Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
täällä myöskin uusi jäsen. Jonkin aikaa seuraillut keskustelua sivusta ja nyt piti rekisteröityä että pääsee osallistumaan keskusteluun.. Paljon löytyy hyödyllistä tietoa joka lähtöön, kiitos siitä palstan aktiivikirjoittajille!

Uusi jäsen täälläkin, hei!

Tähän asti vuoden verran säännöllisen epäsäännöllistä "punttailua" takana. Motivaation kanssa välillä suuria ongelmia, sairastelen myöskin säännöllisin väliajoin mikä katkaisee harrastuksen aina vähintään kahdeksi viikoksi.

Ohjelma on, hyvä sellainen, mun ongelmani on lähinnä tuolla ruokailun puolella. Mä olen vielä siinä vaiheessa, että en ymmärrä ja tekstit hiilareista yms. menee täydeksi hepreaksi. Jonkinlaiselle räätälöidylle ruokaohjelmalle olisi varmasti tarvetta, itse en vain osaa tehdä sellaista. Kaikenlisäksi olen myös surkea kokki... :nolo:

Taas yksi mimmi ilmoittautuu joukkoon! :lol2:
Olen harrastanut punttien nostelua jo usean vuoden ajan ja tuntuu siltä että koko ajan innostun hommasta vaan enemmän ja enemmän.
Hyvä palsta. Kiva kun on samanhenkisiä ihmisiä täällä turisemassa...

Pari kuukautta on tullut palstaa selailtua, ja voisi kai sitä "ilmiantaakin" itsensä. Innostuin punttailusta keväällä, mutta kummasti tuli lisää ruutia hommaan löydettyäni Pakkiksen. ;)

Pari kuukautta on tullut palstaa selailtua, ja voisi kai sitä "ilmiantaakin" itsensä. Innostuin punttailusta keväällä, mutta kummasti tuli lisää ruutia hommaan löydettyäni Pakkiksen. ;)
Jep, täysin sama stoori täälläkin, joten moi kaikki! :D

Uusi tulokas

Heipsistä!

Ajattelin ilmottautua joukkoonne =). Olen 15kg pudottanut ja vielä on hieman matkaa tavoitepainoon. Olen ajatellut näin alkuun enempi aerobista liikuntaa harrastaa ja sitten myöhemmin jatkan niin että käyn enempi salilla.

Terveellisen ruuan syömisessä on ongelmia :(. Syön kyllä puuroa aamuisin ja koulussa normaalisti. Mutta kotoa löytyy hirmuisesti houkutuksia joihin tulee sorruttua. Mies on harrastanut jo kauan salilla käymisiä ja hän voikin rauhassa syödä kaikkea eikä se näy missään :D. On se niin epäreilua.

Ois kiva kuulla kohtalotoverin kuulumisia, jotka on alottanu reenaamisen tai ovat jo tiputtaneet painoaan ja päässeet fitness kuntoon??? Muutenkin kannustukset ja neuvot ovat tervetulleita =)

Mukavaa on liittyä joukkoonne!!! :dance:

tervetuloa joukkoomme ja ennen kaikkea: intoa ja kärsivällisyyttä uuden elämäntavan kanssa! täältä löydät kyll varmasti paljon vinkkejä!

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Yksi ilmoittautuja lisää joukkoonne, ikää löytyy 17.
Parisen vuotta olen sivuja lueskellu ja saman verran myöskin haaveillu punttaamisesta. Jonkin aikaa sitten rekisteröidyin ja ekan viestin laitoin eilen.
Pari sali kertaa vasta takana mut kyll se siitä. Ratsastusta oon harrastanu säännöllisesti 8 vuotta ja lenkkeilyä jonkin verran. Tavotteet on sali harrastuksen osalta korkeella. Tavoitteena massan lisäys ja sellaseen kuntoon pääseminen et jos on sit kiinnostusta niin vois mennä kisoihinki. Toivottavasti pääsen tavoitteeseen.
Täältä oon jo saannu paljon vinkkejä tekemiseen. Kiitos :)

Hei! tämmönen 26-vuotias "urheiluhullu" nainen sai vihdoin rekisteröidyttyä tänne.Tietoa tältä sivustolta on tullut etsiskeltyä jo kauan..

Jällee yksi uusi lisää. :) Enemmän tai vähemmän säännöllistä punttien nostelua takana noin 5 vuotta. Aiemmin ei ollut kummempia tavoitteita, nyt viimeisen vuoden aikana tärkeimpänä päämääränä on ollut / on yhä edelleen laskettelukunnon kohentaminen. Talviharrastus siis vaatii etenkin jaloilta ja keskivartalolta sekä voimaa että kestävyyttä.

Treeniä katkoo ikävästi kaikenlainen sairastelu... Nyt onneksi on pari viikkoa pystynyt treenaamaan jälleen kunnolla.

Heipsis kaikille!

Olen seurannut punttimimmien- osiota jo vuoden verran ja nyt uskaltauduin itsekin rekisteröityä! :) Syömäpuoli on itsellä ihan retuperällä, mutta liikuntaa harrastan aktiivisesti. Puntin tulokset ei varmastikaan näy ja kehity halutulla/toivotulla tavalla juurikin syömisen takia :)

ps. Nickin pitäisi olla Framboise, mutta en saa sitä enää vaihdettua..höh..Osaako kukaan auttaa?

Heiii minäkin täällä ilmoittaudun uutena..
vuos sitten harrastin salia ahkerasti mutta se jäi sitten salikortin päätyttyä kiireiden takia pois.. nyt taas kesän jälkeen ajattelin aloitella, mutta enemmänkin olen näitä aerobisen puolen harrastajia.. tavoitteena olisi ei niinkän massan lisäys kokonaisuutena, vaan kehon muokkaaminen tasapainoisemman näköisemmäksi (vahvistamalla heikompia lihasryhmiä) ja rasvanpoltto ensi kesään mennessä.. mulla on siis liikunnallinen tausta monen vuoden takaa ja kunto on kestävyyskunnon kannalta hyvä.. katsotaan miten käy:)

moi kaikille! :)

astumpa takaisin kuvioihin, tasan vuoden olen ollut poissa pakkotoistosta. ja nyt rytinällä takaisin. useamman vuoden olen puntilla käynyt vaikka tässä kuussa tulee vasta 20 plakkariin. tarkoitus olisi nyt syksyn myötä saada punttiohjelma, ja ennenkaikkea tuo ruokapuoli kuntoon. ryhmäliikuntatunteja vedän helsingissä, toinen paikka missä minuun helposti törmää on lenkkipolku....
todella kivaa olla takaisin taas:)

Uusi

Hei,

muutaman kerran selaillut Pakkotoistoa ja tänään vihdoin rekisteröidyin. 25-vuotias nainen, joka etsii vastausta kysymykseen: miten pitää treenata ja syödä, jotta pääsee läskeistä ja selluliitista :eek:.

Yritän syödä hyvin ja harrastuksiini kuuluu tärkeimpänä tanssi (jazz ja lattarit), minkä lisäksi aerobic, pace ja kuluneen vuoden kävin myös salilla ja spinningissä, mutta olen ne nyttemmin jättänyt kokonaan (eli onkohan oikea foorumi mulle lainkaan?)

Heipsan kaikille!
Päätinpä minäkin jättää merkkiä. Olen 26 vuotias naikkonen, kiinnostaa ulkonäöstä huoltapitäminen sekä tietysti treenaaminen. Reilu vuoden verran käynnyt salilla säännöllisen epäsäännöllisesti. Sitä ennen tuli paljon harrastelua esim. bodypumppia yms. Vieläkin satunnaisesti käyn pumpissa, mutta tuo raudan liikuttelu salilla enemmän makuuni. Jäänpä seurailemaan mitä vinkkejä täältä voisi löytyä. Niin ja omat tavoitteet olisi saada painoa alas, eli läskiä pois ja lihasta tilalle, sekä yrittää käydä säännöllisesti salilla.
Hyvää ja treenikästä syksyn jatkoa kaikille! :)

Hei!

Palstaa lukenut parisen kuukautta ja nyt päätin sitten rekisteröityä. Ikää 28 v. ja tulevaisuuden haaveena kisaaminen... Urheilua olen eri muodoissa tanssista jääkiekkoon harratanut koko elämäni. Että tällaista...

Heippa!

Ilmoittaudun myös mukaan.. Varsin epäsäännöllisesti punttia takana useampi vuosi ja Pakkotoistoakin tullut melko kauan luettua. Urheilua olen harrastanut koko pienen ikäni eli 23 vuotta.

Suositut

Back
Ylös Bottom