Heippa! Ajattelin nyt tänne ensin ilmoittaa itsestäni, ennen kuin alan kirjoittelemaan muihin mielenkiintoisiin viesteihin..

Elikkäs ikää on tällä mimmillä 22v, ja näillä sivuilla tulee päivittäin muutama tunti aikaa vietettyä..

Uskaltauduin nyt itsekin tänne alkaa kirjoittelemaan..
Liikunta on kuulunut lapsesta asti aina jossain määrin elämääni, tosin ihan vain harrastusmielessä.. Tällä hetkellä intohimoina on kuntosalilla itsensä rääkkäminen, sekä lenkkeily luonnossa ja tanssi, toki muistakin lajeista olen kiinnostunut ja kaikkea uutta on aina kiva kokeilla..

Salilla olen treenannut säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta nyt ennen kesää ryhdistäydyin ja olen siellä nostellut puntteja 2-3krt viikossa, miten on muilta hommilta ehtinyt ja terveenä pysynyt.. Tavoitteena on saada salitreeni osaksi "jokapäiväistä" elämää, sillä motivaatio on kova ja halu kasvattaa lihaksia, sekä saada kropasta jäntevämpi ja urheilullisempi.. Ylipainoa ei ole, mutta viidestä kilosta rasvaa mieluusti päästäisin irti, ja lihaksia pikkuhiljaa näkyviin tuolta rasvan alta..

Melko naisellisen muodokas tää mun kroppa on, että saa nähdä mitä rinnoille käy treenin/rasvan lähtemisen myötä.. :D Muuten elämäntavat ovat kunnossa, mutta suunnitellusta ruokavaliosta tulee turhankin usein lipsuttua, ruoka vaan on niin hyvää!!:D Tosin se hyvä puoli siinä on, että ku on noita allergioita, niin ei pysty syömään mitään mikroruokia, jotka on täynnä e-sitä ja e-tätä, eikä myöskään karkkia/leivonnaisia pysty syömään, eli siksi ruokavalio koostuu aika terveellisistä ja puhtaista ainesosista..

Mutta nyt painun tästä pakkaamaan, olis huomenna häät tiedossa, tosin ei vielä omat..

Kirjoittelen lisää sitten muilla palstoilla.. Aurinkoista viikonloppua ja tehokkaita treenejä!=)