Kädet natuna?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sakkeus
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
45
On hölmö threaddi no joo ei minusta TODELLA hölmö mutta vähemmän fiksu ainakin. Tohon käsijuttuun viitaten mitä ootte mieltä kuinka isoiksi kädet voi natuna kasvattaa? Riippuu tietty geeneistä ja koosta et onko yli kaks metrinen karpaasi jolla ilman treeniäkin jotkut 45-senttiset hanskat mutta kun puhutaan "tavallisista" henkilöistä, 175-185 senttisistä, rasvat 10-15%, jotka bodauksen ovat aloittaneet 70-80-kiloisina niin mihin luulette mitan lopullisesti jäävän jos kädet ennen treeniä on noin 29-33cm, kunnes kymmeniä vuosia kestäneen treenin jälkeen alkaa taas pakollinen alamäki joskus keski-iän huonommalla/paremmalla - :) - puolella? Kait joku 43 on joku keskiarvo? Hemmetti.. Vittu ei tällasia kyl pitäs miettii laskee vain motivaatio kun aattelee et on tullu tiensä päähän jollakin osa-alueella.. No ei pidä alistua huomenna käsipäivä :).

Itse aloittelin treenit joskus yhdeksän vuotta sitten. Painoa oli muistaakseni 61 kiloa ja hauis 30 senttiä. Nyt painoa 83 kiloa ja hauis 43 senttiä. Olen aina treenannut natuna. Hauis on pitkään pysynyt samankokoisena, mutta usko isompaan hauikseen ei ole horjunut. Tarkoitus on unohtaa kesädieetit ja antaa painon nousta, jos siltä näyttää. Ja treeni koko ajan kovemmaksi, että alkaa sitä tulostakin tulla. Tarkoitus on saada hauis tämän vuoden loppuun mennessä 45 senttiin. Siitä ei tingitä.

Nettivertailua hanskan koosta on tooosi hankala tehdä. Hanskan kokoon vaikuttaa niin moni seikka; rasvaprosentti, pituus, lihaksen pyöreys, kiinnityskohdat, geenit.. Sitten se ojentaja-hauis -jakauma. Joillakin on helvetillinen ojentaja, mutta hauis pieni ja hanska silti yli 45cm. Sitten taas jollakin voi olla lähes olematon ojentaja ja painopiste hauiksen puolella. Joten kuvia kehiin vaan :)

Originally posted by Tomi77
Sitten se ojentaja-hauis -jakauma. Joillakin on helvetillinen ojentaja, mutta hauis pieni ja hanska silti yli 45cm. Sitten taas jollakin voi olla lähes olematon ojentaja ja painopiste hauiksen puolella.

Meikäläisellä oli handu parhaimmillaan n.47cm ja näytti aika kalvakalle, kun 2/3 tavarasta oli ojentajapuolella.
Nyt on enään nää ruoskat roikkumassa kaulan sivuilla,
oletteko nähneet gibboni-apinaa???
Kysykää Tomilta, Tomi tuntee kaikki kivat elikot.

Joo, 43:een oon minäkin yltäny, mutta ei se mikään raja ole. Ens syksyn/talven tavoite on 45. Ei oo kyllä koskaan tullu mittailtua pumpissa, ojentaja/hauis -treenin jälkeen vois olla hiukka paremmat lukemat

Originally posted by Tomi77
Nettivertailua hanskan koosta on tooosi hankala tehdä. Hanskan kokoon vaikuttaa niin moni seikka; rasvaprosentti, pituus, lihaksen pyöreys, kiinnityskohdat, geenit.. Sitten se ojentaja-hauis -jakauma. Joillakin on helvetillinen ojentaja, mutta hauis pieni ja hanska silti yli 45cm. Sitten taas jollakin voi olla lähes olematon ojentaja ja painopiste hauiksen puolella. Joten kuvia kehiin vaan :)

Totta, varsinkin rasvaprosentti vaikuttaa ympärysmittaan helvetisti, ja luuston rakenne/paksuus taas siihen miten isolta hanska näyttää.

Minulla oli hanska joskus, kun niitä tosissaan treenasin, 49 senttiä, mutta olin LÄSKI. Vyötärön ympäryskin oli 105 cm. Nyt kun vyötärön ympärys on 15 cm vähemmän, niin on hanskastakin lähtenyt neljä senttiä. Tosin en ole treenannut hauiksia enää puoleen vuoteen erikseen, kun olen keskittynyt voiman hankintaan. Leuanvedossa ja muissa selkäliikkeissä saavat hauiksetkin tarpeeksi kyytiä. Ojentajat ovat silti edelleen minulle se heikompi lihasryhmä käsissä.

Niin, ja olen 183 cm pitkä, eli 45 cm hanska näyttää todella onnettomalta.

Itselläni oli aikoinaan kädet 50cm, kun painoa oli n.125kg. Kädet kyllä näyttivät paksuilta, mutta lihasten erottuvuus ei ollut mitenkään hyvä. Sitten kun tuli aika aloittaa dietti niin voi helvetti että käsistä lähti senttejä vauhdilla. Onneksi tämä kyllä pysähtyi parin kuukauden jälkeen. Silloin kädet oli n.47cm ja näytti paljon isommilta kuin olleessaan 50cm. :)

Nuo geenit yms. vaikuttaa todella paljon siihen miltä kädet näyttää. Itselläni on myös ojentaja hauis suhde ollut melko sama, joten vaikkei hauikseni ja ojentajani ole hurjan isot silti ympärys mittaa kertynyt ihan hyvin.

Käsissäni olevat geenit on ainoat mihin olen tyytyväinen. En ollut koskaan treenannut hauista että tangossa olisi ollut yli 35kg tai että käsipainot olisi painanut enemmän kuin 15kg ja mittaa oli kertynyt tuo 50cm. (paino125kg,rasva% n.18)

Originally posted by Hugge
Käsissäni olevat geenit on ainoat mihin olen tyytyväinen. En ollut koskaan treenannut hauista että tangossa olisi ollut yli 35kg tai että käsipainot olisi painanut enemmän kuin 15kg ja mittaa oli kertynyt tuo 50cm. (paino125kg,rasva% n.18)

No en minä sanoisi että sinulla huonot geenit on, natuna 125kg 18% rasvoilla tietää yli 100 kiloa tiukkaa lihaa, tuohon ei moni pysty. Arnold taisi olla tuota kokoluokkaa.

Mä omaan hyvät ojentaja geenit mutta hauis geenit on päin seiniä. Mittaa hanskalla on natuna 48 cm rasvat varmaan jotain 15% ja pituutta 168cm. Treeniä on takana 12 vuotta enemmän tai vähemmän aktiivisesti.

Ojentaja kasvaa vaikka sille vain näyttäisi ranskalaista punnerrusta videolta. Mutta tuo hauiksen huippu jää tulematta vaikka mitenpäin treenaisi leveys paksuus kyllä lisääntyy vaan väärään suuntaan. Ollappa piikkihauisgeenit kuten colemanilla ja arskalla. Haaveilee....

Originally posted by Jimmy

No en minä sanoisi että sinulla huonot geenit on, natuna 125kg 18% rasvoilla tietää yli 100 kiloa tiukkaa lihaa, tuohon ei moni pysty. Arnold taisi olla tuota kokoluokkaa.

Epäilen vahvasti, että Hugge ei tarkoittanut, että oli natu tuohon aikaan? :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Originally posted by JJJ

Epäilen vahvasti, että Hugge ei tarkoittanut, että oli natu tuohon aikaan? :D

Tässä topicissa puhutaan luomuhanskoista. Ja Hugge oli silloin natu ja sillä siisti. :D

Heh! Lueskelin huolimattomasti niin ei tuo natuilu osunut silmään :cool:
En siis todellakaan ole natu vaan kuurilla oltu viisi viimeisintä vuotta. Tosin nyt natuilua jo kuukausi takana eikä tiedä milloin pääsee aloittmaan uudelleen kun on terveydellisiä ongelmia :mad:

Mulle on kyllä annettu ihan kivat geenit lihasten suhteen... Joka lihas näyttää suhteessa olevan oikeannäköinen ja -muotoinen. Hauiskin on ihan hyvänmuotoinen 6%:n rasvoilla, mutta mutta...... nyt vaan PUUTTUU ne itse lihakset, eli vielä kun saa lihaa noiden hyvänmuotoisten luiden ja nivelten ympärille, niin tässä ollaan voiton puolella..... vuonna 2035:D

175-185 senttisistä, rasvat 10-15%, jotka bodauksen ovat aloittaneet 70-80-kiloisina niin mihin luulette mitan lopullisesti jäävän jos kädet ennen treeniä on noin 29-33cm

Tollaset mitat ei ole kylläkään todellisia. Kenelläkään n 180 cm hemmolla ei ole vain 30 cm hanska. Ei kenelläkään (ellei kotipaikka ole Auschwitz).

Mutta heititkin varmasti läpällä ton.

Andylle: No tarkotin siinä tapauksessa että on aloittanut bodauksen noin 14-16-vuotiaana tuon kokoisena. Minulla oli habaa 30 kun alotin ja ikää 14 ja painoa 68 rasvat 6%. Nyt 43 ilman pumppia, pumpissa 46, ikää 22 rasvat 10-13%. Ja mittailtiin kavereiden kanssa saleilla etenkin 15-vuotiaana haboja minkä kerkesimme :D niin en muista ketään jolla olisi ollut yli 32 cm silloin. Joukossa oli kaikenlaisia urheilijoita, jääkiekkoilijoita ym, mutta ei ketään sohvaperunaa jolla rasvaa olisi ollut. Sitä tuo noiiin pieni mitta tarkotti, kakskymppisellä täysin treenaamattomalla hoikahkolla kaverilla mitta on kait jotain 33..

Viimeksi muokattu:
No, minusta taas toisaalta tuntuu että tällä hetkellä kun tuolla kaupungilla ja uimarannalla kävelee ja kun "laihalookki" tai mikä prkl sit olkoon, on niin muodissa niin suurimmalla osalla parikymppisistä äijistä näyttää olevan selvästi alle 30cm kädet, ja varsinkin niillä joilla on joku supertypy kainalossa :mad: ...

Originally posted by Naru
Minkä pituinen Hulkki lie ollut noissa vuoden -98 kuvissa: http://members.surfeu.fi/hulkki/galleria.htm ? Hauista taisi olla vähemmän kuin minulla samoihin aikoihin (nyt on sitten toistepäin):D

Olin sillon jotain 183 cm tai siihen suuntaan, tasan silloin kun aloitin treenin eli 97 syksyllä olin 181 cm ja 50 kg.

Enpä tosin menisi omalla kohdallani puhumaan hanskoista mitään, ne on se mun helvetin perkeleen kehittymätön kehonosa vaikka mitä tekisi. No, niihin (ja jalkoihin) tässä koko ajan panostetaan ja muut lihasryhmät unohdetaan.

Originally posted by t301
No minä en ole huomannut mitää erikoista voimissani, vaikka kaikki kutsuvat minua siaksi. Kai se on sitten tapauskohtaista eläimilläkin.

HAHAHAHAHAHAA......LOLOLOLOL.....!!!:D

repesin täysin......heheh...

Keskustelua hauiksista? No sunnuntaina vedin käsitreenin ja sit mittailin olkavarren ja se oli 43 cm... Isompana en ole sitä mitannut eli kehitystä on tapahtunut?! No mulla onkin kuuri päällä eli kattelen noitten roinien kuvia täällä VIP alueella päivittäin niin mä saankin niistä placebo efektin! Eli en ole kai sit natu enää? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom