Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Heippa!
Määkin olen uusi palstalla. Täällä on ihan tosi hyviä juttuja ja kiva lukea muidenkin ajatuksia. Itse harrastan punttiksen lisäksi juoksua, lumilautailua, salivbandya ja golfia. Nyt oon sit hommannut trainerin valvoon mun tekemisiä ja hyvin menee :)

Palailen salille ja palstalle puolen vuoden treenaamattomuuden jälkeen. On ollut vähän huonoa tuuria kaiken suhteen tähän asti, mutta taas yritetään.. En viitsinyt treenitauon aikana käydä Pakkiksella ollenkaan lueskelemassa, paha mieli olisi tullut vain kun ei itse päässyt salille. Vippiyskin umpeutui, nyyh.. täytyy uusia se kunhan on varaa. Nyt on toiveikas mieli, plakkarissa kuntokeskuksen vuosijäsenyys ja motivaatiotakin melkoisesti. Kyllä se tästä! :rock:

Ekaa kertaa selailen tätä. Mieheni onkin jo tällä palstalla pyörinyt vuodesta 2003(?).
Kuntoilutkin aloitin ihan juuri vasta. Vinkkejä täältä lueskelen, kun olen aika tietämätön tästä kaikesta kuntoiluunliittyvästä. :nolo:

Juuri rekisteröidyin, olen tosin haahuillut taustalla muutaman kk:n. Paljon on tullut motivaatiota ja potkua täältä! Punttiksella olen käynyt vuoden verran. Lisäksi harrastuksiin kuuluu erilaiset jumpat sekä juoksu.

Hei kaikille!

Sainpas minäkin vihdoin rekisteröidyttyä, vaikka täällä olen jo jonkun aikaa pyörinyt ahmimassa infoa ;) Olen pitkän tauon jälkeen taas löytänyt liikkumisen ihanuuden ja palannut salille. Salilla käynnin lisäksi aikaa menee jumpissa, uima-altaassa ja lenkkipoluilla.

Keltanokka täällä hei..

Jeps, eli sain sen verran rohkeutta kerättyä, että kirjauduin tänne viimein, vaikka olen parin kuukauden ajan käynyt kuikuilemassa kaikenlaisia juttuja ihan omaksi ilokseni. Salille olen saanut itseni aktivoitua noin vuoden tauon jälkeen ja nyt sitten on täysi tohina päällä kolmesti viikossa :)

Morjens kaikille! Rekisteröidyin juuri ja palstaan tutustuminen vasta käynnissä.. Lähinnä infoa olen hakemassa omaan "omaksi iloksi"-treenaamiseen.. Eiköhän täällä tule notkuttua melko usein = (päivittäin useastikin :D)

No, näin minäkin sain vihdoin rekisteröidyttyä tänne. Pakkista olen lukenut välillä todella aktiivisesti ja välillä vähän vähemmän. Täytyy kiittää kaikkia Teitä, jotka jaatte täällä osaamistanne! Erityisesti mimmien jutut antavat omaan harrastamiseen motivaatiota ja lisäpotkua. Itse teen tauon jälkeen paluuta raudan (vaaleanpunaisten vinyylipainojen :D) pariin.

Heips,
Jospa minäkin nyt sitten esittäydyn....eli olen Pia-maria Honkanen. Fitnessurheilusta aikanaan siirryin kehonrakennukseen ja nyt on tähtäimessä syksy 2006. Omalla salilla Järvenpäässä työskentelen ja ohessa teen opetustöitä. Pakkista olen vuosien saatossa sivusilmällä lukenut ja nyt sitten rekisteröitynyt. :D

Joo, pitääpäs itsekkin esittäidyttyä tänne. Olen jo hetken aikaa selaillut pakkista, mutta vasta äskettäin erään tuttavani suosiollisella avustuksella sain rekisteröidyttyä tänne. Sain vielä hieman tukiopetusta, että osaan lähettää viestejä tänne.

Itse on tullut treenailtua jo jonkin aikaa erityyilisiä punttitreenejä, tällähetkellä kokeillaan voimapainotteista ohjelmaa. Haaveena olisi joskus mennä voimannaosto kilpailuihin tai naisten vahvamies kilpailuihin.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Esittäydynpä vihdoin minäkin, takana parisen vuotta taustailua. Olen koko ikäni aktiivisesti treenannut urheiluhullu, lajeina mm. spinning, bodypump, combat, pilates, jooga, punttis, salibandy, futis, lumilautailu, rullaluistelu, pyöräily, lenkkeily...

Ikuisuusongelmia, joihin tältä palstalta haen vastauksia/neuvoja/vinkkejä/varmistusta omiin kokemuksiin, ovat erityisesti treenin ja syömisen järkevöittäminen. Kaikkea kun ei aina ehdi harrastaa, levätäkin pitäisi... Ja ravintoasiat on niin hallussa teoriassa, mutta käytännön toteuttaminen ontuu ja pahasti.

Tuloksellista treenisyksyä kaikille! :)

Esittäydynpäs minäkin. Täällä olen vieraillut aikaisemmin muutaman kerran vuonna yksi tai kaksi, kun palsta oli toisella nimellä vielä. Oma nicikin unohtui :nolo: Voimailutreeniä takana jo useampi vuosi, liekö lähempänä 10 vuotta, välillä useampi jopa vuoden tauko. Viimeisin "tauko" tuhisee tuolla pinnasängyssä :haart: Olen laiska treenaaja ja vielä laiskempi ruokavalion noudattaja ja se näkyy kyllä läskin määrässä :D

Juu, ensin kaverin opastamana näitä sivuja selaillut ja tosiaan rekisteröityneenä sellaset 3kk, kaiketi :D Salia harrastanut pari vuotta ja nyt viimoset reilut puol vuotta "tosissaan" :hyper: ja tuloksiakin alkaa näkyä ;)

Tervehdys vaan kaikille!

Pientä esittelyntynkää. Olen entinen aktiiviurheilija, nuorempana harrastanut taitoluistelua, balettia, voimistelua ja tanssia. Ne lopetettua siirryin 15-vuotiaana punttisalin, kuntonyrkkeilyn ja thaiboxingin maailmaan.

Nyt olen parantumassa (leikkauksesta) ja olen päässyt treenaamaan jo parisen kuukautta. Lisäkiloja pamahti ihan järkyttävä määrä: 63 kg tuohon 80 kg. Toisinsanoen söin suruihin ja kipuihin. Nyt sitä opetellaan pikkuhiljaa syömään oikein ja tavoite on laihduttaa 17 kg. 7 kg joulu/tammikuuhun ja 10 kiloa seuraavan vuoden kuluessa.

Tällähetkellä pelistä näkyy semmoinen lyhyt neandertalilaisen näköinen ryppyotsa jolta ei lähde huumorintaju vaikka kuinka potkisi. Lihasta löytyy vieläkin. Aina olen ollut isokokoinen ja tarkoitus on säilyttää sama suunta, mutta jättää läskit rannalle. Täältä olen hakemassa apuja ja vinkkejä. :D

Iltaa!

Avokin mukana salille ensi kerran läksin ja sille tielle jäin :D Jotakuinkin puolisentoista vuotta olen palstaa seuraillut ja nyt sitten rekisteröidyin.

Moi!

Taustaillut jo pitemmän aikaa ja nyt rekisteröidyin. Salia harrastanut kymmenisen vuotta, välillä taukoja, mutta nyt sellaiset 4-5 vuotta kuitenkin enemmän ja vähemmän tosissaan. Mutta aina vinkkejä ja tsemppaamisia tarttis :whip:
Iloista ruska aikaa ja voimaa treenaamiseen! :rock:

Ihan eka posti ja rekisteröidyin eilen vaikka olenkin ihan nimettömän tuolla taka-alalla lueskellut juttuja.
Iso remontti menossa elämässä just tällä hetkellä ja kiinnostuneet voi vaikka lukea mun blogista miten on mennyt:) En jaksa toistella just nyt itseäni:) Mut sen verran hyvä foorumi tää että kyl uskon täällä pysyväni nyt vähän pidemmänkin aikaa.
Hei siis kaikille! *vilkuttaa ja hymyilee ujosti*
:nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom