Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Hamtaro ilmoittautuu joukkoon iloiseen yhtenä iloisena punttimimminä :) Ihan untuvikko olen vielä, punttia tehnyt vasta vuoden säännöllisesti 3-4 kertaa viikossa ilman suuria katkoja. Yhtä kauan on tullut luettua pakkista ja paljon tietoa ja hyviä vinkkejä on nyt jo tarttunut mukaan. Kiitos siis niistä ja hyviä treenejä mimmeille ;)

Täällä myös uusi vakikävijä, tosin lähinnä sivustakatsojan ominaisuudessa. Salilla on tullut käytyä viitisen vuotta, tosin ihan eri lailla tavoitteellisemmin sen jälkeen kun tänne tieni löysin eli "jo" kolme viikkoa sitten... :lol2:
Nyt vasta olen sisäistänyt oikean syömisen ja treenin merkityksen. Olisinpa tiennyt tästä sivustosta jo vuosia sitten! Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Kiitos vaan hyvistä neuvoista!!! :worship:

Sainpas minäkin aikaiseksi rekisteröityä. Olen jo pidemmän aikaa seurannut foorumia päivittäin avomiehen tunnuksilla, mutta niillä ei viitsi mimmien puolelle postailla ;) !

Salijutuissa luen itseni aloittelijaksi, koska aloitin nyt vuosien tauon jälkeen vakituisen treenaamisen. Mutta vielä täältä noustaan!!

Palstalta olen saanut paljon hyviä vinkkejä syömiseen ja treeniin. Aurinkoista kevättä ja tsemppiä treeniin kaikille mimmeille!

Sama juttu täällä eli viimeinkin sain aikaiseksi rekisteröityä :) Oon seurannut punttimimmejä enemmän ja vähemmän aktiivisesti noin vuoden verran - tää on ihan huippu foorumi :worship:

Sainpa minäkin aikaiseksi rekisteröityä. Jonkin aikaa olen sivuja seuraillut ja täytyy kyllä sanoa, että kyllä täällä näyttää viihtyvän harvinaisen asiallista porukkaa ja tosi hyviä vinkkejä olen saanut.

Itse olen ollut epäsäännöllisen säännöllinen kuntoilija. Kaikenlaista on tullut kokeiltua, mutta määrätietoisemman saliharjoittelun aloitin vasta tuossa viime kesän lopulla. Ihan untuvikko siis vielä minäkin.

Hei, olen uusi täällä. ;)
Olen juuri vasta aloittelemassa kuntoiluharrastusta.
Suunnitelmissa alkuun voimailla hieman kotona köykäisten käsipainojen kanssa ja jatkossa sitten ruveta käymään salilla edes kerran viikossa. :)

Rupeankin tässä samantien tutkimaan, mitäs kaikkea tällä foorumilla on minulle annettavaa. Toivottavasti paljonkin. ;)

Mäkin sain vihdoinkin rekkauduttua. Puolisen vuotta olen täältä lukenut vinkkejä. :) Viime kesänä aloitin uudestaan punttisalilla käymisen muutaman vuoden tauon jäljiltä. Eli tälläinen aloittelija pomppas porukkaan. :D

On-off -punttaaja about 17-vuotiaasta saakka ilmoittautuu joukkoon. Nyt on taas kova hinku päästä kireään kuntoon.

Heips! Mäkin ilmoittaudun joukkoon. :) Pakkiksen löysin vasta tän vuoden alussa, kun sain netin himaan ja ehti surffaamaan (töissä kun ei ehdi) --> uusi iso maailma aukes. :hyper:

Punttia oon harrastanut useamman vuoden ajan - tosin vähän on-off, välissä kyllä pidempiäkin taukoja. Lisäksi aerobista, pacea, lenkkiä ja bicciä. Joo ja aikoinaan show-tanssia ja ollut muutamana kesänä Ibizalla esitanssijana.

Anyway, Ladies, täältä oon kyllä saanu taas potkua ja inspistä treeniin ja kovaa kyytiä kohti kesää ollaan menossa.

Ja eikun aamulenkille...:whip:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Moi!
Täällä yksi lisää! :)
Punttia on tullut harrastettua on-off tyyliin, mutta nyt 1½ vuotta oon ollu salin jäsenenä ja harrastanu vähän säännöllisemmin. Nykyään käyn 3 kertaa viikos puntilla ja sitten vähän "huvituksen" mukaan muita jumppia, pyöräilyä, lenkkiä. Tällä hetkellä just dietillä, blaah...
Nyt on kyllä vähän motivaatio noussu kun tätä foorumia on enemmän lueskellu ja katellu kuvia. Pitää yrittää tsempata vähän lisää :) .

Heippa!

Täällä ilmoittautuu myös yksi urheiluhörhö mukaan. Takana on aktiivinen kilpaurheilutausta, ja salilla on nyt tullut käytyä(vai pitäisiköö sanoa asuttua:D ) nelisen vuotta.
Vuosien mittaan olen yhä enenevissä määriin siirtynyt spinnaamisesti ja muusta aerobisesta treenistä ihan salilla treenaamiseen. Nyt olen ottanut tavoitteeksi ihan oikeasti lihasten kasvattamisen, ja sen myötä olen myös kiinnittänyt ruokavalioon enemmän huomiota.
Olen aivan addiktoitunut punttien nosteluun :rock: , ja täältä ainakin löytää saman tyylisiä ihmisiä:worship:

Morjens!

Uskalsin minäkin liittyä Pakkikselle :) Jo yli vuoden olen foorumia lueskellut, lähes päivittäin ja on kyllä hienoa, että tällainen on olemassa! Oma saliharrastus on vasta vauvantossuissa (vaikka olenkin :wanha: ) mutta pikkuhiljaa mennään eteenpäin!

Alkuvuosi on mennyt lomaillessa polvileikkauksen takia, mutta nyt alkaa tosikoitos: töihin paluu... Viime viikot olen lähimain asunut salilla tehden jalkatreeniä, mutta nyt nämä kissanpäivät loppuu... Jännittää, että kestääkö polvi töissä ja että jaksanko käydä salilla vielä töiden jälkeen? Kai se on vaan pakko jaksaa, nimittäin paluuta entiseen ei taida olla ;)

Aurinkoista ja tehokasta kevättä kaikille Pakkislaisille!

Heippa!

Tässä yksi lisää!! Aloitin punttailun taas 4 vuoden tauon ja vauvan jälkeen. Oli jo pakko kun katto peilistä mitä kropalle on tapahtunut. Punttailun lisäksi poljen crosstrainerillä, aerobic:aan ja omistan hevosen jolla vaihtelevalla innostuksella ratsastan ajan antaessa myötä. Hauska nähdä, että täällä on näin paljon mimmejä. On yleistynyt valtavasti muutamassa vuodessa ja minua ilahduttaa kuinka omistautuneita harrastukselleen monet ovat. Itse haparoin taas muistellen mitä nyt pitikään tehä ja kaikki lähtee taas alusta painojen hakemisesta jne.

Lämpöä ja kesää odotellen!:hyper:

Wau, mun eka viesti tänne. :rock:
Taustalla oon pyörinyt, nyt uskaltauduin rekisteröitymään! Saliharrastus ihan alkuvaiheessa, mutta koukkuun oon jääny. :hyper:

Moikkelis!

Salikorttini 1-vuotissynttäreiden kunniaksi päätin minäkin liittyä rouheiden rekisteröityneiden joukkoon. Pakkiksen ja erityisesti Punttimimmien sivuja olen käynyt selailemassa hartaasti jo jonkin aikaa ja täytyy myöntää, että oppeja on imeytynyt pääkoppaan roppakaupalla. Kiitos loistavista vinkeistä!

Taustoistani sen verran, että olen 20- vuotias ja harrastanut urheilua himokävelyn muodossa vuosia. Punttailu hivuttautui viime keväänä salakavalasti elämään ja homma imaisi mukaansa. Siitä lähtien ruoka- ja treenipäiväkirjat ovat tulleet osaksi arkea ja identiteettiä, tosin muutama pahemman luokan repsahduskin on koettu. Kunto- puolella tällä haavaa tavoitteena olisi juosta puolimaraton vielä tänä keväänä ja nostaa tehoja niin salin kuin ohjatun liikunnankin puolella.

Tsemppiä treenailuun itse kullekin, pidetään rauta- arvot koholla!

Heipsan!

Minä olen Katherine, ihan juuri 23 vuotta täyttävä nuori nainen. Urheilu on kuulunut elämääni aina, suurimman osan ajasta kilpailumielessä(voimistelu, kilpa-aerobic). Pari vuotta sitten lopetin kilpailemisen ja liikuin itsekseni, lenkkeilin ja nostelin painoja. Pari viikkoa sitten päätin kuitenkin liittyä kuntosalin jäseneksi, koska liikuntamotivaationi alkoi uhkaavasti laskea. Nyt motivaatio on taas kunnossa, ja virtaa riittää:rock: Suorastaan rakastan salilla rehkimistä!:hyper:

Mittani ovat 163/63. Haluaisin kovasti aloittaa dieetin ja timmiytyä. Uskon, että tahdonvoima riittäisi kunhan vaan tietäisin diettaavani oikein. Täältä löytyy varmasti paljon informaatiota diettaamisesta, että ei kun lukemaan ja oppimaan:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom