Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Olen käynyt lueskelemassa sivuja silloin tällöin ja nyt päätin rekisteröityä, jos tulisi käytyä useamminkin.. :)

Uusi sekä täällä että lajin harrastajana. Jos ei nyt lasketa "höpöhöpö" salillakäyntejä, joita on tullut silloin tällöin harrastettua.

Juuri liityin, aloitteleva painojen nostaja olen... ja nainen :)

Olen seuraillut sivustoa jonkin aikaa. Liikuntaharrastuksessani on kuntosali aika painokas osio, joten päätin liittyä. Niillä sivustoilla, joilla olen aiemmin hengaillut (eri nimillä), näyttää tällä hetkellä aika tylsältä. Joko tyhjänjauhamista tai teinien laihdutusongelmia.

niin sitten minäkin liityin tänne ihan jäseneksi asti..kuntosalia olen harrastellut yli puolet iästäni. kolmekymppinen, ylikin.ei mitään pro, ihan tavallinen, "porttinen" nainen.
:lol2:

Päätinpä minäkin liittyä. Välillä aina käyn katselemassa palstan keskusteluja, ja kovasti yritän saada itseäni kuntoon. Ikää tällä naisella on 22

Moikka kaikki

Ajattelin itsekin nyt sitten ilmottautua tänne,olen kyllä rekistöröitynyt
syksyllä ja käynyt lukemassa,mutta kirjoittelu on jäänyt melko vähäiseksi.

Salilla olen kulkenut monta vuotta suurinpiirtein tyyliin kunhan käyn ja viime kesästä lähtien sitten ihan tosissaan . Olen 32v.

Olen miettinyt tota vip-jäsenyyttä kuinka moni mimmeistä on vip-jäsen ja kannattaako liittyä

Jooh

Minäki liityin nyt mukaan :hyper: Semmoset puoltoista vuotta oon käyny salilla reenailemassa vähemmän vakavasti mutta nyt ois tarkotus alottaa tosissaa treenaaminen. Tavotteena on fitness kilpailut ... toivottavasti sitä saa ittesä siihen kuntoo et kehtaa lavalle nousta joku päivä ;) Nyt alkaa sitte ittesä kurittaminen :whip: ... ja ikää löytyy vasta semmoset 19 vuotta ...

Heippa!
Toisinaan käyn täälä lueskelemassa kun kerkiän, ja paljon onkin uutta avartavaa tietoa ja ajatuksia löytynyt, kiitos siitä. Itse en ole rekisteröitynyt kun en tiedä onko samalta koneelta mahdollista rekisteröityä kaksi? Tämä on siis avokin nimimerkki... Ja minulla ikää 23 vuotta ja kovasti yritän tätä punttiharrastusta saada nyt käyntiin kunnolla. Tämä palsta onkin toiminut loistavana motivaation tuojana!

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Viljami sanoi:
Itse en ole rekisteröitynyt kun en tiedä onko samalta koneelta mahdollista rekisteröityä kaksi?
Heippa hei, rekkaa vaan itsellesikin ihan oma nimimerkki. Onnistuu kyllä, vaikka samaa konetta käytätte miehen kanssa.

Hejsan, olen uusi täällä!
Ajattelin ilmoittautua kun vihdoinkin sain rekisteröidyttyä tälle loistavalle foorumille.

Olen 20-vuotias elämäntaparemonttia aloitteleva satunnainen salillakävijä, joka nyt vuoden alusta on aloittanut treenaamisen tosissaan. Etsin viime vuonna kadottamaani treenirutiinia, laiskojen kuukausien verhoaman ihran alla piilottelevaa kiinteää ja tervettä kroppaa sekä energistä mieltä.
Onpa täältä aiemminkin tullut haettua niin tietoa kuin aika-ajoin kadoitettua motivaatiotakin, joista jälkimmäinen toivottavasti pyristelee jatkossa sinnikkäämmin pääni sisällä. Siihenkin löytynee apu pakkikselta :)

Mahtava palsta! -ja mukavaa että täällä on oma osio meille "viksumman" sukupuolen edustajille.

Olen käynyt lukemassa palstaa jo useamman vuoden ajan, mutta sain nyt vasta rekisteröidyttyä. Salilla olen käynyt enemmän tai vähemmän säännöllisesti muutaman vuoden ajan mutta nyt olisi tarkoitus harjoitella kovempaa ja määrätietoisemmin.

Hyvää iltaa itse kullekin säädylle... Uusi jäsen ilmoittautuu. Rautahommia on tullut harrastettua aikanaan, kunnes jokusia vuosia taaksepäin meni ensin kylkiluu hankalasti poikki. Siitä kun oli ehtinyt toipua, meni olkapää sijoiltaan. Päivystyspolilla epelit repivät sen lopulta kokonaan irti liitoksistaan muka vetäessään sen paikalleen, ja leikkauspöydällehän sitä joutui. Olkapää kiinnitettiin uudestaan, ja siitä kuntoutuminen on kestänyt vuosia - lähtötavoite kun oli, että saisi tehtyä edes ns. blondi-high-fiven eli kämmenen otsaan... Punttihommissa olen siis jälleen aivan nollapisteessä, mutta eiköhän se tämän foorumin kannustamana ala taas sujua!

Heip.
Ihka usi minäkin täällä pakkiksella :) Ja nyt oon päättäny alottaa tosissani sali reenaamisen, oon ihan innoissani ku pikkulapsi ekana koulupäivänä :hyper: Motivaatio korkealla vaikka ikää on vasta 19, mutta haitanneeko tuo? Joka tapauksessa, ilmottelin vain että tuun luultavasti kyselemään paljon kaiken näkösiä juttuja reenaamisesta mitä en vielä tiedä joten yrittäkää olla kärsivällisiä :D

Kolmatta kertaa tänään, mutta nettiholistiksi tunnustaudun joten eiköhän tule käytyä jatkossa melkosta useasti :worship:

Takasin foorumilla :)

Moi!

Kirjoittelin vuosi-pari sitten tänne muutamaan otteeseen, enemmän otin hyötyä irti muiden jutuista. Tuskin kukaan muistaa :P. Tulin sitten raskaaksi, sain kaksoset ja nyt etsin täältä tsemppiä :)

Aikaa kun joku vielä jostain antais, niin ehtisin treenaamaankin ;).

Useamman kerran viikossa tulee käytyä... Aikaa vierähtää yleensä joku pari tuntia kun oon aika uusi täällä ja näyttää olevan paljon asiaa näillä sivuilla. Salihommissakin aloittelija. Mut koitetaan kasvaa koko ajan :D

Hei, olen Meredita ja olen nettiholisti

Just kun pari vuotta olen ollut ihan tyytyväinen ilman jatkuvaa netissä surffaamista, niin tutustuin Pakkikseen. Mokomat! :)

Olen 35 v, treenausta vasemmalla kädellä kolmisen vuotta harrastanut nainen. Nyt tammikuusta homma alkoi tosissaan eli jääkaapin ovessa on Davina Medinan kuva, tavoitteet siis korkealla. Mutta niinhän ne pitää ollakin, seuraava vaihe kai tässä iässä ois vaan eläkepäivien vietto :D

Kiitos hyvästä seurasta, erinomaisista neuvoista ja yöunien menetyksestä kun aina täällä tulee roikuttua!

Meredita

Hei, olen uusi täällä :)

Aloitin reilu vuosi sitten elämäntaparemppaamisen ja sen jälkeen tuon punttistouhunkin vähän eri meiningillä. Lähentäjä-loitontajassa oli tullu kyllä lehtiä luettua vuosikaudet aina silloin tällöin mutta vasta 2004 alussa tajusin että sen saman ajan voi yhtälailla käyttää tehokkaasti :rock: Täällä nettimaailmassa ensimmäiset "alan sivut" jotka löysin, oli Kutrin sivut, sitten keho.net ja monet muut mutta viime aikoina on yhä useammin tullut hakeuduttua tänne Pakkikseen :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom