Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Aikaisemmin kävin vaan lueskelemassa juttuja silloin tällöin...nyt kun sain aikaiseks rekisteröityä niin tullu käytyä melkeen päivittäin. Addiktioivaa :D

Terve kaikille :) !
Minä oon seurannut näitä sivuja jo da.ru ajoista asti ja vasta nyt sain kirjauduttua... :rolleyes: . Tosin sitä varten piti hankkia uus email osote...
En varmaan kovin aktiivisesti kirjoittele, kun kotona ei ole nettiä. Reenaillut olen 5 ja puoli vuotta...ööö...tammikuussa tulee 6 vuotta täyteen :) . Ja melko alusta asti ihan tosissaan, lihaskasvua pelkäämättä ;) . Pohojoispohojammaalta olen.

Tämä tyttönen on seuraillut sivuja jo puolisen vuotta ja nyt sitten uskaltauduin itsekin kirjoittelemaan kun ei malta enää vaiti pysyä :D Enkä lähe kulumallakaan!

Moikka kaikille!
Päätin sitten kuukausien aktiivisen silmäilyn jälkeen uskaliaasti rekisteröityä...Ikuinen
liikunta-addikti Tampereelta; puntti jäänyt viime vuosina muun liikunnan varjoon, nyt kova hinku taas päästä uudelleen raudasta kiinni ;)

Mä oon rekkautunu jo vuosi sitten mutta en oo sitten niin aktiivisesti kirjoitellut.. Nyt kun tuli hinku kisoja kohtaan niin varmasti aktiivisemmin oon mukana :)

*mafiatar :kippis1:

jeps, minäkin näillä sivuilla olen jo jonkin aikaa pyörinyt:D ja nyt vasta uskaltautunut hieman kirjottelemaan;)

Hep! Dagger ilmoittautuu punttimimmien iloiseen joukkoon. Pakkiksen sivuilla tulee vierailtua lähes joka päivä, motivaatiota hakemassa ja seuraamassa hyviä keskusteluja. Vuoden ajan ehkä täällä jo tullu pyörittyä, vaikka rekisteröityminen ja vippeys on tullu vasta hiukka myöhemmin. Täältä löytyy paljon tietoa ja vinkkejä joista on ainakin meikäläiselle ollut paljon apua. Niin ja muita samanhenkisiä ihmisiä. Keep up the good work ja täällä nähdään jatkossakin... :rock:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Hei vaan,

Muutaman viikon olen näitä sivuja seuraillut. Punttisalilla en ole käynyt neljään vuoteen, mutta ensi viikolla olisi tarkoitus vähän aloitella. Liikuttua tulee aerobis/anaerobistyypisesti kolmisen kertaa viikossa, ja pyrkimyksenä olisi päästä edes neljään treenikertaan: 3 krt (an)aerobinen ja 1 krt sali. Mitään kummempia tavoitteita mulla ei tuon punttailun suhteen ole, minkä varmaan huomaa jo treenikertojen vähäisyydestä :). Vapaita painoja olen tottunut kolistelemaan, joten niillä ajattelin enimmäkseen treenailla.

Heipähei,
Sen verran oon alkanut salilla käymisestä tykätä, että välillä kiva lueskella vähän vinkkejä. Kyllä kieltämättä palstaa lueskellessa motivaatiokin taitaa hieman kasvaa :) Salitreeniä teen pari kertaa viikossa muun treenin (n. 4krt/vko) tueksi, pitää paikat mukavasti kunnossa.

Peikkiskin avaa sanaisen arkkunsa. Olen kolmekymppinen naisenalku, joka harrastaa monipuolista urheilua ja johon kuuluu olennaisena osana salilla käynti. Pakkista olen selaillut viimeisen vuoden ajan enemmän ja vähemmän aktiivisesti.:)

Esittäydyn minäkin!

Kiva oli löytää tiensä tänne omiensa pariin, niin sanotusti heimoluolaan ;) Mulla kun tämä lähipiiri ei oikein käsitä tätä punttiharrastusta, varsinkin kun tähtään vain ja ainoastaan massaan ja voimaan :rock: Mieheni kanssa käydään aika paljon yhdessä treenailemassa, mutta pysytellään visusti salilla erillään, ellei takuria tarvita - me ei mennä sinne liiemmin keskenämme seukkaamaan :thumbs:

Mulla on monipuolinen urheilutausta, nuorten Sm-kisoissa olen ollut mukana muutamassa lajissa ja nyt sitten seitsemisen vuotta kovaa punttitreeniä, hyvin tuloksin :D Pieniä katokausia salilta oli raskausaikoina sekä välittömästi niiden jälkeen (molemmissa sektiot), mutta vire on säilynyt tauoista huolimatta! Olen tämmönen pirteä pakkaus, hitusen hulivili kahden aika pienen (4v ja 2.5v) tytön äippä, joka on terveellä tavalla koukussa itsensä rääkkäämiseen ja itsestään kaiken mahdollisen tehon irtiottamiseen :hyper: Toivottavasti tulin huomatuksi, meitä kun täällä niin monta :kippis1: Treeni-iloa kaikille!

Moro! Olen kesästä asti seurannut taustalla ja nyt sitten päätin rekisteröityä. Olen 21v opiskelija ja harrastuksiin kuuluu punttis+body pump+lenkkeily. Tarkoitus on kehittää monipuolisesti kuntoa (nyt olen harrastanut vajaan vuoden verran liikuntaa) ja ehkäpä löytää uusiakin lajeja (keväällä tarkoitus kokeilla ainakin uintia). Täältä saa ehdottomasti motivaatiota, kun omasta toveripiiristäni ei juurikaan liikunnallisia ihmisiä löydy :)

Moiks. Olen 23wee ja enemmän ja vähemmän aktiivisesti reenailen. Pitkän tauon jälkeen olen taas aloitellut salin ja lenkit.
vaikuttaa kivalta paikalta tämä.. :)

Heippa vaan! Olen jo kuutisen vuotta punttia harrastanut ja nyt viime kesänä löysin nää sivut. Mielenkiintoista lukea muidenkin ajatuksia harrastukseen liittyen:rolleyes: ja samalla saada vinkkejä ja motivaatiota omaankin treenaamiseen:D

Moi!!!
Olen jo jonkun aikaa taustalla seurannut, mutta nyt uskalsin rekisteröityä.. :)
Eli, oon 25-v Turkulainen neito.
Olen harrastanut punttista enemmän ja vähemmän, mut nyt olis taas tarkotus alkaa harrastaa "kunnolla".. ;)

Tulokas harjoittelee..

Hei vaan,uusi tulokas ehkä osasi laittaa viestiä:nolo: ...?Monastí olen juttujanne käynyt lukemassa,mutten ole aikaiseksi saanut osallistua.Täällä varmaan saankin hyviä vastauksia tyhmiin kysymyksiini...mutta nyt työt estävät tarkemman perehtymisen joten tulen myöhemmin kyselemään teiltä viisammilta kaikkia juttuja:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom