Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tervehdys minultakin kaikille. :) Parikymppinen naisenalku liittyy myös teidän joukkoon. Olen salilla reilun vuoden ajan käynyt säännöllisesti ja tavoitteena olisi saada hieman lihaksia luiden päälle. Täältä toivon saavani vähän lisää motivaatiota harjoitteluun kun välillä tekee mieli jättää treenit väliin... :whip:

Moi H@nn@! Oon kanssa Turusta ja about saman ikäinenkin ja kiinnostunut tutustumaan samanhenkisiin typyihin. Millä salilla käyt? Pistä vaikka privaviestiä!

Moro moro,

täällä yks punttimimmi :hyper: lisää.
Palstan olemassaolosta olen tiennyt, mutta nytpä
päätin ottaa härkää sarvista ja rekisteröityä.
Ja aloittaa kirjoittelun... :evil:

Täällä myös yksi uusi punttimimmi. Olen harrastanut salilla treenausta sellaiset 4.5 vuotta, joista reilut 3 vuotta "kovaa". Aika mielenkiintoinen foorumi... :)

Tere vaan täältä Oulun eteläiseltä. Pakkista seurannut taustalta jo useampia vuosia..
Salilla käynnin aloitin abouttia kymmenisen vuotta sitten ja olin jo aika napakassa kunnossa. Sitten elämä heitti honkkelis konkkelis ja läsää kertyi...
Nyt on taas reilun kuukauden ajan saanu säännöllisen reenin pyöriin... Siihen entiseen 150kg.n kyykkyyn kun on vaan taas niin pitkä matka...:whip:

Moikka! Sainpahan lopultakin aikaiseksi rekisteröityä. Sivusta olen seuraillut enemmän ja vähemmän aktiivisesti puolisen vuotta. Salitreeniä takana vasta 1,5 vuotta, josta viimeinen reilu puoli vuotta ns. kunnon treeniä (kiitokset tästä pakkislaisille!!). Kaiken maailman hiluvinkuttimiin sitä ennen itsensä tunkikin... Mutta siis. Moi kaikki!! :)

Heippa kaikki!

Olen olen oolut pakkislainen suunnilleen kuukauden ja nyt vasta esittäydyn täällä :nolo: . Salilla on tultua heiluteltua painoja useamman vuoden, mutta kunnon treenausta salilla ollut oikeastaan vasta syksystä lähtien, kun väheni nuo jumppien vedot opiskelun lopettamisen ja päivätyön aloittamisen takia :).

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Tervehdys kaikille,
olen liittynyt joukkoonne. Pidemmän aikaa käynyt lukemassa viestejä ja nyt myös rekisteröidyin.
Liikuntataustani on kaikenkirjava, hurahdan helposti uusiin lajeihin, mutta tällä hetkellä viikko-ohjelmaan kuuluvat salitreeni, kuntonyrkkeily ja lenkkeily.

Moi Punttimimmit!!

Ennen kun laittelen tälle puolelle mitään viestejä, niin päätin esittäytyä... Eli olen siis uusi täällä, harrastanut lähinnä spinningiä, aeroboxia ja juoksua/hölkkää, mutta tuossa lähes vuosi sitten innostuin kokeilemaan punttisalin puolta, ja nyt olen siihen koulussa...

Jotenka nyt enemmäkseen harrastan puntilla käyntiä ja spinningiä. Juoksu ja rullaluistelu kuuluu kuvioihin silloin kun aika ja säät sallii.

Oon kirjautunu tänne palstalle jo ajat sitten, mutta itse asiassa ei ole vielä tainnut ikinä olla sellaista kysymystä, johon en ole löytänyt vastausta, joten en ollut vielä esittäytynytkään... :nolo:

Mutta nyt tahdon vihdoin ottaa kantaa asioihin, joten päätin esitellä itseni ensin :)

Moi! Uusi punttimimmi täällä. Harrastuksiini kuuluvat tällä hetkellä kuntonyrkkeily, aerobic, punttisali ja pitkät kävelyt. Ja vaihtuu aina mielen mukaan... Tähän forumiin olen jonkin aikaa sitten jo tutustunut, ja se vaikuttaa tosi hyvältä! Täältä löytyy tietoa vaikka mistä ja vastauksii mitä mielenkiintoisimpiin kysymyksiin. Oli pakko rekisteröityä! :hyper:

Heips! Uusi olen minäkin, aktiivista punttien heiluttelua takana nyt noin vuosi ja pakkiksella olen vieraillut jo parin kuukauden ajan..:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom