Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Nimimerkistäni taitaa varsin selkeästi ilmetä sukupuoleni :rolleyes: mutta vastataanpa silti.

Olen käynyt kuntosalilla muutaman vuoden, joista vasta viimeisimmän niin että jotain tiedän treenaamisesta. Tulokset on vielä tähän mennessä varsin vaatimattomia, mutta en ole enää mikään sohvaperunakaan.

Ihmettelen oikeastaan itsekin hurahtamistani kuntosaliharjoitteluun, aikaisemmin nimittäin INHOSIN kaikkea liikuntaa. Syynä on varmaan koululiikunta, missä olin tosi :kakka:. Koulussa näet suosittiin ketteryyttä, nopeutta ym. vaativia lajeja. Eipä sitten tullut mieleen, että voisin pitää jostain mikä vaati oikeastaan vain raakaa voimaa. Mutta ihmeiden aika ei ole ohi ja nykyään käyn salilla 4 x vko.

Alunperin aloin käydä salilla, koska koko teini-ikäni vihasin vartaloani, josta minulla oli vääristynyt käsitys. Luulin olevani tosi ruma ja läski, vaikka olin suht normaalipainoinen ja ihan siedettävän näköinen. Ei mikään kovin motivoiva asenne siis ollut alunperin... :( No, harrastus sitten vain vei mukanaan kun siitä tuli niin hyvä olo ja jotain tuloksiakin rupesi näkymään. Asennekin ja suhde omaan kehoon kehittyi sitten terveempään suuntaan. :thumbs:

Tavoitteenani on sopusuhtaisen lihaksikas keho omaksi ilokseni, mihinkään kisoihin en suunnittele osallistuvani. Niin, ja tämän mainion foorumin löysin vasta tänä vuonna, aikaisemmat tietoni treenaamisesta olen kaivanut kirjastosta.

Pöö. Täällä yks, ikää 27 ja asuinpaikka.. no, eteläinen suomi. 16-kesäsenä villiinnyin kuntoilusta, parikymppisenä alko baarit kiinnostamaan enemmän. kolmisen vuotta sitten aloin taas harrastamaan liikuntaa ja terveellisiä elintapoja (tupakointia lukuunottamatta) ja nyt melkein absolutisti. Nyt vasta rekkasin tänne, vaikka selaillu jo pidemmän aikaa näitä juttuja.
Seuraava tavoite: rööki pois ja lissee lihaa :D

heippa kaikille.

olen 31, käynyt salilla 19-vuotiaasta, muuta kuntourheilua teini-iästä alkaen. asun helsingissä.

tällä hetkellä tavoitteena saada lisää lihasta, toistuvat flunssat ikävästi katkaisee treenaamisen : (

Tää on tämmöinen 19 kesäinen tytöntyllerö Uudeltamaalta:) . Pakkiksella olen käynyt lurkkimassa jo kuukausia, mutta vasta nyt sain painettua tuota maagista Register-nappulaa. Salilla käymisen aloitin toukokuussa, tammikuussa -08 alkavan metässä ryynäämisen ym. pikkureippailun kunniaksi:D . Hommasin heti ekalle kerralle PT:n, salijutuista kun ei ollut mitään kokemusta ja nyt tulee käytyä puntilla 3kert/vko. Kaikenlaista muuta urheilua on tullut harrastettua intohimoisesti jo vuosia: kestävyysjuoksua (tällä hetkellä tauolla, kun jalka hajos:itku:), pyöräilyä, seinäkiipeilyä, sulkkista, ratsastusta(:whip::D) ja koirien lenkittämistä. Viimeiset hetket lukiossa ovat käsillä ensi syksynä (huh, oli jo aikakin!) ja intin lisäksi tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu ensihoitajakoulutus AMK:ssa.

Nonnih, nyt sitten foorumineitsyys meni Pakkiksen osalta, täytyy kyllä vielä kiittää että aivan loistavia neuvoja täältä löytyy, oli kysymys sitten mikä tahansa ja treenimotivaato nousee kohisten juttuja lukiessa!:thumbs: Täytyykin tästä lähteä salille...

Heips;

Olen 25-vuotias nuori nainen Savon sydämestä; tarkoitus aloittaa salilla käyminen uudestaan nyt loppukesällä useamman kuukauden tauon jälkeen. Motivaatiota ja viihdettä täältä foorumilta haen!

Heipat! Tällainen urheiluhullu parikymppinen tyttö etelä-suomesta. Varsinainen lajini on enempi kestävyystyyppinen, mutta vaatii myös sitä voimaa ;) Täältä saanut mukavia neuvoja ja vinkkejä..thänks ja tsempit kaikille! :)

kerran yhen postauksen jo laitoin niin olkoon tää toinen...20-vuotias oululainen likka, harrastanut koko ikänsä kaikenlaista urheilua hiihdosta yleisurheiluun, rullaluisteluun, maastojuoksuun, aerobicciin... :whip:pakkiksella oon surffaillut tiiviimmin tämän kesän alkupuolelta, kun viimein iski puntti-innostus aerobisten jäätyä vähemmälle.

Hello!
Oon 22 wee ja Helsingistä ja uusi täällä. Salilla käymiseen on innostanut kaksi veljeäni ja avomiehen kaveri, jotka on kaikki himobodareita.
Pakkotoistolla oon vieraillut jo pidemmän aikaa ja nyt vihdoin rekisteröidyin.
Mielenkiintoisia keskusteluja täällä :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Rekisteröitynyt aikaa sitten erittäin ikävästä syystä.... Enikeis. Ikää ens kuussa 27 ja asuinpaikka pääkaupunkiseutu. Ammattina liikunta, harrastuksena liikunta, haaveena kisat. Ehkä oon jo liian :wanha: aloittamaan.

28v. Varsinais-Suomen asukki.

Koko ikä harrastettu liikuntaa, aloitanut ratsastuksella ja kestävyysjuoksulla. Sittemmin tuli mukaan kuntosali jo aika nuorella iällä, samoin aerobicit ja spinningit yms. Harrastanut olen myös karatea ja kickboxingia.

Joskus yritin 172 senttistä vartaloa väkisin nujertaa keskitysleiriläisen mittoihin, tosi huonoin tuloksin. Siis terveyden kannalta. Mutta kun luontoäiti on suonut vähän raamikkaamman kropan, tein onneksi täyskäännöksen tuon päähänpinttymän suhteen.

Liikunta-alalla töissä, nykyään harrastuksena kuntosali, lenkkeily, ratsastus, spinning, jumpat ym, joita työnkin puolesta tulee väännettyä.

34- vuotias kaappi-pakkislainen rekisteröityi vast'ikään, mutta täällähän sitä on luumuiltu päivittäin jo jonkun aikaa..
kaikkea on tehty: juostu ja hiihdetty kilpaa, juostu maratoneja, jumpattu, käyty salilla.
Ei sille mitään voi: kicksit tulee hiestä!

Lueskellut olen foorumia jo pidemmän aikaa mutta vasta nyt uskalsin rekisteröityä. Salia ja erilaista aerobista harrastelen.
Lihasta olis tarkoitus kasvattaa, rasvaa polttaa ja henkistä hyvää oloa ylläpitää.
Erittäin kiinnostunut olen ravinnosta ja urheilusta ja niiden vaikutuksista ruumiiseen ja sieluun. :p Jospa joskus vaikka olisi ed.mainittuun liittyvä työ.

Satu40

Terve,
Olen lueskellut tätä palstaa varmaan jo muutaman vuoden, ja vihdoin rekisteröidyin..
Olen jo neljäkymppinen:wanha: täti, mutta salilla viihdyn aina vaan..Ei osaa lopettaa.

Tunnustaudun minäkin kaappi-pakkislaiseksi:) Piiiiiitkän aikaa olen jo taustalta seuraillut, päätin vihdoin rekisteröityä!

Eli olen 22v opiskelijatyttö, asuinpaikka (heti kesätöiden loputtua;) ) Helsinki. Koko pienen ikäni olen kaikenlaista urheilua harrastellut, ja todennut saman kuin moni muukin että urheilija ei tervettä päivää näe, ikävä kyllä... No, 3 vuotta sitten salikärpänen puri ihan kunnolla ja lopun kaikki tiedämmekin:rolleyes: Vieläkin tosin taistelen näiden loukkaantumisten kanssa, ja treenistä pitää välillä pitää taukoa mutta suunta kohti parempaa koko ajan!
Kaikki treeniin ja ravintoon liittyvä kiinnostaa, tavoitteena "kasvaa isommaksi" ja nauttia treenistä :)

valokki

Moikka,

myös minä olen lueskellut tätä palstaa pitemmän aikaa, mielenkiintoisia juttuja ja vinkkejä saa 44-vuotias ikäloppukin. Mukava huomata, että joku muukin nelikymppinen on ahkera punttisalilla kävijä. Jos olisin 10 vuotta nuorempi, osallistuisin varmasti kisoihin, mutta nyt tyydyn "varjokisaamaan" itseni kanssa punttiksella.

kuten moni edellinen...lukenut oon pidemmän aikaa...rekisteröityä uskalsin jonki aikaa sitten...
treenaa kovaa ja kaukaisena haavena ehkä joskus kisat...

YES! Uusi täällä (tai uus vanha, lukenu teidän löpinöitä jo kauan:haart:)! Päivittäin melkeen täällä.

hei kaikki punttimimmit. kirjoittelen ensimmäistä viestiäni ikinä pakkotoistolle ja masu on täynnä perhosia. hieman tietoja minusta: Olen aloittanut treenaamisen vasta noin reilu puoli vuotta sitten, mutta rakastuin lajiin kyllä samantien. olen lukenut pakkista harva se päivä ja löytänyt täältä motivaatiota ja etenkin vastauksia loputtomaan typerien kysymysten-listaani. hienoa että on olemassa sivusto jossa on näin paljon viisaita ja kannustavia ihmisiä joille aloittelija saa esittää mieltään kaivertavat kysymykset.

raskaita treenejä ja rentouttavia lepopäiviä kaikille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom