Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Jeahs.

Tässä olis yks rookie tällä foorumilla. Paljon oon vaan kyttäillyt, mutta tänään näin yön pikkutunteina päätin rekisteröityä. 8) Pelaan rugbya ja puntilla tulee käytyä 2-3x viikossa.

Tulen nyt esittäytymään tännekin, kirjoittelin jo tuonne yleiselle puolelle vähän jotain. Tosiaan nyt on salilla käymisestä vähän taukoa, en ole uskaltanut vielä uudessa kotikaupungissa käydä testailemassa kuntosaleja, vaikka olen Pakkiksen kautta vähän Turun tarjontaan tutustunutkin. Kuntoilupuoli on näin ollen jäänyt lenkkeilyn (Turussa on hyvät lenkkipolut!) ja kotona suoritettavien lihaskuntoliikkeiden varaan. Asiaan aion toki tehdä parannuksen:)

Moi =)

Kolmikymppinen ahkerasti palstaa lueskellut sai vihdoinkin aikaiseksi rekkautua :) Liikunta painottuu mulla ajallisesti enemmän lenkkeilyyn yms. kuin salilla käynnin puolelle, mutta molemmissa siis tarkoitus kehittyä. Kahvakuulaa yms. juttuja löytyy kotoa jos ei meinaa salille ehtiä :)

20 vee opiskelija. Olen seuraillut foorumia peräti vuoden ajan enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Nyt sitten päätin muutamia kuukausia sitten rekisteröityä tänne.
Liikuntaa olen harrastanut pienestä pitäen. Tällä hetkellä lähinnä lenkkeilen ympäri vuoden ja kesällä tulee myös pyöräiltyä ja rullaluisteltua. Salilla treenaaminen on myös herättänyt kiinnostukseni viimeisen vuoden aikana, tosin ainakaan vielä en ole sinne uskaltautunut. Sen sijaan olen yrittänyt treenailla kotona, mutta enköhän minä jonain päivänä sinne salille lopulta suuntaa kun itsevarmuutta on tarpeeksi. (:

31v naikkonen Vantaalta terve. Pakkotoistoa selaillut jo reilun vuoden, nyt iski innostus rekkautua kun (jälleen kerran) aloitin salilla käynnin. Mä nostelen mielelläni rautaa ja ehkä joskus tulen tekemään syrjähypyn jumppien ja hyppyjen puolelle. Lenkkeilen enkä löydä täältä hymiöitä *tähän se nolostunut hymiö*.

Heips... Täällä yksi uusi kirjoittelija.. Olen seurannut Pakkista jonkun aikaa ja nyt sain aikaseksi rekisteröityä..
Olen siis 31-vuotias Turussa asustava nainen ja salilla käynnit aloitin vuosituhannen vaihteessa ja kolmisen vuotta kävin enemmän ja vähemmän.. Sen jälkeen tuli muutto tänne Lounais-Suomeen ja monen eri asian summan kautta saleilu jäi.. (mm. ylikuntoa ja muuta sairastelua ja sen jälkeen jotenkin ollut sohvapottu) ja nyt olisi aika tehdä asialle taas jotain.. niskat ja selkä ei tykkää enää paikallaan olosta ja minä en tykkää peilikuvasta enää.. tarkoitus olisi ensi alkuun saada hieman löysiä pois ja siihen lihasta tilalle..

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Oonki unohtanu tänne postailla, kun tossa joulukuussa tuli rekisteröityä. Oikeestaan joka päivä vähän väliä ramppaan täällä sivuilla, duunissa kun tietokoneella teen töitä niin aika paljo tulee selailtua näitä juttuja. :) Salitouhu on kiinnostanu aina, ja oon käyny monta vuotta salilla - aika epäsäännöllisesti ennen mut nyt on taas salikärpänen purassu kunnolla joten mielenkiintoa näihin aiheisiin kyllä löytyy! :puntti:

Olen 25-vuotias luonnontieteitä opiskeleva nainen ja salilla olen käynyt useamman vuoden epäsäännöllisesti, mutta nyt taas noin vuoden verran säännöllisemmin. Treenaan toistaiseksi lähinnä omaksi ilokseni, ilman turhaa ryppyotsaisuutta, mutta kenties muutaman seuraavan vuoden sisällä saattaisi kiinnostaa enempikin panostaminen ja jopa kilpaileminen. Olen vajaa 2-vuotiaan lapsen äiti ja tällä hetkellä yritän sovittaa yhteen loppusuoran opintoja ja vanhemmuutta, vaikka vähän hankalalta tuntuu... Pakkotoistoa olen lueskellut jo pidemmän aikaa, vaikka vasta nyt rekisteröidyin.

Heippa!

Rekkauduin minäkin vihdoin tänne, vaikka aina silloin tällöin olenkin käynyt lukemassa ketjuja jo muutaman vuoden ajan...30v. ja kolmen pienen pojan äiti olen, treenaamisen alotinv. -97, mutta nyt viimiset reiulu 5v hiljaiseloa enempi tai vähempi. viime syksynä taas aloin pikkuhiljaa käymään puntilla, tästä tää lähtee;)

Heissan,

Tänään rekistöröidyin, eli olen uusi täällä, mut treenaamassa olen käynnyt jo vuodesta 2003, kun piti keksiä jotain tekemistä samalla, kun luin ylioppilaskirjoituksiin :D Pidin taukoa treenaamisesta muutaman vuoden ja nyt palailen taas toimintaan mukaan ja ihmettelen, miksi ne vuodet olinkaan ilman treeniä? Tsemppiä kaikille treenaamiseen!

Moikka!
Mä oon vaklannut teitä jo monta vuotta, mutta tää taitaa olla meikun ihan eka postaus täällä!
Olen ylihuomenna 35 v täyttävä 2 lapsen äiti, jonka saliura on alkanut jo 13- vuotiaana..Välillä toki taukoja on tullut, mutta veri vetää raudan ääreen aina! Jospa sitä avaisi sanaisen arkkunsa tällä(kin) palstalla, eli Hei kaikki Mimmit!

Mäkin jo pidemmän aikaa lueskellut sivusta! Eli 19-vuotias tytsy Espoosta, salitreeniä takana vasta alle vuosi, mutta muuta treeniä kyllä tehty tanssista kuntonyrkkeilyyn jne. Että tämmöstä!

Esittäydympä minäkin... Olen 34-v helsinkiläinen ja seuraillut foorumia jo pidemmän aikaa, näköjään rekisteröitynytkin jo vuosi sitten. Olen harrastanut salitreeniä enemmän tai vähemmän aktiivisesti jo vuosikaudet, nykyään liikun lähinnä terveyden ja hyvinvoinnin takia :)

Apua hei. Oon uus. Rekkasin joskus kauan sitten ja eilen tulin hakemaan vähän motivaatiota täältä ja tänäänki oon koittanu lueskella kaikkea mielenkiintosta.. En voi enää olla hihkumatta ääneen et moi oon täällä kans :D

Oon alottanu salilla käymisen lokakuussa ja yritän vähän muutakin liikuntaa harrastella. Lisäks yritän tietty laihtua samalla ja haluun vatsikset.

Tuli eilen rekisteröidyttyä, mutta lueskelemassa juttuja on tullut käytyä jo aiemminkin :D
Salilla oon käynyt viitisen vuotta, mutta tän vuoden alusta löysin "sen jonkin" ja aloin kiinnittää ihan uudella tavalla huomiota sarjojen ja toistojen määrään, painoihin, ruokavalioon (ja proteiineihin) ym. Ja tämä, jos mikä, on semmonen paikka, josta löytää hyviä vinkkejä ja motivaatiota!

Helpottavaa lukea täältä, että tulee sitä muillakin käytyä täällä päivittäin... tuntuu, että olen vähän liiankin hurahtanut etsimään netistä tietoa kuntoilusta silloin kun en kuntoile ja koulutehtävät tuppaa jäämään kiinnostavuudessa jälkeen.. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom