Heippa vaan!
Nimimerkin takana piileskelee 25 v. naisihminen Naantalista. Taloudesta löytyy myös neljä nelijalkaista koiraeläintä sekä vuosia salilla rampannut mies.
Liikunta ollut osana elämää enemmän tai vähemmän jo vuosia, mutta tähän mennessä enimmäkseen aerobista osastoa. Toukokuussa otin henkilökohtaiseksi haasteeksi tiukan bikinikunnon saavuttamisen ja nyt heinäkuussa koen päässeeni suht hyvään kuosiin.
Niinhän siinä kuitenkin kävi, että nälkä ns. kasvoi syödessä ja nyt olis haaveissa sitten lihasten kasvatus. Toistaiseksi olen treenannut neljä kertaa viikossa kaksijakoisella kotitreeniohjelmalla käsipainoja ja omaa kehoa vastuksena käyttäen ja saanut sillä vähän kroppaan uutta mallia, syksyllä sitten salitreeni kutsuu. (Haussa onkin jonkinsortin "henkiopas", joka tekis mulle kunnon ruokavalion ja saliohjelman)
Aerobista tulee pakostikin päivittäin vähän liikaakin, kun on noita hauveleita lenkitettävänä useampi ja töihin tulee useimmiten pyöräiltyä. Viikonloppuisin olen koittanut sälyttää lenkittelyä miehen niskoille, että sais oma keho viikossa edes pari päivää kunnolla lepoa.
Ruokavalion olen pistänyt myös kesän aikana täysin uusiksi, Lulusen tavoin olen jättänyt pois ylimääräiset sokerit ja pullamössöt, ja rahkat, tonnikalat sun muut hyvät protskut on osa päivittäistä ruokavaliota. Parin tunnin välein tulee syötyä, mutta toistaiseksi ongelmia on vielä vähäinen päivittäinen kalorimäärä... tuntuu, että vaikka kuinka söis, en saa millään kulutustani vastaavaa kalorimäärää kokoon ja laihdun vaan. Noh, kenties löydän tuolta mimmien ruokavaliokeskusteluista vinkkejä tähän
Treeni-iloa ja oikein hyvää loppukesää kaikille!
PS. Ja löytyihän täältä heti tuttujakin kun hiukan matkaa selaili ylös! Aurora Borealis, tsempitykset sinne ja koirille rapsutukset!