GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Moi! Parikymppinen neiti Kanta-Hämeestä liittyy joukkoon. Muutaman vuoden tauko punttisalista ja aktiivisesta liikkumisesta, mutta nyt pitää pistää neiti takaisin ruotuun. Varsinkin kun tämä tauko näkyy väistämättä kropassa, pituutta kun ei ole kuin nipin napin 160cm. :D Olen lueskellut foorumia useamman vuoden taustalta, ja ajattelin nyt liittyä mukaan, lukemaan hyviä treenivinkkejä ja keskustelemaan treenaamisesta. Jos vaikka täältä löytäisi sen mun kauan kadoksissa olleen motivaationi! =)

Hei! Olen 23 vuotias tyyppi täältä päijät-hämeestä :)
Koirat ja kuntosali on aina ollut lempiharrastuksiani, kumpiakin aktiivisesti harrastelen (voihan näin sanoa? :D)

Nuorempana sali oli ihan vaan satunnaisempi harraste, lapsen saannin jälkeen löysin kipinän uudelleen ja nyt onkin paljon enemmän motivaatiota ja tavotteita.

Jonkin verran on tullut seurattua tätä sivustoa ja paljon tietoa on saatu!:worship:

Aloittelen vasta harrastusta ja tulin hakemaan foorumilta hieman vinkkejä ja lisämotivaatiota. Aiemman kuntoilukokemukseni perusteella etenkin sitä jälkimmäistä kaivataan paljon; jostain syystä tuppaa lopahtamaan aina kesken kaiken... Kriittinen kolmen viikon raja lähestyy - yleensä siinä vaiheessa into lopahtaa, mutta nyt aloitin projektin hieman suunnitelmallisemmin, joten ehkä tällä kertaa....?

Mieheni selaa foorumia päivittäin, itse yritän muilta projekteiltani ehtiä edes silloin tällöin. :)

Ja jos jotain esittelyn poikasta vielä yrittäisin: Ikää on 23v ja kotitreenejä häiritsemässä ovat koira ja neljä kissaa (+ muut eläimet, jotka ovat vähemmän häiriöksi). Opiskelen, käyn töissä ja yritän ehtiä välillä treenatakin. :) Tavoitteena olisi pääasiassa kiinteytyminen, mutta myös lihasten hankkiminen etenkin yläkroppaan.

Hei! Täällä 25-vuotias neitonen Porvoosta. Tällä hetkellä liikunnat on oman crosstrainerin ja dvd:ttein avulla tapahtuvaa kotitreenausta ja lenkkeilyä, mutta saliharrastuksen aloittaminen olisi suunnitelmissa. Kunhan uskaltaisi. :nolo:

Tähtäimessä on painon putoaminen noin kuudella kilolla vielä, sitten oon tavoitteessani ja saan palkinnon. ;) Kiinteytyminen on tietenkin tarkoitus myös.

Hei! Olen 25-vuotias nainen Lapista. Nuorena olin kilpaurheilija ja hyvässä kunnossa, mutta jossain vaiheessa liikunnan tilalle tuli muita harrastuksia (videopelit :nolo: ja piirtäminen) ja muutuin sohvaperunaksi. Nyt olisi aika tehdä asialle jotain ja tulin foorumille hakemaan tietoa ja tukea ravinnon ja liikkumisen kanssa :) Painoa pitäisi tiputtaa 5kg ja samalla parantaa koko vartalon lihaskuntoa. Käyn töissä ja opiskelen. Vein pöytäkoneeni pois kodista, jotta joskus tulisi urheiltua pelaamisen sijaan :D Saa nähdä kuinka kauan kestää ennen kuin vieroitusoireet ovat liikaa...

Minä myös olen alkanut käydä täällä useampaan otteeseen päivässä, mutta vasta ihan aloittelijana. Eka postauskin tuli laitettua vasta nyt... :)

Mäkin olen täällä nyt reilut kuukauden päivät päivittäin pyörinyt, todella mahtavat sivustot!! Itse olen 25-v nivelreumaa sairastava punttailija, pidän kaikesta liikuntaan ja ravintoon liittyvästä tai oikeastaan voisi sanoa että se on nykyään taas intohimoni!! Asun tällä hetkellä Etelä-Amerikassa ja hyvin tää saleilu täälläkin onnistuu!! Syöminen ainoastaan ongelmallista, koska täällä ei syödä kalaa, en voi syödä tonnikalaa, ei ole rahkaa/raejuustoa yms. niin on todellakin saanut etsiä tietoa proteiineista, koska ei oikein maistu päivästä toiseen kana ja kananmunan valkuaiset! Onneksi soijatuotteita yms. on pilvin pimein! Yritän siis noudattaa vähähiilarista ruokavaliota. Tavoitteena on urheilullinen, hoikka vartalo, mitat nyt 170/63, tammukuusta -6kg.

Onko muilla mimmeillä tästä intohimosta tullut ammattia?? Itse opiskelen liiketaloutta ja olen alkanut huomaamaan että se ei vois enää vähempää kiinnostaa!! Onko alan vaihto edessä...:) Onko teillä vinkkejä työharjoittelupaikkaan, jossa sivuttaisiin näitä liikunta-terveysjuttuja mutta silti se myös sivuaisi liiketalouttakin...:):) Hyvää kesää Suomeen, täällä on talvi!!

Aloittelija liittyy mukaan punttimimmeihin! Liikuntahistoriani on äärimmäisen sekava, kaikenlaista on tullut kokeiltua, mutta ei koskaan tosissaan punttitreeniä, ennen kuin nyt. 1,5 kk takana ja tuntuu siltä, että jos nyt ei maailma ihan totaalisesti nytkähdä pois radaltaan, jatkan tätä harrastusta. Tuntuu omalta jutulta hyvin vahvasti. Hyvä kroppa hakusessa, keinoina punttitreeni ja vähähiilihydraattinen ruokavalio. Jälkimmäisellä ollaan karistettu 10 kg, ainakin toinen samanmoinen saa mennä vielä. Tavoitepaino elää, katsellaan tässä edistyessä, että miltä näyttää.

Koko homma (tämä foorumi, punttitreeni yleensä) on vielä hakusessa, mutta eiköhän se tästä. :)

Hei olen Ellu, olen uusi täällä :)

Elikkäs eksyin viimein rekisteröitymään tälle palstalle et pääsee paremmin lukee kaiken reenaamiseen liittyvän ja imemään ne itteensä :D

oon harrastanu liikuntaa nuoresta asti.. toisinaan hieman säännöllisemmin ja toisinaan hieman ei niin säännöllisesti :)
salilla olen käynyt, mutta eihän sitä reenaamiseksi ole voinut kutsua.. nyt sitten tavoitteena saaha hiukka lihaa itselleen kun ensin on pudottanut 20kg painoa pois :D (himoliikkujasta sohvaperunaksi on kohtalokasta)

Olen 23-vuotias naisen alku..

olen tälläinen pieni keltanokka, et morjesta vaan pöytään :D

Moikka!

Vitsit...kivaa kun loysin taman foorumin! Olen 33-v. alunperin Lappeenranasta oleva naikkonen, nyt 4 v. Jenkeissa Pohjois-Carolinassa asunut. Sairaanhoitajan tyon perassa tanne tulin ja miehen tapasin, naimisiin mentiin tana vuonna...:).

Saliharjoittelua olen tehnyt pari vuotta "vasemmalla kadella", nyt viimeiset muutaman kk enemman tosissaan. Innostuin figurekisoista (Suomessa vissiin kulkee siis nimella body fitness) ja aloitin treenaamaan jossain maalis-huhtikuussa. Tavoitteena siis ensi vuonna joskus figure-kisat, tai mahdollisesti bikini-kisat (tata ei ole Suomessa...? Eli "pehmeampi" lookki, vahemman lihasmassaa kuin figuressa).

Itsellani haasteena on pitka, 182-183 cm hoikka kroppa johon tuntuu olevan todella hankala saada sita lihasmassaa...:rolleyes:. Ruokavalio on ollut suht tiukka, tosin nyt olen hieman valivaiheessa kun paatin vaihtaa valmentajaa (haluan siirtya Cathy Savagen online-porukkaan) ja talla hetkella syon omin nokkineni ilman valmiiksi tehtya dieettia. Salilla en ole viikkoon paassyt kunnolla kaymaan mutta tanaan alkaa uusi viikko. Viimeinen kk aika rankka kun mies lahti ulkomaille tyomatkalle 2 kk:ksi, muutettiin juuri sita ennen ja ajoin kolarin, piti omin nokkineni hommata uusi auto jne... Mutta kyl taa tast!!

Onkohan talla palstalla muita Lappeenrannan suunnalta olevia? Olisi joskus hauska osallistua Suomessa joihinkin kisoihin:). Suomeen tullaan miehen kanssa lomalle heinakuussa--ihanaa!!! Syomiset voi menna hieman sivuraiteille...mutta ainakin sielta saa rahkaa! :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Uusi tulokas täälläkin. Vähän reilu kolmekymppinen savolainen. Yhtäkkiä jostain on ilmaantunut jenkkistä ja makkaraa :wtf: joista on pakko päästä eroon. Kannustaa kummasti kun ahdistaa peiliin katsoa.. Ylipainoa ei ole, mutta löysää löllöä josta eroon haluan ja lihasta tilalle :) Tänne eksyin vasta viime viikolla ja joka päivä lueskellut juttuja sen jälkeen. Ihan mielettömästi tuo intoa ja motivaatiota kun täältä lukee muiden juttuja! Toivottavasti tässä saa pian raportoida hyvistä tuloksista kunhan pääsee taas salitunnelmaan monen vuoden jälkeen kiinni!

Juuri rekisteröidyin tänne, tosin lukenut oon tätä foorumia jo jonkin aikaa.
Oon 28v kohta 1-vuotiaan pikkuneidin kotiäiti ja tarkoituksena olis päästä elämänsä kuntoon :D Puoli vuotta olis nyt reilusti aikaa hoitovapaalla käydä salilla ennen kuin töihinpaluu koittaa. Nyt on 15kg painoa tiputettu ja ~10kg jäljellä. Kiitos salitreenin on paino lähtenyt (kehonkoostumusmittauksen mukaan) rasvamassasta eikä lihaksista.

Muita aktiviteetteja salin lisäksi on body pump, spinning :haart: , zumba, kahvakuulailu ja astangajooga. Näitä siis viikottain harrastellaan 3-5krt viikossa.

Mie oon uus tääl!

Täältä tupsahtaa yksi lappeenrantalainen joukkoon. Ikää 25, pituutta 164, painoa 58. Liikuntaa olen harrastanut iät ja ajat vaihtelevalla intensiteetillä. Nuorempana yleisurheilua, hieman varttuneempana innostunut tuosta salitreenistä. Viimeisen puolen vuoden aikana salilla käynnistä on tullut vakiintuneempi tapa (2-3 krt/vko). Yksijakoista ohjelmaa, vapailla painoilla. Ruokavaliota opettelen, kun tuli huomattua, että aiemmin olen syönyt ihan liian vähän. Samoin lenkkeily on harjoitteluasteella, Lappeenrannan lentokentän ympäri (vajaan 8 km) runttailen aina kun puhti riittää. Tavoitteena saada lihasmassaa lisää ja hieman pudottaa rasvoja, tuloksena siis yksinkertaisesti kauniinmuotoinen kroppa. Uusi olen touhuissa, mutta jostain pitää aloittaa! :)

Foorumi on toistaiseksi tarjonnut enemmän järkevää tietoa kuin mitkään naistenlehdet ikinä (näitä tuntuvat ystäväni tankkaavan, vaikka ei selkeästi pitäisi!). Go pakkislaiset!! :rock:

Moikka!
Allekirjoittanut on espoolainen 20-vuotias nainen (naisen alku), takana 10v. voimistelua ja nyt urheiluvammoista toipumisen jälkeen tavoitteena on saada näkyvämpää lihasmassaa ja kauniin treenattu kroppa (: Punttitreeniä takana "tosissaan tehtynä" vajaa vuosi, jotakin tuloksia alkaa näkymään mutta nälkä kasvaa syödessä ;)
Syömisestä puheenollen; ruokavaliosta olen karsinut pois vaaleat hiilarit ja turhat sokerit, eipä enää turvota samalla tavalla ja jaksaa paremmin. Rahkaa uppoaa enemmän kun laki sallii...

Treenikertoja kertyy viikossa 3-8, vaihtelevasti salin, body pumpin, juoksemisen, pyöräilyn ja spinningin muodossa. Joskus yllätän itseni jopa zumba-tunnilta :D

Joo mä olen tämmönen teini, ikää nyt 17v, salilla käyntiä takana pari vuotta, tavoitteena hoikka ja jäntevä kroppa ja nyt tuntuu et aika hyvin oon jo tavoitteessa. Kropanesittelykisoihin en halua enkä nyt jokaista vapaapäivää salillakaan vietä.
Pakkista oon vähän lukenut mutten paljon ole kirjoitellut.

Heippa vaan!

Nimimerkin takana piileskelee 25 v. naisihminen Naantalista. Taloudesta löytyy myös neljä nelijalkaista koiraeläintä sekä vuosia salilla rampannut mies.
Liikunta ollut osana elämää enemmän tai vähemmän jo vuosia, mutta tähän mennessä enimmäkseen aerobista osastoa. Toukokuussa otin henkilökohtaiseksi haasteeksi tiukan bikinikunnon saavuttamisen ja nyt heinäkuussa koen päässeeni suht hyvään kuosiin.
Niinhän siinä kuitenkin kävi, että nälkä ns. kasvoi syödessä ja nyt olis haaveissa sitten lihasten kasvatus. Toistaiseksi olen treenannut neljä kertaa viikossa kaksijakoisella kotitreeniohjelmalla käsipainoja ja omaa kehoa vastuksena käyttäen ja saanut sillä vähän kroppaan uutta mallia, syksyllä sitten salitreeni kutsuu. (Haussa onkin jonkinsortin "henkiopas", joka tekis mulle kunnon ruokavalion ja saliohjelman)
Aerobista tulee pakostikin päivittäin vähän liikaakin, kun on noita hauveleita lenkitettävänä useampi ja töihin tulee useimmiten pyöräiltyä. Viikonloppuisin olen koittanut sälyttää lenkittelyä miehen niskoille, että sais oma keho viikossa edes pari päivää kunnolla lepoa.

Ruokavalion olen pistänyt myös kesän aikana täysin uusiksi, Lulusen tavoin olen jättänyt pois ylimääräiset sokerit ja pullamössöt, ja rahkat, tonnikalat sun muut hyvät protskut on osa päivittäistä ruokavaliota. Parin tunnin välein tulee syötyä, mutta toistaiseksi ongelmia on vielä vähäinen päivittäinen kalorimäärä... tuntuu, että vaikka kuinka söis, en saa millään kulutustani vastaavaa kalorimäärää kokoon ja laihdun vaan. Noh, kenties löydän tuolta mimmien ruokavaliokeskusteluista vinkkejä tähän :)

Treeni-iloa ja oikein hyvää loppukesää kaikille!

PS. Ja löytyihän täältä heti tuttujakin kun hiukan matkaa selaili ylös! Aurora Borealis, tsempitykset sinne ja koirille rapsutukset! :)

Moro, kai sitä täytyy kohteliaasti tulla esittäytymään kun kerran palstalla muuten olenkin jo löpissyt.
Eli päälle parikymppinen nainen Tampesterin suunnilta, salilla käynnin aloitin tammikuussa, nykyisin käyn 3krt vko. Tavoite on saada voimaa inttiä ja polamkin pääsykokeita varten. Tietenkin näkyvä lihas siinä sivussa on aina plussaa, mutta vaaka saa mun puolesta näyttää kuinka paljon lystää kunhan rauta nousee. On ollut itse asiassa suuri helpotus tajuta että lihas kasvaa syödessä joten maltillinen painonnousu on itselleni jopa positiivista ;)

Että semmoista, jatketaan!

29-vuotias nainen Kymenlaaksossa. Seuraillu palstaa sivusta jonkin aikaa. Liikunnan harrastaminen ihan alkutekijöissä :rolleyes: liityin salille maaliskuun lopulla, enkä sitä ennen liikuntaa ole harrastanut kiitos koululiikunnan ja -kiusaajien. Nyt sain vihdoin ja viimein itseni rohkaistua menemään ihmisten ilmoille ja huolehtimaan omasta kunnosta. :dance: Olo on jo parempi, esim. niska-hartia-jumit ovat helpottaneet ja muutenkin on energisempi olo! :hyper:

Heipähei pakkiksen naisväki! :)

Uskalsin minäkin nyt sitten vihdoin ja viimein liittyä tänne reippaan puolen vuoden ahkeran lueskelun jälkeen.:dance: Ikää kertynyt vasta 18 vuotta ja raudan kanssa taistelu täälläkin ihan alkutekijöissä. Lenkkeillyt olen viimeisimmät pari vuotta sen verran kun selkä ja polvet ovat sietäneet, muuten ollut aika nollatoleranssi liikunta-aktiviteettien suhteen.:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom