Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Heips vaan kaikille. Tässä ilmoittautuu toinen biokemian opiskelija kehiin(niin kuin voi jo nimimerkistä päätellä;) No mutta kuntosalilla oon käynyt on-offina varmaan jonkun 4 vuotta. Nyt oon tosiaan 21 v ja koitan tässä löytää säännölisiä elämäntapoja ja liikuntatottumuksia. Välillä vaan tuntuu ettei aika riitä liikkumiseen tai ees terveelliseen kokkailuun. Tai sitten raha. No mutta pakko on tässä päästä ruotuun. Tällä hetkellä asutaan miehen kanssa Englannissa ja se tuo kanssa omalta osaltaan vaikeuksia tähän ruokavaliopuoleen. Just noita protskuja on tosi hankala saada halvalla tarpeeksi, välillä ottaa kyllä niin päähän. Mutta kyllähän se tästä. Hyvää kesänjatkoa vaan kaikille.

Heippa !!Täällä olen pörräillyt jonkun puolisen vuotta ja on ollut todella mukava lueskella treeni, ravinto, lepo, ja kisajuttuja.
Ihan päivittäin käyn täällä..

vihdoin..

MORO!

Olen käynyt katselemassa sivuja viime joulusta alkaen toisinaan, mutta vasta nyt sain kirjauduttua sivustoille, laiska nettinörtti :hyper: ...

En ole mikään tietokoneilla kauheasti viihtyvä tyyppi, mutta tein varmasti oman ennätykseni tietokoneen edessä vapaaehtoisesti istuvana kun löysin tutun mainostamisen kautta nämä sivut :worship:

Halusin tietoa naisten punttisaliohjelmista ja treenauksesta ja nämä sivut autto muokkamaan omaa ohjelmaa hiukan ja sai lisäpotkua. Sain vedettyä valissä kaksi vuotta lonkaa ja kuntoni ja ruumiini aikas huonoon kuntoon kun taas aloitin uudestaan kohta vuosi sitten, nyt sitten onkin taas iskenyt punttiholismi ja saan vieroitusoireita jos en pääse puntille. Ei tässä kyllä vieläkään missään hyvässä kunnossa olla mutta hyvässä alussa matkalla, ei tästä holismista hetkessä parannuta kun pistoksen on taas saanut. :)

Nytpäs sitten sain viimein aikaiseksi rekata itseni tänne. Olen harrastellut kaikenlaista liikuntaa enemmän, ja lähinnä vähemmän, kovasti suurimman osan elämääni ja sellaiset pari kolme vuotta olen ollut kiinnostunut punttailusta, ehkäpä poitsukaverini esimerkistä. Palstaa olen lukenut jonkun puolisen vuotta ja tässä ois nyt yrityksenä saada tuo punttisali ihan kunnolla osaksi elämäntapaa eikä pitää sitä vain satunnaisena haahuiluna randomien käsipainojen kanssa kuten aikaisemmin on tilanne ollut :)

Muutaman kuukauden oon aktiivisesti (lue: päivittäin) lukenut foorumia ja viimein sain rekisteröidyttyäkin. Ryhtiliike menossa ruokailun ja treenauksen saralla. Korvien väli vaatii eniten kehittymistä ts. yritän viimein saada fitnessin elämäntavaksi ja päästä kuuriluontoisuudesta eroon.

Tehokkaita reenejä teille siskot:)

Uusi täällä, äsken liityin ja jonkun aikaa olen lueskellut palstaa. Sali harrastus ja kevyt lenkkeily on nyt aktivointivaiheessa, raskaudet piti huolen siitä, että taukoa kertyi mutta nyt ei ole enää tällaistä selitystä suunnitteella ihan lähi tulevaisuudessa!!!

Juuri liityin..kaveri suositteli..Lähinnä BodyPumpissa,Combatissa ja Coressa käyn..Saliharjoitteluun meni hieman maku lukioaikana yksin valmentautuessa.Tavoitteena olisi olla hyvässä kunnossa tammikuussa kun intti alkaa.

Täälläkin ihan uusi jäsen. Saliharjoittelun aloitin parisen viikkoa sitten poikaystävän avustuksella ja kaikenlaisia vinkkejä olen täältä haeskelemassa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Viime talvesta lähtien olen vahdannut Pakkotoiston foorumeita vinkki- ja motivaatiomielessä, koska ajatus saliharjoittelun aloittamisesta alkoi kiehtomaan vihdoinkin ihan kunnolla. Reilu kuukausi sitten sain tartuttua puntteihin ja nyt uskaltauduin jopa rekisteröitymäänkin. Kaikenlaista aerobista (kävelyä, pyöräilyä, rullaluistelua, hiihtoa ja uusimpana tuttavuutena juoksua) ähellystä tulee myös harrastettua painojen nostelun lisäksi, ja urheilusta onkin näiden muutamien aktiivisten vuosien aikana kerennyt tulla tehokkaan paineenpurkukeinon lisäksi elämäntapa.

Heipä hei,
jospa minäkin viimein vähän esittäydyn..
Ehkä vajaan vuoden verran olen palstaa lueskellut, nykyään lähes päivittäin. Enimmäkseen kuitenkin tyydyn lueskelemaan muiden juttuja, ja niistä olen huimasti oppinutkin, kiitos teille :worship:
Salilla olen käynyt säännöllisesti about 8 kk, eli aika aloittelija olen vielä. Elämäntavaksi tämä harrastus on kuitenkin jo muodostunut :)

Minä myös olen ihan untuvikko täällä, joskaan en salilla :)

Punttia olen harrastanut "on off" -luontoisesti 7 vuotta (ohhoh, kylläpäs aika rientää). Nyt sitten alkukesästä on harrastusinto noussut uuteen liekkiin, tällä kertaa totisemmin kuin ennen.

Tästä eteenpäin mua ei saa pakkotoisto.com:ista kulumallakaan pois, sen verran on hyödylliset ja viihdyttävät sivut! Haen täältä inspiraatiota tavoitteeseeni, elikkäs siihen että alkaisin ottaa punttihommat, ruokavaliot ym. ihan tosissani.

:kippis1: sille!

Moro!

Voisin minäkin ilmoittautua. Pakkista on tullut lueskeltua jo hyvän aikaa, nyt vasta innostuin kirjoittamaan ensimmäisen kerran. :nolo: Päivittäin tulee käytyä, treenit tällä hetkellä enemmän aerobisen puolella, mutta sali on myös mukana kuvioissa säännöllisen epäsäännöllisesti. :)

"Hei, olen uusi täällä" ;) Jo pidemmän aikaa pakkista selaillut, mutta enpä ole saanut rekisteröidyttyä ennenkuin nyt.

Punttia on harrastettu jo useamman vuoden ajan ja lajivalikoimassani uutuutena on tällä hetkellä potkunyrkkeily. Näiden kahden lajin mielekäs yhdistäminen onkin hyvä haaste - toivottavasti siihen löytyy hyviä vinkkejä täältä.

Tein eilen salilla suosittelemaanne yhden jalan kyykkyä smithissä ja voi hitsi mun peppu on KIPEE! :rock:

Heipä hei, minäkin olen uusi. Oon n. kuukauden pyöriny täällä lueskelemassa juttuja jä vihdoin nyt sit rupesin itekin kirjottelemaan. Punttia on nostettu enemmän tai vähemmän aktiivisesti n. 3 vuotta, viimeisen reilun kuukauden aika lailla enemmän aktiivisesti :D

8 kuukauden taustailun jälkeen vihdoin ja viimein "järjestin aikaa" rekisteröitymiselle, juu, se vei sen 3 min... Ja jes, nikkini toimii! :)

Eli löysin sivut poikaystäväni kautta, jonka koneella tuntuu Pakkis olevan aina auki. Alun vastustelun jälkeen, " Mikä toikin sivu muka on, Pakkotoisto, voiko siellä muka olla jotain järkevää?! Taitaa olla noita äijien juttuja...", eräänä päivänä salaa kurkkasin, luin vielä toisenkin threadin, ja siinä sitten meni koko päivä lueskellessa... Huomasin usean tunnin jälkeen koulupäivän jääneen väliin, mutta uskoisin, että opin teiltä Mimmeiltä sinä päivänä enemmän kuin olisin niillä tylsillä luennoilla ikinä oppinut... :worship:

Jeps, sen jälkeen olen lähes päivittäin käynyt lueskelemassa lisää, aivan mahtava palsta meille Mimmeille, kiitos siitä ylläpidolle!

Itse olen täysin hullaantunut spinniin, jota ilman en voisi elää... Yhdistelen siihen punttitreenin n. 2 krt/vko ja kerran viikkoon bodypumppiin. Ensi syksynä olis tarkoitus saada vähän järjestelmällisyyttä treeniin, jotta saatais oikein kunnolla niitä tuloksia! :thumbs:

Kiitos teille kaikille tästä tajuntaa laajentavasta tiedon määrästä, mikä sivuilta löytyy, jään innolla odottamaan lisää...

Lämpöistä kesän jatkoa!

Tervehdys kaikille!
Pakkista on tullut seurattua hyvin aktiivisesti viimeiset puoli vuotta ja vihdoin ja viimein sain rekisteröinnin hoidettua.
Salilla tuli käytyä erittäin aktiivisesti vuoden päivät ja nyt on ollut varsinainen sairastelujen ja lääkekuurien suma, ilmeisesti neiti sairastaa seuraavan viiden vuoden tarpeet kerralla ;)
Salin lisäksi harrastuksiin kuuluu:spinning, bodypump,uinti,hyötyliikunta ja karvaiset ystäväni, kolme kissaa.
Muuten tulee käytyä töissä ja opiskeltua.
Tämä on aivan tosi hyvä paikka, olen jo varsin viehättynyt muutamaan vakiokirjoittelijaan, olette upeita naisia :worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom