Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Minäkin uusi, lueskellut pitemmän aikaa mutta kirjoitellut vasta ihan muutaman kerran. Ikää 25v, saliharrastusta takana n.8 vuotta, välillä enemmän, välillä vähemmän. Nyt olisi tavoite treenata kovempaa ja etenkin syödä oikein. Talvi vei mukanaan punaviini + hyvä (rasvainen) ruoka kierteeseen ja nyt se on loppu :)

Voisin tietysti hieman tarkemmin kuvailla itseäni - sehän tässä varmaan olisi tarkoitus.

Eli olen 35 v naimisissa oleva nainen Pirkanmaalta (tuore tapaus, muutettiin vuodenvaihteessa pääkaupunkiseudulta).

Kuntosalille löysin jo 80-luvun lopulla erään mieskaverin innostamana ja ihastuin heti täysillä - siis punttailuun. Kuntosalilla olen sittemmin käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti. Pari vuotta sitten sain myös mieheni innostumaan lajista ja tässä ollaan sitten yhdessä treenailtu. Viime vuoden puolella innostus hieman hiipui työstressin yms. vuoksi ja tuli tossa parin kuukauden totaalinen taukokin. Nyt ollaan jälleen innostuttu n. kuukausi sitten uudelleen.

Olen saanut geeneissä onnekseni atleettisen vartalomallin, eli ihan hirveitä ponnisteluja ei tarvitse tehdä, että lihaksia tulee (sama myös miehellä) ja näin tässä mielenkiinnolla odotamme tuloksia, kun nyt ihan tosissaan panostetaan tähän lajiin.

Eikä mitkään kilpailukuviotkaan ole poissuljettuja kummankaan osalta. Itseäni hieman kammoksuttaa ajatus heiluminen bikineissä kansan nähtävillä, mutta toisaalta, jos tän kropan saa sellaiseen kuntoon, niin mikä ettei. Onneksi ikä ei tässä lajissa ole esteenä.

Hei vaan. Kirjoitin juuri ensimmäisen postin tänne, jännää (ei liittynyt sitten mitenkään treenamiseen..). Olen 28-vuotias Tampereen likka, salilla olen käynyt jo yhden kerran :D ja tarkoitus on jatkaa kahdesta kolmeen kertaan viikossa. Olen käynyt aktiivisesti lihaskuntojumpassa yli vuoden ja alkoi tuntua että tarvitsen enemmän haastetta, joten kun lähipiirissä on saliharrastajia niin seurasinpa esimerkkiä, sain ohjelman, neuvoja joka lähtöön, pummattua heraa ja vinkin foorumista. Karatea harrastan myös sekä satunnaisesti uin ja aerobikkaan. Ja opiskelen kun harrastuksilta ehdin :jahas:

Minäkin olen täällä taustaalla ollut jo kauan, mutta nyt sain vihdoinkin rekisteröidyttyä.

Ikää on 22-vuotta ja salilla olen käynyt muutaman vuoden. Poikaystävä sai minutkin aikoineen raahattua salille, ja sen jälkeen olenkin treenaillut säännöllisesti. Mieheltä tosin tuo puntilla käynti jäi, mutta viikko sitten aloitti taas lähes kahden vuoden tauon jälkeen, eli osat on vaihtunut ainakin meillä :D

:) Hei olen 27-vuotias nainen, ahkera käymään jumpissa ja silloin tällöin myös salilla. Olen seurannut pakkista jo pari vuotta, mutta nyt vasta sain aikaiseksi rekisteröityä.:D

Pitäisi kai vissiin minunkin ilmoittautua, kun kerran vippiydyinkin :D Eli ikää on 25, sukupuoli nainen, 173/68(tänä aamuna), punttaillu vähemmän asenteella 10 vuotta, nyt pari vuotta tiiviimmin, vuoden alusta tosissaan:whip:. Asuinpaikka kuusankoski, eli perämettä, kiitos UPM´n alkava autiokylä:curs: . Ei lähipunttista, mutta koska vanhemmat aikoinaan innostuivat pariksi kuukaudeksi maksamaan itsensä kipeiksi kunnon kotilaitteista, ei asia mua ainakaan harmita :) Riitti kun palaveeras parin puolitutun (ammatti)treenaajan kanssa ja tutki netin tarjoomukset tarkkaan. Senttejä lähtee tasaiseen tahtiin, kiloja ei niinkään, mistä mutsi aina muistaessaan noottaa. Ei kuulema ole hyötyä syömisten vahtaamisesta jos ei paino putoa.:wall: Hän katsoo vaakaan, mie mittanauhaan. Kukin tyylillään. Luen ilokseni juttujanne ja pistän sanan väliin satunnaisesti. Kuvia ajattelin pistää jossain välissä arvosteltavaksenne kunhan saan aikaiseksi. Harmi ettei ole poseerauskuvia parin vuoden takaa, jolloin olin aika jokinorsu:D .

*BB*

Voisinpa minäkin esittäytyä täällä mimmien puolellakin, kun tätä tulee eniten luettua. Eli heippa, 24-vuotias turkulaistyttönen täällä. :) Rekisteröidyin tänne ekan jo 2004, mutta silloin sali-innostus jäi lyhyeksi, en ehtinyt edes sinne kuntosalille asti... Tavoitteetkin silloin tosin olivat luokkaa "mahdollisimman laiha kroppa eikä ollenkaan lihasta. :jahas: Tämän vuoden alussa innostus heräsi taas, ja tavoitteetkin ovat aivan päinvastaiset kuin tuolloin. :D Täys aloittelija olen vielä, mutta innokkaasti imen täältä kaiken mahdollisen tiedon mitä irti saan.

Käynpä minäkin täällä moikkaamassa vippauduttuani. Taustaväijyttyä onkin tullut jo pidemmän aikaa. Jumppasalien kautta olen ihan sinne oikeellekin salille eksynyt ja vajaan vuoden verran olen treenaillut. Enimmäkseen olen harjoitellut semmoisia tarpeeksi katu-uskottavia irvityksiä, jospa seuravaan vuoden aikana sitten sitä lihastakin...

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Jees..

Joka päivä tulee sivuilla käytyä, useammankin kerran :) Meikäläinen tänne kylläkin eka kertaa kirjoittelee. Mahtavat ja sopivat sivut meitsille, tällainen urheiluhullu kun olen :rock: Hienoa,hienoa...

Hei vaan kaikki!

Kauan palstaa seuranneena saan nyt minäkin ensimmäisen viestini tänne kirjoiteltua. Eli 28-vuotias savolaisakka ilmoittautuu joukkoon mukaan.:)

Moi kaikille! Oon parin kuukauden ajan seurannut sivusta punttimimmien löpinöitä ja nyt vihdoin uskaltaudun joukkoon mukaan. Nopee esittäytyminen eli oon Espoosta, 23-vuotias opiskelija. Salilla oon käyny nyt n. 1,5 vuotta välillä vähän vähemmän ja välillä vähän enemmän.

Tää palsta vaikuttaa oikein mukavalta eli kiva liittyä joukkoon mukaan :)

tuutsie

Se on moro vaan kaikille! Uutena immeisenä täällä raapustelen, joukkoon viimein uskaltauduin. Viimesen kuukauden oon näitä juttuja nenä ruudussa tihrustellut...ja hyväksi todennut! :lol2:

Salille eksyin ekan kerran joskus muutama vuosi sitten, touhu siellä oli sellasta epätoivoista räpellystä (jotain 30 toistoa jne.)Joten ei ihme et homma hiipui... Nyt oon taas viimeset pari kuukautta käyny, avon opastuksella, ja koukkuun oon jääny kun on saanu touhusta kunnolla otteen. Jee!

Ja ikää on sellaiset 21.

Heippa kaikille!

Kylläpäs kesti, että sain tänne alettua kirjoittelemaan. Kolmisen kuukautta oon jo varmaan saitilla pyörinyt, mutta laiskuuttaan en oo saanut postitettua yhtäkään postia:D Eli olen 22-vuotias tyttö Jyväskylästä. Treenaan suurimmaksi osaksi kuntosalilla, mutta minut voi löytää myös nyrkkeilysalilta tai pilateksesta tai lenkkipolulta tai melkein mistä vain:D Monipuolisuus on mukavaa!

Uusi minäkin

Moicca vaan kaikille!

Uusi rautaa rakastava 22-vuotias mimmi ilmoittautuu joukkoonne:)
Harmittaa ihan, että löysin palstan vasta äskettäin (niin mielenkiintoiselta vaikuttaa), koska salilla olen treenannut aktiivisesti jo viisi vuotta ja palstan jutuista olis varmaan ollut alkuvaiheessa hyötyä. Fitness kiinnostaa, mutta vielä en ole kisannut (muut harrastamani lajit vievät salin lisäksi paljon aikaani).

Hyviä treenejä kaikille!

-JimJunkieGirlie-

Morjens! Muutaman kuukauden olen tätä sivustoa seuraillut ja piti nyt viimein itsekin tänne ilmoittautua.Kaikennäköistä urheilua olen harrastanut läpi elämän ja puntteja heilutellut noin vuoden verran. Ikää löytyy 18.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom