Kädenvääntö

Toivottavasti noudattavat sääntöjä eivätkä salli venkoilua.

Laletin vs Morozov on ikävä kyllä hieman antiklimaattinen, vaikka sitä odotankin.
Hieman hankala vain nähdä Morozovin pystyvän huukkaamaan Laletinia.

Äärimmäinen testi.
Puhdas hookki taitaa olla puhdas mahdottomuus. Menetetyllä ranteella stoppi ja siirtyminen prässiin taitaa olla ainoa toivo.

Senkii onnistuminen aika epätodennäköistä 😬

1000053831.webp

Siinä illan veikkaukset.

Osa tosi vaikeita ennustaa. Esimerkiksi Lamparelli vs Kalinichenko super paha sanoo mitää varmaksi🤔

Eniten ootan tota Todzilla vs Irakli uusintaa. Luultavasti tasaisempaa kuin viimeksi mutta uskoisin että sivupaine tuo voiton tälläkin kertaa.

Ermes olisi mun papereissa tosi iso suosikki jos Michaelilla olisi vain Kings move.

MUTTA Toddilla on myös todella häijy prässi suoraan startista. Janis omassa analyysissään vähän vähätteli sen tehokkuutta Ermestä vastaan mut kyllä mun mielestä gladiaattori joutuu olemaan täysin hereillä starteissa 😬

Mielenkiintoinen ilta tulossa 😎

katso liitettä 269985
Siinä illan veikkaukset.

Osa tosi vaikeita ennustaa. Esimerkiksi Lamparelli vs Kalinichenko super paha sanoo mitää varmaksi🤔

Eniten ootan tota Todzilla vs Irakli uusintaa. Luultavasti tasaisempaa kuin viimeksi mutta uskoisin että sivupaine tuo voiton tälläkin kertaa.

Ermes olisi mun papereissa tosi iso suosikki jos Michaelilla olisi vain Kings move.

MUTTA Toddilla on myös todella häijy prässi suoraan startista. Janis omassa analyysissään vähän vähätteli sen tehokkuutta Ermestä vastaan mut kyllä mun mielestä gladiaattori joutuu olemaan täysin hereillä starteissa 😬

Hyvin samoilla linjoilla itekkin...ainoa että ajattelin että betkili voittaisi petrenkon ja fia voittaisi malinin ja irakli toddin 🤔

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Siinä illan veikkaukset.

Aika samat veikkaukset itellä. Ainoat kysymysmerkit on tosiaan lamparelli vs Kalina ja Iraklin suuntaan käännyn itse enemmän tällä kertaa mutta tiukka tulee olemaan. Monsterin prässistä Ermestä vastaan olen samaa mieltä Amoliksen kanssa että ei se sillä mitään tee. Ermes on liian raju siinä keskellä. Ja Monsteri on vaikuttanut nyt pari päivää aivan ku sitä ois halolla löyty päähän että onko lanttu kunnossa. Jumalasta taas vaan höpöttelee.

Aika samat veikkaukset itellä. Ainoat kysymysmerkit on tosiaan lamparelli vs Kalina ja Iraklin suuntaan käännyn itse enemmän tällä kertaa mutta tiukka tulee olemaan. Monsterin prässistä Ermestä vastaan olen samaa mieltä Amoliksen kanssa että ei se sillä mitään tee. Ermes on liian raju siinä keskellä. Ja Monsteri on vaikuttanut nyt pari päivää aivan ku sitä ois halolla löyty päähän että onko lanttu kunnossa. Jumalasta taas vaan höpöttelee.
Joo ei kyllä todellakaan ole kunnossa vaikuttaa että on aivan sekasin...mä ootan eniten just tota matsia sen takia että siinä voi tapahtua jotain ihan hulluakin kun arkkienkeli Mikael on nyt chosen one ja ymmärrystä vailla 😃

Monelta alkaa matsit? Vielä duunissa, niin hankala alkaa tutkimaan. Larratin ja Toddin matsit kiinnostais tsiigaa.

E vs W saitti on vissiin alhaalla tai ei vaan aukee mun luurilla :D 429 too many requests sanoo

PS. Todd painaa pöydän alla, Jeesus päällä

Viimeksi muokattu:
katso liitettä 269985
Siinä illan veikkaukset.

EvW16-Poster-Main.webp

Tuossa omat veikkaukseni.

Kyllä, laitoin pappa Toddin altavastaajaksi Iraklia vastaan 😃

Monsterilla ei todellakaan ole lanttu kunnossa, siellä viiraa ja pahasti.

Mielenterveysongelmat yhdistettynä apuaineisiin ei ole hyvä yhdistelmä, Vaimonsa oli jossain kohtaa löytänyt Miken ase kädessä kotoa ja pelko oli että kohta lähtee henki molemmilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom