Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
HiioHoi,
minäkin astuisin laivaanne! Oikein tutuiksi sivut ovat tulleet viime vuosina, jostain kumman syystä en ole vaan saanut aikaseks rekisteröityä aikaisemmin.
Puntannu oon yhteensä useamman vuoden, nyt pitemmän tauon jälkeen taas kolistelemassa ja intoa riittää.
Olen vasta muuttanut Rovaniemelle etelästä ja samanhenkistä porukkaa ois kiva oppia tuntemaan näiltä suunnilta.. =)

Heissulivei!

Täällä olisi 23v tytöntyllerö, joka haluaisi myös liittyä mukaan jengiinne! Näitä sivuja on tullut luettua jo pidemmän aikaa, mutta en vain ole saanut aiemmin aikaiseksi tänne alkaa kirjoittelemaan... tiedä sitten mistä johtuu..:) Näitä keskusteluja lukiessa saattaa usein vierähtää useampikin tunti (..ja mies tykkää hyvää.. :D)!
Salitreeniä takana useampi vuosi, tosin melko epäsäännöllistä on ajoittain ollut, mutta nyt olen "tosimielellä" liikenteessä ja valmis tekemään töitä tulosten saavuttamiseksi!
Eikun treenaamaan! :)

Wjohoo: Ai olet Rovanimelle muuttanut? Itsekin olen sinne päin muuttamassa tossa vähän keväämmällä, ja etelästä olen myös kotoisin.. :) Haen sinne opiskelemaan ja avomies yrittää löytää sieltä oman alansa töitä..saa nähdä miten miehen käy! :) Itse en sieltä ketään vielä tunne, enkä oikeastaan ole siellä koskaan kunnolla käynyt, mutta varmasti hieno kaupunki, ja upea luonto lähellä! Oletko viihtynyt siellä hyvin? Odotan niin innolla sinne muuttoa.., noh, enää kolmisen kuukautta pitäisi täällä Pohojanmaalla jaksaa asustella ja sitten Rollo kutsuu! Olit nähtävästi aloittanut uuden keskustelun liittyen Rovaniemeen, joten voisin vaikka sinne kirjoitella... :)

Nyt kuukauden tääl asuneena voin sanoa, et yllättävän hyvin viihdyn. Vaikken tunne viä ketää, ni siltiki.
Kirjottele sinne toiselle sivuille, ni päästää kunnolla asian ytimeen :D

Täällä myös uusi tulokas :) Rautaa rakastava ainakin kun työt ja harrastukset tapahtuu saman materiaalin parissa :D

27 vuotias neiti olen, 5 vuotiaan poitsun äiti. Salilla käynyt nyt pari vuotta mut tossa yks pidempi tauko ollut välissä. Nyt siis taas back in the game ja koitan saada takasin terveellisiä elämäntapoja :) Ei muutaku niskasta kiinni. Tutustunut joulukuussa myös ryhmäliikuntatunteihin, jotta saan kunnolla aerobista mukaan (se kun on ennen jäänyt vähemmälle).

Täältä pasltalta oon käyny aikaisemmin kattelemassa hiukan vinkkejä mitä tulee ruokailuun, mut nyt vasta päätin rekkautua.

Täällä yksi uusi jäsen ilmoittautuu joukkoonne. Ikää minulla on kolmisenkymmentä vuotta, on (punttaava) mies ja jälkikasvuakin löytyy. Mies minut alunperin Pakkikseen tutustuttikin. Sivuja olen lueskellut jo pari vuotta, mutta nyt vasta tuli rekisteröidyttyä, jotta saisin sananvaltaa ja mahdollisuudet kommentteihin/kysymyksiin.

Salilla käyn kaksi kertaa viikossa tositarkoituksella; rauta liikkuu hampaat irveessä. Enkä pelkää näyttää rumalta tai irvistää, kun viimeiset toistot tekevät gutaa. Jos minä joskus näen punaista, niin yleensä syy on reisien loitontaja/lähentäjävempeleissä kitkuttavat lehdenlukijat ja huulipunan korjailijat. Näin.

Lupaan käyttää minulle suotua sananvaltaani harkiten ja viisaasti.

Olen lukenut pakkista jo varmaan vuoden, mutta nyt vasta tajusin tähän threadiin kirjoittaa. :) Olen siis kohta 20v. ja salilla käynyt "kunnolla" vasta muutaman kuukauden, sitä ennen taustalla syömishäiriötä, paljon aerobista ja mitä sattuu treeniä salilla.

esittäydympä minäkin. pian 22-vuotias sosiaalialan amk-opiskelija porista täällä, perhettä löytyy mies ja koira. kuntosalijäsenyyden hankin toukokuussa 2007, siitä asti käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti, ilman kummempia tavoitteita. nyt pari kk treenannut enemmän tosimielellä ja ottanut vempelekitkutusten kaveriksi mavea, penkkiä, kulmasoutua, kyykkyjä jne.
tavoitteena salitreenissä pitää kroppa kunnossa (on erilaisia vaivoja ja vammoja, eli hyvä lihaskunto olisi erittäin tärkeää) ja tietysti saada muokattua siitä mukavamman näköinen :) tällä hetkellä ylimääräistä kertynyt alavartaloon, ylävartalo ihan ok, käsissä jo hieman muotoakin.
inhokkini vatsalihakset, niiden tekeminen ollut aina varsin vastenmielistä ja ne ovat ehdottomasti heikoin lenkkini. niiden harjoittamista pitäisi nyt alkaa opettelemaan. muu treeni on mielestäni nautinnollista ja pidän siitä tunteesta, jonka rasitus lihaksiin aiheuttaa, mutta vatsalihasten kohdalla tuo tunne on kaikkea muuta kuin mukava, jotenkin puistattava.

mutta tosiaan täällä olen ja innolla lähes päivittäin forumia luen :)

Pikkuhiljaa aloin lukea palstaa ja lopulta rekisteröidyin. Varsinainen punttimimmi en kylläkään ole, ainakaan vielä. Haen siis täältä motivaatiota ja vinkkejä kuntoiluun.

Moro vaan kaikki!

Esittäydynpä minäkin :) Voi tulla pitkä juttu, mutta asiaan!

Eli oon tammikuussa 16 vuotta täyttänyt tyttö ja foorumin löysin muistaakseni viime elokuussa ja siitä asti olen tätä seuraillut. Olen varmaan kuudennesta luokasta asti halunnut aloittaa punttauksen ja saada edes jonkun näköiset lihakset. Silloin se ei vaan tuntunut ajankohtaiselta, mutta nyt olen ajatellut aloittaa säännöllisen salilla käymisen, kun ikääkin on tullut muutama vuosi lisää ja olen paremmin tietoinen punttaukseen liittyvistä asioista. Kiitokset siitä kuuluu tänne mahtaville ihmisille, jotka viitsivät jakaa tietouttaan! :worship: Ikäni vähän kyllä häiritsee, se kun aiheuttaa ennakkoluuloja ja tuijottelua salilla, jossa kaapin kokoiset äijät käyvät nostelemassa 150 kilon painoja. Sukupuolikin aiheuttaa sen, ettei meikäläistä "oteta vakavasti". Ja kun olen tosiaan vielä aloittelijakin...

Olen n. 3-4 vuotta pelannut jalkapalloa, mutta nyt olen puoli vuotta ollut tauolla valmentajamme lopetettua. Vapaa-aikaa alkaa oleen vähän liikaa, joten punttaukselle on kyllä hyvin aikaa tällä hetkellä :) Tarkoitus kyllä olisi jatkaa futista taas jossain vaiheessa, mutta en näe mitään ongelmaa punttauksen ja futiksen yhdistämisessä. Salilla olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta nyt olis tarkoitus aloittaa säännöllinen treenaaminen. Itseasiassa meikäläisen ois pitänyt tehdä niin jo aikaisemmin, mutta olen laiska ja huono pitämään uuden vuoden lupauksia... Mutta Pakkotoiston lukemisesta olen saanut hirveästi motivaatiota ja nyt aatteli ottaa itseäni niskasta kiinni! Poikaystävä on myös saanut minut hommasta innostumaan. Ja luvannut vielä neuvoakin :D

Tavoitteena aluksi olis painonpudotus ja olenkin parin kuukauden aikana pudottanut 5 kg. Varsinaisella dieetillä en ole ollut, mutta sellaiselle ajattelin kyllä ryhtyä. Pituutta on 164 cm ja painoa nyt 65 kg. Sitten haluaisin kiinteytyä ja saada kauniit, timmit lihakset. Se olis mahtavaa... :kuola: Hommaahan siinä kyllä on, mutta mottoni on "hitaasti, mutta varmasti". Itseäni varten kuitenkin treenaan, niin mikäs kiire tässä on. Ja ihan aloittelijana punttaamisessa on vielä paljon opeteltavaa ja liialla hutiloimisella satutan vain itseni. Toivon saavani punttaamisesta elämääni uutta sisältöä ja iloa. Vaikuttaa muutenkin antoisalta harrastukselta :D Toivottavasti tästä lähtis sitten pyörät pyörimään!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
No, korteni kekoon minäkin sitten.. Eli tänään rekisteröitynyt, aiemmin jo forumia lukenut 22-vuotias keväällä valmistuva opiskelijamimmi. Salilla käymisen aloitin aktiivisesti (3 krt/vko) viime vuoden loppupuolella ja nyt kun pientä lihaskuntoa on luotu, kiinnostaa koko ajan enemmän ja enemmän tämä raudan nostelu. :) Mutta hiljalleen kohti päämääriä..

Heippahei kaikille!

Täältä kirjoittelee 21-vee likka, olen lukenut tätä ko.foorumia jo pitkään mutta vasta nyt sain aikaiseksi rekisteröityä. Käyn salilla ahkerasti ja siihen päälle juoksulenkkejä + spinningiä + uintia, viikot ovat kieltämättä melkoisen vauhdikkaita :) Sydäntä lähellä on myös matkustelu, metalli/rokkimusiikki (kunnon mättöä sen olla pitää!) ja erilaiset taidejutut.

"Hei, olen uusi täällä" :D

Jonkin aikaa olen tätä foorumia mielenkiinnolla lueskellut ja kadehtien kuolannut kuvia - täytyy sanoa, että upeita naisia kaikki tyynni :5:

Itse olen kolmenkympin kriisissä painiskeleva ikiteini läntiseltä Uudeltamaalta. Harrastuksiin lukeutuvat koirat ja hevoset ja 1,5 vuotta sitten elämäntaparemontin myötä mukaan tuli myös liikunta. Teini-ikään asti harrastin liikuntaa aktiivisesti, mutta sen jälkeen kymmeneen vuoteen en mitään. Näkyi myös vaa'assa, johon oli hiipinyt reiska kymmenen kiloa liikaa sitä painoakin...

Erosin elämäni parisuhteesta tuolloin 1,5 v sitten ja päätin, että kun täytän 30, olen paremmassa kunnossa kuin koskaan; ja siihen on nyt sitten enää reilu puoli vuotta aikaa :eek:

Liikuntamuotoja päivittäisen koiralenkkeilyn & ratsastamisen lisäksi on spinning, pump, satunnaiset aerobictyyppiset ryhmäliikunnat, hölkkäily ja puntilla käynti. Liikuttua tulee lähes päivittäin, mutta salitreenistä tykkään eniten. Kiertäjäkalvosimen repeämä vaikeutti vähän tuota yläkropan treenausta viimeiset 9 kk, mutta pikkuhiljaa pääsee tuota olkapäätäkin muistuttelemaan olemassaolostaan.

Kiitos kaikista mielenkiintoisista ja erittäin opettavaisista triideistä, tälläiselle kaltaiselleni keltanokalle täältä riittää infoa ja ohjeita loputtomiin.

Aurinkoisia oloja kaikille!

- Harha

Moikka!
Pari vuotta olen palstaa seurannut ja vinkkejä + inspiraatiota hakenut, mutta nyt vasta rekisteröidyin.

Olen siis 24 v mimmi ja liikuntaa säännöllisen epäsäännöllisesti harrastanut joitakin vuosia. Lajeina ollut mm pyöräily, ratsastus, kamppailulajit ja uutena villityksena pump+spinning. Aina treenien välillä tullut heiluttua painojen kanssa ilman päämäärää.
Viime syksystä lähtien innostuin kuitenkin oikein kunnon salilla käymään ja aika säännöllisesti olenkin siellä veraillut. Nyt vaan lisää puhtia hommaan..:rock:

Hei vaan, joskus olen selaillut keskusteluja ja viime aikoina enemmänkin niin päätin sitten rekisteröityä. :)
25v "tyttönen" täällä siis kirjoittelee.

Tässä sitten liikuntataustaa:
Aikaavievin harrastus (4-6krt/vk) on ratsastus. On kuitenkin pakottava tarve harrastella myös muuta liikuntaa. Olen mennyt aika pitkälti oman fiiliksen mukaan ilman järjestelmällisyyttä.
Tavoitteena on kehittää toimiva kombinaatio kaikesta kivasta ja innostavasta. ;) Parantaa kuntoa yleisesti ja saada kaikki löysät pois kropasta..nälkä kasvaa syödessä!

Lajit siis ratsastus, sali ja ryhmäliikunnasta enimmäkseen tanssipainotteiset tunnit (tällä hetkellä BodyJam ja Sambic). Satunnaisesti käyn myös spinningissä sekä body balancessa, sekä lenkkeilen ja kesällä rullaluistelen. Muistakaa nyt etten näitä kaikkia tee joka viikolla, muuten aika loppuisi.. :D Viikkoon mahtuu ratsastuksen lisäksi vähintään yksi salikerta (tai sali + BodyPump) ja yleensä 2-3 tanssituntia. Salilla käynnin haluaisin saada tuohon 2krt viikossa.

Saliohjelma on tehty kuntosaliohjaajan toimesta viime talvena, jonkun aikaa ehdinkin käydä 2kertaa viikossa tuolla 1-jakoisella ohjelmalla. Jonkun verran olen lueskellut eri lehtien salivinkkejä (Sport ja Fit-lehdet) ja niiden mukaan muokkaillut viime aikoina tuota omaa valmista ohjelmaa. Viime vuonna oli hiukan taukoa, kesällä lähinnä lenkkeilin ja syksyllä en ehtinyt oikeastaan mitään koska tein kahta työtä.

Ravintojuttuja lueskelin täältä ja tajusin olevani täydellisen tietämätön :eek: yritän kyllä syödä terveellisesti mutta sorrun helposti herkkuihin(suklaa...) tai muuhun epäterveelliseen mässytykseen. Paino on kyllä ihannelukemissa, mutta ruokavaliossa on varmasti paljon parantamisen varaa.. eli eikun opiskelemaan!

vielä viimeiseksi totean että arvatkaa oliko pakko marssia heti ostamaan maitorahkaa kun olin lukenut herkkutopicia täällä... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom