Uusia uusia...
Moikka! ihan ensimmäistä en täällä heilu, mutt saimpahan aikaiseksi kirjautua..Toiveena olisi saada kroppa hyvään kuntoon, lihaskuntoa, läskiä pois ja voimaakin sietäisi tulla. suurempia urheilutaustoja ei ole, mutta kamppailulajit ollut aina lähellä sydäntä ja joitakin kisojakin siltä osin käyty.. Noohh..siitä on nyt turhan monta vuotta, pari lastakin tuossa mennä viipottaa nyt..ihan toivotonta ei näytä olevan, sillä täällä on yllätyksekseni aloittelijoita ikäkaartista +30-40v..Minulla ikää nyt 25v--josta nämä muutama koti-löhöilyvuosi tehnyt tehtävänsä!
Aikaa--sitähän ei tahdo oikein olla..opiskelen, on perhe ja käyn välillä töissäkin: siinäpä suurin haaste.. Miten muut ovat sen ratkaisseet? Mies on kulkenut 10 vuotta salilla ja mielellään minua opastaisi, mutta joutuu valitettavasti jäämään lasten kanssa kotiin, jos minä menen..Ja kun molemmat haluaa harrastaa niin melkoista kilpajuoksuahan se olisi, joskus kun yhdessäkin pitäisi olla...
Kiitos aloittelijan palstasta..kävinkin jo treeni/ravinto ohjeiden alkeet sieltä tulostamassa..Olen sillon tällöin salilla käynytkin; se pitäisi vaan jotenkin saada säännölliseksi..treenikaveri olis tosi jees! Ei semmonen, joka nitkuttaa kuntopyörää 40min. ja käy sitten vääntään vatsarutistuksia..(niitä riittäis!) Hyötyliikunta iso osa tän hetkistä liikkumista. kauppareissut, työmatkat ym. lasten kans touhuaminen ulkosalla liikuttaa..samoin lenkeily..
Mutt tästä lähdetään..toivon saavani palstalta vinkkejä, neuvoja ja henkistä tukea, kun ei sitä treeniseuraa ole :D