Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Hellurei!
Minäkin oon uusi täällä... Puntilla oon pari vuotta käynyt ja kun koko ajan oppii lisää, niin alkaa jossain näkymäänkin (vaikka lähtötaso oli tosi heikko). Käyn säännöllisesti myös uimassa, spinningissä, Combatissa, Pumpissa ja Stepissä (en siis kaikissa joka viikko).
Täällä on tosi virkistävä lueskella samanhenkisten juttuja ilman niitä "iik, lihaksia naisella" -tyyppejä.

juu tulee käytyä päivittäin :) Kauan jo pyörinyt täällä nimimerkki vaan matkan varrella vaihtunut...

Moi!
Oon myös uusi täällä :) ,,tosi mielenkiintoset sivut!!Itse oon täys urheiluhullu, treenejä kertyy 9kpl viikossa, ja täytyy sanoa että punttitreenit on ehdottomia suosikkeja!!Treenien määrä johtuu siitä että vuosi sitten aloin harrastamaan kilpa-aerobicia. Ensimmäisten kisojen menestys ei todellakaan ollut huikaiseva, :wall: mutta lokakuussa sitten nähdään onko kesän tiukasta treenistä ollut mitään hyötyä..

Moikka!
Olen seuraillut Pakkista about 3kk päivittäin ja sain vihdoin rekisteröidyttyä! :) Loistavat sivut ja samanhenkistä porukkaa tuntuis olevan paljon! Keskustelut on myös piristävän monipuolisia kun kaikki jutustelu ei pyöri treenamisen ympärillä :thumbs:
Treenailtua tulee opintojen ja duunin ohessa ihan kiitettävästi: punttia, BP:ia, juoksua ja kaiken maailman jumppia kertyy tuntikaupalla viikossa... On tää vaan jo niin niin elämäntapa! Palailemisiin forumeilla! :)

Moi!
Olen täällä joskus käynyt, mutta nyt rekisteröidyin itse. Salilla olen käynyt nyt reilun vuoden ja sitä ennen harrastanut muuta liikuntaa. Lisäksi käyn jumpissa, rullaluistelemassa, hiihtämässä talvella ym.
Ensin mietin, uskallanko tänne tulla kun olen näin vähän aikaa vasta treenannut kunnollla salilla. Mutta täällä tuntui olevan mukava ilmapiiri niin uskaltauduin :)

Mulla takana vasta reilu kk kunnon treeniä. Muutamia vuosia sitten on tullut kans puntilla käytyä, mutta vasta nyt " kunnolla".
Olen pakkista seuraillut jo pidemmän aikaa, mutta nyt uskaltauduin ekan kerran kirjoitella:)
Kiitokset kaikille punttimimmeille hyvistä vinkeistä!!

Heippa!
Olen taustalla seuraillut ja koittanut motivoida itseni kunnon punttireenailuun, nyt uskaltauduin rekisteröitymään. Tähän asti salilla käynti on ollut puuhastelua. Kaikenlaista muutakin urheilua tulee harrastettua vaihtelevalla intensiteetillä... Hmm, oiskohan tavoitteiden asettelun aika?

Satunnaisesti oon itse lukenut tätä foorumia ja jos aikaa vain olisi töiden lomassa surffailuun, niin varmasti saisin hyvin ajan kulumaan tällä forumilla. Oon vasta aloittanut salilla käymisen ja hyvältä maistuu!

Heippa kaikille!

Muutaman viikon taustailun jälkeen uskaltauduin minäkin rekisteröitymään.
Olen aivan vasta-alkaja näissä punttailuhommissa, mutta jostainhan se on aloitettava.
Puntilla käyn kolmesti viikossa ja mukavana vastapainona toimii uinti ja koira, joka pitää huolen siitä, että tulee työnnettyä nenä ovesta ulos - satoi taikka paistoi.
Hyviä vinkkejä olen jo nyt täältä saanut ja motivaatio on sen myötä kasvanut. Olo on jokaisen treenin jälkeen kuin lottovoittajalla. Tähän on helppo jäädä koukkuun! :-)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ultimecia

Olen ollut rekisteröityneenä jo jonkin aika, mutta aika köyhästi kirjoitellut. Istun koneen ääressä ja näytän kiinnostuneelta, joten tämä voidaan laskea työnteoksi...?

Muutaman kuukauden punttailu neljän vuoden tauon jälkeen toistaiseksi takana. Muuten kaikki ok ja koko Pakkis loistava, mutta tekee välillä tiukkaa avokonttorissa mennä läpi täysjärkistestä.

Nimimerkillä "Kun naurattaa, on liian myöhäistä yrittää kuullostaa sivistyneeltä"

Heipsan Mölliskö, onnistuinko houkuttelemaan sinut Sieltä Toiselta Palstalta...? ;)

Anyway, tervetuloa joukkoon iloiseen! :kippis1:

Moro Gilyanne! :)
Joo, määhän panin sulle privaa että löysin sattumalta nää sivut päivää ennen ku sää suosittelit näitä mulle...Aika hyvä sattuma! :lol2:
Kivat sivut, NYT alko reenaus..... :thumbs:

Vasta olen palstan löytänyt ja haun avulla olen lueskellut mielenkiinnolla juttuja punttitreenistä ja muista lajeista. Haussa on nimittäin aerobinen harrastus puntin lisäksi. Ruokavaliotakin yritän korjailla lukemalla toisten esimerkkejä ja tietoa urheilijan ruokavaliosta :). Joka tapauksessa uskon, että jatkossa täällä tulee pyörittyä aika usein ;)

Hillevi ilmoittautuu! Tästä palstasta on tullut ihan riippuvaiseksi ja täältä
saa hurjan hyvät motivaatiot. Toisinaan tarttee :whip: !!

mooooooooi olen uusi täällä!

oon 18-vuotias helsinkiläinen tyttö, käyn siis salilla ja lenkkeilen. ja pyöräilen. mut nyt joku pölli mun satulan et on vähän huonompi :curs:

Rekisteröidyin juuri. :hyper:

Kuntoo kohottamassa raskauden&synnytyksen jälkeen. Nuoruudessa kovasti aerobiccia harrastanut ja kuntosaliakin satunnaisesti. Josko tää taas tästä lähtis....vaik onkin ollu taukoo. :D

Moi kaikille! :kippis1: Olen uusi täällä ja aivan tuore myös "kuntosalimaailmassa". Harkitsen parhaillaan saliohjelman teettämistä kuntokeskuksessani, jumppa kun on minulle tutumpi paikka, mutta nyt haluaisin aloittaa myös saliharjoittelun. Kiinnostavia juttuja täällä ja paljon hyvää informaatiota! :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom