Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Moi!

En ole uusi Pakkiksella, olen muutaman vuoden ajan ainoastaan lukenut viestejä, vaikka pari vuotta on vippinä tullut oltua. Nyt lienee kuitenkin jo rohkeutta "karaista kielensä".
Treenihistoriasta sen verran, että 4 vuotta sitten punttia ja aerobista tuli harrastettua kolmen vuoden ajan enemmänkin, kunnes lähdin vaihtoon -> 6kk ja +10kg. Nyt vasta olen todella motivoitunut aloittamaan kaiken alusta uudelleen. Hyvässä kunnossa oleminen kun on melkolailla mannaa itsetunnolle.. :haart: Tavoitteena olisi lähinnä kutistua, mutta mielellään lopputulos saisi olla "hyvänmuotoinen". Ruokavalion muuttaminen on nyt edessä ennen kaikkea iho-oireiden ja huonon sokerinsiedon takia. Itsekuri ei vaan satu olemaan kaikista rautaisin, joten heikkoina hetkinä tarvitsisin tätä: :whip:

ilmoittautuu mukaan...

Hmmm... osaakohan tää edes käyttää tätä...

Oon lukenut pakkista säännöllisen epäsäännöllisesti pari vuotta, nyt vasta liityin.

Liikuntaa olen harrastanut koko ikäni, lajit vaan on vaihdellut. Pari vuotta puntti on hallinnut, mutta aerobisen ystävä olen myös, lähinnä pitkät juoksulenkit on nam. Lihakset kyllä kasvaa ihan pyytämättä ja yllätyksenä, mutta pientä kiristelymotivaatiota ja diettivinkkejä täältä etsin... :whip:

Hello Punttimimmit! Olen jo vuoden vaaninut taustalla viesteja lukemassa, mutta tanaan oli niin loistava fiilis treenien jalkeen etta vihdoinkin tuli rekisteroidyttya! On jo kauan tehnyt mieli kirjoittaa tanne ja kiittaa tata loistavaa yhteisoa kaikesta inspiraatiosta ja tiedosta, jota olen taalta saanut, ja nyt on sitten se paiva.

Aloitin punttailun reilu vuosi sitten jatkakaverin innostamana, ja talle tielle ei loppua naykaan! Aluksi olin ennakkoluuloinen ja epaileva ja purnasin etten kehtaa menna ja siella on vaan itserakkaita pullistelevia ihmisia ja kaikki tuijottaa mua ja en osaa jne. Ja TIETENKIN olin tyypillinen nainen ja olin menossa vaan kiinteyttamaan, heh heh. Onneksi aijani oli treenannut ennenkin ja opetti heti tekemaan kunnolla perusliikkeita alusta alkaen, eli en ole kertaakaan edes istahtanut mihinkaan lahentaja/loitontajalaitteeseen, heti vaan mars kyykkaamaan! Oijoi kun muisteleekin kuinka painava se pelkka tankokin silloin oli, olin totaalilihakseton rapakuntoinen laihalaski ruippa silloin! Nyt on onneksi jo vahan enemman rautaa tangossa:)

Loysin tieni Pakkikselle melkein heti, ja siita johtuukin varmasti se, etta kehittymiseni on ollut huikeaa tuon haparoivan alun jalkeen. Opin heti syomaan oikein ja proteiinipitoisesti entisen kitkuttelun sijaan, ja tajusin myos tuon legendaarisen kiinteytyksen olemassaolemattomuuden! Hassua etta olin oikeasti hahmottanut ihmisen sellaisena tasaisena massana enka hokannut etta kyse on lihaksen ja rasvan maarien suhteesta... Olin kylla aika perustavis!
Taalta lukemieni juttujen ansiosta kaikki loksahti paikoilleen about saman tien, rankat treenit perusliikkeiden kera, kunnon safkat ja lisaa vaan painoja kehiin!
On olomuoto aika eri kuin vuosi sitten... Ennen olin kylla ns. hyvakroppainen mutta ehka enemman aneemiseen missityyliin, nykyisin alkaa pattiakin loytya edes vahan, josta olen iloinen kuin mikakin. Ja ukkelin sali-innostus on alkanut osoittaa hieman hiipumisen merkkeja, meikalainen sen sijaan vaan paahtaa hullunkiilto silmissa:D

Eli taman viestin pointti oli kaiketi se, etta kiitos Pakkiksen, olen loytanyt itselleni taysin uudenlaisen elamanhalun, draivin joka vie eteenpain, sisaisen harmonian ja ennenkokemattoman tyytyvaisyyden itseeni! Kliseeta lainatakseni olen kotona itsessani, tila josta ennen vain haaveilin. Tuntuu kuin olisin taynna jotain sisaista hehkua joka sateilee minusta. En edes osaa selittaa tuota ilman etta kuulostan typeralta! Mutta kuitenkin, tuntuu kuin olisin loytanyt sellaisen olotilan jossa viihdyn ja tunnen olevani taydellinen omana itsenani, en kaipaa enaa mitaan muuta.

ISO KIITOS MIMMIT!!!

Moi!

Ilmoittaudunpa minäkin nyt tänne:) Sivuja on tullut luettua viime syksystä lähtien, mutta nyt vasta sain aikaseksi kirjotella tänne.
Mun tavoitteeni on fitness kilpailut ulkomailla, ajankohdasta en halua vielä puhua. Saa nähdä kerkeenkö minkäänlaiseen kuntoon, mutta kova yritys on päällä:hyper: Ja joka päivä henkisesti tsemppaan itteeni, että onnistuisin parhaani mukaan. Kisadieetti alkoi perjantaina ja nyt tosiaan kolmas päivä lähentelee loppuaan. Saa nähdä kuinka käy, vai käykö kuinkaan..
Ja hurjan paljon tsemiä kaikille kevään kisoihin valmistautuville ja muillekin treenaaville mimmeille! Ja ei kun :whip:

Hello!
tänne oli pakko ilmoittautua niin loistavat sivut on:hyper:
Itse urheilen 5-6 kertaa viikossa(puntti 3 kertaa ja 2-3 kertaa spinning/kävely).
Salilla on tullu käytyä 8 vuotta, joista 3 viimeisintä oikein intensiivisesti.

Tere Punttimimmit!

Vihdoinkin uskaltauduin minäkin ilmoittautumaan uutena kasvona joukkoon tummaan. Pakkista on tullut selailtua melkoisen tiuhaan tahtiin jo muutaman vuoden ajan, jotenkin vain tuo kynnys niin rekisteröitymiseen kuin ensimmäisiin postauksiinkin oli vain valtavan suuri.

Omasta taustasta sen verran, että kunnollista tavoitehakuista treeniä on takana vasta viime syksyltä lähtien. Siitä ennen säännöllisen epäsäännöllistä punttien heiluttelua olen harjoitellut pari vuotta, eli täysin alkutaipaleella tässä ollaan. Pakkiksen ja armaan avoni avulla vähitellen olen kuitenkin toivoakseni saanut itseäni oikeille urille ja haavena olisi lihan tarraaminen tähän ruipeloon ruotooni isommassakin määrin :)

Ohho mimmit!

En varmaan osaa edes käyttää koko foorumia :) mutta ei se haittaa!
Olen harrastanut liikuntaa aina, salilla olen pelleillyt pari vuotta, epäsäännöllisesti, mutta vuoden alusta päätin tehdä saleilusta itselleni sen ykkösharrastuksen. Into on kova, ja tarvitsen paljon vinkkejä. Päämääränä muotoja muusta kuin rasvasta ja raakaa voimaaaa!

Foorumia olen salaa urkkinut puolisen vuotta. Kyllä tää tästä lähtee! :david:

Heippa mimmit!

Kuten tuntuu moni muukin, niin minäkin olen muutaman vuoden seuraillut palstan tapahtumia taka-alalta ja nyt vihdoin päätin itsekin kirjoitella tänne.

Liikuntataustaa löytyy pääasiassa suunnistuksesta ja muusta kestävyysurheilusta, kunnes 4 vuotta sitten kyllästyin touhuun ja tie vei jumppien kautta punttisalille. Tosin kahtena viime vuotena erehdyin vielä maratonille, mutta nyt taitaa punttailu viedä voiton. Tuntuu ihanalta, kun on löytänyt itselleen niin omalta tuntuvan urheilulajin ja oikeastaan elämäntavan, kun miettii mitä kaikkia positiivisia muutoksia se on tuonut tullessaan. :)

Heipähei Pakkislaisille ja punttimimmeille!
Viimeinkin otin itteäni niskasta kiinni ja postaan ensimmäinen viestini tänne. :D pakkohan se oli viimeinkin päästä juttelemaan kanssasisarien, - ja veljien, kanssa :)

Jos vaikka vähän kertoisi tässä vielä itsestäni: elikkä olen 18-vuotias tyttönen joka hurahti täysillä kuntoilunmaailmaan vasta reilu vuosi sitten. Aina tullut harrastettua jos jonkinlaista liikuntaa, mutta mikään ei saanut mua niin koukkuun aktiiviseen liikuntaan ja terveelliseen elämäntapaan, kuin kuntokeskukseen liittyminen. Spinningit, Pumpit, Combatit oli ne alkuvaiheen juttu, jotka vielä jatkuu,enimmäkseen spinningin muodossa :) Aina saleilu kiinnosti,mutta vasta tarpeeksi tietoa kerättyäni päätin lähteä treenailemaan kunnolla sinne salin puolelle, ja sitä tullut tehtyä vasta tuosta marraskuu 2005 alusta lähtien, jos muistelen oikeen. Ja eihän tuosta salin ihanuudesta pääse enää irti, eli se on menoa nyt sitten :D

niin, ja Vipiksihän oli pakko sitten myös liittyä että saa kaiken mahdollisen pakkiksesta irti :D

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Moi kaikille! Vihdoinki pääsin tänne kirjotteleen. Taustasta sen verran että urheilua on harrastettu koko ikä, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Salilla olen kulkenu 5 vuotta ja pikkuhiljaa alkaa tietoa asioista kertyä ja opitki mennä perille. Parhaimmat treeniohjeet on kyllä tullu näiltä sivuilta, joten :worship:
Loistavaa luettavaa! Kiitos, tätä lisää :D

Oho, olipas kiva kurkata pitkästä aikaa tätä threadia kun meillehän on tänne tullut ihan hurjasti uusia mimmejä! :) Pois semmoiset "en tiedä uskallanko kirjottaa, kun en tiedä mitään" -jutut. En minäkään tänne tullessani tiennyt juuri mitään, mutta tietoa on karttunut parin vuoden aivan aivan hillittömästi. Minunkin ensimmäiset postini liittyivät kiinteyttämiseen. :lol2: No, harvempi liittyy enää...

Tervetuloa kaikille uusille mimmeille ja liittykäähän ahkerasti vipeiksi! Olis tosi kiva vip-miittien kautta tutustua moniin uusiin tyttöihin, jotka on punttailusta innostuneet joko harrastus- tai kisamielessä.

Hep! Pitkään sivustoa "ulkopuolisena" seurannut naisihminen ja nyt vihdoin oikein kirjautunutkin :) Aikojen alussa kohtuukuntoisena heilunut, sittemmin vakiintunut ja melkoiseksi laardiperseeksi paisunut immeinen. Rupes oma peilikuva ottamaan aivoon ja nyt on sitten tohina päällä. 10 down and 10 to go! :D Pääperiaate on kysyä älyttömyyksiä, tehdä älyttömyyksiä ja ehkä joskus olla itseensä tyytyväinen ;) Keep on rocking!

Moi Mimmit!
Joukkoon astuu uusi salitreenauksesta innostunut tyttönen Pohjois-Pohjanmaalta. Ikää löytyy 25 v. ja urheiltu on pienestä pitäen: yleisurheilua, jumppaa, pesäpalloa, jalkapalloa... kaikenlaista. Näitä sivuja on tullut luettua vuoden verran ja nyt rohkaisin itseni liittyä joukkoonne! :)
Kuntosali asiakkaana on tullut oltua jo lähemmäs 8 vuotta (jumppia, spinningiä, bodypumppia) mutta nyt kiinnostaa enemmän toi "rautapuoli". Mukavia pakkaspäiviä kaikille, kyllä se kevät sieltä pian tulee!!

Terve kaikille!

Täällä ilmoittautuu 27-vuotias uusi Punttimimmi. Olen seuraillut palstaa jo monta vuotta, mutta vasta nyt uskaltauduin ulos kaapista:kippis1: . Jumpista ja muista olin aikaisemmin enemmän kiinnostunut, toki salin puolellakin on jotain tullut tehtyä silloin tällöin.. Mutta nyt elokuusta lähtien on säännöllinen punttailu vienyt voiton ja jumppaa tulee harrastettua siinä sivussa vähemmissä määrin niin, että saisin nämä vähäiset uudet lihani näkymään. Tämän palstan kautta olen oppinut syömään oikein, kokoamaan reeniohjelmaa ja muokkaamaan kroppaa jo melkoisesti. Enää ei itketä kattoa peiliin, koska takasin tuijottaa jo melko rautainen mimmi:rock: .

Moikka.
Nyt olen parin viikon ajan täällä käynyt keskusteluja kyttäilemässä, tänään uskaltauduin jopa ihan rekisteröitymään.:rolleyes:

hei!
mä olen käyny lueskelee täällä näitä juttuja jo pidemmän aikaa ja tuossa päätin sitten rekisteröityä!!:hyper:tosi hyviä keskusteluja, paljon asiallista tietoo ja itselle on saanu paljon vinkkejä! täällä on kuitenkin tyyppejä jotka on harrastanu paljon kauemmin että on tosi hyvä homma että on tällainen paikka missä voi kysyä neuvoja viisaammilta kaikesta mahdollisesta!!!!:worship:

Heipä hei! Uusi mimmi täälläkin kirjoittelee.. Kiva huomata, että Suomesta löytyy näinkin paljon rautaa rakastavia naisia.. Pirteitä pakkaspäiviä ja tsemiä kaikille treeneihin!!:hyper:

Huomenta kaikille!
Liityn nyt minäkin joukon jatkoksi helmikuussa -06 Pakkikseen hurahtaneiden kanssa. Sivusta seuraajasta hyppäsin viimein osallistujaksi, kirjauduin sisään
ja tästä se alkaa, eikös! Hauska homma, tällainen juttupaja.
Viime viikolla meikäläiselle kolahti lasiin täydet 31v. joten omasta hyvin voinnista ja kunnosta huolehtiminen on alkanut kiinnostaa yhä enemmän.
Tällä hetkellä tavoitteenani on treenata kroppaa parempaan kuosiin ja toivon, että täälläkin käytyjen keskustelujen kautta ite kukin vois saada puhtia punttiin, hyviä vinkkejä, uusia ideoita tulevan kevään varalle. Ei muuta kun hyvää viikonalkua kaikille ja Tavataan taas! :)

Heij!
Pitkään oon kyl lueskellu pakkista,mut nyt vasta sain itseäni niskasta kiinni ja rekisteröidyin :)
Puntilla oon käyny aktiivisesti noin kahden vuoden ajan.Monien harrastusten jälkeen oon todellakin löytäny oman juttuni ja en vois kuvitella elämää ilman salilla käyntiä.

Back
Ylös Bottom