Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ciao!
Löysin vasta sivut, onneksi löysin. Olen 22-vuotias opiskelija normaalisti Helsingistä mutta asuskelen ulkomailla tuon tuosta. Punttiksella olen käynyt 7 vuotta, mutta vasta kun olen reissannut Suomesta muualle ja takas olen huomannut että varsinkin ulkomailla ei kukaan pahemmin jaksa painoja nostella puntilla, kevyttä meininkiä, itselleni mulkoillaan enemmänkin kun painot on painavammat kun miehillä. Ja, se alkaa jo tuntua ihan kivalta :) Ei mulla tavoitteena ennen ollut muu kuin se etten sekoa (olen huolimaton ja p*skalla tuulella muutenkin ellei pääse päivittäin tuulettamaan salilla jollain muotoa) mutta nyt voisi vähitellen pistää jotain tavoitettakin peliin. Kivat sivut, näyttää asiantuntevalta porukalta! :)

Sivuja olen lueskellut jo pidemmän aikaa, mutta rekisteröidyin vasta nyt. Eli olen uusi täällä ja melkein päivittäin tulle käytyä.

Moikka kaikille! Uskaltaudun vihdoin laittamaan ekan viestini. Poikaystävä on näitä sivuja selaillut jo kauan, mutta itse innostuin tutustumaan vasta tämän vuoden helmikuussa. Punttikärpänen puri tuolloin ihan toden teolla ja tuntui, että asioista pitäisi ottaa kunnolla selvää. Olen siis ihan aloittelija vielä ja paljon on opittavaa ja kasvettavaa! ;) Nykyään käyn vilkasemassa ainakin punttimimmit joka päivä. Piti vähän aikaa sitte pitää pakkisvapaa viikko, ku ei tenttiin lukemisesta tahtonu tulla mitään... :D

Heippa tytsyt!

Olen käynyt lueskelemassa juttuja jo jonkin aikaa, mutta en ole saanut aikaiseksi rekisteröityä aiemmin :nolo:

Eli olen 23-vuotias nainen pk-seudulta, olen harrastanut liikuntaa (mm. balettia, tennistä, ratsastusta jne) koko pienen ikäni. Tällä hetkellä käyn salilla, bicissä, spinningissä sekä stretching tunneilla. Lisäksi tulee ulkoiltua päivittäin koiran kanssa.

Oikein aurinkoisia kevätpäivä kaikille ja tsemppiä treeneihin! :)

Hei, olen Iitis, olen punttimimmi. :)

Löysin pakkiksen vasta vähän aikaa sitten, mutta sen jälkeen sivusto ja söötsi onkin ollut ahkerassa käytössä. Olen vielä aika amatööri tässä rautajumpassa, mutta eiköhän ne tiedot ja taidot tässä pikkuhiljaa kartu.

(Sanovat, että eka kerta sattuu, mut eihän tää tuntunu yhtään pahalta.)

Moi!
Minäkin aika uutena tulokkaana käyn täällä lähes joka päivä töitten lomassa :)
Salilla tullut pyörittyä vasta puolisen vuotta, mutta jostainhan se on pakko alottaa;)

Minä kans

Molskis polskis!

Olen tässä enemmän ja vähemmän viime aikoina lueskellut teidän punttimimmien juttuja ja tullut siihen tulokseen että teille saa esittää "tyhmiäkin" kysymyksiä (sellaisia kun ei olekkaan ja kaikkeen näkyy vastaus ainakin joltakulta tulevan :kippis1: ). Niinpä ajattelin kirjautua jotta minäkin pääsen kyselemään kun siltä tuntuu.

Taustaa:
Oon useamman vuoden todella on/off tyylillä käynyt salilla ja parhaana jaksona ainakin 6 päivänä viikossa ja pari-kolme tuntia kerrallaan ja tietysti huonoimpana jaksona kuten nyt on jäänyt kokonaan väliin pitemmän aikaa... :wall:

Löysyyttä on tullut roimasti ja ja... ruokailutottumukset on ihan äässistä... :itku:

Koko remontti on siis edessä...

Ajattelin että jos sitä ensin kiinteytyisi (rasva palamaan oikein olan takaa ja iho kireäksi) ja sitten kun on kiinnytty tarpeeksi alkaisi vartalon muokkaaminen muotoon eli lihaksia näkyviin sopivasti... Ei mitään fitness-kisa tyyliin vaan silleen nätisti muotoa... Ja tietysti muuttaisi ruokailutottumuksia terveelliseksi.

Jos nämä asiat olisivat minulle helppoja saavuttaa olisin sen jo tehnyt, mutta koska tuppaan repsahtelemaan ja laiskottelemaankin on se muodostunut minulle aika suureksikin kynnykseksi...

Tällä kertaa minä onnistun! Miksikö juuri tällä kertaa? Koska tällä kertaa haen motivaatiota ja tsemppiä teistä rakkaat fitness-sisaret! :thumbs: Luen, kyselen, ja taas luen...

Kiitos kun olette olemassa! Remontti alkakoon! :whip: (Noh ensimmäinen kesäkuuta vasta kun ensin täytyy suunnitella kunto-ohjelma ja ruokailu jotta pysyn ruodussa pitempään kuin päivän :D )

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Uusi käyttäjä

Hei! Tuli piitkästä aikaa liityttyä tänne jälleen! keskustelemaan samanhenkisten raudanrääkkäjämimmien kanssa. :hyper:

Punttimimmi olen. salilla on tullut käytyä puoltoista vuotta(?). tosin ennen tyylillä "pienet painot, pitkät sarjat", mutta onnekseni löysin pakkiksen viime elo-syyskuussa. sen myötä olen saanut paljon tietoa asioista, joten reeneihin ja ruokailuun on tullut vähitellen muutosta (ja järkevyyttä) ja parempaan suuntaan on mielestäni mennyt. aina on toki parannettavaa... olen siis lukenut keskusteluja jo melkein vuoden ajan, kunnes tänään vihdoin sain rekisteröidyttyä. täten siis liityn joukkoonne virallisesti :)

Ekaa kertaa

PMLats sanoi:
Tuolla joku kyseli palstan naispuolisten lukijoiden perään, ja olen itsekin miettinyt, paljonko meitä täällä pyörii. Osa lienee piiloutunut "sukupuolettomien" nimimerkkien taakse, joten memberlististäkään ei jaksa laskea. Joten ajattelin selvitellä asiaa yksinkertaisella tavalla:

LADIES, ystävällisesti vastatkaa tähän threadiin ,

vaikka yhdellä sanalla, niin saadaan osviittaa!

Nimeni on PMLats, ja olen punttiholisti
:cool:

Samat sanat, punttiholisti nro jotain ilmoittautuu! Ekaa kertaa tosiaankin kirjailen tänne, vaikka salia on puskettu vuodesta 1997 hyvin tuloksin. Ikää 28, pituutta 165, painoa rapiat 60 tasan, poliisi pohjoisesta. :) Terveiset kaikille innokkaille reenareille! Parannan tapojani ja liityn joukkoonne huimaan :)

heippa hei,

täällä minäkin. fysioterapeutti ja entinen aktiivipunttaaja. nykyinen läskimaha.

viiden vuoden tauon jälkeen kuukausi takana ja ah´miten ihanalta se tuntuukaan taas!

Hey!

Olen tässä jo aikaani sivustoa seuraillut.

Olen täysin aloittelija tässä hommassa ja yritän keräillä rohkeutta teidän neuvojen ja vinkkien kautta.

Moi,
Olen 20-vuotias tuleva biokemisti Tampereelta. Foorumia seurailen säännöllisesti, joskus joka päiväkin. Salilla olen koittanut käydä kolme kertaa viikossa nyt muutaman kuukauden ajan, aikaisemmin kävin vain silloin tällöin. Ravinto- ja harjoittelujuttuihin aloin tutustumaan jo jokin aika sitten, ja tulee noita metaboliajuttuja opiskelunkin puolesta tutkittua... tavoitteena olisi saada vähitellen lisää muotoa ja voimaa, kun olen kovin pikkuinen ja löysä :D

Avopuolison vuoksi tänne eksynyt->teen ruuat ja käyn kaupassa :)

Itse juuri hankin vuosikortin jumpan puolelle, kun itsekuri ei riitä salitreeniin. Mutta täällä joskus kuitenkin pyörin.

Tervehdys!

Vuoden alusta olen salilla puntteillut ja jonkin verran tuloksia myös saanut. Paljon on vielä työtä edessä ja ruokailuistahan se on pitkälti kiinni, että kuinka onnistun! Eli olen siis 24-vuotias naikkonen Oulusta ja salilla yritän käydä nelisen kertaa viikossa. Lisäksi talvella spinningissä ja heti kun kelit alkaa olemaan inhimilliset, niin lenkkeilen.

Terve. Mää oon 23-vuotias oululainen opiskelijatyttö (hoitoalan opiskelija). Harrastelen kaikkea mitä paikallinen kuntoklubi tarjoaa eli enimmäkseen ryhmäliikuntamuotoja melkeinpä koko Les Mills-skaalalla. Koiran kanssa köpsöttelen. Asun avomiehen kanssa ja yritän olla ressaamatta. En tiiä mitä teen tällä foorumilla, kun kaikki vaikuttaa olevan niin pro fitness bejbejä - mutta ehkä tämä motivoi matkalla sellaiseksi. Olen kova ottamaan kantaa ja yritän pitää täällä nyt vähän matalampaa profiilia ainakin aluksi, koska tiedän hyvin vähän yhtään mistään.

Suositut

Back
Ylös Bottom