Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Moikkamoi! Täällä yksi uusi punttimimmi lisää. Olen lueskellut näitä juttuja jo jonkin aikaa ja nyt uskaltauduin rekisteröitymään. Tosi hyvä palsta!

Joo uus täällä. Vilkaisen varmaan lähes päivittäin ku sain oman netinki.
Välillä oon lueskellu ulkopuolisena näitä juttuja.

Täällä kans yks uus 22v. punttimimmi. Painoa oon vähä pudotellu täs kevään ja kesän aikana ja kotona jumppaillu ja puntteja nostellu. Nyt olis sit tarkoitus ruveta käymään salilla ja saamaan vähä lihaksia. Saa nähdä kuinka onnistuu ku en oo koskaan salilla käyny (muuta ku ehkä joskus yläasteella koulusta) Täältä saa kyllä hyvin tietoa ku vaan jaksaa lueskella keskusteluja, mut voi olla et tulee kyseltyä aika paljoki enemmän tai vähemmän typeriä kysymyksiä, mut enköhän mäki joskus jotain opi.:)

Uusi täällä. Salilla oon viettänyt nelisen vuotta, nykyään hieman `tuloshakuisemmin´. Ikää 22v, pituutta normaalisti ja painoa aina muutama kilo liikaa.. Eli näillä lähdetään :)

Tutustunut ja lueskellut.. Uutta oppimassa ja tietoa hakemassa. Asiantuntevia kommentteja paljon ja ihanaa, kun kokemuksia ja tietoa jaetaan muillekkin. Suuri kiitos kaikille kirjoittajille!

Tämäkin tyttö rekisteröitynyt pitkän selailun jälkeen. Vaikuttaa asiantuntevalta sivustolta jossa porukalla on positiivinen asenne!

Elikkäs täällä 21-v likkanen aloittaa punttisuraa. Olen tän vuoden alusta laihistellut sellasen 15 kiloa ja toinen samanmoinen olis tarkoitus saada pois. Olen harrastellut jumppaa ja salicircuittia muutaman vuoden ja nyt otin sitten ekaa kertaa salikortin ja ajattelin käydä salilla 3 kertaa viikossa. Ohjelma on vielä hakosessa, jonkinlaista pitäis rustata itse, koska meidän tuppukylässä ei ole yhtään kuntosaliohjaajaa. Täältä tulin siis hakemaan oppia ja lueskelemaan juttuja kauemmin harrastaneilta.

hei, olen uusi täällä :)

Jonkun kerran olen käynyt lueskelemassa ja nyt uskaltauduin rekisteröitymään :)

Eli olen 30v kolmen lapsen äiti :wanha:, ja punttiksella olen käynyt jopa muutaman kuukauden :)

Vajaa vuosi sitten innostuin vähän painoa pudottamaan ja kuntoa kohottamaan, ensin innostuin spinningistä (jota harrastin nuorempana, opiskeluaikana josta alkaa olla jo 10 vuotta, apua :)), ja tuossa loppukeväästä sain vihdoin aikaiseksi aloitella myös salilla käymään.

Eli aloittelija olen, mutta eipä tässä sen kummempia tavoitteita ole kun saada itsensä timmimpään kuntoon treenaamalla ja ruokavaliolla.

Selkeesti on kyllä jo kroppa muuttunutkin, vaatekoko pienentynyt yms., joten kaipa sitä on jotain osannut oikein tehdä :), mitat on kutakuinkin 171cm/57kg

Tämä riittänee näin esittäytymiseksi...:)

Hei vaan, jälleen yksi uusi lisää tähän joukkoon. Palstaa olen seuraillut enemmän ja vähemmän aktiivisesti yli vuoden ajan, salille uskaltauduin ensimmäistä kertaa viime keväänä ja nyt vihdoin päätin rekisteröityäkin tänne. Kiinnostus lajiin lisääntyy siis hitaasti ja epävarmasti, mutta suunta lienee oikea. :D

Hei vaan kaikille! Olen tässä varmaan vuoden verran selaillut mimmien juttuja ja nyt vasta sain itseni rekisteröitymään :)
Vähän minusta: harrastan kilpailumielessä sekä nyrkkeilyä, että potkunyrkkeilyä. Viikkoon mahtuu siis lähinnä treeniä ja urheilijan elämäntapoja johonkin opiskeluiden sekaan :D

Lopuks nostan hattua ihan jokaselle punttimimmille :worship: Kateeks käy teidän päätäväisyyttä ja itsekuria! Niin ja kiitokset loistavasta foorumista. Jatkakaa samaan malliin!:thumbs:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Moikka! Minäkin uskaltauduin vihdoin tänne rekisteröitymään, kun olen aktiivisesti salilla käynyt nyt 2 vuotta. Ikää on 17 vuotta. :D

Täältä olen kyllä löytänyt todella paljon tietoa ja apua. Mahtava foorumi! :worship:

Moikka! Rekisteröidyin juuri ja tässä hieman taustaa. Salilla olen käynyt aktiivisesti vuoden alusta alkaen n.neljä kertaa viikossa. Jonkinlaista urheiluharrastustaustaa löytyy myös aikaisemmilta vuosilta. Asustelen Varsinais-Suomessa ja ikää on 32 vuotta.

Moi! Täältä löytyy kans yksi saliharrastukseen täysin hurahtanut. Muut lajit eivät ole kovin kauaa jaksaneet kiinnostaa, mut salilla käynti on saanut koukkuun.

Eilen päätin vihdoin rekisteröityä pitkän painostuksen jälkeen. Salilla olen käynyt noin vuoden verran enemmän ja vähemmän säännöllisesti.

Morjesta vaan...Mieki oon lukenu tätä palstaa jo hyvän aikaa, varmaan pari vuotta, mut nyt sit vihdoin rekisteröidyin, että pääsen jutskaamaan tänne teidän kans. Ainoastaan töissä voin käydä tääl Pakkiksella, ku kotona ei viel oo nettiä... Oon saanu täältä tosi hyviä vinkkejä mm. ravintoon liittyen. Kiitokset vain :)

Böy. Täälläkin yksi 17 kesää nähnyt, enemmän tai vähemmän punttien kanssa säheltäjä. Oon ihan harrastelija ja kuntoilija, mitään unelmia kisailuista tms. ei ole :)

Minäpä ilmottaudun taas vaihteeksi tänne.
Oon aikasemmin kirjoitellut nimimerkillä Brynja, mutta jostain syystä en saa enää selville salasanaani, vaikka oon tuota "salasanan lähetystä sähköpostiin"-toimintoakin kokeillut. En tiedä mitä oon sekoillut, mutta mutta.
Aloittakoon tästä sitten uusi elämä pakkiksella.
Ajattelin jopa rueta kirjoittelemaan vähän aktiivisemmin, tän entisen taustailun sijaan.

22-wee, puntilla pari kertaa viikossa tällä hetkellä, aika ei riitä enempään.
Harrastan lisäksi spinningiä, talvisin hiihdän ja ympäri vuoden käyn kävelylenkeillä yms. Istun liikaa tietokoneella ja käytän liikaa aikaa sängyssä makoiluun.

Mut terve vaan kaikille.

Minäkin ilmottaudun :)

Olen 20-vuotias nainen ja kuntosalilla on tullut käytyä 4 vuotta enemmän ja vähemmän säännöllisesti. Viime vuoden syksynä aloitin treenaamaan kovaa ja tuloksiakin alkoi näkyä. Joulukuussa sitten kuitenkin aloin odottamaan vauvaa ja treenit jäi taka-alalle.
Kipinä treenaamisesta ja haaveista kilpailla joskus Body Fitneksessä eivät kuitenkaan sammuneet vaan pysyivät tiukasti mielessä. Nyt poikamme on reilun 2kk ja mulle on iskeny kova hinku takasin salille! Tarkoitus onkin jälleen lähteä kokeilemaan rakasta harrastusta ihan muutaman vkon sisällä :)

Heippa!
Ilmoittaudun myös, 24-vuotias typykkä Satakunnasta. Salilla käyny varmaan neljä vuotta suht huonolla menestyksellä ja erittäin epäsäännöllisesti... Nyt kesän tauon jälkeen enemmän ajatuksella. Muita harrastuksia jooga, aerobic, circuit, chiball ja tietty lenkkeily, pyöräily, metsässä "samoilu", lukeminen, käsityöt, ruoka... Ajan antaessa myöden tietysti, kaikkea haluamaansa ei millään pysty. :(

Muusta sen verran, että miekkoseni kanssa asun (muutto rivarikaksiosta omakotitaloon kuukauden sisällä, remppaa, peltohommia ym... Hirvittää!!) ja kisumisu meillä on myös, Mikko nimeltään. :D Mutta se minusta.

Ja kiitos teille, ihanat mimmit!! Mahtavaa kun on löytynyt omankaltaisia ihmisiä!! :hyper: Kaverit kun eivät tunnu olevan samalla aaltopituudella näissä asioissa... Kirjoittelemisiin!!

Suositut

Back
Ylös Bottom