Voisin tietysti hieman tarkemmin kuvailla itseäni - sehän tässä varmaan olisi tarkoitus.
Eli olen 35 v naimisissa oleva nainen Pirkanmaalta (tuore tapaus, muutettiin vuodenvaihteessa pääkaupunkiseudulta).
Kuntosalille löysin jo 80-luvun lopulla erään mieskaverin innostamana ja ihastuin heti täysillä - siis punttailuun. Kuntosalilla olen sittemmin käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti. Pari vuotta sitten sain myös mieheni innostumaan lajista ja tässä ollaan sitten yhdessä treenailtu. Viime vuoden puolella innostus hieman hiipui työstressin yms. vuoksi ja tuli tossa parin kuukauden totaalinen taukokin. Nyt ollaan jälleen innostuttu n. kuukausi sitten uudelleen.
Olen saanut geeneissä onnekseni atleettisen vartalomallin, eli ihan hirveitä ponnisteluja ei tarvitse tehdä, että lihaksia tulee (sama myös miehellä) ja näin tässä mielenkiinnolla odotamme tuloksia, kun nyt ihan tosissaan panostetaan tähän lajiin.
Eikä mitkään kilpailukuviotkaan ole poissuljettuja kummankaan osalta. Itseäni hieman kammoksuttaa ajatus heiluminen bikineissä kansan nähtävillä, mutta toisaalta, jos tän kropan saa sellaiseen kuntoon, niin mikä ettei. Onneksi ikä ei tässä lajissa ole esteenä.