Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Lyhyt esittely on paikallaan. Eksyin tänne kai ainoana tankerona Hämeestä :( , salihistoriaa takana ruhtinaalliset pari viikkoa :rolleyes: ja terveys- ja kuntoilumielessä liikkeellä. Kiloja pitäisi saada pois ja tavoitteena on pienentyä 3-4 vaatekokoa. Tähän 165 cm on nykyinen 83 kg (läskiä) liikaa :nolo: :whip:

Just rekkautunut ilmottautuu! Salillakin aloin käymään pitkän tauon jälkeen ja painoa olis tarkotus tiputtaa reilusti!

Olen reilun viikon lueskellut pakkiksen forumia ja kovasti koukkuun jäänyt! Salilla käynyt nuorempana paljon, sitten ollut n. 10 vuoden tauko, osittain lasten syntymän ja ihan laiskuuden vuoksi... Nyt elelen kotirouvan elämää Kiinassa ja on aikaa käydä salilla. Ylipainoa reilusti ja sitä tässä koitan samalla pudotella terveellisen lihasystävällisen ruokavalion avulla.

Saliharrastusta reilun vuoden verran takana, pakkista olen tainnut melkein yhtä kauan lueskella. Aloittelija vielä, mutta innostus on kova!

Vasta alkaja salilla. Isännän innoittamana ja nyt nuo kisa kuvat innotti viellä enenmän. Jonkun aikaa jo lueskellut ja uskaltautunut nyt myös joihinkin kirjoitella, kun huomaa ettei todellakaan ole ainut vasta alkaja.

Enkö muka oo vieläkään ilimottanu itteeni tähän:eek: ... No vuoden verran tositarkoituksella;) salilla oon käynyt, sitä ennen 10 vuotta välillä pidempien taukojen kera ja väärillä opeilla. Tosin paljon opittavaa vieläkin. Silti viimeisen vuoden aikana tulleet suurimmat muutokset ja tapahtunut suurin kehitys, mitä ikinä 10v aikana.

Ikää just ja just alle 30, lapsiakin yks. Ja melkeinpä päivittäin täällä roikun.

Uusi innokas saliharrastelija täältä Pohjolan valkeasta kaupungista ilmoittautuu. Ikää on vähän reilut 20, vasta muutama kuukausi treeniä takana, mutta monia edessäpäin. Tavoitteena salilla ja kuntoilussa muutenkin on yleinen kunnon ja ulkonäön kohotus.

Uusi ilmottautuu. Kauan olen täällä taustalla hengaillu, ja joskus sata vuotta sitten oli joku nickikin, mutta uusi nimi ja uudet kujeet ;)

Mä oon raskaana nyt viikolla 29+2, eli heinäkuussa on laskettu aika.. Reenivinkkejä tulin katselemaan, koska hommaan tällä viikolla hentoisen tauon jälkeen salikortin, ja piti tulla tarkistamaan, mitä sitä uskalsikaan tehdä salamatkustajan kanssa :hyper: Ei mulla muuta, hei :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ja punttimimmien kööri vain kasvaa!
Martta ilmoittautuu mukaan palstalle. Taustalla useita vuosia tanssia, salitreeniä tositarkoituksella n. 3 vuotta ja pumpin ohjaamista nyt vuoden verran. Unelma fitness lavalle astumisesta ei jätä rauhaan, vaan voimistuu päivä päivältä... Lauantaina meen tsekkaamaan kisat ihan livenä ja katsomaan viekö touhu lopullisesti mukanaan... :rolleyes:

Moi, täällä Meku. Treenannut punttia on ja off, nyt tarkoituksena taas aloittaa. Ikää jo yli kolmekymmentä ja lihakset sen mukaiset :wanha: Nyt tsempillä mukaan!

Hei, ehkä uskallan kanssa esittäytyä.

Olen varmaan nuorimpia mimmejä täällä, edes vielä 17-vuotiaskaan, vaikka tämän vuoden puolella tuleekin täyteen... Viimeiset puoli vuotta olen treenannut enemmän tosissani, ja tässä on nyt kehittynyt unelmaa ehkäjoskus päästä kisaamaankin. Saa nähdä. Ainakaan näyttelijänä lavakammon ei pitäisi olla kauhean iso este :). Mutta kauheasti opittavaa ja parannettavaa on vielä.

Punttitreenin lisäksi harrastan satunnaista juoksemista ja ratsastusta. Ja näyttelemistä ja itsensä ilmaisemista muutenkin, mutta se menee jo vähän asiasta ohi :D.

taidampa minäkin (jo nyt :D) esittäytyä; 21-vuotias naikkonen from the west-coast, pari vuotta satunnaisesti saleillut ja nyt reilu 4 kk ihan tosissaan ja voi että on upee fiilis joka kerta !!

Joo, ja täällä maryjane esittäytyy myös. Vuoden verran olen tätä palstaa lueskellut, mutta nyt vasta ilmoittauduin mukaan.
Pieni esittäytyminen: punttia olen harrastellut reilut kolmisen vuotta, ei massaa tosiaankaan vielä liikaa (uskokaa tai älkää), mutta into treenata aivan mieletön ja lavallekin astunen tässä 2-3 vuoden sisään.
Omaan aika vahvat mielipiteet asiasta kuin asiasta, ja mottoni on: se ei pelaa joka pelkää. Joten koettakaa kestää:hyper:
Kiitän ja kumarran!

Uusi punttimimmi esittäytyy!

Elikkäs täällä yksi rautaa rakastava nainen sai vihdoin aikaiseksi rekisteröityä Pakkikseen. Ensimmäisen kerran nämä sivut löysin pari vuotta sitten ja siitä lähtien olen käynyt silloin tällöin juttuja lueskelemassa. Viimeisen sysäyksen rekisteröitymiseen ja VIP:iksi liittymiseen antoi viime lauantain Kultsan kisojen Pakkiksen VIP-katsomo, jossa olisi ollut varsin mukava kisoja seurata takarivin sijasta. :rolleyes:

Ikää minulla on 27 vuotta ja punttia olen harrastanut viitisen vuotta. Tähän viiteen vuoteen mahtuu tosin kaksi lasta, joten treenin määrä ja laatu on vaihdellut. Kovempaa ja määrätietoisempaa treeni on ollut kaksi viimeistä vuotta ja jotain kehitystä on alkanut pikku hiljaa näkyä, JEE! Pakkikselta toivon löytäväni lisää treenimotivaatiota ja pääseväni juttelemaan muiden punttaavien mimmien kanssa. Omat tyttökaverini kun eivät oikein ymmärrä puntti-innostustani. :jahas:

Pupu Tupuna

*kantaa korsia kekoon*
Rekisteröidyin käyttäjäks vähän aikaa sit,sitä ennen seikkailtuani äijäpuolella nauramas niitten shaisse-jutuille.Muutenkin rekisteröitynyt,vaimon kans potkitaan toisiamme kotipunttikselle melki joka pv.Noin vuos harrastettu,mut ei mikään kilpaura silmissä siintäen.Kunhan joskus saan lihakset erottuun läskien alta.Kiitos Pauliina Talukselle,ennen sen kirjan löytymistä kirjastosta en ois ajatellukaan punttaamista.Lainasin kuitenki opuksen puolivitsillä ja totesin et "kaunis setähän puhuu asiaa".Siitä lähti.

Heippa hei, olen kohta 19-v. tyttö Itä-Suomesta ja salilla olen käynyt kohta vuoden verran. Punttiksen lisäksi harrastan potkunyrkkeilyä, ja ensi kauden aikana olisi tarkoitus nousta kehään.

Hei siis kaikille täältäkin puolelta. Olen kohta 18-vuotias akka Lapista ja innostunut punttaamisesta ja kuntoilusta oikein toden teolla noin vuosi sitten. Tässä on muutettu elintavat ja tuloksia saatu kivasti -13 kiloa läskiä ja lihasta alkaa erottua tuolta kerrosten alta. Huimaa! Taustalla on lentopalloilua noin kahdeksan vuotta, mutta se harrastus jossain vaiheessa jäi taakse. Nyt pingotaan lenkkipolulla, nostellaan painoja ja käydään aerobicit ja muunlaiset jumpat läpi. Pakkotoisto on kyllä ollut oiva kaveri, vaikken paljoa oo tänne vielä itse kirjoitellutkaan.

Pakkikselta toivon ainakin että saan täällä juteltua samanhenkisten innostuneiden kuntoilijoiden kanssa. Etenkin kivaa kun täällä on punttimimmit-osio, kuten pupu tupunakin mainitsi, että omat tyttökaverit ei oikein ymmärrä harrastusta.

Huomenta, huomenta! Ajattelin nyt pistää vähän infoa meikäläisestä, kun kuitenkin seuranut pakkotoiston keskusteluja noin vuoden ja saanut sieltä hyviä vinkkejä.. :) Eli 20v naishenkilö..Salilla käymisen aloitin noin ööm..puoli vuotta sitten? Innostuin heti, aikasemmin käynyt ahkerasti bodypumpissa+ erilaisissa jumpissa, lenkkeillyt sekä tehnyt kotijumppia. Nykyään ei enää kotona jumppaaminen innosta, siispä lenkille/salille/aerobicciin :) Ruokavalio on myös melko kohdallaan, tietty aina pientä hienosäätöä ja välillä ilta tahtoo kääntyä enemmän hiilaripainotteiseksi..Kuten eilen :D.. Mutta siitä siis energiaa nousta klo 6 aamulenkille :p Ideana olis saada tähän ruhoon lisää lihasta ja voimaa.. ja kiinteyskin olis ihan jees :D..Jos joulukuuks sais hauiksen ympärysmitan edes 30 :p, olis kiva ja syyskuussa puolmaratonille pitäis ehtiä harjotella, se olis mun 4. puolmaratoni.., jos joka vuos kävis ainakin kerran =) pysyy toi juoksu edes jotenkin kuvioissa.., hyvä stressin karkottaja kun alkaa ahdistamaan..

Suositut

Back
Ylös Bottom