Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Oon kans jo jonkun aikaa näitä juttuja täällä lueskellu ja muutama päivä sitte päätin itekki joinia. Salilla oon käyny säännöllisen epäsäännöllisesti suunnillee kaks vuotta. Mietin vaa että kuinkakohan paljon täällä on meitä alle kakskymppisiä mimmei?

hih

Moikka vain! Olen vähääaikaa sitten joinannut tänne itsekin,olen syksyllä vasta aloittanut kuntonyrkkeilyn ja käyn satunnaisesti nyrkkeilyreeneissä mitä töiltäni ehdin. En ole koskaan ollut kovin liikunnallinen,mutta toivon totisesti että miustakin tulisi sporttiholisti. Sivuja olen seuraillut satunnaisesti noin vuoden verran,mutta nyt oman harrastusinnostukseni myötä tiiviimmin.Olen innoissani etenkin tästä punttimimmit osiosta,vaikka en ihan kaikkia termejä esimerkiksi vielä ymmärräkkään. :rolleyes: Ja kosperille tiedoksi täältä löytyy yksi vm.89 ;)

Hei kaikki! Ja hyvää joulun odotusta. Olen lueskellut foorumia silloin tällöin muutaman vuoden ajan. Kuntosalilla käynti ja liikunta muutenkin on minulla ollut aina todella kausiluontoista. Nyt olen päättänyt, että vuodesta 2009 tulee erillainen ja alan liikkumaan kunnolla ja pudotan painoani. Mutta ajattelin rekisteröityä tänään sillä huomenna voin jo tehdä uusia muutoksia syömiseni ja liikkumiseni suhteen, eikä vain odottaa, että sitten kun vuosi vaihtuu. Joten täällä sitä ollaan, liikunnaniloa, lihaksia ja terveellistä oloa hakemassa :)

Hei vaan minunkin puolestani! Päätin vihdoin liittyä joukkoon tummaan, kuntosalilla on tullut käytyä enemmän ja vähemmän säännöllisesti jo melkein 10 vuotta ja liikunta on lähellä sydäntäni muutenkin.

Nyt olen vuosikaudet käynyt treenailemassa itsekseni työpaikan salilla, missä ei juuri muita ihmisiä näekään, joten ensi vuoden alusta menen piiitkästä aikaa "kunnon" salille ja toivottavasti saan treeniini uutta motivaatiota. Itsekseen sitä on helposti ajautunut tekemään "kivoja" liikkeitä "kivoilla" painoilla ja sehän ei hirveesti kehitä, heh.

Foorumia olen seurannut jo jonkin hetken, jospa nyt uskaltautuisin juttusille. Enemmän ja vähemmän säännöllistä saliharrastusta minulla on takana reilu kaksi vuotta ja ehkä tässä pikkuhiljaa alkaa tajuamaan homman jujun. Ehkä. ;)

Heipat siis kaikille!

Uusia uusia...

Moikka! ihan ensimmäistä en täällä heilu, mutt saimpahan aikaiseksi kirjautua..Toiveena olisi saada kroppa hyvään kuntoon, lihaskuntoa, läskiä pois ja voimaakin sietäisi tulla. suurempia urheilutaustoja ei ole, mutta kamppailulajit ollut aina lähellä sydäntä ja joitakin kisojakin siltä osin käyty.. Noohh..siitä on nyt turhan monta vuotta, pari lastakin tuossa mennä viipottaa nyt..ihan toivotonta ei näytä olevan, sillä täällä on yllätyksekseni aloittelijoita ikäkaartista +30-40v..Minulla ikää nyt 25v--josta nämä muutama koti-löhöilyvuosi tehnyt tehtävänsä!

Aikaa--sitähän ei tahdo oikein olla..opiskelen, on perhe ja käyn välillä töissäkin: siinäpä suurin haaste.. Miten muut ovat sen ratkaisseet? Mies on kulkenut 10 vuotta salilla ja mielellään minua opastaisi, mutta joutuu valitettavasti jäämään lasten kanssa kotiin, jos minä menen..Ja kun molemmat haluaa harrastaa niin melkoista kilpajuoksuahan se olisi, joskus kun yhdessäkin pitäisi olla...

Kiitos aloittelijan palstasta..kävinkin jo treeni/ravinto ohjeiden alkeet sieltä tulostamassa..Olen sillon tällöin salilla käynytkin; se pitäisi vaan jotenkin saada säännölliseksi..treenikaveri olis tosi jees! Ei semmonen, joka nitkuttaa kuntopyörää 40min. ja käy sitten vääntään vatsarutistuksia..(niitä riittäis!) Hyötyliikunta iso osa tän hetkistä liikkumista. kauppareissut, työmatkat ym. lasten kans touhuaminen ulkosalla liikuttaa..samoin lenkeily..

Mutt tästä lähdetään..toivon saavani palstalta vinkkejä, neuvoja ja henkistä tukea, kun ei sitä treeniseuraa ole :D

Hei kaikki!
Olen menneen syksyn ajan lueskellut Pakkotoistoa ja saanut täältä todella paljon tietoa ja monet hyvät naurutkin, puhumattakaan hirmuisesta innostuksesta asiaan.
Taustalla vuosia judoa, lenkkeilyä, bodypumppia, spinningiä, uintia, ratsastusta jne., mutta nyt äitinä keskittynyt lähinnä kaikkeen sellaiseen, mitä voi tehdä kotioloissa. Tuore rakastettuni viimeisen kahden kuukauden ajalta on KAHVAKUULA.
Menneenä syksynä pudotin painoa 7kg lähinnä hölkän avulla ja näiden talven pyhien jälkeen olisi tarkoitus elämän ensimmäistä kertaa lähteä ihan tositarkoituksella kasvattamaan lihasta. Ihan omaksi iloksi, harrastukseksi ja kokeillakseni mihin pystyn.

Moikka :)
Mahtava inspiraation lähde nämä sivut ovat tännekin, ja aika monet illat ja yömyöhät näitä juttuja on tullut luettua :) Eli itsellä sali koukuttanut, mutta tietotaito on hakusessa ja kehityksen jano on kova :) Kiitti kaikille hyvistä vinkeistä ja tiedosta minkä täällä olette jakanut!

ja täälläkin myös uusi kaveri! pitkään oon jo lueskellut palstoja, löytänyt reeniohjelmia ja kadehtinut teitä kaikkia vahvoja naisia... tosin taidan nykyään ehkä kuulua niihin itsekin :).. sellainen kolmisen vuotta ahkeraa salilla käyntiä takana, tuloksia on tullut, mutta jotkut osa-alueet laahaa enemmän perässä kuin toiset: vatsa, jalat, ravinto.. kyllä mä vielä sen dietinkin saan päälle, laiskuuttahan se vain on..:whip:

Heippahei!

Olen syksystä saakka selaillut tätä foorumia ja saanut paljon hyödyllistä tietoa ja motivaatiota! Eli puntteilu ja pumppailu ovat tulleet tutuksi vasta tässä muutaman kuukauden ajan, mutta into vain kasvaa, kun jonkinlaisia tuloksiakin on jo tullut. Lähtökohtana on suhteellisen löysä lenkkeilijä, nyt yritän päästä muskelimpaan ja vähäfläsäisempään kuntoon :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Helou!
Yhdynpä edellisiin, elikkäs oon jo pidemmän aikaa tätä foorumia seuraillut ja kirjautuneenakin olen ollut jo lähes yhtä pitkän aikaa, jos sitä nyt uskaltaisi alkaa tänne jotain rustailemaankin. :)
Pari vuotta sitten säntäilin paikasta ja harrastuksesta toiseen ja puntillakin tuli käytyä säännöllisesti, mutta sitten uudelle opiskelupaikkakunnalle muuton myötä kaikki harrastukset jäi.. Ja tuloksena on laiska löysäilijä. Mutta tästä oon suunta vain ylöspäin ja isompiin lihaksiin! Ainakin itse saan paljon uutta puhtia ja intoa tästä foorumista! :)

Hellurei ja hellät tunteet........ tjsp...

Oon 22 -vuotias typy helsingistä. N. vuoden oon kuulunut eri kuntoklubeihin ja ryhmäliikunnan siivellä päässyt kuntoilun makuun. Täältä kattelen vinkkiä ja ehkäpä rohkenen jopa kysymään jos jokin askarruttaa. Mukavaa, että saman henkiset ihmiset voi tälleen olla yhteyksissä.

ps. nimimerkki on ihan ihka oikea jamesbondi hahmo takavuosilta. yhtäkkiä hiffasin, että ihan kaikki täällä mimmien puolella ei sitä ehkä hoksaa.;)

Päivää...
Juuri liityin, vaikka kirjoituksia on tullutkin seurattua vaihtelevasti useampi vuosi. Helpottavaa huomata, että täällä on naiseläjiäkin :D

Toivottavasti saan täältä ohjeita ja motivaatiota saliharjoitteluun ja saan piiskattua itseni kesäksi kuntoon :whip:

Heissuli! :)

Taustalla on tullu juttuja lueskeltua parisen vuotta, saman verran on tullu salillakin käytyä säännöllisemmin. Tavotteena on lähinnä kunnosta huolehtiminen ja sen parantaminen ja sitä kautta hyvä mieli/ olo. Eikä ollenkaa ole huonosta jos sais pientä lihastakin siinä samalla kasvatettua vaikka se ei pääasiana olekaan. Salin lisäksi tulee käytyä lenkillä.
Pakkiksen sivuilta on saanu paljo vinkkejä miten asioita kannatta tehä ja eritoten tsemppiä sillon ku homma meinaa puuduttaa. :whip:
Mukavaa kevään odotusta kaikille!

Heips!
Lukenut forumia varmaan jo neljättä vuotta mutta vasta nyt rekisteröidyin käyttäjäksi =)
Elämäntapamuutoksia edessä ja uutta saliuraa aloitellessa. Uutta siksi että viimekerrasta salilla on jo hmm..2vuotta mutta eihän koskaan ole myöhäistä aloittaa uudestaan =)

Hellurei!
Sama vanha tarina: pitkään lueskellut, ideoita ja motivaatiota etsiskellyt, nyt kirjautunut ja ehkä tässä pikkuhiljaa uskaltaudun jotain kirjoitteleenkin. Sali tullut reenivalikoimaan kunnolla vasta viime syksynä, tietopohjaa kerätty sitä ennen. Mun intohimo on ollut aina ryhmäliikunnan puolella, ohjailtua on tullut jo kohta kymmenen vuotta. Sali kuitenkin vetää puoleensa viikko viikolta enemmän... Tältä pohjalta liikkeelle starttaa Jenik. :)

Kun vihdoin ja viimein taustailun jälkeen jotain uskaltauduin kirjoittamaan, pitää ilmeisesti vähän itseään esitellä :)

Elikkäs muutaman kuukauden sisään 28 v täyttävä neitokainen Oulusta. Todella aktiivista saliharrastusta takana nyt vuosi, jolta käyntikertoja kertyi 200. Aikaisemmin olen joskus 5 v sitten muutamia kuukausia puntilla kulkenut mutta silloin loppui koulun/työn yhdistämisen aiheuttamasta ajanpuutoksesta kunnes nyt viime tammikuussa sain otettua niskasta kiinni ja aloitettua uudelleen - Ja ehdottomasti se oma laji! :)

Heipsansaa,

Minäki nyt sitten ilmottaudun ja esittäydyn. Elikkä olen ihan pian 19v tyttö Oulusta. Oon käynyt nyt puoli vuotta säännöllisesti salilla ja sitä ennen kolme vuotta vähä epäsäännöllisemmin. Olen harrastanut 10v yleisurheilua ja viimeset 4 vuotta ihan vakavastikkin. Yleisurheilureenejä on parhaimmillaan kertynyt 10krt viikossa ja siihen 3-4 salia päälle. Reenejä siksi niin monta, kun olen urheilulukiossa ja aamureenit kuuluvat "pakolliseksi" viis kertaa viikossa. Nyt kuitenkin on tapahtunut muutosta sen verran, että olen päättänyt tehdä ns. päälajivaihdoksen ja käydä salilla aktiivisemmin ja pikajuoksuharjotteet vähän vähemmälle. Että semmosta. :) Ja täällä forumilla oon käyny kaksi vuotta lueskelemassa ja katsomassa vinkkejä omaan harjoitteluun. Nyt sitten ihan vasta uskallauduin itse rekisteröityä ja tässä sitä nyt sitten ollaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom