Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Olen tällainen "uudistunut" vanha palstalainen. :)
Ennen kaikkea sh-paskaa ja nyt sitten uusia tuulia sellaisella "vaaka mäkeen"-asenteella. Aivan puhdas asenne ei vielä ole kyseessä, mutta eroon vaakaorjuudesta, treeni luistamaan ja monipuolista ruokaa.

Treenailen 2-jakoisella neljä kertaa viikkoon, aerobista teen fiiliksen mukaan ja muistan levätä tarpeeksi. Ikää on mittarissa 19 vuotta ja viimeinen lukiovuosi on edessä, kun 2. vuonna päätin sen nelivuotiseksi pidentää.

Tervehdys!
Ilmottaudunpa joukkoon minäkin, laiskempana luonteena kun kaikki motivaation lähteet tulee tarpeeseen :) Puntteja on enempi tai vähempi säännöllisesti kolisteltu kotosalla jo jostain ala-asteikäisestä saakka ja kumma kyllä, lihastakin on kehittynyt. Nyt olis salikortti harkinnassa, jos sais hiukan säännöllisyyttä ja monipuolisuutta tähän touhuun, ja "isompia" tavoitteita ;)

Hello vaan kaikille! Olen palstaa lueskellut jo vuosia ja joskus tänne rekisteröidyinkin, mutten enää muista edes millä nimellä... Punttailua on takana enemmän ja vähemmän, edellinen vajaa vuosi vähemmän ja nyt taas aloitus ihan nollilta, mikä on aivan syvältä. Kun muistaa vielä ne vuoden takaiset treenipainot...
No, kyllä se tästä.
Ikää 25 vuotta, pituutta 164 ja painoa n.60 kiloa. Normi paino on mulla ollut 50-55, mutta tupakanpolton lopettamisen jälkeen numerot pompsahti heti ylemmäs.

Heipä hei kaikille!
Olen nyt vuoden verran taustaillut täällä, pitäisiköhän alkaa pikkuhiljaa osallistua keskusteluihinkin...:rolleyes:

Ikää kertynyt 24 vuotta, pituutta ja painoa sopivasti. Harrastuksina bodypump ja "jumpat" sekä lenkkeily. Oma urheilutausta on kilpavoimistelussa ja baletissa, ruumiinrakenne jotakuinkin tämän mukainen. Syksyn aikana tavoitteena saada hiukan muskeleita ja notkistua paljon!

Heipat maailmalta!

Tänne sain rekisteröidyttyä taustailun jälkeen. Olen 24-vuotias tyttönen, ja asun tällä hetkellä Ranskassa perheeni kanssa. Liikunta on ollut osana arkeani jo useamman vuoden, mutta nyt iski totaalinen punttailu-ja juoksukärpänen. :D Tähän asti olen punttaillut vain kotosalla ja ensi kuussa ostan salikortin. Käyn myös juoksemassa joka aamu ja vaihtelevasti pitkillä ja reippailla kävelylenkeillä päivisin tai vaihtoehtoisesti juoksemassa pidemmän lenkin. Mielenkiinnolla olen lukenut täällä käytyjä keskusteluja ja olenkin saanut monia vinkkejä mieltäni askarruttaneisiin kysymyksiin. :) Kiitos niistä teille kaikille!

Mainittakoon vielä oma koko: 168cm/57kg ja tarkoituksena olisi saada vähän enemmän lihasta löllön tilalle. Takana myöskin jos jonkinmoista syömisongelmaa, joita olen nyt (onnistuneesti!!!) alkanut selättämään! :)

Mukavaa olla yksi punttimimmeistä. :) Palaillaan, salut!

Helloy!

Nainen Lahdesta vuosimallia 82.
Näitä aikasempia esittelyjä lukiessani tarttui mukaan " pikuvauva aikana ei ehtinyt salile lähteä..." juu'u ihan kuin omasta suusta. Tosin se ensimäinen lapsi on jo 7 vuotias.. Eli "muutama" vuosi on salilta pysytelty poissa.

Nyt niitä "vauvakiloja" on sulateltu aktiivisesti ja vielä riittää työtä.. Salilla käynnin aloitin muutama kuukausi sitten pitkän tauon jälkeen, 4 kertaa viikossa. Lisäksi fiiliksen mukaan jumppia. Lenkkiä päivittäin sekä kotijumppaa olen (luojan kiitos) harrastanut näinä vauvavuosinakin.

Tavoite on aika korkealla mutta ei mahdoton.:rock:

Tervedys myös minun puolesta!

Olen lueskellut vinkkejä ja metsästänyt hetkittäin karkaillutta motivaatiota täältä jo varmaan vuoden päivät.

Nimimerkin takana on siis 19-vuotias tyttönen, jolla on taustalla joku vuosi sitten lopetettu tanssiharrastus sekä pari vuotta salilla käyntiä enemmän tai vähemmän.
Nyt sitten on ehkä vihdoin majoittunut minuunkin se motivaationpoikanen hieman tiukempaan ja toivon mukaan tästä tullaan kehittymään parempaan suuntaan.

Kirittäjiä ei omalta salilta naisten joukosta juurikaan löydy, joten tämä sivusto tulee minulle tarpeeseen. :)

Terve täältäkin suunnalta!

Olen reilu parikymppinen naisihminen Tampereelta. Innostuin salitreenistä jo pari vuotta sitten, mutta terveysongelmien vuoksi se on ollut mitä nyt on. Nyt alkaa vihdoinkin olla se aika kun voi alkaa yrittää tosissaan. :whip: Tältä foorumilta on jo apua saatu moneen pulmaan, toivottavasti jatkossakin.

Hei,

olen 24-vuotias espoolaistunut treenailija. Jos joku pienikokoinen treenailija tai oikeasti lisäravinteista tietävä osaisi auttaa, ottaisin avun ilolla vastaan; vajaa 46kg/vajaa 153cm kokoinen nainen kaipaa kipeästi apua oikeiden lisäravinnesuhteiden ja ylipäätään oikeiden lisäravinteiden löytämiseksi. Kyselin asiaa jo tuolla ravinto-puolen kysymitävaan-ketjussa tarkemmin, jotta sieltä voi katsoa ja sinnekin toki vastata.

Treenaan siis nyt puolen vuoden tauon jälkeen 3-4 kertaa viikossa. Pyrin tavoitteelliseen treenaamiseen ja koitan välttää painonpudotusta, mutta en halua myöskään muovautua miksikään kimpaleeksi. ;) Takana 8 vuotta treenaamista enempi tai vähempi.

Nyt sitouduttu erääseen kuntosaliketjuun tuleviksi 13 kuukaudeksi - että pakko son nyt sitte treenata :whip::D

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Heippa!

Päätin nyt itsekin tänne kirjoitella, kun monesti se on käynyt mielessä, mutta jotenkin on aina ollut niin "kiire" ettei ole ehtinyt tänne oikein mitään rustailla, vaikka mieli on tehnyt.. :) Näitä keskusteluja olen kuitenkin muutaman vuoden ajan lueskellut, ja hyviä vinkkejä olen täältä poiminut, kiitos niistä! :) Olen harrastanut urheilua jossain määrin koko ikäni, välillä enemmän ja välillä vähemmän.. nyt olisi tarkoitus tehdä siitä elämäntapa, koska siitä nautin ja tulevaisuuden ammattihaaveeni liittyvät myös urheiluun ja kokonaisvaltaiseen terveydenhoitoon... Salilla olen treenannut yläasteelta lähtien 2- ja 3- jakoisella ohjelmalla, ja lisäksi olen käynyt erilaisilla ryhmäliikuntatunneilla.. Tällä hetkellä olisi tarkoitus mahduttaa viikko-ohjelmaan kolme salitreeniä, bodystep, sulkapallo/uinti ja lenkkeily.. Tavoitteena on kasvattaa kuntoa, ja päästä ylimääräisestä rasvasta eroon sekä kasvattaa lihasta, mutta nämä kun ei oikein onnistu samaan aikaan, niin tällä hetkellä tavoitteena on rasvanpoltto kadottamatta kuitenkaan lihaksia.. :) mitat on n. 176/70 ja rasvaprosentti 20,8 (jos siihen mittariin nyt voi luottaa..)..
Hyviä treenejä kaikille ja jatkan kirjoittelua muiden keskustelujen puolella! :)

Terve kaikille!

Päätinpä minäkin lopulta rekisteröityä. Olen juttujanne jo noin vuoden lueskellut täältä taustalta. Ikää on kertynyt 26 vuotta, pituutta noin 170 cm ja painoa on aina liikaa. :rolleyes:

Treenaamisesta sen verran, että lähinnä käyn ryhmäliikuntatunneilla, kuntosalia välttelen. Johtuu lähinnä siitä, että kärsin lievästä paniikkihäiriöstä ja kuntosali on jostain syystä se paikka, missä kohtaus meinaa laueta. Ryhmäliikuntatunneilla voin piiloutua muiden sekaan ja jotenki se ei ole minulle läheskään niin paha paikka kuin salin puolella. Toivon joku päivä voivani treenata salinkin puolella. Puoli vuotta sitten en olisi voinut kuvitella itseäni edes noille ryhmäliikuntatunneille joten uskon vakaasti, että tämäkin haaste on voitettavissa.

Olen kärsinyt syömishäiriöstä, jatkuva ruoan ja syömisen kanssa kamppaileminen on ollut arkipäivää reilut pari vuotta. Vaaka on ollut minulle vihollinen ja peilikin näyttää ihan muuta mitä haluaisin. Pikkuhiljaa olen alkanut toipua ja koitan nyt saada treenin ja ravinnon terveille raiteille.

Hyvää syksyn jatkoa ja pirteitä treenejä kaikille!:hyper:

Moikka!

Uusi olen minäkin, tosin olen myös vuoden verran pakkiksella pyörinyt. Muutos sohvaperunasta aktiiviliikkujaksi on tapahtunut parin vuoden sisällä, painoa on lähtenyt nyt n. 25 kiloa. Hitaasti mutta varmasti!

En oikein tunne oloani kotoisaksi jumpissa ja aerobiceissa, salilla tulee käytyä säännöllisen epäsäännöllisesti. Vuoden vanha olkapäävamma haittaa yllättävästi kaikkea harrastamista... Jääkiekkoa ja jalkapalloa tulisi muuten pelailtua hyvinkin mielellään. Uusi leikkaus edessä, eli taas alkaa kuntoutus alusta, mutta eiköhän se tästä. Tyydyn toistaiseksi vaan satujumppaan ja koiran kanssa lenkkeilyyn. :)

Olen 25-vuotias saliholisti Uudeltamaalta. Addiktiota takana kohta 3 vuotta. Olen käynyt täällä säännöllisen epäsäännöllisesti jo vuoden, mutta päätin rekisteröityä vasta nyt.:D

Heimoihei, 18-vuotias sali-intoilija täälläkin. Pituutta 175 ja paino pyörii 58 paikkeilla. Ennen kesää paino oli +-50 ja nyt tuntuu ettei vanhat vaatteet enää mahdu millään päälle. Muotoja tullut salilla käynnin ansioista ihan kivasti, mutta rasvaprosentti on valitettavan iso.
Salilla käyn 3-5 kertaa viikossa, nyt flunssan takia en pääse varmaan aikoihin.. harmittaa. Koiran kanssa tulee käveleksittyä pitkin ja poikin päivää. Sanoisin kuuluvani ongelmasyöjiin (nimimerkillä joskus 5000kcal päivä) ja tästä tulisi päästä eroon. Liikunta on auttanut tasapainottamaan elämää ja tuomaan rytmiä, ei malta odottaa että pääsee taas viskomaan rautaa! :D
Takaraivossa elättelen toivoa joskus pääseväni kisaamaan, mutta ensin perusasiat kondikseen ja täytyy sanoo että täältä saano hurjasti siihen apuu :).

Pitkän aikaa olen tätä foorumia selaillut, ja paljon saanut hyödyllisiä vinkkejä. Ja nyt sitten pääsee ihan kirjoittelemaankin!

Moikka ja terve kaikille!

Täälläkin uuden uutukainen kävijä Itä-Suomesta, joka on jäänyt sivustoihin niin koukkuun että nenä kasvaa kohta ruutuun kiinni!

Ikää 26 v, salitouhuihin hurahin n. 16 vuotiaana. Välillä saattanut toki olla vuodenkin tauko, mutta aina se veri vaan raudan ääreen vetää takaisin! Lihaksien arvostus lähtenyt luultavasti ihan siitä, että ihannoin kurinalaisia ihmisiä, ja mistäs se kurinalaisuus paremmin paistaa kuin kunnon lihaksista! Itellä ne kyllä on edelleen piilossa jonkun muun tavaran alla, että se siitä omasta kurinalaisuudesta :rolleyes:

Mutta eipä muuta kuin riemukkaita reenihetkiä!

kai voisin mäkin kuuliaisena tähän postata (rekisteröitymispäivämäärä nähtävästi tosiaan 24.9.2007 et hetki tähän menny :D)

Päivittäin tulee käytyä lueskelemassa. Joskus esim kun laiskottaa niin voi hyvillä mielin jäädä selailee pakkista ja oikeuttaa salireenin missaamisen sil et täält oppii varmasti jotain tärkeää, aika onnetonta! mutta on nois vuoden salireeneis jotain kehitystäkin tullut onneks :)

Pitkään lueskellut pakkista, mut niinkun näköjään kaikilla muillakin niin rekisteröityminen vaan on vähän kestänyt. Päivittäin tulee täällä käytyä, sen mitä salilta ja koululta ehtii.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom