Heips!
Käyn salilla ja circuit trainingissa, juoksen välillä ja tykkään tanssia ja pogoilla keikoilla ja klubeilla. Hyötyliikunta (pyöräily, kävely) ovat pop! Tällä hetkellä liikunnallinen tavoite hyvä olo eli ei enkkoja tms.
Pyrin kuluttamaan niin vegaanisesti kuin mahdollista. Ekoiluun pyrin myös. Olen päihteetön, kiinnostunut erilaisista kulttuureista ja yhteistöistä, kuuntelen lähinnä vaihtoehtoisempaa matskua tyyliin hardcore ja ostin just tänään ittelleni tehosekoittimen, mistä olen enemmän kuin innoissani.
Miksi kirjauduin tänne? Alun perin törmäsin linkkiin, joka sitten toi mut lukemaan tänne jotain vegaaneihin liittyvää keskustelua. Sitten selailin foorumia enemmän ja Punttimimmit-osio vaikutti todella symppikseltä. Aika pitkään lueskelin tätä foorumia ennen kuin kirjauduin. Mietin ihan liikaa, voinko kirjautua tänne, kun en ole sitä ja tätä jne. Koen kuitenkin, että sovin tänne, sillä usein tulee tokaistua kavereille, että ihanaa päästä salille vääntämään rautaa. Kun terveys jossain vaiheessa antaa myöden, saatan asettaa jotain tavoitteita. En tiedä. Pääasia on kuitenkin, että voisi hyvin, ja olen huomannut liikunnan tukevan omaa hyvinvointia.
Ohos, kirjoitinpas paljon!