliikuntaa ja muuta hauskaa treeniä on kertynyt 5-15h viikossa keskimäärin.

Nyt viimeiset puoli vuotta olen innostunut erityisesti salilla käymisestä ja vihdoin uskalsin jopa ottaa tavoitteeksi hamassa tulevaisuudessa jopa fitness-kisaamisen. (hullulla täytyy olla tavoitteita). Tällä hetkellä treenaan ilman valmentajaa, ja tosiaan katson lähinnä rauhassa mihin asti pääsen omilla tiedoilla ja kokemuksella.. Tällä hetkellä olen pitänyt kiinni siitä, että pääsen 2-3 krt/vko salille ja lisäksi parit aerobiset päälle sekä lisäksi leikin uuden rakkauden TRX:n kanssa keksien hulluja treenejä sillä. Rakastan kehittää monipuolisia treenejä, uusia liikkeitä, sekä yhdistellä parhaita puolia perusjutuista. Lisäksi olen yllytyshullu, mitä tulee treenaamiseen. Olen aina valmis koittamaan uusia juttuja, joilla voisi saada tehoa ja hyötyä treeneihin :hyvä:.
Vuoden päästä pitäisi valmistua fysioterapeutiksi ja jo tulevan ammattinikin kautta urheilu/treenaus/keho on ehdottomasti intohimojani.

Päätin pitkän foorumin stalkkailun jälkeen jopa rekisteröityä. Tunnustaudun näin siis niin ikään punttiholistiksi. Jonkinasteista punttistelua on tullut harrastettua tapailuasteella jo useita vuosia, mutta suhteemme pääsi lipsahtamaan vakavammaksi vasta tämän vuoden syyskuun alussa. Eli 3-5 kertaa viikossa tapaan armasta saliani. Lempitreeneihin kuuluu jalkapäivät, lääh. Ei sille vaan mitään voi, että on aivan huippusiistiä kun huomaa itsestään uusia tai suurentunteita lihaksia. Tai edes jotain lihaksia :)

Niin ja tosiaan 24 -vuotias neito Pohjois-Karjalan alueelta täällä kirjoitteleepi! Terve vaan kaikille :)

Heippa!

Tämäkin 22-vuotias Tamperelainen saliholisti päätti vihdoin siirtyä stalkkaajasta rekisteröityneeksi käyttäjäksi!

Ihanaa olla pakkislainen!:hyvä:

Heipparallaa! :)

Oon jo pidemmän aikaa lueskellu forumia ja nyt päätin sit ihan rekisteröityäkki tänne ja tulla tervehtimään. Eli oon 23-vuotias nuori nainen ja yhden lapsen äiti Pohjois-Pohjanmaalta. Liikuntaa on tullu harrasteltua läpi elämän, mutta punttaamisen oon alottanu hiljattain. Tarkoitus olis saada kiinteämpi ja lihaksikkaampi vartalo ja ehkäpä jonain kauniina päivänä eksyä kisailemaanki. :)

Eli heipparallaa vaan kaikille ja mukavaa joulun odotusta! :dance2:

Varjoilusta "valoon"....

Yli kolmekymppinen lapseton nainen Varsinaisesta Suomesta. Salilla treenaaminen, juoksu ja maantiepyöräily ovat "lajini". Kymmenen vuotta tuli pelattua divaritasolla säbää, mutta nykyään vain höntsäilyä työkavereitten kanssa.

Reilun vuoden verra olen karpannut ja itselleni ainakin sopii kuin nenu päähän...

Jotta näin lyhykäisyydessään :)

Heips!

Täältä löytyy 20-vuotias punttimimmin alku, joka on jo jonkin aikaa foorumia seuraillut, mutta nyt vasta uskaltautuu kirjoittamaankin tänne jotain ;) Kuntosaliharrastuksen aloitin jokunen vuosi sitten, mutta treenailut keskeytyivät lähinnä omasta laiskuudesta ja tavoitteiden puuttumisesta pariksi vuodeksi. Nyt olen kuitenkin löytänyt rakkaan saliharrastukseni uudelleen ja tällä kertaa mukana on aikalailla tavoitteellisempaa harjoittelua - ylimääräinen pulla vartalon varrelta olisi varsin mukava vaihtaa lihaksiin. Salilla käymisen lisäksi harrastan laskettelua ja jonkin verran ryhmäliikuntaa sekä lenkkeilyä :)

Moron moron!

Täytynee tässä itsekin virallistaa itsensä: 28-vuotias, vähän erakkoluonnon omaava, "aina muurien yli" -ajatusmallin omaava neitokainen, joka aloittanut saleilun muutama kuukausi sitten. Kesällä tuli kovasti pyöräiltyä (lähinnä maantiellä) ja hiihtokelejä odotellessa päädyin salille, tarkoituksena lähinnä lihaskunnon ylläpitäminen ja pään koossa pitäminen. Tuo "lihaskunnon ylläpitäminen" alkaa kyllä kuulostaa aika liibalaabalta, kun täällä katselee noita motivaatiokuvia =). Päätä reeni kyllä aina selventää ja aina on huippufiilis kun salilta könyää himaan. Joskus elämässä on ollut sellainenkin vaihe (liki 10 vuotta, huh), kun liikuntaa ei tullut harrastettua ollenkaan ja nykyään tuleekin sitten heiluttua hirmu innolla kaikkeen liikuntaan. Muttah, ei kait tässä muuta. Hyviä reenejä kaikille!

Heippa!
Minäkin olen suht uusi kävijä täällä, olen harrastanut pienestä saakka kaikkea cheerleadingista lasketteluun! Innostuin aerobicistä noin vuosi sitten ja kesällä treenasin puolimaratooniin (siinä kävikin sitten niin että söin liian vähän ja laihduin melkein 10 kg!) mutta sitten punttikärpänen puri kesän 2011 lopussa! Nyt on lihasta saatu jo ihan kivasti ja ystävänikin ovat huomautelleet niiden kasvusta! JES, suunta on siis oikea!

Tsemppiä muillekkin tänne!

Moi!

Parikymppinen uutuus näillä sivuilla ja samoin "tosissaan treenaajanakin". Kaikkea sitä on yrittäny aikasemmin salilla säheltää, mutta nyt olis uusi vuosi alullaan ja uudet kujeet tulollaan! Otin kaverin kanssa haasteen ruveta rapakuntosina puolimaratonille treenaamaan. Hiljaa hyvä tulee -vauhdilla. :) Salitreenit olis tukena tavotteessa ja muutenkin, salilla oon aina viihtyny! :)

Nyt joulun yli vielä rentoutuen, niin tammikuussa alkaa tanner tärisemään!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom