Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Huomenta!
Minäkin täälä uusi 24-vuotias tytönhupakko. Harrastuksiin lukeutuu punttisali, thaiboxing, aerobik, spinning ja koirien kanssa ulkoilu.

Että HEI vaan kaikille :)

Helou!
25-vuotias tytsy ilmoittautuu! :) Jonkin aikaa olen jo seikkaillut Pakkotoiston forumissa ja vähän aikaa sitten rekisteröidyin. "Jäähyllä" ollut punttiharrastus on taas alkanut innostaa, muu liikunta on lähinnä body pumpia ja spinningia. Täältä palstalta on hyvä hakea motivaatiota jos sellainen jonain päivänä sattuisi olemaan vähän kadoksissa.. Tarkoituksena on saada kroppa siihen kuosiin että sitä ihan mieluusti katsois peilistäkin.. no pikkuhiljaa :D

Inspiroivaa

Hei kaikki,

Oon jo pitkään lueskellut näitä keskusteluja ja nyt sitten itsekin päätin liittyä mukaan. Ainoa huono puolihan tässä on se, että tässä töissä kun palstaa lueskelee, tulee ihan hirveä himo päästä puntille nyt heti. :)

Käytän tehokkaasti lopputyöpäivän etsimällä hyviä keskusteluja proteiinilisistä.;)

Uusi ilmottautuja

Ilmottaudun kanssa uudeksi käyttäjäksi. Paljon täällä lueskellut, mutta nytpä ehkä osallistun keskusteluunkin :)

Jep, uusi kirjoittelija olen minäkin. Pakkista olen lukenut noin kolmisen vuotta, mieheni olan yli ja joskus itseksenikin. Vajaa vuosi sitten rekisteröidyn ja muistaakseni tässä pari kuukautta sitten kirjoitin ekan postaukseni.

Ei sen enempiä... :)

Moi kaikki, mäkin olen uusi täällä. Olen 24-v. opiskelijaneitonen ja aktiivinen liikkuja. Puntilla olen käynyt enemmän tai vähemmän säännöllisesti reilut kaksi vuotta, mutta ensimmäinen saliohjelma mulle laadittiin vasta viime syksynä... Ja nyt alan huomata oikeesti tuloksia, ja olen innostunut! :hyper: En tajua miksi vitkuttelin niin kauan ohjelman ja ohjauksen hankkimista, ennen vetelin aina "oman fiiliksen mukaan" mikä oli ihan kivaa, mutta tuloksetkin oli sitten laihanlaisia. Käyn myös eri jumpissa ja kesällä juoksen.

Olen lueskellut täällä vasta vähän aikaa, ajattelin nyt rekisteröityä että voin itsekin osallistua keskusteluun jos huvittaa.

Moikka :) Täällä mukaan ilmoittautuu 23-vuotias, pikkutytön äitee. Olen jo jonkun aikaa täällä lueskellut ja nytpä sit päätin rekisteröityä ( kun täällä jatkuvaan hengaa ).

Salilla kävin ennen lasta melko aktiivisesti, myös spinningissä ja jumpilla, mut sitten jotenkin repsahdin tuon ihanan palleron myötä ja nyt on aika ottaa taas härkää sarvista ja alkaa töihin :whip: Elikkä tällä hetkellä käyn salilla kolmesti viikossa ja kahdesti viikossa juoksemassa, kai se siitä taas lähtee.

Harrastuksista voisin kertoa, että askartelen tosi paljon (kortteja, koristeita, muovailuja... yms) ja teen ja suunnittelen vaatteita.

Että sellaista minusta, täällä varmasti taas tavataan ja kivaa viikonloppua kaikille :hyper:

Heippa!
Olenpa tuossa jo kirjoitellutkin muutaman kommentin, mutta nyt vasta hoksasin tulla virallisesti esittäymään:nolo:

35-vuotias, kahden lapsen äippä, "uusiosinkku"
Liikunta aikaisemmin aerobisen puolella, juoksua ja uintia, mutta viime vuonna sitten sisäistin salilla käymisen. Salibandy:n pelaaminen aloitettiin kaveriporukalla kuukausi sitten.

Muita kiinnostuksen aiheita sisustaminen, leffat, kirjat.

Mäkin olen jo kirjoitellut jonkun verran kommentteja, ja vasta nyt esittäydyn. :)

Jonkun aikaa lueskelin Pakkotoistoa ja sitten ajattelin rekisteröityä. On vielä niin paljon epäselvää salitreenistä ym. urheiluun ja syömiseen liittymisestä, että täältä saa varmasti hyviä vinkkejä.

Salilla oon käynyt alle vuoden, jumpassa useita vuosia.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Moi!

Aktiivinen pakkiksen selailija ilmottautuu. Kirjoittelu on jäänyt aika vähälle, mutta tietty pakkisannos on saatava päivittäin lukemalla.

Säännöllistä salilla käyntiä on takana reilut kaksi vuotta ja tavoitteena olisi elinikäinen harrastelijasaliura. (Haluan isona teräsmummoksi :D )

ihan vasta tämän sivuston löysin ja tänään sain vihdoin kirjattua itteni tänne :) paljon on kyllä ollut apua ku suhteellisen uutta juttua mulle tää puntti-homma :) liikunta kyllä muuten on tullu harrastettua, mut koskaan ei oo ruokavalioon yms. kiinnittänyt niinkään huomiota... :eek:
ai nih... päivittäin tulee käytyä. on niiiiin paljon opittavaa, ettei pysty mitenkää muistaa edes puolia mitä päivän mittaan lukee... mut pikkuhiljaa :D

noh kaipa munkin täytyy esittäytyä vaikka mä oonkin on tänne aika paljon kaiken näköistä kirjotellutkin... salilla käymisen aloitin esimmäisen kerran 16-vuotiaana, jumpissa salilla tuli käytyä siihen asti ku muutin kotoa pois. muutama kuukausi sitten mies yllytti/pakotti mut salille sen kanssa ja hyvin olen viihtynyt :)

Bambie sanoi:
teen ja suunnittelen vaatteita.
ryhtyisitkö omaksi vaatturikseni?:) kauhee homma löytää aina housuja ku lahkeet on 15cm liian pitkät ja mikään malli ei oikeen istu... :itku:

Salitytsy ilmoittautuu :)

Tällä sivulla on tullut käytyä useaan otteeseen, mutta vasta nyt viime vkolla uskaltauduin tänne itsekin rekisteröitymään ja kovasti juttuakin on tullu kirjoteltua.

Olen salilla käynyt jo vuodesta 1997, mutta vasta vuonna 2000 se kunnolla kolahti. Silloin ehkä enempi tuli käytyä jumppa- ja spinning-tunneilla, mutta kyllä se kuntosalinkin puoli alkasi kiinnostamaan. Ehkä nyt pari viimeistä vuotta enempi on sitten tullut vietettyä aikaa kolistellen kuntosalin puolella, mutta myös spinning ja combat on huippuja :rock:
Muita harrastuksia on esim. kesäisin rullaluistelu (hulluna siihen!!), pyöräily, ja lenkkeily. Kovasti aina on kiinnostanut kampailulajit, mutta yksin en oo saanut vain aikaseksi sellaiseen lähteä ja eipä aikakaan riittäisi.
Olen myös aurinkohullu eli kesällä mut löytää aivan varmasti rannalta makoilemasta!
Myös moottoripyörät on yksi asia, joka saa sukat pyörimään jaloissa, mutta omaa pyörää eikä korttia ole vielä tullut hankittua, mutta ehkä joskus;)

Ja meinas unohtua...oon vuosimallia -78 ja Pohjanmaalla asustelen.

Salitytsy sanoi:
Ja meinas unohtua...oon vuosimallia -78 ja Pohjanmaalla asustelen.
Ihmekkään kun äijäsi on mitä on kun nyt tietää mistä olet!:) täällä toinen pohjalainen!!:) keski-sellaiselta lähtöisin, nykyään etelä-suomessa asustelen...

-pipsa- sanoi:
Ihmekkään kun äijäsi on mitä on kun nyt tietää mistä olet!:) täällä toinen pohjalainen!!:) keski-sellaiselta lähtöisin, nykyään etelä-suomessa asustelen...

Heh, pitääköhän sitten vaihtaa kaupunkia :D
Monta kertaa oon kyllä sitä oikeastikin harkinnut, mutta ystävät, työ ja perhe on kuitenkin täällä niin tänne on nyhjäämään itekin jäänyt.
Taidat kuitenkin olla oikeassa... siis pohjalaisista miehistä ;)

Salitytsy sanoi:
Heh, pitääköhän sitten vaihtaa kaupunkia :D
Monta kertaa oon kyllä sitä oikeastikin harkinnut, mutta ystävät, työ ja perhe on kuitenkin täällä niin tänne on nyhjäämään itekin jäänyt.
Taidat kuitenkin olla oikeassa... siis pohjalaisista miehistä ;)

ei nyt sentään kaupunkia tarvi vaihtaa... itse en ole kauheasti viihtynyt etelä-suomessa, helsingistä en pidä oikeastaan ollenkaan (anteeksi kaikki helsinkiläiset) paitsi, että täältä löytyy hyvät shoppailupaikat... monta kertaa olen miettinyt muuttoa takaisin kotiin isin ja äidin luokse :) mutta sitten siellä taas olisi paljon sellaisia ihmisiä joita en välttisti haluaisi tavata. tottakai kaverit jäi ja kummityttö mutta kovasti yhteyttä pidetään...

monesti mies on ihmetellyt ku oon niin hiljainen ku on uusia ihmisiä ympärillä ja monet saa varmasti musta aika tylyn kuvan, ei vaan kiinnosta jorista tuntemattomille ihmisille turhan päiväisiä asioita... en tiedä onko se sitten tätä keskipohjalaista identiteettiä vai onko se vaan minä...? :)

mutta ihan näin vertailun vuoksi niin en mä sinänsä ole kovin paljon eroa nähnyt pohojalaisten :D ja eteläsuomalaisten miesten välillä...

-pipsa- sanoi:
ryhtyisitkö omaksi vaatturikseni?:) kauhee homma löytää aina housuja ku lahkeet on 15cm liian pitkät ja mikään malli ei oikeen istu... :itku:

jeb, jos täällä pirkanmaan alueella asustelet, niin voisihan sitä jotain pienimuotoista vaikka tehdäkkin. Vaikka posti kulkee kauemmaskin niin olis hyvä sovittaa aina mittatilausvaatteita, että niistä tulee sopivat. Mut voit laittaa vaikka meilii jos kiinnostaa. Bambie82 (miukumauku) luukku.com - ja jos näiden osoitteiden jako on kiellettyä niin poistakee :) kun mulla ei varmaan noi privat toimi kun en o vippi....

minä asun etelä-suomessa mutta pari kaveria asuu tampereella... olispa kyllä joskus kiva saada sellaiset housut jotka istuu kivasti:) minäpä taidan laittaa tuon ihan oikeesti harkintaan ja otan sun osoitteen ylös :D

Back
Ylös Bottom