GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Vuosia sitten viimeksi täällä palstalla vieraillut, viime aikoina satunnaisesti. Nyt olen aloitellut aktiivisesti saliharrastusta, joten vinkkejä ja treeni-intoa tulin täältä hakemaan :)

Heippa likat! Täällä liikunnasta laajemminkin kiinnostunut tyttö. Kuntosali ihan harrastelumielessä, intohimona tanssi. Löysin tämän sivuston sattumalta ja ihmettelen miten näin laaja urheilusivusto on voinut säilyä minulta pimennossa. Saako naiset muuten kirjoitella noille muillekin puolille kuin tälle?

Joo..

Olen ihan uusivanha. Sivutkin vasta löysin tuossa äskettäin kun kipuilin miksei paino/sentit vähene.
Hyviä kirjoituksia löysin heti, todella pätevät sivut, kiitos.

Sellainen kyssäri olis, et onko täällä ketään vanhempia (+-/40) jotka on salin aloittaneet syystäjostoisesta?

Itse olen ihan herne vaikka hurahdin nyt ihan totaalisesti kun aloitin ja tieto kasvattaa ruokahalua.

Moi!
Olen jo muutaman vuoden lueskellut palstaa ja nyt vasta kirjoitan jotain. taustaa sen verran että olen 20-vuotias nuori nainen ja äiti. Urheillut olen koko pienen ikäni. 12 vuotta harrastin kovalla tasolla joukkueurheilulajia, jonka jälkeen olen treenannut salilla (raskauden ajan oli taukoa lähes kaikesta .... :| ), käynyt ohjatuilla ryhmäliikuntatunneilla, sekä harrastanut kaikenlaista airobista liikuntaa. raskauden jälkeen olen säännöllisesti ja tosissani treenannut reilun vuoden. tavoitteena on kaunis kroppa, hyvä olo. vähemmän läskiä ja enemmän lihasta!

haaveena olisi kilpailla vielä joskus .. mutta aika näyttää onko minusta siihen.

Heippa ! :) Uusi minäkin, ihan pari viikkoa sitten löysin tämän sivun. Tuossa viime perjantaina täytin 17.

Kaikenlaista liikuntaa olen harrastanut pienen ikäni, ratsastusta 9 vuotta aktiivisesti, pari vuotta sitten loppui aika ja kiinnostus. Helmikuussa kävin ekaa kertaa kunnolla salilla, aiemmin olen jumppaillut kotona, uinut, lenkkeillyt joten ihan nollista ei kuitenkaan lähdetä liikkeelle. Kuukauden kävin salilla lähinnä laitteita testaamassa, muutamia kertoja olen käynyt myös pumpissa ja nyt aktiivisemmin alkanut salilla treenata, tavoitteena massan lisäys ! Ruokapuoli saatu kuntoon ja salitreenikin näyttää jo kohtalaiselta, joten eiköhän tästä kehitys voi alkaa. :)

Moi

Pidemmän aikaa olen taustaillut... Oon tällanen tavallinen töissäkäyvä, kohta kolmikymppinen nainen. Salia pari kertaa viikossa ja aerobisella puolella juoksutreeniä; peruskestävyyttä, vetoja ja loikkaharjoituksia.

Mä oon 27-vuotias. Harrastellu liikuntaa säännöllisen epäsäännöllisesti ja aloitin nyt taas salitreenit ja aerobinen liikunta tapahtuu reippaiden kävelylenkkien muodossa.
Elämäntapa remontti kun nyt alkoi niin haen täältä vähän tukea siihen. Täytyisi saada ruokavalio kuntoon. Oon vähän miettiny että joka toinen päivä kävisin salilla ja joka toinen tekisin niitä kävelylenkkejä, ainakin näin alkuun =)

Hei! Olen rekisteröitynyt palstalle joskus vuonna keppi ja naama, mutta kirjoittelu jäi syystä taikka toisesta. Nyt löysin palstan taas uudestaan, samaten kun löysin punttitreeninkin uudestaan. :) Eli olen parikymppinen nainen Oulun seudulta ja siirtynyt pikku hiljaa valmennukseen. Rakastan palavasti (kovaa) treenaamista ja haaveena olisi nousta ensi vuonna (tai 2012) BF-lavalle. Aika näyttää, pääasia on, että tästä touhusta nauttii! Aloitan syksyllä toivon mukaan fysioterapiaopinnot, joten liikunta ja terveys säilyvät elämässäni myös työn puolesta. Harrastukseni ja intohimoni on myös ravitsemuksen, treenauksen ym. opiskelu. Toki kotoa löytyy myös koiria ja maailman ihanin avopuoliso <3

Jos vaan on muita Oulun seudulla asuvia reenarineitokaisia, saa ottaa yhteyttä!!

Heidi

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Heippatirallaa!

Olen 23-vuotias opiskelija Turusta, säännöllisen epäsäännöllistä saleilua takana n.1,5v. Harrastan paljon hyötyliikuntaa, nuorempana tanssin intohimoisesti jazztanssia, showtanssia, flamencoa ja mitä-näitä-nyt-oli.
Oon melko rimpula, joten tavoitteena saada lihasta lisää ja rautainen six-pack. Siinähän sitä riittääkin tekemistä yhelle ihmiselle :)

Jos on turkulaisia jumppatyttöjä niin saa ottaa yhteyttä! En tunne täältä ketään kun olen muualta muuttanut.

Terkuin
Unnu

Ai niin ja pakkotoistossa olen vakoillut pidemmän aikaa, nyt vasta tajusin rekisteröityä...

Terve,
kohta 31-vuotias yhden lapsen äiti (01/2010) nostaa rautaa Helsingissä :) Aiemmin harrastanut erästä kamppailulajia kohtuullisen aktiivisesti, mutta tällä rapakunnolla sinne ei ole takaisin asiaa... tykkään treenata kovaa, asiat tehdään joko täysillä tai ei laisinkaan. Tällä hetkellä käyn salilla 3krt viikossa, tavoitteena kehittää yläkropan lihasmassaa ja päästä eroon kehoa kuormittavasta pläskistä (noin 10kg).

Heipparallaa!

esitellempä täällä nyt itseni! Elikkäs pääsäntöisesti punttia harrastava naikkonen, muun vapaa-ajan vie koirat!

Tavoitteena olisi saada varteen lisää lihasta sekä se unnun mainitsema rautainen six-pack ;)

Heippa!

Uusi punttimimmi ilmoittautuu: eilen rekisteröitynyt 24v tytsy lueskelee mielenkiinnolla tietoa, vinkkejä, kokemuksia... Salilla voimaharjoittelua noin 3 kertaa viikossa luottaen (ehkä liikaakin) miehensä asiantuntijuuteen. Rasvaa pois, lihasta tilalle, eniten motivoi kun rauta kevenee... Kiva saada vähän naisnäkökulmaakin näihin hommiin.

Aurinkoista vappua ja alkavaa toukokuuta kaikille:)

Moikka! Oulussa asustava 20-vuotias nainen ilmoittautuu! Ennen lukioikää kaikki liikunta oli täyttä pakkopullaa (lukuun ottamatta satunnaista juoksulenkkeilyä kaverin kanssa), sen jälkeen olen hurahtanut Less Mills ryhmäliikuntoihin. Lähemmäs pari vuotta aktiivista pumppailua, jumppailua ja lenkkeilyä yms takana. Nyt olisi tarkoitus lähteä body pump tunneilla saatua peruslihaskuntoa haastamaan salireenillä! Voimatreenejä odotellessa :D Täysin erilaistahan se tulee kyllä olemaan mutta lisää lihasta haluaisin :)

Kaikille mahtavia kevättä! Nauttikaa :)

Heipä hei!

Eka postaus sopii hyvin tänne, eli oon 29-vuotias nainen joka toivoo kuntosalista pysyvää harrastusta itelleen. Tavoitteena olis ihan alkuun saada kroppa kuntoon (että jaksaa töissä paremmin) ja ryhtiä paremmaksi ja sitten katotaan tilannetta tavoitteita uudelleen :)

Alottelija olen koko hommassa, joten todennäköisesti tyhmiä kysymyksiä tulen kyselemään ja toivonkin viisaammilta ja kokeneemmilta löytyvän pitkää pinnaa ja jaksamista!

Vuosien salibreikin jälkeen otan itseäni niskasta kiinni ja aloittaa uudestaan. Salilla hommat vielä vähän hakusessa, mutta eiköhän se tästä taas muistu mieleen :) ykköslajini on potkunyrkkeily, jonka päälle nämä salit ja koirien kanssa lenkkeilyt.
Täältä haen lähinnä vertaistukea, motivaatiota ja lukemista yksinäisiin pimeisiin iltoihin (...tai no näin kesällä, vähemmän pimeisiin :D ) mutta anyways :)

Olen 20-vuotias naisenalku joka on harrastanut vaihtelevasti ratsastusta (n 9 vuotta, rakas harrastus jonka jouduin lopettamaan opiskelujen takia), fudista lukiossa, normi-pullamössö kävelylenkkeilyä ja lukiosta lähtien salia vaihtelevalla menestyksellä.
Nykyään ohjelmaan kuuluu sali 3-5 krt/vko (jää valitettavasti vähemmälle kesän ajaksi kun muutan helsingistä pois kesätöiden takia :/) ja juoksulenkkiä 2 krt/vko.
Tavoitteena nätti, timmimpi kroppa ja puolimaraton - mikä ihana kombinaatio (onkohan ees realistinen..) :D Mullakin terveellinen ravinto (lue: semi-vhh) ja kaikenlainen treenaaminen on lähellä sydäntä ja niistä lueskelen täällä lähes päivittäin :)

Jospa miekin esittelisin itteni täällä, vaikka taidan tuolla sinkkutredissä olla jo aika fame :D

Eli huomenissa 16-vuotta täyttävä nuori tyttönen, joka luonnollisesti punttaa ja tahtois kovasti lihaksia tähän näihin siimaraajoihinsa. Saleiltua tulee pari kertaa viikkoon - tosin vähän oon harkinnut määrän nostoa kolmeen, jos rahatilanne kestää - ja muutoin liikuntaa harrastetaan jalkapallon, lenkkeilyn ja kotitreenailun muodossa. Kunto on vielä aika säälittävä, mutta kyllä tää tästä kun vaan jaksaa panostaa.

Pienenä harrastin aika vaihtelevasti liikuntaa, lähinnä kuitenkin poikamaisia lajeja kuten just tuota futista, salibandya ja lätkää. Silti olin ylipainoinen - tosin tyytyväinen itteeni. Sitte iski jokin ja aloin laihduttaa, lopputulos: -25 kiloa pois käytännössä lähes syömättömyydellä, jonka myötä tieteskin lähti ne vähät lihaksetkin. Pää ei oo oikeen mukana tässä kehon muutoksessa, mutta pikkuhiljaa alan jo olla tyytyväinen omaan kroppaani kun siinä näkyy jo pienesti kuntoilun tuloksia - tosin niitä lihaksia VIELÄ lisää. Isona ois hienoo olla joku fitnessmalli :haart:

Moi! Oon 24-vuotias nainen Oulun seudulta. Puntti, jumpat ja juoksu on ollu osa elämää jo pitkään ja muutama vuosi sitten vielä punttailin tosissaan. Laiskaa vaihetta oli välillä kun oon opiskellut ja tehnyt töitä yhtäaikaa eikä aikaa oo ollut samalla tavalla. Ohjattu ryhmäliikunta sitten vei laiskan, mutta nyt oon palannu raudan pariin. Odotan vauvaa, joka syntyy ensi kuussa ja mahasta vapautumisen jälkeen aion alkaa tosissaan tavoitella lihasta. Saas nähdä miten paljon lapsen kanssa pystyy, mutta ainakin kesän mies on mun kans kotona, joten toivottavasti pääsen salille. Viime aikoina oon käynyt puntilla 3-4 kertaa viikossa ja tulokset on enoussu jatkuvasti vaikka oon raskaana. Aerobinen kunto ei oo enää ihan yhtä hyvä kuin ennen, mutta eiköhän sekin nousuun saada. Ajattelin ottaa vuodelle 2011 tavoitteeksi vähintään puolimaratonin tai jopa maratonin. Juoksin ennen raskautta enemmänkin, mutta nyt ei oo pystyny. Onneksi pian taas pääsee. :dance:

Oon taustaillu jonkin aikaa täällä pakkiksella ja nyt ajattelin, että oman motivaation vuoksi vois olla kiva vähän osallistua. Onhan se myös reilua kertoa jotain itsestäänkin kun toisten juttuja lukee.

Suositut

Back
Ylös Bottom