Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Silloin tällöin lueskelen ajankuluksi. Treeniä takana 12 vuotta. Ikääkin jo reippaasti yli 30. Naimisissa oleva 3 lapsen äiti. Eli elämän täyttää muksut, mies, koti ja treeni. Teen mä töitäkin siinä sivussa.:rolleyes:

Olen seuraillut sivustoa ainakin vuoden :)

Olen aina ollut suht liikunnallinen, joskus kävin ahkerasti aerobicissä, body pumpissa jne. Jossain vaiheessa sitten into lopahti ja siirryin lenkkeilyyn. Olen melkein aina ollut tyytymätön peilikuvaani, joten oli pakko ryhtyä toimeen!
Aktiivisemman treenailun aloittelin tämän vuoden alusta, kun tuli ongelmia löysien polvien takia. Siitä sainkin kunnolla motivaatiota kuntoiluun.
Ohessa innostuin punttailusta enemmänkin, enkä ole katunut hetkeäkään ;)
Punttailun lisäksi lenkkeilen ja pyöräilen.
Sairastin syömishäiriötä n. 6 vuotta, mutta koen vihdoin selättäneeni kyseisen riesan kokonaan. Myönnän, että joskus tietyissä tilanteissa sen aikaiset ajatukset hivuttautuvat mieleeni, mutten enää anna niille valtaa.
Tavoitteena terve mieli ja kroppa, plussaa tietysti jos ja kun ulkonäkö kohenee siinä sivussa ;)

Moi! Olen myös vuoden verran lukenut teidän juttuja ja ajattelin nyt rekisteröityä itsekin. Salilla säänöllisen käynnin aloitin vasta puoli vuotta sitten, mutta muuta liikunnallista taustaa on paljon. Juoksu, pyöräily, uinti, hiihto... kaikki käy. Pyöräily on ykkösenä, tänä vuonna jo 8000km takana.

Hola!

Uusi minäkin täällä. Tosin jonkin aikaa olen jo sivuja selaillut. Vaikka aina olen melko paljon liikkunutkin, on viimeisten parin vuoden aikana päässyt vähän ote heltiämään. Tarkoituksena on siis aloittaa uusi ja terveellisempi elämä. :whip:

Moro!
Kuopiolainen, ainakin melkein, puntteihin kovasti kiintynyt ilmoittautuu uudeksi täällä!
Säännöllistä treeniä takana ens tammikuussa pyöreä vuosi, ennen sitä sillon tällön rimpuilua. Alkujaan kunha lähin miehen mukana salille ja sit se lähti pikkuhiljaa käsistä ja koko ajan pitäs vaan saada lisää lihaksia ja prkleesti enemmän voimaa :D

Uusi täällä, lueskellu dieettajien threadejä jo jonkin aikaa, että sais ton ruokailupuolen kuntoon, ja samalla yrittänyt aloitella taas punttausta, aina ollut lempi liikuntamuotoni. Nivelten kanssa ongelmia, joten melko onoff tuo punttailu ollut, mutta täältä saanut hyviä vinkkejä, joten nyt olisi tarkoituksena saada säännölliseksi osaksi elämää. Sekava postaus, mutta tulipahan esiteltyä. :D

Hep! Uusi ilmottautuu joukkoon. Päivittäin tulee käytyä lueskelemassa pakkiksella.
Harrastuksina sali, body pump, uinti + muut satunnaiset tunnit kuten spinning, step, aerobic.

"Hei, olen uusi täällä."
Olen palloillu täällä aina välillä lueskelemassa ja nyt sitten ihan rekkauduin.

Painoa tiputettu tänävuonna 13kiloa, ruokailua siis rukattu ja kuntoliikunta on saatu kohdilleen, nyt sitten vaan punttia. Muotoa kroppaan ja hylly-lyllyt pois. Liikunta tällähetkellä on 1-2h airobista 3-5päivänä viikossa + kahvakuulailut n.40min/kerta, 2kertaa viikossa. Nyt alan suunnittelemaan saleilun alottamista taas pitkästä aikaa, vuoden vaihteen jälkeen sitten starttaa treenin, siihen mennessä pitää miettii miten mahdutan aikatauluun edelleen kuntoliikunnan (jota tulee kyllä paljon ihan hyötyliikuntanakin näin autottomana), kahvailut ja salin ilman että uupumus iskee ennen ystävänpäivää. Tavote on Jillian Michaels tyylinen kroppa, huomioonottaen oman ruumiinrakenteen rajoitukset (päivää, olen päärynä).

Noniin, siinä on, eka postaus. :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
No uskallaudutaanpa vähän aukomaan omaa ittiään tännekin. Pakkista oon lueskellu jo vaikka kuinka pitkään, aina sillon viestin jos toisen kirjotellen, kuitenkaan haluamatta pitää melua ittestään sen kummemmin.

Lukiossa heräsi kiinnostus punttailuun ja sitä on nyt siitä lähtien epäsäännöllisen säännöllisesti tullut tehtyä, nyt taas astetta tiiviimmin ja paremmalla ohjelmalla ja jopa kiinnittäen syömisiinkin huomiota. Jospa sitä vielä joskus täältä noustaan kohti sitä tavoitekroppaa!

Oulussa vaikutan ja kotona viihtyy kaverina ja lenkille pakottajana 9kk staffineito Lara, joka luonnollisesti on se melkonen keskipiste. Muihin harrastuksiin sitten moottoripyörät kesäisin, Aprilia Pegason selästä saattaapi tavata :) Vastaavantasoinen treenikaveri olisi kyllä kiva löytää, kun olen oululaistunut vasta puolisentoista vuotta sitten, mutta katsellaan!

Heipähei kaikki!

Täältä olen aiemmin löytänyt neuvoja ja jeesiä monenlaisiin pulmiin ja vihdoin päätin rekisteröityä. ELI saanen esitellä uuden vahvistuksenne:

Olen 27-vuotias Nainen Helsingistä. Aktiivinen tausta ratsastuksen merkeissä, _kunnon_ notkahdus parikymppisenä ja nyt iloinen terveysliikkuja/kuntoilija vuodesta 2004. Lajeina pumpit ja jumpat, tankotanssi, kiipeily, lenkkeily (sauvoilla ja ilman) ja tavoitteeton kuntosaleilu vaihtelevalla säännönmukaisuudella.

Myös alanvaihto mielessä liikunnan ja hyvinvoinnin puolelle, tällä hetkellä sairaslomalla burn outin/ masennuksen takia. LIIKUNNAN AVULLA TÄÄLTÄ NOUSTAAN, eikös niin!! :dance:

Eli terve naiseen kaikille :)

Heipä hei

Täällä myös yksi uusi :) paljon tätä on tullut viime aikoina lueskeltua ja päätin vihdoin rekisteröityä. Elikkäs N27 Savonlinnasta ja jonku 4 vuotta punttaillu, tosin vasta viimeisen vuoden ajan säännöllisesti ja kovempaa. Tästä sivustosta on oikeasti ollut paljon apua oman ohjelman suunnittelussa ja liikkeiden oikeata suoritustapaa miettiessä, kiitokset siitä :)

Josko mäkin esittäytyisin lyhyesti. Ruudun takaa löytyy reilu kolmekymppinen helsinkiläisnainen. Salilla tuli käytyä opiskeluaikana suht' ahkerasti, mutta sitten siirryin BodyPumpiin ja spinningiin. Välillä pidin useamman vuoden taukoa, kunnes joku aika sitten aloitin taas jumppailut. Myös salikärpänen on puraissut uudestaan :). Tavoitteena treenauksessa on kehon ja mielen hyvinvointi sekä tämän kohtuullisen nuorekkaan olemuksen säilyttäminen mahdollisimman pitkään ;).

Parin vuoden pyörimisen jälkeen päätin vihdoin ilmiantaa itseni. 8) Täällä siis turisee 19 - vuotias espoolainen naisen alku. 15 - vuotiaasta olen sisällä polttelevan kovan innostuksen ja kisanhalun ajamana salilla pyörinyt.

Heipä hei. Tämän ruudun toiselta puolelta löytyy tälläinen nykyiseltään sunnuntaikuntoilija, mutta toivottavasti pian treeni-into lähtisi tästä kasvamaan. Olen joskus pari vuotta sitten tänne toisella nickillä kirjoitellutkin, nyt olisi aika aloittaa puhtaalta pöydältä. Taustalta löytyy n. 12-13 vuotta erästä palloilulajia ja nykyiseltään jumppia, spinningiä ja lenkkeilyä. Salitreenit jos saisi taas käyntiin. Oikein mukavaa ja tehokasta treenisyksyä kaikille!

heips, varmaan kolme vuotta pyörinyt harva se päivä saitilla pimeenä ja vasta nyt sain aikaiseksi kirjautua. 26 vee nelisen vuotta salia enemmän ja vähemmän salia harrastanut nainen. nyt olis taas tarkoitus töiden lomassa kiristellä tuloksia näkyviin :whip:

Moikka kaikille! Olen 22-vuotias opiskelija Tampereelta ja salilla käynnistä innostuin viime kesänä. Sitä ennen urheilu on keskittynyt lähinnä lenkkeilyyn ja liikkuminen on ollut melkoisen epäsäännöllistä. Nyt kuitenkin tavoitteena olisi päästä hyvään kuntoon ja saada pikkuisen lisää lihasmassaa tähän melko muodottomaan varteen!

Kiva huomata että meitä punttimimmejä on täällä näinkin paljon, tsemppiä kaikille treeneihin ja valoa pimeisiin syysiltoihin! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom