Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
heipähei :) Minäkin olen lueskellut näitä sivuja sellasen puoli vuotta ja päätin lopulta rekisteröityä, niin pääsee itsekin kommentoimaan ja kyselemään. Olen urheilu-addiktoitunut jo kauan sitten sairastaessani syömishäiriötä. Nykyään liikun paljon, mutta salin aloitin vasta puoli vuotta sitten lihasten toivossa (joita ei vielä ole :)..mutta joita ehkä tulee :))

Minäkin uusi täällä, aloittelen rauhallisesti uudelleen piiiitkään tauolla ollutta saliharrastusta. :)

Moikka vaan! Minäkin ensimmäistä kertaa kirjoittelen, vaikka teidän keskusteluja olen kyllä seurannut jo kohta kaksi vuotta. Kuntosalilla kävin ensimmäistä kertaa vasta pari vuotta sitten, mutta nyt jo haaveilen CBB:ssä kilpailemisesta.

Kiitos kaikille teille punttimimmeille henkisestä tuesta uuden harrastuksen parissa, johon olen ehtinyt jo muutamassa vuodessa hurahtaa aivan täysin! Treenailen Helsingissä Yliopistoliikunnan saleilla, joten jos tätä lukee joku muu samoilla saleilla treenaileva, niin kerrothan minulle, olisi huippujuttu tutustua muihinkin punttaileviin mimmeihin!

Moikka vaan! Minäkin ensimmäistä kertaa kirjoittelen, vaikka teidän keskusteluja olen kyllä seurannut jo kohta kaksi vuotta. Kuntosalilla kävin ensimmäistä kertaa vasta pari vuotta sitten, mutta nyt jo haaveilen CBB:ssä kilpailemisesta.

Kiitos kaikille teille punttimimmeille henkisestä tuesta uuden harrastuksen parissa, johon olen ehtinyt jo muutamassa vuodessa hurahtaa aivan täysin! Treenailen Helsingissä Yliopistoliikunnan saleilla, joten jos tätä lukee joku muu samoilla saleilla treenaileva, niin kerrothan minulle, olisi huippujuttu tutustua muihinkin punttaileviin mimmeihin!

Hellou vain! Jee, kylläpä sattui sopivasti, minäkin juuri eilen kirjottelin tuohon alempana olevaan Millä salilla treenaatte?- threadiin samasta asiasta :D
Olen käynyt yo-liikunnan saleilla syksystä 2007 kun aloitin opiskelut Helsingissä. Lähinnä minua voi bongata Kumpulasta, mutta ajattelin tässä joku kerta tulla keskustan saliinkin tutustumaan :) Olisi kivaa saada treeniseuraakin joskus, kun lähinnä nyt on yksin tullut ähellettyä.
Mulla on treenitaustaa muutamalta vuodelta, mutta tavoitteellisempaa reeniä huomattavasti lyhyemmältä ajalta.

Heips!

Käyn salilla ja circuit trainingissa, juoksen välillä ja tykkään tanssia ja pogoilla keikoilla ja klubeilla. Hyötyliikunta (pyöräily, kävely) ovat pop! Tällä hetkellä liikunnallinen tavoite hyvä olo eli ei enkkoja tms.

Pyrin kuluttamaan niin vegaanisesti kuin mahdollista. Ekoiluun pyrin myös. Olen päihteetön, kiinnostunut erilaisista kulttuureista ja yhteistöistä, kuuntelen lähinnä vaihtoehtoisempaa matskua tyyliin hardcore ja ostin just tänään ittelleni tehosekoittimen, mistä olen enemmän kuin innoissani.

Miksi kirjauduin tänne? Alun perin törmäsin linkkiin, joka sitten toi mut lukemaan tänne jotain vegaaneihin liittyvää keskustelua. Sitten selailin foorumia enemmän ja Punttimimmit-osio vaikutti todella symppikseltä. Aika pitkään lueskelin tätä foorumia ennen kuin kirjauduin. Mietin ihan liikaa, voinko kirjautua tänne, kun en ole sitä ja tätä jne. Koen kuitenkin, että sovin tänne, sillä usein tulee tokaistua kavereille, että ihanaa päästä salille vääntämään rautaa. Kun terveys jossain vaiheessa antaa myöden, saatan asettaa jotain tavoitteita. En tiedä. Pääasia on kuitenkin, että voisi hyvin, ja olen huomannut liikunnan tukevan omaa hyvinvointia.

Ohos, kirjoitinpas paljon!

Heips!

Käyn salilla ja circuit trainingissa, juoksen välillä ja tykkään tanssia ja pogoilla keikoilla ja klubeilla. Hyötyliikunta (pyöräily, kävely) ovat pop! Tällä hetkellä liikunnallinen tavoite hyvä olo eli ei enkkoja tms.

Pyrin kuluttamaan niin vegaanisesti kuin mahdollista. Ekoiluun pyrin myös. Olen päihteetön, kiinnostunut erilaisista kulttuureista ja yhteistöistä, kuuntelen lähinnä vaihtoehtoisempaa matskua tyyliin hardcore ja ostin just tänään ittelleni tehosekoittimen, mistä olen enemmän kuin innoissani.

Miksi kirjauduin tänne? Alun perin törmäsin linkkiin, joka sitten toi mut lukemaan tänne jotain vegaaneihin liittyvää keskustelua. Sitten selailin foorumia enemmän ja Punttimimmit-osio vaikutti todella symppikseltä. Aika pitkään lueskelin tätä foorumia ennen kuin kirjauduin. Mietin ihan liikaa, voinko kirjautua tänne, kun en ole sitä ja tätä jne. Koen kuitenkin, että sovin tänne, sillä usein tulee tokaistua kavereille, että ihanaa päästä salille vääntämään rautaa. Kun terveys jossain vaiheessa antaa myöden, saatan asettaa jotain tavoitteita. En tiedä. Pääasia on kuitenkin, että voisi hyvin, ja olen huomannut liikunnan tukevan omaa hyvinvointia.

Ohos, kirjoitinpas paljon!

Eiköhän tänne kaikki halukkaat saa kirjautu/kommentoida/osallistua :)

Itsekin olen aika uusi naama täällä, mutta uskon että kaikki ovat tervetulleita:hyvä:

Heipä hei, tässä ollaan jo melkein pari tuntia oltu jo jäsenenä! Totaalisen elämäntapa -remontin jäljiltä reilu vuosi sitten jäi vhh-ruokavalio, -13kg sekä rakkaus rautaan. :) Samoihin aikoihin tuli muuten ensi kertaa eksyttyä tännekin, siitä asti enemmän tai vähemmän täällä juttuja seuraillut.

Treenihistoria tiivistettynä: Kolmivuorotyön ja epämääräisen saamattomuuden takia sopivimmaksi treenaustavaksi osoittautunut kotona harjoittelu. Jumppa- ja treenivideoista olen yhdistellyt milloin minkäkinlaista ohjelmaa, onpa tullut kokeiltua aerobisena osana juoksuakin:haart: (Tavoitteena joskus hamaassa tulevaisuudessa ainakin puolimaraton). Erinäisten pilates ym. "long and lean look" -videoiden jälkeen löysin enemmän lihasmassan kasvuun tähtääviä videoita, nyt käytössä minulle todella tehokkaaksi, lihat kipeyttäviksi osoittutunut sarja. Tuloksia hiljalleen vuoden aikana tullut, mutta etenkin nyt k.o ohjelmaa tehdessä. (Wtf, mullakin on ihan oikeesti lihaksia jotka voi näkyä!) :hyper:

Tämän hetken tavoitteena ruokavalion hyötyjen maksimoiminen lihaskasvulle ja kehitykselle. Haasteena siinä etenkin nyt sopivien ruokien löytyminen vhh -treenaajalle, päivän pähkinänä usein esim. palkkariasiat.

Vaihdan enemmän kuin mielelläni mielipiteitä ja kokemuksia e.m asioihin liittyen, reilu vuosi näitä asioita on ahkerasti opiskeltu eikä loppua taida näkyä, kaikkitietäväksi kun ei taida tulla milloinkaan. ;)

(Laittaisin kuvan tuohon mun saavutuksista selkäosiolla, vaan nyt pitää tunnistaa oma taitamattomuus asian suhteen, kun ei "Edit avatar" -kohdassa pysty tekemään mitään, hmph..)

Hei!
Vasta sairaslomalle jäätyäni aloin nettiä enempi selata, ja tänne sitten päädyin :)
Urheilutausta on kirjava.. tanssista kamppailulajeihin ja niistä salille. Noin esimerkiksi :)

Lähes päivittäin tulee täällä pyörittyä ja suunniteltua elämää leikkauksesta toipumisen jälkeen..

Olen täällä jo jonkun aikaa käynyt salaa lueskelemassa, mut nyt päätin jopa rekisteröityä, niin voin ottaa osaa keskusteluihin. :)

Olen vasta noin puoli vuotta käynyt salilla, sitä ennen innokkaasti useamman vuoden erilaisilla ryhmäliikuntatunneilla. Nyt olen hurjasti innostunut tosta salilla treenaamisesta ja olen täällä käynyt kurkkimassa kaikenlaisia neuvoja, kun se on kuitenkin mulle aika vierasta maaperää...

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Päätinpä vihdoin uskaltautua laittamaan viestiä tänne..=) Jo pitkän aikaa olen näitä sivuja lueskellut ja täytyy sanoa, että paljon olen täältä saanut tietoa ja vinkkejä siihen, miten noita pienoisia lihaksia saa kasvateltua.. miten lie tänne eksyinkään, nyt täällä käyn lueskelemassa lähes päivittäin!

Vuoden verran säännöllisesti ja tosissaan olen käynyt salilla painoa nostamassa, ja ehkäpä jotein tulostakin on syntynyt! Just männä viikolla veljenpoika kesken leikin tökkäs mua käsivarteen ja tuumas, että "Täti, on sulla aika paljon voimaa tuossa!"

Eli siis hellou..
Justiinsa äsken liityin. Aina välillä olen käyny lueskelemassa foorumia kun vinkkejä tai motivaatiota kaivannut. Oikeestaan olen aina urheillut ihan lapsesta asti (vaikkei ihan ehkä heti ulkonäöstä sitä uskoiskaan), viimesin aktiivinen urheilu harrastus jäi muutamia vuosia sitten, mutta olen kuitenkin yrittänyt liikkua ja ylläpitää kuntoa säännöllisesti. Nykysin käyn uimassa, kuntosalilla ja joillain ryhmäliikunta tunneilla. Tarkotuksena olis vähän lihaksia kasvatella ja samalla päästä ylimääräsestä eroon.

Helöy, mie olen myös uusi täällä. Löysin sivun äskettäin Kalorilaskurin kautta. Liikuntatausta on miltei olematon, olen ollut enemmän hyötyliikkuja. Sulis on lempilaji, sitä olen pelannut aina kunhan on löytynyt yhtä huono vastustaja :) En ole ikinä viihtynyt salilla, kun olen vähän pihalla mitä pitäisi tehdä ja miten ja iik, joten jos täältä saisi intoa opetteluun. Tietoa ainakin tuntuu olevan tarjolla. Helmasyntini on innostua äkkiä asioista ja into lopahtaa yhtä nopeasti, joten nyt yritän edetä hitaasti liikuntaharrastuksen aloittamisessa. Salainen toiveeni on saada löllöt vatsamakkarat ja allit kuriin sekä ukko sekaisin timmistä pepusta :D

Heippa!

Kiitos jo tässä vaiheessa kaikista neuvoista ja motivoivista kuvista ym!! Olen jonkin aikaa lukenut tätä sivustoa (rakas mieheni lukenut jo kaaaauan ja minä kurkkinut olan takaa) ja haaveena jossain tulevaisuudessa kisalavalle nouseminen. Vielä en rohjennut tuonne "kisailijat 2010" ketjuun kirjoitella, mutta sanotaan näin että ei sekään mikään mahdottomuus ainakaan motivaation osalta ole. Saa nyt nähdä vain kuinka onnistuu ruokavalio ja reenaaminen. Siitä kun alottaa niin ihan tarpeeksi oppimista ja totuttelua.

Kuulemisiin palstalla!!! :) :kippis1:

Juu hei vaan kaikille, Pinko ilmoittautuu. Olenkin jo jonkin aikaa seurannut keskusteluja ja ihaillut lihaksianne, nyt sitten liityn virallisesti seuraan. :dance2:

Oli niin kiva tanssiva banaani, etta piti kokeilla. Lihaksia olisi tarkoitus pingottaa, joten palstalta voi bongata!

Moi vaan munkin puolesta! Jonku aikaa on tullut täällä jo lueskeltua, ja nytten yön hämärinä tunteina uskallan ilmoittautua mukaan joukkoon.

Sellaisella taustalla tässä ollaan, että elämästä on mennyt ihan turhan monta vuotta siihen, että urheilu ei kiinnostanut, ei sitten pätkääkään. Jossain vaiheessa aloitin kuitenkin säännöllisen lenkkeilyn, parempi sekin kuin ei mitään... Vihdoin tänä syksynä aloitin sitten kamppailulajien harrastamisen ja sen innoittamana myös hurahdin saleiluun... :thumbs:

Heipsan täältäki.
Olen nyt pari vkoa pyörinyt täällä lukemassa ja ihastelemassa.
Olen itse käynyt salilla vähän reilun vuoden ja sitä ennen olen mennyt ihan hyötyliikunnalla eli aika "rimpula" olin. Kehitystä on tapahtunut mutta nyt tarvii vähän motivaattoria ja sitä onkin jo täältä saatu.
Kaikennäköstä ongelmaa on tuolla selänpuolella että enköhän mie vinkkejä viisaammilta ala kohta kyselemään ;) :evil:

Heippa vaan! Täällä huutelee yksi uusi tamperelainen jäsen. Muutaman kuukauden ajan oon aktiivisesti lueskellu eri ketjuja ja nytten sitten uskaltauduin rekisteröitymään :) Mulla leikattiin jalka tuossa 2 kk sitten ja pitkän sairasloman jlk on ollu mukava reenata salilla ja aerobista. Jalkaleikkausta ennen harrastin vuoden tanssia, mutta siihen vähän lopahti kiinnostus..

Punttimimmien ketjuista oon kyllä saanut monenlaista vinkkiä omaan kuntoiluun ja syömisiin. Liikunnan ja reenaamisen iloa kaikille uusille jäsenille, törmäillään palstalla :dance2:

Täällä myös yksi uusi jäsen Stadista :)

Aika kauan tuli tällä foorumilla pyörittyä ennen kuin rohkenin rekisteröityä. Sen verran voin mainita itsestäni että olen vielä itseäni haeskeleva 24-v tyttönen ja opiskelen kasvatustiedettä yliopistossa. Tosin ala on ihan väärä ja mielissä olisi vaihtaa opiskelut johonkin luovaan :rolleyes:

hmm, nniin ravinnon ja kuntoilun kanssa on tullut jo ihan tarpeeksi häröiltyä ja nyt on jo jonkin aikaa ollut ihan uusi suunta. Lähitulevaisuudessa olisi tarkoitus saada paino nousuun ja lisää lihasta kun kovin pikkuinen vielä olen. tää foorumi on ollut kovin tsemppaava ja auttanut matkalla oikeaan suuntaan! :worship:

Hei! Olen seuraillut palstaa ja saanut paljon tietoa täältä... Kuntosaliharjoittelua takana yli vuosi,tosin nyt kuntosali tauolla, kun selkä reistailee. Tuomioita jo tuli lääkäriltä, että ei enää ikinä salille, kuulemma vaarallista selän välilevyille. Toinen lääkäri taas toista mieltä... Toivon, että melkein kuukauden tauon jälkeen pääsen vielä joskus treenaamaan,kuitenkin kuntosaleilu on se paras liikuntamuoto minulle ja tykkään siitä todella paljon. Kun jäin koukkuun, koukussa ollaan... Nytpähän on aikaa kerätä lisää tietoa, että jospa joku päivä sitten voisi sitä käytäntöön soveltaa. :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom