Ystävän vinkistä olen täällä kymmenkunta kertaa käynyt ja tänään sit rekisteröidyin. ;) Joo kyllähän mää täällä viikoittain, ellen jopa päivittäin, käyn.
Uusi käyttäjä täälläkin, lueskellut olen jo pidemmän aikaa enemmän tai vähemmän akiivisesti... nykyään tulee päivittäin katsottua mitä uutta on tullut, täältä tulee haettua innostusta salille lähtemiseen... ihan aloittelija olen, täältä yritän poimia hyviä vinkkejä...
Eilen löysin sivut ja meni koko ilta lukiessa erinomaisia threadeja. uutena myöskin siis remmissä mukana. todella hienoa että on tämmöiset sivut naisillekin! ;) Uskon että joka pvä tulee pyörittyä.
Mukana myös.. Lueskellu jonkin aikaa jo, rekisteröityneenä ja ilman.. Harvemmin on tullu mitään kirjoteltua, mutta ehkä tästä eteenpäin tuun tarvitsemaan lisää "apua" kun tarkoituksena on alottaa punttaaminen ihan TOSISSAAN!! [tähän kuuluis vielä p:llä alkava ruma sana todisteluks siitä kuinka tosissani oon]
Monta vuotta olen lueskellut, välillä useammin ja välillä harvemmin. Nykyisin monta kertaa päivässä... Taustalla tulen tod.näk. pysyttelemäänkin, jos vaan maltan
Moi! En ole ihan uusi täällä, enkä ihan uusi treenaajakaan...
Olen seuraillut näitä sivuja taustalta vinkkien ja uusien ideoiden toivossa, ja nyt jatkossa toivon saavani entistäkin enemmän irti VIPpinä...kun myös treenitavoitteet on korkeammalla. Täytyy tunnustaa että Pakkiksesta on tullut aivan hillittömän tärkeä osa elämää - elämäntavan tärkeä tuki! Poikkean päivittäin. Törmäillään
Tervehdys kaikille mimmeille!
Olen käynyt lukemassa Pakkista jo parisen vuotta, satunnaisesti tosin. Mutta tänä vuonna päätin rekisteröityä vihdoin pariin foorumiin ja esittää myös omia ajatuksiani.. tästä se lähtee! Tulen täältä myös hakemaan motivaatiota treeneihin!
Moi, juuri rekisteröidyn vaikka aiemminkin on tullut sivuja lueskeltua. salilla ei ole tullut käytyä vielä niin hirvittävän pitkään mutta urheilun suhteen motivaatio ongelmia ei ole koskaan ollut. toivon saavani täältä treeni, ravinto ym vinkkiä.
Olen selaillu ja lueskellut paljon iaheisiin liittyviä sivustoja mutta tänä iltana vasta rohkaistuin ja loin itselleni käyttäjänimen. ny vielä tosiaan pitää vähän kahtoa että miten nää jutut toimii jne. mutta uusi innokas punttisalin ystävä on siis tullut joukkoonne