Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tällänen 21 v likka ilmottautuu myös uudeksi jäseneksi. Liikuntataustaa ei juuri ole ja nykyisen työni takia kuntoa pitäisi kohottaa ja roimasti. Salin lisäksi lenkkeilen koiran kanssa. Harrastuksena on myös toisen ammattini harjottaminen, sillä olen urheiluhieroja ja teen keikkatöitä silloin tällöin. Muuten teen yötöitä eli olen tällänen menninkäinen...

Tällänen 21 v likka ilmottautuu myös uudeksi jäseneksi. Liikuntataustaa ei juuri ole ja nykyisen työni takia kuntoa pitäisi kohottaa ja roimasti. Salin lisäksi lenkkeilen koiran kanssa. Harrastuksena on myös toisen ammattini harjottaminen, sillä olen urheiluhieroja ja teen keikkatöitä silloin tällöin. Muuten teen yötöitä eli olen tällänen menninkäinen...

Hih, meijän koiran nimi on Sera :haart: Nyt mulle tulee joka kerta hyvä mieli kun nään sun nimimerkin :)

Heip! Oon 25v yllytyshullu liikuntamaanikko, joka tällä hetkellä tosin kärsii suunnattomasti kun oli pakko hidastaa vauhtia raskauden myötä, ja nyt kun viimeinen kuukausi vatsan alaisuudessa pyörähti käyntiin niin liikkumiseni rajoittuu n. 3km tunnissa eteneviin etanakävelylenkkeihin ja sentään hiukan reippaampiin pyörälenkkeihin...
Normaalisti ratsastan n. 3krt/vko, hevonen meillä ollu jo 11 vuotta joten tää n.6kk ilman ratsastusta on nyt ollu pisin tauko ever.
Sitte punttisalilla oon käyny melko säännöllisesti aina elämäntilanteesta riippuen jo jonku 5 vuotta, en ole ainakaan toistaiseksi himoillut kisaamaan, kun nyt joskus lopullisesti pääsis oman mielen mukaiseen ns. kuosiin :D Tai siis ton synnytyksen jälkee edes menis osittain kasaan... :jahas:
Sitte vaihtelevasti fillarointia ja kävelyä/hölkkäilyä, uintia sillon tällön, jokatapauksessa jotain päivittäin...
Seuraillut oon täällä taustalla jo pari vuotta ja nyt kun tätä joutilasta aikaa jostain kumman syystä on kertynyt enemmän ni sain vihdoin rekisteröidyttyä. Että näin, aloitin sitten romaanilla :D

Heippa! Ajattelin nyt tänne ensin ilmoittaa itsestäni, ennen kuin alan kirjoittelemaan muihin mielenkiintoisiin viesteihin.. :) Elikkäs ikää on tällä mimmillä 22v, ja näillä sivuilla tulee päivittäin muutama tunti aikaa vietettyä.. :) Uskaltauduin nyt itsekin tänne alkaa kirjoittelemaan..
Liikunta on kuulunut lapsesta asti aina jossain määrin elämääni, tosin ihan vain harrastusmielessä.. Tällä hetkellä intohimoina on kuntosalilla itsensä rääkkäminen, sekä lenkkeily luonnossa ja tanssi, toki muistakin lajeista olen kiinnostunut ja kaikkea uutta on aina kiva kokeilla.. :) Salilla olen treenannut säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta nyt ennen kesää ryhdistäydyin ja olen siellä nostellut puntteja 2-3krt viikossa, miten on muilta hommilta ehtinyt ja terveenä pysynyt.. Tavoitteena on saada salitreeni osaksi "jokapäiväistä" elämää, sillä motivaatio on kova ja halu kasvattaa lihaksia, sekä saada kropasta jäntevämpi ja urheilullisempi.. Ylipainoa ei ole, mutta viidestä kilosta rasvaa mieluusti päästäisin irti, ja lihaksia pikkuhiljaa näkyviin tuolta rasvan alta.. :) Melko naisellisen muodokas tää mun kroppa on, että saa nähdä mitä rinnoille käy treenin/rasvan lähtemisen myötä.. :D Muuten elämäntavat ovat kunnossa, mutta suunnitellusta ruokavaliosta tulee turhankin usein lipsuttua, ruoka vaan on niin hyvää!!:D Tosin se hyvä puoli siinä on, että ku on noita allergioita, niin ei pysty syömään mitään mikroruokia, jotka on täynnä e-sitä ja e-tätä, eikä myöskään karkkia/leivonnaisia pysty syömään, eli siksi ruokavalio koostuu aika terveellisistä ja puhtaista ainesosista.. :) Mutta nyt painun tästä pakkaamaan, olis huomenna häät tiedossa, tosin ei vielä omat.. :) Kirjoittelen lisää sitten muilla palstoilla.. Aurinkoista viikonloppua ja tehokkaita treenejä!=)

Heipparallaa!

Mäkin päätin nyt vihdoin postittaa ekan postini ku oon nyt kumminki jo reilun vuoden ajan vaklaillu teiän muiden kirjotteluja täällä :D Oon 22-v. tyttö, punttailtu on jostain ysiluokkalaisesta asti (16v.). Aika lailla mulla on ollu kaikki hakusessa, periaatteessa fitnessmaailma on kiehtonu jo vuosia, mutta mulla on just tää tyypillinen ongelma, et mieli muuttuu aika usein sen suhteen mitä harrastukseltani haluun. Välillä päätän lujasti, et nyt alko kunnon "massakausi" ja sit taas muistanki et hei kunnon veren maku suussa tehty juokselenkki antoki paljo enemmän kiksejä mulle :rolleyes:

Nnoh, niin kauan kun olo on omassa kropassa hyvä ja onnellinen, niin täytyy kai kestää itseensä ja mielen vaihteluita.. Ehkä tässä lähivuosina ilmottaudun jonnekki BF-kisoihin niin sitten on selkee tavote jota kohti tehä töitä!

Palstalaisille kuitenki kiitoksia, täällä on rattosaa seikkailla, lukeminen ei lopu koskaan! ..vaikkapa tylsänä päivänä töissä :lol2:

Olen lähes vahingossa löytänyt itseni täältä aina vaan useammin ja useammin,
ja nyt sitten uuden vuoden ja loppuelämän ekan päivän kunniaksi päätin oikein rekisteröityä. Pari vuotta sitten kävin vähän aikaa "aktiivisesti" heiluttelemassa pitkiä sarjoja, onneksi (?) raskaus sitten keskeytti turhan touhun, ja nyt vihdoin kolmenkympin kriisissä :wanha: haen uutta intoa ja sitä oikeaa treenimeininkiä. Lihaksia pliis... Ja olen suoraan sanottuna melkoinen jojo-urheilija, joten jospa pakkiksen avulla saisin vähän sitä säännöllisyyttäkin peliin.

Löysin kauan (!) kadoksissa olleet tunnukset tänne, ja ajattelin että voisi olla asiallista tehdä jonkinlainen uudelleenesittäytyminen... Ylpeydekseni täytyy sanoa että oikea treenimeininki on löytynyt, ainakin säännöllisyyden puolesta. Olen kuitenkin eksynyt lenkkeilyn ihmeelliseen maailmaan, etenkin näin kesällä ulkoilma vetää puoleensa, ja kehitys puntin puolella on junnannut aika lailla paikoillaan. Pieni rasitusvamma kuitenkin pisti lenkkeilyn jäihin, ja huomaan jumittavani täällä taas päivästä toiseen. Painot ovat höyhensarjatasoa, mutta siihen on yksi lääke...:whip:

Ulkomuodossa säännöllinen liikunta on kyllä alkanut näkymään, etenkin yläkropassa näkyy jonkinlaista kehitystä :) ja onhan tuo lenkkeily sulattanut vähän rasvojakin tuolta perskannikkaosastolta...

Täältä Tukholmasta ilmoittautuu 45-vuotias entinen urheilijanainen, joka on tullut siihen päätökseen että puntti se tiellä pitää joka säällä. Olen urheillut 20-vuotta sitten viimeeksi ja nyt on aika aloittaa ennenkuin on liian myöhäistä - ylipainoa on 25 kg. Löysin tämän sivu juuri tänä iltana! Luin noista aamiaisista ja sainkin jo niistä paljon uusia ideoita!

Täältä Tukholmasta ilmoittautuu 45-vuotias entinen urheilijanainen, joka on tullut siihen päätökseen että puntti se tiellä pitää joka säällä. Olen urheillut 20-vuotta sitten viimeeksi ja nyt on aika aloittaa ennenkuin on liian myöhäistä - ylipainoa on 25 kg. Löysin tämän sivu juuri tänä iltana! Luin noista aamiaisista ja sainkin jo niistä paljon uusia ideoita!

tää kuuluis varmaan tonne toiselle palstalle... meinaan "hei olen uusi täällä" eikös tää ollu kuitenkin "mitä söit tänään/eilen?"

Minusta kyllä tuo misselin viesti on ihan tavallinen ilmoittautumisviesti, ja sitä paitsi mitä väliä asialla on?

oho :D :D täähän OLI hei olen uusi täällä palsta. Mä kuvittelin itse tulevani mitä söit tänään eilen palstalle, mutta tulinkin tänne "tyhmää päässä" Eli anteeksi pyyntöni :D

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Heips!

Mä oon kans uus täällä, pari päivää selaillut näitä palstoja :)

Oon 27-vuotias nainen Oulusta. Kuntosalilla oon käyny nyt noin vuoden. Mulla oli tossa 8 vuotta väliä etten käyny kun pari kuukautta sen aikana salilla. Tapasin silloin nykyisen aviomieheni ja jostain kumman syystä sali urheilu jäi ja melkein kaikki muu urheilu ja vaan pelkästään miehen takia. :( En suosittele :D

No kuitenkin nyt oon niin innostunut että on ravintopuolikin alkanut kiinotaan ja pientä painonlisäystä oon tässä aloitellu jotta sais paremmin tota kaivattua lihasta luiden ympärille. :D

Tervehdys!

Jospa minäkin vihdoinkin saisin aikaiseksi julkistaa itseni etten vain "salaa" kurki täältä taustalta. Olen siis vm '80 ja perheellinen täältä vantaan suunnalta. Salilla käynti on ollut sellaista säännöllisen epäsäännöllistä jo pitkään (mukana myös piiiitkiä taukoja) ja olen ajatellut nyt syksyllä aloittaa salittelun ihan kunnolla. Tavoitteena siis edes jonkin verran lihasta joka myös hieman erottuisi, olen kyllästynyt näihin spagettikäsiin...

Helouuu!

Muutaman vuoden tätä jo varmaan selaillut ja nyt liityn joukkoon iloiseen.

Eli olen 22 vuotias tyttö tampereelta.Tälläinen satujumppailija vaikka kaipa siitä satuilusta on jotain tarttunut mukaan:) Salilla treenailen nyt kaksijakoisella n. 3-4 krt/vko ja juoksentelen kun sille tuulelle satun.

Moiks,
sivuja tulee täällä selailtua mooooonta kertaa päivässä, joten kai tännekin sitten voisi ilmoittautua uutena mimminä :)

Eli 27-vuotias tyttö olen, treenaan salilla neljä kertaa viikossa ja kovaa :) Sitten lisäksi aerobiset treenit pari kertaa viikossa. Ei mitään erikoista tavoitetta, oman hyvinvoinnin takia treenailen ja syön terveellisesti. ...mutta onhan ne ulkonäkötavoitteet tietenkin olemassa kans... Eli lihasta haluttaisiin...

Heippa,

20-vuotias tyttö Helsingistä esittäytyy :) treenailen salilla 2-3 krt viikossa, pääosin circuit-tyylisesti, ja sitten aerobiset tunnit 2-3 krt/vk. Nyt olisi tavoitteena päästä parempaan ja kiinteämpään kuntoon, painoa ei kauheasti tarvis pudottaa. Pakko oli liittyä, kun on nyt tullut seurailtua tätä foorumia pidemmän aikaa, ja täällä vaikuttaa olevan asiantuntevia ja auttavaisia naisia :)

Helöyy (:

Elikäs oon 15-vuotias tyttönen, nyrkkeilijän alku kotoisin Tampereen seudulta. Ensimmäisen 1.5vuotta harrastelin kuntonyrkkeilyä jonka jälkeen(vuosi sitten) siirryin kilpailijoiden ryhmään. Salitreeni on vasta tullut hiljattain mukaan harjotteluun ja sitä sitten innosta puhkuen ruvennyt työstämään myös. Jonkin aikaa oon jo itseasiassa täällä rekkautuneena haahuillut mutta nyt sitten vasta eksyin tänne esittelemään <: !

ps. uudet tuttavuudet ois myös aina jees!

Hola,

Vaikutatte niin mukavalta sakilta, että pakkohan se oli rekisteröityä :)

18 vee naisenalku Tampereelta esittäytyy, Mm. futista ja judoa on tullut aikoinaan touhuttua. Tällä hetkellä käyn salilla kolmijakoisen ohjelman kera, lenkkeilen ja tanssin. Fitness kiinnostaisi, saa nähdä kiinnostaako tarpeeksi ;)

Moro!

26-vuotias porilaisäiti ilmottautuu vahvuuteen! :)
Paljon oon lueskellut näitä sivuja ja nyt sit kirjauduin. Ennen raskauksia kävin salilla, mutta pikkuvauva-aika vei muutaman vuoden ja nyt olen aloittanut uudestaan säännöllisen salilla käymisen. Ihanaa pitkästä aikaa! Ja tätä jatkuu hamaan loppuun :dance2:

terrrrve !

ajattelin itsekkin "ilmottautua" tänne kun olen näitä juttuja jo hetken lukenut :D
elikkäs olen kilpanyrkkeilyä harrastava 15-vuotias tyttö joka asuu tuppukylässä nimeltä kurikka. aloitin kilpapuolella hiljattain ( n.3-4viikkoa sitten ) ja valmentaja ehdotti että ottelisin ekan otteluni seuraavassa kuussa :hyper:
sitä ennen olen harrastanut kuntonyrkkeilyä melkein vuoden.
salilla käyn kerran viikossa ja uimassa yritän käydä 1-2 kertaa viikossa. lenkkeily on vähän jäänyt kun polvi reistailee :(

Täällä yksi entinen urheilija (tapellaan myöhemmin siitä onko ratsastus urheilua), joka on syönyt itsensä palloksi. Tarkoitus olisi nyt palata takaisin oikeisiin mittoihin ja pikku hiljaa alkaa taas ratsastamaan vakavasti. Sunnuntaiköpöttely ja kasvavat vaatekoot on tulleet tiensä päähän. Ihan ensiksi pitäisi löytää kadonneita lihaksia, vahvistaa lihaksia vähän siellä sun täällä ja pudottaa painoa. Ennen kuin voin alkaa ees miettimään ratsastamista tosissaan niin pitää pudottaa painoa aika lailla :/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom