GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Ciao!

YlimääräisetLäskitPoisJaLihastaTilalle tässä hei! :piis: Olen 29-vuotias lentoemo Pääkaupunkiseudulta. Urheilu on ollut pienestä pitäen osa elämää. Mieheni aina ihmettelee kuinka joku voi tykätä urheilusta niin että viittii viikko toisensa jälkeen heräillä aikaisin lenkille ja iltaisin salille. Minkäs teet ku se on mun elämän eliksiiri!
Kesällä tulee 30 täyteen ja siihen mennessä aion saavuttaa mun tavoitteen -4kg läskiä mäkeen ja lihakset kauniin erottuviksi. Takana on nyt jo 2 vko ja -3kg lähtenyt, jiihaa!

Täällä yksi uusi rekisteröitynyt lisää!

Kauan lueskellut ja viimein rohkenin itsekin "lähteä mukaan". Liikuntaa harrastan 5-7 x viikossa, pumppia ja combatia sekä lenkkeilyä ja hiihtoa. Tavoitteena on päästä kesäkuntoon 2010, ja nyt yritetään jo ihan tosissaan!:puntti:

Niin ja ikää löytyy 25-vuotta, ja länsi-suomessa asustelen. :)

Terveiset pohojosesta! Yksi punttailija ilmoittautuu uusien käyttäjien joukkoon. Liikuntaa oon harrastellu koko ikäni, lentis vei semmoset kymmenen vuotta ja nyt sit toi yksilöurheilu on tässä viime aikoina tullu osaksi jokapäiväistä elämää. Puntilla käyn nelisen kertaa viikossa, pari kertaa yritän aerobista reeniä tehä, hiihtoa ja crossaria lähinnä, ja yhen päivän pyrin suomaan sohvan perukoille tutustumiselle. En oo mitään suurempia tavoitteita vielä asetellu itselleni, mutta jos jonain päivänä sais penkistä 50, kyykystä 100 ja mavesta 150, olisin enemmän ku tyytyväinen. ;)

Hei kaikille! Olen parin kuukauden päästä 22 vuotta täyttävä puuseppäopiskelija Savonmualta ja teen paluuta punttitreenin pariin. Pari vuotta sitten tuli harrastettua ihan säännöllisesti ja ajatuksella punttia ja potkunyrkkeilyä, mutta sitten tuli muutettua paikasta toiseen joten treenit jäi sikseen. Nyt arki on tasoittunut ja pohjamudissa oleva kunto sekä tauon aikana maagisesti lisääntynyt läski ärsyttää sen verran, että tarkoituksena olisi aloittaa totaalinen kuntoprojekti, lajeina kuntosali, juoksu ja pyöräily.

Moips! Olen 18 vuotias neitonen Oulusta. Tarkotus ois ottaa liikunta osaksi elämäntapaa, sillä se on jäänyt kaikenmaailman taide-harrastusten varjoon. Tanssia harrastin pari vuotta, mutta jouduin surukseni jättämään sen koulukiireitten takia, ja nyt pitäs saaha taas ilo irti liikunnasta! Elikkä lähinnä sitä motivaatiota hakemassa täältä sivustolta, ja vinkkejä tottakai! :D

Kirjotetaampa nyt tännekin =)

Rekisteröidyin tänne joskus viime syksynä.

Elämään kuuluu pitkä historia erinäisiä joukkuelajeja. Sitten ne harrastukset jäi muutamaksi vuodeksi. Keväällä 2008 sain uuden urheilukärpäsen pureman ja aloin taas liikkua aktiivisesti. Nyt ohjelmaan on kuulunut lähinnä bodypumpia ja spinningiä, lenkkeilyä satunnaisesti.

Viime keväänä alkoi elämäntaparemontti, ruokailutottumukset kuntoon. Suurimpana herättäjänä toimi töissä tehty kuntotesti, haastattelut ja rasvaprosentin mittaus. Painoa oli tuolloin 82kg (pituus 178). Tajusin että entisillä tottumuksilla se paino tulisi pitkässä juoksussa vaan nousemaan. Otin tavoitteekseni 75kg, jonka olen nyt jo saavuttanut. Sitten keksin uuden tavoitteen: lisää lihasmassaa! Eli nyt tavoitteena kiristää vielä paino 72kg, ja sitten kevään tullen kun kiireet hellittää, alkaa punttitreeni.

Nyt on viimeaikoina tullut käytyä täällä useammin, mutta en ihan jokapäiväinen kävijä ole :)

Että tämmönen tarina. :)

uusi

tänään juuri rekisteröidyin tänne kuuntytär moikka:) 27v. ja olen läpi elämäni ollut kiinnostunut punttailusta. nytten lähemmäs painonpudotus ja lihaksen kasvatus meinigillä mukana:D (lihaksia ollut aina jos jonkin verran). (kuuluisimmat lauseet jota olen kuullut: -ai tossakin on lihas, ja mitään en ole ottanut). he! mitään en tosiaankaan ole ottanut ja kyllä siinäkin on lihas ;D kerään vähän liiankin hyvin lihasta ihan luonnostani..:)

Heippahei. Täällä rouva lappeenrannasta. Aina ollut kova liikkumaan, kotona asustellessa harrastin tanssia ja lenkkeilin kovasti, myöhemmin tanssit jäi ja sali tuli tilalle. Sitten tulikin kaksi lasta ja salit jäi kaiken raskaushumun keskelle.. Nyt sitten kova yritys saada treenit uudestaan käyntiin. Tällä hetkellä salia n.3x viikossa, miten töiltä ja lapsilta ehtii. Kovasti kiinnostaisi painonpudotus ja siinä sivussa sit jos vähä sais kiinteyttä ja lihaksia tehtyy.. Edessä siis hirvittävä ruokamuutos, järkyttävän pahasti sokerikoukussa! Pitkin hampain eteenpäin, olkoot tää sit vaikka ensimmäinen askel parempaan :)

Heipä hei Tampereelta! Olen Chappo, -90 syntyinen tyttö (tai nuori aikuinen, NAINEN ei kuitenkaan kuulu sanavarastoon), joka innostui salitreenistä tammikuun alussa 2010, ja lähti sitä kokeilemaan kokeneemman kaverin kannustuksesta. Lihasmassaa- ja kuntoa haluaisin kohottaa luonnostaan niin pieneen ja "heikkoon" kroppaani, kun rupeaa pikkuhiljaa ärsyttämään muiden leikkimieliset kommentit pienikokoisuudesta. : D Alkutekijöissä ollaan, ja taival täynnä varmasti kaikenmaailman kompastuskiviä. Motivaatiota antamassa ovat hyvä ystäväni, jonka kanssa yritän salilla käydä, kun hän opiskeluiltaan kerkiää samaan matkaan, ja tietenkin kuolaan joka ehtoo komeita Bondi Beachin rantaleijonia. <3 Muita harrastuksia ei olekaan liikunnan osalta, mutta postcrossingiin olen hurahtanut, ja haluaisin kokeilla potkunyrkkeilyä tai thainyrkkeilyä. Uimaankin haluaisin oppia, kun sitä taitoa en lapsukaisena voinut oppia, sukeltamaan ja ties mitä urheilullista. : ) Pääasia, että lihasta kuitenkin tulisi ja kroppa pysyisi kivassa kunnossa, että sitä kehtaisi muillekin esitellä kesällä.

Pääasiassa tässä alussa seurailen hissukseen taka-alalla foorumia, yritän poimia hyviä vinkkejä matkaan treenien osalta ja sellaista. Ehkä joskus uskaltaudun jotain kommentoimaankin. : D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tervehdys

Heipsistä!
Olen 34 v. ja Etelä-Suomesta. Eilen reksiteröidyin, mutta olen jo vuosia käynyt lueskelemassa forumia. Kaikenlaista liikuntaa on tullut harrastettua ja tulee edelleenkin, myös puntilla käyntiä muiden ohessa ja sivussa. Nyt jostain syystä on puntti ruvennut kiinnostamaan taas hiukan enempi ja ajattelin satsata siihen tänä keväänä enemmän. Olen normaalipainoinen, mutta "hieman lössähtänyt", siis omien kriteereiden mukaan. Toivon saavani painosta pois ainakin 3 kiloa, 4 olis hyvä....lihaserottuvuutta enemmän, etenkin käsiin ja vatsaan. Ikuinen makeannälkä vaivaa minua ja kaipaisin siihen kovasti vinkkejä...

Moro,

No tää on tällänen kohta 30v äitee jonka mies ollu punttiäijä nii kauan ku on rautaa jaksanu nostella joka sai intoutumaan myös meitsin sali maailmaan. Foorumin löysin jo vuosia sitten, nyt vihdoin kaivelemaan irti totuutta ja tietoo. Tavoitteena sporttinen terve runko tulevaisuudessa. Aikarajana täydellinen lopputulos.

Morjens!

Olen 19 v. tyttö Keski-Suomesta. Täällä sivustolla on tullut pyörittyä ehkä enemmän kuin liikaa, vasta nyt uskaltauduin rekisteröitymään ;) Itse olen käynyt salilla parin vuoden ajan, kesästä asti säännöllisesti 4-5 kertaa/viikko. Lisäksi viikko-ohjelmaan kuuluu aerobinen harjoitus juoksun muodossa muutamaan otteeseen. Tavoitteena on poliisikoulu, haave joka iskostui mieleen jo pikkutyttönä :) Tavoitteet motivoi kyllä ihan MIELETTÖMÄSTI! Ja on sitä jotain tulosta tullutkin, lihasta kertynyt luun ympärille vuodessa noin 10 kiloa :D ( siis toivon mukaan lihasta! ;) )

Jatkossa tulee ehkä enemmän jaettua myös omia mielipiteitä pelkän lueskelun sijaan. Monta vinkkiä olen myös omaan treeniin täältä saanut, ei siis mikään ihan turha paikka! :)

Helöy. 25kohta26vuotiasikäkriisiäpukkaapäälle nainen Pirkanmaalta ihmettelemässä menoa ja meininkiä.
Lähinnä etsimässä apua ja vinkkejä ja motivaatiota omalle kunnonkohotusprojektille, jotta pääsisi edes normaalikokoon, ja löytäisi kauposta kivoja vaatteita mitkä jopa sopisi päälle.

Olen ihan justiinsa 23-vuotias nainen, joka yrittää opiskella ja tehdä töitä samalla. Toivottavasti tosin enää kuukauden opiskeluja jäljellä :hyper: Olen aikaisemmin saleillut erittäinkin ahkeraan, mutta nyt on ollut öpaut vuoden paussi siinä puuhassa.

Tällä foorumilla olen pyörinyt tasaisesti jo vuoden tai pari mutta nyt vasta uskaltauduin rekisteröityä :) Toivon oikeastaan että saisin jopa kavereita tältä foorumilta ja jos mahdollista niin myöhemmin ihan treeni/lenkkiseuraa, koska omissa kavereissani ei paljon punttimimmejä ole ja ne vähäisetkin on muuttanut toiseen kaupunkiin :(

Olen jo aikoja sitten rekisteröitynyt, ja kuvittelin joskus jo kirjoittaneeni tähän, mutta enpä löytänyt viestiäni. Laitetaan nyt sitten varmuuden vuoksi uudelleen.

Olen 22v Lappeenrannassa asuva opiskelija. Monenlaisia liikuntaharrastuksia minulla on elämäni aikana ollut, mutta loppujen lopuksi se on aina ollut melko kausittaista, eikä mitenkään erityisen pitkälle tähtäävää. Olen suhteellisen hoikka luonnostaan, mutta sitäkin huonommassa kunnossa. Nyt viime aikoina on tullut liikuntaan pakkomotivaatiota riistohintaisen kuntokeskusjäsenyyden myötä. :D

Jos Sanuzki on se joksi kuvittelisin, niin terkkuja, saatat minut tästä kuvauksesta ehkä tunnistaakin. :)

Chrina: Nyt ei kyllä kellot soi, mutta Kouvolasta Lappeenrantaan ei tietenkään niin pitkä matka ole ettei olisi mahdollista että tunnetaan kun ikäkin on sama :) Ja se että mulla ei kellot soi, ei todista vielä mitään :D

Tjau! Täällä ilmoittautuu yksi parikymppinen punttimimmi. Puolisen vuotta käynyt säännöllisesti salilla ja tavotteena kesäkuntoon viim. 2012! :puntti:

Mukavia reenejä kaikille! :dance:

*ilmoittautuu*

Kyllä, olen uusi täällä. Ikää 23 vuotta, salireeniä takana reilut kaksi vuotta. Aerobista (juoksu, hiihto, pyöräily, ratsastus) olen harrastanut pienen ikäni, josta kuusi viime vuotta erittäin aktiivisesti.

Taidan tutustua foorumiin muutaman kuukauden, ennen kuin mihinkään kehtaan mitään kommentoida... :rolleyes: Sen verran ammattimaista väkeä täällä näkyy liikkuvan.

Reenejä kaikille minunkin puolestani :whip:

Tervehdys!

Liityn myös joukkoon. Tamperelainen yliopisto-opiskelija. Lapsuus, murkkuikä ja osa teinivuosista meni pelatessa korkean kontaktin joukkuelajia. Sen jälkeen viimeiset kymmenen vuotta olen ollut melko ahkera salilla kävijä.
Aktiivisuuteni on ollut enemmän aerobisen treenin puolella, mutta viisi vuotta sitten onnettomuudessa tuhoutunut polvi pakottaa myös salireeniin ja nyt olen ensimmäistä kertaa ajatellut alkaa panostamaan siihenkin oikein kunnolla.

Ensisijaisena tavoitteena on kuitenkin pudottaa painoa ja sen jälkeen alkaa kehittämään lihasmassaa. Välttämättä sitä ei tarvitse lisää kerätä, koska nykyisestä rapakunnosta huolimatta sitä on kiitettävästi. Kiitos nuoruuden urheiluvuosien.

Entisenä syömishäiriöisenä pyrin suthautumaan touhuun melko rentomielisesti.
>Tyhmiä kysymyksiä riittäisi, mutta toistaiseksi en ole uskaltanut niitä esittää :)

Suositut

Back
Ylös Bottom