Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Täytyy itekki tänne jotain lisätä.

Treeni historia yltää usean vuoden taakse johon kuulunut jumppaa ja hieman salilla käyntiäkin. Puoli vuotta sitten päätin että nyt ruvetaan nostamaan punttia ahkerammin ja nykyään sitä tapahtuu kaksi kertaa viikossa muun aerobicin, spinningin ja jumpan ohessa. Pari kuukautta sitten eksyin pakkikselle varmaan vuoden tauon jälkeen ja tämä mesta on lisännyt motivaatiota kyllä niin paljon etteivät sanat riitä kertomaan. Täytyy lainata yhtä kommenttia jonka täältä luin ja osuu kyllä täysin omaankin nilkkaani: 'Tähän harrastukseen vaan rakastuu.'

Eli iso kiitos pakkiksen väelle:worship:

Tämä on pieni askel yhteiskunnalle, mutta suuri harppaus minulle- tänne kirjautuminen on käynyt mielessä jo vuosia, mutta sen aikaan saaminen onkin ottanut aikansa.. Mutta hei, täällä ollaan :hyvä:
(sitten kun vielä oppisin käyttämään näitä systeemejä, etten itseäni heti alkuun nolaisi..)

Juu minäkin täällä hei. 23-vuotias salieläin liittyy joukkoon. Tuosta nimimerkistä... Mä olen aina huono keksimään nimimerkkejä ja tätä miettiessä toimiston pöydältä silmään osui näytönpuhdistusliina paketti, missä luki vidamic.... Joo. :D

Hei vaan kaikille! Jälleen yksi mimmi lisää. Palstaa olen kyllä lukenut, mutta vasta nyt sain aikaiseksi rekisteröidyttyä. Salilla olen käynyt on-off meiningillä pidempään, mutta vasta vajaan puoli vuotta olen treenannut tavoitteellisesti ja kovaa, sekä ennen kaikkea kiinnittänyt huomiota sapuskoihin. Ainakin vielä tällä hetkellä innostus salitreeniin on huipussa! :D Liikuntaa olen vaihtelevasti aina harrastanut jossain muodossa ja muista lajeista ratsastus on kovin lähellä sydäntä.

Helou! Tässä mun ensimmäinen viesti palstalle :) Mäkin olen lukenut palstaa jo pitkään ja päätin lopultakin päästä irti pelkän sivustalukijan roolista.

Tervehdys kaikille! :)

Täälläpä taas yksi punttimimmitulokas lisää. Monen muun tavoin olen vakoillut pakkista jo hyvän aikaa, käynyt päivittäin lueskelemassa että mistä nyt puhutaan, mutta vasta tänään sain aikaiseksi (lue: uskalsin) rekisteröityä. Tällä hetkellä käyn salilla 1-4 kertaa viikossa ja harrastan runsaasti aerobista liikuntaa, kuten lenkkeilyä ja pyöräilyä, ja pari viikkoa sitten ihastuin ikihyviksi salin crosstraineriin. Voin luvata että minusta saatte yhden erittäin ahkeran keskustelijan lisää! ;)

Ciao..

Rekisteröidyin :) Tässäpä entinen kestävyyslajin kilpaurheilija, joka siirtyi opiskelijaelämään. Nyt sitten voi alkaa totetuttaa sitä kroppaa, mistä haaveillut, kestävyyslajissa kun lihasmassa ei ollut se päätavoite ;) Nyt siis korvataan kilpailuvietti raudan ja penkin välissä jne.. Hurahtanut myös Pumppiin ja jalkapalloon, niitäkään kun ei ennen ollut aikaa harrastaa.

Joten.. tulen seuraamaan tekemisiänne ja hyödyntämään oppejanne, jotka ovat toki erilaiset kuin tähän astiset voimaharjoittelutapani.. Nyt ei panosteta enää kestävyyteen, vaan lihasten kasvuun ja myöhemmin näkyvyyteen.. Opettelua vaatii myös ruokapuoli, sekin erilainen kuin totuttu.. Mutta kyllä se siitä, pohjat on kuitenkin paremmassa kunnossa kuin ihan puhtaalla aloittelijalla, joten tästä on hyvä jatkaa! :)

Treeni-iloa, kesä lähestyy.. 0/

Mooops!
Tähän asti olen kulkenut täällä miehen tunnuksilla mutta nyt sitten jaksoin vaivautua luomaan omat tunnukset:)
Niin, siis olen saliohjaaja ja entinen kilpaurheilija. Muu jääköön arvoitukseksi.;)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Heips, olen pariakymppiä lähenevä yliopisto-opiskelija. En tähtää kisoihin enkä ole jumppaohjaaja, vaan vähän tällainen sunnuntaikuntoilija. :rock: Käyn salilla ja lenkillä, joskus myös jumpissa fiiliksen mukaan. Talvella yritän hiihtää ja käydä uimahallissa. Olen jo jonkin aikaa lueskellut täällä, mutta vihdoin sain rekisteröidyttyä. =)

minäkin uusi täällä. on tullut jo kauan aikaa luettua muttei ole jaksanut aiemmin rekisteröityä. :rolleyes: nyt tein sen!:hyvä: salilla tulee käytyä sellanen kolme kertaa viikko, sellasen puoli vuotta olen käynyt aktiivisemmin.
ihan täyttä asiaa tämä paikka kyllä on :rock:

Niin, unohdin myös esittäytyä. Olen foorumia lueskellut jo pitkään, mutta ei ole tullut tarvetta kommentoida ja sitä myötä rekisteröityä. Nyt on kuitenkin ollut niin tylsää töissä, että ajan kuluksi tein sen. Täältä saa tietoa kokeneemmilta punttaajilta ja vastapainoksi hullunhauskaa viihdykettä muuten :zzzz: päivään.

Olen tradenomi-opiskelija ja treenannut aktiivisesti salilla nyt noin puoli toista vuotta ja koukussa olen. Tavoitteena saada lihasmassaa ja aerobiselta puolelta tavoittelen parempaa kuntoa. Katsotaan niitä tarkempia tavoitteita sitten joskus...:D

Tuli tänään rekisteröidyttyä. Olen seurannut tätä jo pari vuotta ja salilla treenannut kuutisen vuotta.
Fysioterapiaa opiskelen. Nyt tavoitteena kiinteytyminen ja entistä parempi kunto.:dance:

Tervehdys. Olen foorumeita selaillut jo jonkin aikaa ulkopuolelta, mutta vasta eilen päätin liittyä itsekin joukkoon :). Fiksulta vaikuttavaa porukkaa täällä ja postauksia on ollut miellyttävä lukea.

Olen 19-vuotias tyttö, juuri ylioppilaaksi valmistunut ja välivuotta pitämässä. Pari vuotta sitten olin vielä huippukunnossa, verrattuna nykyiseen olemukseeni. Häröilin syömisten kanssa parisen vuotta, typerästi ja menetin valtavan määrän lihaskudosta siinä samalla. Nykyään paino ei ole enää pääasia, vaan kropan terveys ja ulkomuoto, jota haluan alkaa jälleen rakentamaan parempaan suuntaan.

Harjoittelu on vielä rauhallista. Lihastreeniä on pikkuisen joka päivä ja puolen tunnin juoksulenkki joko yksin tai joskus lapinkoiraa ulkoiluttaen. Ruokavalio on pescovegetaristinen.

Hei, poikaystävän kautta tutustuin tähän forumiin ja olen nyt seuraillut tätä taustalla muutaman kuukauden ajat. Nyt uskalletaan hiukan postaillakin tänne. :D Olen 17-vuotias monen vuoden joukkueurheiluharrastuksen lopettanut tyttö. Tällä hetkellä teen pientä yksinkertaista treeniä kotona, salille en ole vielä uskaltanut mennä. :D

Tällä hetkellä pyrin pitämään itseni "normaaleissa" mitoissa, ettei tulisi urheiluharrastuksen lopettamisen jälkeistä repsahdusta (valmentaja aina varoitteli meitä, että lopettamisen jälkeen tulee elopainoa +20 kg, ja totta se on ollut parin vanhemman tuntemani tytön kohdalla. :D). Syksyllä sitten katellaan uudelleen, että jos koulun ja muun ohella ehtii kuntoilemaanki, niin silloin otetaan uudet tavoitteet. ;)

Melkein päivittäin olen jo pidemmän aikaa käynyt täällä seuraamassa samanhenkisten ihmisten postailuja. Virallisesti olen kuitenkin uusi, sillä nyt vasta uskaltauduin rekisteröitymään. Ikää on 25 vuotta, ja urheillut olen melkein yhtä kauan. Kaikenlainen liikunta maistuu, paitsi keilailusta en pidä, koska olen siinä niin surkea. Tosin en sitä kyllä varsinaisesti urheilulajiksi luokittelekaan... Jep, mutta aurinko paistaa, joten en käsitä, miksi istun tässä koneen ääressä. Taidanpa kammeta itseni tuonne ulkosalle. :)

Helou

Hei Olen uusi täällä-.-
9kk salilla, alussa vaan tarkoitus mahtua pienempiin vaatteisiin (tavoite saavutettu) Mutta koukkuun jäin.
Kuntosalilla 1-2x viikko ja lisäksi n. 2x spinning/bodypump/bodyjam. (3 vuorotyö hidastaa hiukan...)
Kotona joogaa 1-2x vko dvd open kanssa.
Uusi tavoite, lihasta näkymään, kisoihinen lähde. En ole kilpailuhenkinen.
Niin, ja pidän suklaasta...:hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom